Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Και γιατί να μην πάει στον Neestrup ο Χατζηδιάκος;
Τον ξέρει, βασικό τον είχε.
Πάλι θα μπούμε σε περίεργα μονοπάτια που μόνο καθυστέρηση θα φέρει στον σχεδιασμό της ομάδας.
Τον ξέρει, βασικό τον είχε.
Πάλι θα μπούμε σε περίεργα μονοπάτια που μόνο καθυστέρηση θα φέρει στον σχεδιασμό της ομάδας.
- These users thanked the author john4serres for the post:
- Patron
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κάτι μου λέει πως ο Ελουστόντο είναι ο Πούσιτς των μεταγραφών. Παίζει να έχει γίνει προεργασία να έρθει με προπονητή Λουτσέσκου και τώρα απλά αφήνεται το όνομα να ακούγεται ενώ πάνε για άλλον. Μόνο εάν πάμε για τριάδα στην άμυνα έχει νόημα η μεταγραφή αλλά τριάδα θα πει 6 στόπερ + Μπαταούλας και εμείς έχουμε τον έναν+ Μπαταούλα.....
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5758
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απ οτι φαινεται η πρωτη μας μεταγραφη θα ειναι ο Βασκος...Αναβαθμιση λεω εγω σε σχεση με Κεντζιορα...
ο Χατζηδιακος επισης ειναι αναβαθμιση σε σχεση με Βολιακο...Αν παρουμε μια στοπερακλα στα αριστερα θα ειμαστε καλα...
Αν αποφασισει ο νεος κοουτς να παιξει με 3, θα δουμε σαν δεξι στοπερ σιγουρα Σαντσεζ κ Κενυ...οποτε καλα θα ειμαστε...αρκει να κανουμε κ τριτη μεταγραφη εκει...
ο Χατζηδιακος επισης ειναι αναβαθμιση σε σχεση με Βολιακο...Αν παρουμε μια στοπερακλα στα αριστερα θα ειμαστε καλα...
Αν αποφασισει ο νεος κοουτς να παιξει με 3, θα δουμε σαν δεξι στοπερ σιγουρα Σαντσεζ κ Κενυ...οποτε καλα θα ειμαστε...αρκει να κανουμε κ τριτη μεταγραφη εκει...
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- george188
-
dimitris7777
- Δημοσιεύσεις: 417
- Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το να φέρνεις ως παράδειγμα δύο περιπτώσεις τέτοιες, είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Τότε όλες οι ομάδες θα βάζανε τέτοιους στόπερ που είναι και πιο εύκολο να βρεις αλλά δεν το κάνουν. Και δεν το κάνουν γιατί υπάρχει λόγος που είναι ότι το ύψος και η σωματική δύναμη μετράει πάρα πολύ στη θέση του κεντρικού αμυντικού γιατί αυτή είναι η φύση του παιχνιδιού. Υπάρχει σήκωμα της μπάλας, σέντρες, κτλ.geobila έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 09:09Αν και δεν έχουν ίδια ποιότητα η δεν είναι ίδιο επίπεδο, Παρ όλ αυτά, Πουγιολ 178 και Καναβάρο 176dimitris7777 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 08:56Τον Ελουσόντο δεν τον ξέρω αλλά σαφώς προβληματίζει το 1,78 για στόπερ. Ο Χατζηδιάκος είναι μια μετριότητα, κάνει σοβαρά λάθη και δε βλέπω για ποιό λόγο θέλουμε να τον αποκτήσουμε. Ήμουν αρνητικός και για πριν δύο χρόνια και χάρηκα που δεν ήρθε. Φαίνεται και από την πορεία του στην Κοπεγχάγη που θέλει να τον ξεφορτωθεί. Επίσης δε λογίζεται ως Έλληνας για τις λίστες ενώ και αυτός δεν είναι πολύ ψηλός, είναι περίπου 1,84. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό εκεί στην παε. Εάν αυτή είναι η αναβάθμιση στα στόπερ.....καλά κρασιά!!Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 07:52 Ελουστοντο και Χατζηδιακος,εχουν καποια κοινα στοιχεια,2 σχετικα γρηγορα κοντρολαρισμενα στοπερ,μπορουν επισης να παιξουν και στις 2 θεσεις της αμυνας.Αυτο βοηθαει τις ομαδες που παιζουν ψηλα και οταν θελουν να χτισουν τις επιθεσεις απο πισω.Αξιοπιστα σεντερ μπακ θα τα χαρακτηριζα,οχι κατι τοπ,οχι ομως και κατσικια.Το παν στους αμυντικους ειναι η σταθεροτητα.
Οπότε ο βασκος για την ποιότητα/επίπεδο που θέλει ο ΠΑΟΚ μπορεί να αποδειχθεί μια υπερτιμια λύση
Εγώ μπορώ να προσθέσω επίσης και το Μασεράνο που τον βάζανε στόπερ και να θυμηθώ και το Ρομπέρτο Αγιάλα με 1,77 που δάγκωνε σε όλα ακόμα και στον αέρα. Αλλά θα πρέπει να δούμε σε τι σύνολα ήταν ενταγμένοι. Πχ ο Πουγιόλ ήταν στη Μπάρτσα που είχε 80% κατοχή μπάλας και ουσιαστικά έδινε ελάχιστη δυνατότητα απειλής από τους αντιπάλους δλδ στημένα κτλ. Και είχε δίπλα του και τον Πικέ (just in case που λένε και στο χωριό μου). Ο Καναβάρο τι να πεις που έφτασε να είναι ο κορυφαίος αμυντικός του πλανήτη....
Απλά σκέψου Ελουσόντο 1,78 και Μιχα 1,85....και πες μου εσύ πως νιώθεις. Το ότι θα πηγαίναμε σε 5 πόντους πιο κοντό από τον Κεντζιόρα, όταν βλέπαμε τη μεγάλη μας αδυναμία στον αέρα, ειλικρινά δεν μπορώ να το κατανοήσω......Και επίσης ο Ελουσόντο δεν είναι ούτε γρήγορος, είναι απλά οκ στην ταχύτητα. Ποντάρουμε στην τακτική του παιδεία και στο να διαβάζει γρήγορα τις φάσεις για να είμαστε οκ!!
- These users thanked the author dimitris7777 for the post (total 2):
- pisakaipoupoula, geobila
-
Michael Scott
- Δημοσιεύσεις: 892
- Εγγραφή: Σάβ 18 Μάιος 2024, 20:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πως φαινεται κακή η πορεία του στην Κοπεγχάγη, με 85 συμμετοχές σε δυο σεζον; 45 περυσι σε χρονια τσαμπιονς λιγκ; Με την φανέλα βασικού σπιτι του; Εκτος αν θεωρείτε οτι η Κοπεγχάγη ειναι χειρότερη ομαδα απο εμας και δεν εχει να λεει που έπαιζε βασικος....dimitris7777 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 08:56Τον Ελουσόντο δεν τον ξέρω αλλά σαφώς προβληματίζει το 1,78 για στόπερ. Ο Χατζηδιάκος είναι μια μετριότητα, κάνει σοβαρά λάθη και δε βλέπω για ποιό λόγο θέλουμε να τον αποκτήσουμε. Ήμουν αρνητικός και για πριν δύο χρόνια και χάρηκα που δεν ήρθε. Φαίνεται και από την πορεία του στην Κοπεγχάγη που θέλει να τον ξεφορτωθεί. Επίσης δε λογίζεται ως Έλληνας για τις λίστες ενώ και αυτός δεν είναι πολύ ψηλός, είναι περίπου 1,84. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό εκεί στην παε. Εάν αυτή είναι η αναβάθμιση στα στόπερ.....καλά κρασιά!!Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 07:52 Ελουστοντο και Χατζηδιακος,εχουν καποια κοινα στοιχεια,2 σχετικα γρηγορα κοντρολαρισμενα στοπερ,μπορουν επισης να παιξουν και στις 2 θεσεις της αμυνας.Αυτο βοηθαει τις ομαδες που παιζουν ψηλα και οταν θελουν να χτισουν τις επιθεσεις απο πισω.Αξιοπιστα σεντερ μπακ θα τα χαρακτηριζα,οχι κατι τοπ,οχι ομως και κατσικια.Το παν στους αμυντικους ειναι η σταθεροτητα.
Oσο για το ύψος, ειναι κανονικο ύψος για σεντερ μπακ. Να θυμίσω οτι το καλυτερο αμυντικό δίδυμο της ιστορίας μας, ο Βαρελα κι ο Κρεσπο ηταν 1.85 όπως ακριβως και ο Χατζηδιακος.
- These users thanked the author Michael Scott for the post (total 4):
- Unpsofable78, Shadow, Ally Samagoal, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάλι βλέπω όλους αυτούς τους αμυντικούς παικταραδες και απλά πρέπει να δουλευτεί η ομάδα και να δείξουν τις ικανότητες τους μέσα από την ομαδική λειτουργία.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν εχει να κανει μονο με το υψος. Ο Βαρελα στα καλα του επαιρνε παραμαζωμα και διμετρους.Michael Scott έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 09:48Πως φαινεται κακή η πορεία του στην Κοπεγχάγη, με 85 συμμετοχές σε δυο σεζον; 45 περυσι σε χρονια τσαμπιονς λιγκ; Με την φανέλα βασικού σπιτι του; Εκτος αν θεωρείτε οτι η Κοπεγχάγη ειναι χειρότερη ομαδα απο εμας και δεν εχει να λεει που έπαιζε βασικος....dimitris7777 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 08:56Τον Ελουσόντο δεν τον ξέρω αλλά σαφώς προβληματίζει το 1,78 για στόπερ. Ο Χατζηδιάκος είναι μια μετριότητα, κάνει σοβαρά λάθη και δε βλέπω για ποιό λόγο θέλουμε να τον αποκτήσουμε. Ήμουν αρνητικός και για πριν δύο χρόνια και χάρηκα που δεν ήρθε. Φαίνεται και από την πορεία του στην Κοπεγχάγη που θέλει να τον ξεφορτωθεί. Επίσης δε λογίζεται ως Έλληνας για τις λίστες ενώ και αυτός δεν είναι πολύ ψηλός, είναι περίπου 1,84. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό εκεί στην παε. Εάν αυτή είναι η αναβάθμιση στα στόπερ.....καλά κρασιά!!Kabamaru11 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 07:52 Ελουστοντο και Χατζηδιακος,εχουν καποια κοινα στοιχεια,2 σχετικα γρηγορα κοντρολαρισμενα στοπερ,μπορουν επισης να παιξουν και στις 2 θεσεις της αμυνας.Αυτο βοηθαει τις ομαδες που παιζουν ψηλα και οταν θελουν να χτισουν τις επιθεσεις απο πισω.Αξιοπιστα σεντερ μπακ θα τα χαρακτηριζα,οχι κατι τοπ,οχι ομως και κατσικια.Το παν στους αμυντικους ειναι η σταθεροτητα.
Oσο για το ύψος, ειναι κανονικο ύψος για σεντερ μπακ. Να θυμίσω οτι το καλυτερο αμυντικό δίδυμο της ιστορίας μας, ο Βαρελα κι ο Κρεσπο ηταν 1.85 όπως ακριβως και ο Χατζηδιακος.
- These users thanked the author icue for the post:
- Michael Scott
-
YagosDrakos
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Τρί 26 Αύγ 2025, 12:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δημητρη δεν αντιλεγω σε οσα λες, αλλα και παλι βγαινει το συστημα και η αμυντικη λειτουργια, ισως οχι ιδανικα οπως αναφερεις αλλα σιγουρα θα εχει ενα αποτελεσμα.dimitris7777 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 09:38Το να φέρνεις ως παράδειγμα δύο περιπτώσεις τέτοιες, είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα. Τότε όλες οι ομάδες θα βάζανε τέτοιους στόπερ που είναι και πιο εύκολο να βρεις αλλά δεν το κάνουν. Και δεν το κάνουν γιατί υπάρχει λόγος που είναι ότι το ύψος και η σωματική δύναμη μετράει πάρα πολύ στη θέση του κεντρικού αμυντικού γιατί αυτή είναι η φύση του παιχνιδιού. Υπάρχει σήκωμα της μπάλας, σέντρες, κτλ.geobila έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 09:09Αν και δεν έχουν ίδια ποιότητα η δεν είναι ίδιο επίπεδο, Παρ όλ αυτά, Πουγιολ 178 και Καναβάρο 176dimitris7777 έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 08:56
Τον Ελουσόντο δεν τον ξέρω αλλά σαφώς προβληματίζει το 1,78 για στόπερ. Ο Χατζηδιάκος είναι μια μετριότητα, κάνει σοβαρά λάθη και δε βλέπω για ποιό λόγο θέλουμε να τον αποκτήσουμε. Ήμουν αρνητικός και για πριν δύο χρόνια και χάρηκα που δεν ήρθε. Φαίνεται και από την πορεία του στην Κοπεγχάγη που θέλει να τον ξεφορτωθεί. Επίσης δε λογίζεται ως Έλληνας για τις λίστες ενώ και αυτός δεν είναι πολύ ψηλός, είναι περίπου 1,84. Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό εκεί στην παε. Εάν αυτή είναι η αναβάθμιση στα στόπερ.....καλά κρασιά!!
Οπότε ο βασκος για την ποιότητα/επίπεδο που θέλει ο ΠΑΟΚ μπορεί να αποδειχθεί μια υπερτιμια λύση
Εγώ μπορώ να προσθέσω επίσης και το Μασεράνο που τον βάζανε στόπερ και να θυμηθώ και το Ρομπέρτο Αγιάλα με 1,77 που δάγκωνε σε όλα ακόμα και στον αέρα. Αλλά θα πρέπει να δούμε σε τι σύνολα ήταν ενταγμένοι. Πχ ο Πουγιόλ ήταν στη Μπάρτσα που είχε 80% κατοχή μπάλας και ουσιαστικά έδινε ελάχιστη δυνατότητα απειλής από τους αντιπάλους δλδ στημένα κτλ. Και είχε δίπλα του και τον Πικέ (just in case που λένε και στο χωριό μου). Ο Καναβάρο τι να πεις που έφτασε να είναι ο κορυφαίος αμυντικός του πλανήτη....
Απλά σκέψου Ελουσόντο 1,78 και Μιχα 1,85....και πες μου εσύ πως νιώθεις. Το ότι θα πηγαίναμε σε 5 πόντους πιο κοντό από τον Κεντζιόρα, όταν βλέπαμε τη μεγάλη μας αδυναμία στον αέρα, ειλικρινά δεν μπορώ να το κατανοήσω......Και επίσης ο Ελουσόντο δεν είναι ούτε γρήγορος, είναι απλά οκ στην ταχύτητα. Ποντάρουμε στην τακτική του παιδεία και στο να διαβάζει γρήγορα τις φάσεις για να είμαστε οκ!!
Θυμαμαι και κατι θερια ανω των 1,85-1,90 οπου εχαναν και ψηλες μονομαχιες αλλα και τρωγανε φουλ γκολ στην κοντρα.
Ο βασκος ειναι σιγουρα πιο γρηγορος απο Κεντζιορα και εχει σιγουρα καλυτερη αμυντικη παιδεια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε καλά δε γίνεται να πάρουμε μόνο ένα στόπερ. 3 χρειαζόμαστε.YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
Αυτή την στιγμή έχουμε μείνει μόνο με έναν, τον Μιχαηλίδη.
- These users thanked the author JohnDag for the post (total 2):
- Logistis, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους Γερμανούς
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρες
YagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;Taseos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:38 Δεν κάνεις καμία εκποίηση την τζαιαντ ; Κάναν όροφο γιαγκο μου;
Αυτά με τον διακοσμητικό βιερινια είναι καλό να περάσετε από μικρας Ασίας 1 να του τα πείτε στα μούτρα του αντρε .
YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 15):
- Kabamaru11, Shadow, paokkerkir, paok apo epilogi, Anwnimos, giaxxo, margas, Unpsofable78, vasgias, navigator11 and 5 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Παλικάρια, εκείνες τις εποχές διαχωριζαμε τα δύο σέντερ μπακ.
Ο ένας ήταν ο στόπερ που το χαρακτηριστικό του ήταν να καθαρίζει ψηλά κι ο άλλος ο λίμπερο, η σκούπα, αυτός που διάβαζε παιχνίδι, μπάλα, αντίπαλο, συμπαίκτη.
Οι κοντοί που γράφετε, και κυρίως ο τρομερός Καναβάρο ήταν ο λίμπερο.
Εμείς τέτοιον είχαμε τον Κρέσπο και δίπλα του ο Βαρέλα. Ασφαλώς όχι στην απόλυτη τους εκδοχή μιας που το ποδόσφαιρο είχε αλλάξει και είχαν μάθει όλοι να παίζουν στην ευθεία.
Όπως κι αν έχει, στην ομάδα λείπει ο στόπερ με χαρακτηριστικά εκείνης της εποχής. Ταυρί, ψηλός, δυνατός ψηλά κι όχι πολύ αργός
Ο ένας ήταν ο στόπερ που το χαρακτηριστικό του ήταν να καθαρίζει ψηλά κι ο άλλος ο λίμπερο, η σκούπα, αυτός που διάβαζε παιχνίδι, μπάλα, αντίπαλο, συμπαίκτη.
Οι κοντοί που γράφετε, και κυρίως ο τρομερός Καναβάρο ήταν ο λίμπερο.
Εμείς τέτοιον είχαμε τον Κρέσπο και δίπλα του ο Βαρέλα. Ασφαλώς όχι στην απόλυτη τους εκδοχή μιας που το ποδόσφαιρο είχε αλλάξει και είχαν μάθει όλοι να παίζουν στην ευθεία.
Όπως κι αν έχει, στην ομάδα λείπει ο στόπερ με χαρακτηριστικά εκείνης της εποχής. Ταυρί, ψηλός, δυνατός ψηλά κι όχι πολύ αργός
- These users thanked the author Maxpaok for the post (total 2):
- geobila, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν είσαι μύστης τα ξέρεις αυτάMaklaz έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 11:23 Ευχαριστούμε για τις πληροφορίες φίλε.
YagosDrakos έγραψε: Δευ 08 Ιουν 2026, 20:12 Σύμφωνα με το μάνατζερ του Γιαννουλη η Γκοντσαρεβα ενημέρωσε πως ο ΠΑΟΚ αποσύρει το ενδιαφέρον του. Επίσης στα σάιτ του Γαύρου λένε για προσφορά 3 εκατομμυρίων στους ΓερμανούςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:35 Ματος - Βιεϊρίνια διακοσμητικοί, το κουμάντο ο Θωμαρεης με το Μαράκι και προπονητής low budget, που δε θα έχει θέμα να δουλέψει με το 4ο μπατζετ της σούπερ λίγκ …. Δυστυχώς πάμε σε δύσκολες μέρεςYagosDrakos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:44Για πες φίλε ποια πρόταση του Αντρε πέρασε μέχρι τώρα;Taseos έγραψε: Δευ 15 Ιουν 2026, 20:38 Δεν κάνεις καμία εκποίηση την τζαιαντ ; Κάναν όροφο γιαγκο μου;
Αυτά με τον διακοσμητικό βιερινια είναι καλό να περάσετε από μικρας Ασίας 1 να του τα πείτε στα μούτρα του αντρε .YagosDrakos έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 10:29 Η επιλογή είναι ή Ελουςτοντο ή ο πιο ακριβός ( θα ναι με μεταγραφή) Χατζηδιακος. Δε θα πάρουμε και τους δύο… Επίσης μαθαίνω πως για τα χάφ πρώτος στόχος, αλλά ζητάει πολλά σε συμβόλαιο, είναι ο Μάριο Λεμινα που έπαιζε στη Γαλατα.
- These users thanked the author tolis14 for the post (total 5):
- Maklaz, paokkerkir, Anwnimos, Unpsofable78, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγώ πάλι θυμάμαι οτι ζητούσε εγγυήσεις οτι θα παίζει βασικός, που δεν του δόθηκαν, και γι αυτό δεν ήρθε.Athens έγραψε: Σάβ 20 Ιουν 2026, 06:20 ο χατζηδιακος καλη επιλογη, εμπειρος παικτης αλλα ο μανατζερ του περσι τα πηρε στο κρανιο απο τις διαπραγματευσεις και τον εστειλε στην κοπεχγαγη, φετος θα τον παρουμε τζαμπα? δε νομιζω, βασικος στην ομαδα του ειναι οποτε λιγακι δυσκολο
- These users thanked the author Nassos for the post (total 3):
- paok apo epilogi, geobila, navigator11