Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

Kαι ποιο ειναι το προβλημα αν ο Σαγονιας βγηκε καλυτερος της δεκαετιας του '80?? Ποιος θα επρεπε να βγει δηλαδη?

Ο Γκμοχ πηρε πρωταθλημα με την Λαρισα και πηγε τον Παναθηναικο στα ημιτελικα του πρωταθλητριων την σαιζον που πηραμε το πρωταθλημα.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1666
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Δεν αμφιβάλω ότι ήταν καλός προπονητής, αλλά Λόραντ και Σκότσικ για μένα ήταν καλύτεροι... Ο Όσιμ για μένα καλύτερος από Μπάγιεβιτς που βγήκε πρώτος το 90...

Η συγκυρία που είχε η λάρισα τότε (πολλοί καλοί θεσσαλοί παίκτες την ίδια χρονική περίοδο + καλοί ξένοι πολωνοί + πολλά προβλήματα στις ομάδες του ΠΟΚ) ήταν ιδανική... Χωρίς αυτό να μειώνει την αξία του βέβαια... Απλά θέλω να πω ότι αυτές οι ψηφοφορίες (όπως και οι 100 μεγαλύτεροι Έλληνες) εμπεριέχουν μεγάλη δόση υποκειμενικότητας..
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15148
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από free4 »

ioanmits έγραψε:
w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!! :pano:
Και ο σαγώνιας Γκμοχ κορυφαίος της δεκαετιάς του 80...
Κι ο Μορφε.. εχμ ο Περσι..χμμμμ, πάλι σόρρυ, ο Μπάγεβιτς από το 1990-99
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Να τελειώνουμε με το τι είσαι στα πλέι οφ και τι στην βαθμολογία. Πέρυσι η FIFA το ελληνικό πρωτάθλημα έγραψε πρωταθλητής Ολυμπιακός, δεύτερος ΠΑΟΚ κλπ. Έτσι τελείωσε το πρωτάθλημα που συμμετέχουν όλοι!!!

Στην Ελλάδα διεξάγεται και το σύστημα πλέι οφ. Κλπ. Όπως καταλαβαίνεται για την FIFA ο ΠΑΟΚ ήταν δεύτερος. Η επο δίνει μετά τα πλέι οφ τις ομάδες σε πιο θεσμό θα παίξουν.

ΤΈΛΟΣ.
thegrayscaleart
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από thegrayscaleart »

Ο καρπετοπουλος θα του δωσει το βραβειο... τι αλλο θα δουμε? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Όντως. Μπλιαχ. Γεια σου "καρπουζά" που φέτος έχεις τρελαθεί να μαζεύεις βραβεία! Όσο σε κρατάμε δεν ανησυχώ σε γενικές γραμμές για το κοουτσάρισμα.
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Για στείλτε ενημέρωση περί βραβείου εδώ στα ξένα.
Thank you.
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Βραβεύτηκε από το ΣΚΑ'Ι' ως προπονητής της δεκαετίας '00. Οι άλλοι δύο υποψήφιοι ήταν ο Λεμονής (lol) και ο... Αναστασιάδης :mrgreen: .
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ugandezos »

Συγκινημένος μου φάνηκε ο Δον Φερνάντο
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9120
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Photis »

Ο Σάντος είναι προπονητάρα.....Δεν είναι καθόλου τυχαία τα όσα βραβεία παίρνει.Είναι μεγάλος προπονητής...Προφυλάξτε τον σαν κόρη οφθαλμού εκεί στη διοίκηση...Είναι μεγάλο κεφάλαιο...

:pano:
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3135
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paoki19 »

ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ....ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΚΗΣ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΜΟΥΡΙΝΙΟ???ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑ.....ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑ....ΜΕ Γ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.....
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Pegasus1589 έγραψε:Βραβεύτηκε από το ΣΚΑ'Ι' ως προπονητής της δεκαετίας '00. Οι άλλοι δύο υποψήφιοι ήταν ο Λεμονής (lol) και ο... Αναστασιάδης :mrgreen: .
Σε ευχαριστώ αδελφέ μου για την ενημέρωση.

Το ευχαριστώ στην όλη είδηση είναι ότι δυο από τους τρεις είναι ΠΑΟΚ. Ο ένας ψυχή και σωματη και ο Φερναντο είναι ακόμη στον ΠΑΟΚ. Τώρα βέβαια μετά από ένα τέτοιο βραβείο λίγο δύσκολα τον κρατάς γιατί το θέμα παίρνει και τις ευρωπαϊκές διαστάσεις του.

Δεύτερο σημείο είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει τον καλύτερο προπονητή δεκαετίας που σημαίνει και αυτόματα ότι κακώς εμείς προσπαθούμε να τον βρούμε λάθος.

Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι αυτόματα βάζουμε φερμουαρ στο στόμα μας. Αλλά πρέπει να μας κάνει πιο αντικειμενικούς στην κρητική μας.

Σαντος ξέρεις ότι μας έχεις δώσει την μεγαλύτερη σφαλιάρα με τον πας. Μας απαλύνει τον πόνο μόνο και μόνο επειδή είσαι ακόμη προπονητής του ΠΑΟΚ μας με το βραβείο δεκαετίας. Το φταίξιμο μπορεί να μην το έχεις ΕΣΥ 100%. Αλλά ακόμη πονάει και ΕΣΥ είσαι ο καπετάνιος και η ομάδα οι ναύτες.

Πέραν τούτου, συγχαρητήρια και εύχομαι ολόψυχα τον ΠΑΟΚ μας πρωταθλητή 2009-2010. Η ομάδα μπορεί ΕΣΥ είσαι ικανός να το μεταδόσεις και το παιχνίδι κυπέλλου ήταν μια κακή παρένθεση. Η ντροπή αυτή θα φύγει μόνο η πρωτάθλημα η Τσάμπιονς λινγκ. Μπορεί να ακούγεται ως μεγάλη απαίτηση αλλά στην ουσία δεν είναι. Αυτό που γίνεται στον ΠΑΟΚ εδώ και δυο χρόνια μόνο έκπληξη δεν μπορεί να μοιάζει.

Σαντος συγχαρητήρια και πάλι.
Άβαταρ μέλους
Isaak the Greek
Δημοσιεύσεις: 1216
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
Τοποθεσία: Melbourne Australia

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Isaak the Greek »

Χωρις να εχω δει το ματς (θα το δω στα σιγουρα φιλε Οργουελ ομως , μονο και μονο για να μου λυθουν καποιες απορειες) σκεφτομαι ενα πραγμα και μονο.....

Τι το διαφορετικο μπορει να εκανε ο Σαντος στο ματς με τα Πανινα απο τα τελευταια 9 παιχνιδια?????
Για να φας 4 και να φταιει ο προπονητης θα πρεπει να επαιζε καπως ετσι.


.....................Χαλκιας............Κρεσιτς.......................

.....Σναουτσερ......Μαλεζας........Κοντρερας...........Σαβινι..

.....Βερον.....Κουτσιανικουλης.......Κριστιανο.......Γλυκος

..............................Βιειρινια...................................


Οποτε και χωρις να εχω δει το ματς , η κοινη λογικη λεει πως δε μπορει να εχει τοσο μεγαλη ευθυνη ο προπονητης , που κρατουσε την ιδια ομαδα χωρις γκολ επι 9 αγωνες ;)
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Το κατεστημένο της Αθήνας κάνει βρώμικο πόλεμο στον προπονηταρά μας. Τον έχουν γεμίσει με βραβεία για να μην έχει άλλο χώρο το σύνθετο να κρεμάσει το μετάλλιο του πρωταθλητή.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Τα είπαμε δεν είναι το κύριο μερίδιο ευθύνης στον Σάντος αλλά...
έλα Ισαάκ ο Κούτσια ήταν λάθος,έπεσε πολύ τρύπημα στον Λίνο από κει...
άστο τώρα, πάει πέρασε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”