Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Είμαι σίγουρος τι του έλεγε....μην τυχόν και ξεχαστείς και περάσεις την σέντρα και φάμε γκολ στο 90 φεύγα.....πες το και στο άλλο το μ@λ@κισμένο τον Βιέρι που καταλαβαίνει τα Μπραζίου.
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από interad »

του έχει δημιουργήσει απωθημένα πανηγυρισμού...

σε λίγο θα τον φωνάζει για οδηγίες και μετά τα δικά του γκολ...

βρε άσε το παιδί ΛΑΙΜΑΙ...
Άβαταρ μέλους
Χωρικός
Δημοσιεύσεις: 4059
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Χωρικός »

δεν ξαναπαιαιαιαιζωωω πλέυ οφ
βρε με τον Ζαγοράκη
ξύρισα και το μουστάκι
τα μιλησαμέεεεεεε, τα σύμφωνήσαμεεε!
Άβαταρ μέλους
olivares
Δημοσιεύσεις: 702
Εγγραφή: Τετ 07 Μάιος 2008, 12:54
Τοποθεσία: Άνδεις

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από olivares »

Σου αφιερώνω το κάτωθι για το μάτι σου στην αλλαγή του Σάκη και για το πολύτιμο μέταλλο που έχεις βάλει στο μάτι.

[youtube]bkBYVNrjjIs[/youtube]
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Με τον thransiboulo είχες παίκτες σαρδέλες και σε συγχωρέσαμε για την ξεφτίλα. Σήμερα με τα Ιωάννινα είχες παίκτες σαρδέλες κύριε Santos?

Όσο για τους παίκτες, πρέπει να ντρέπεστε για την αθλια εμφάνιση.
Άβαταρ μέλους
leoncommando
Δημοσιεύσεις: 49
Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 20:30

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από leoncommando »

Σάντος τράβα αυτιά και τράβα τους και τα αρχίδια...
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ronaldo »

paoki_sweden έγραψε:Με τον thransiboulo είχες παίκτες σαρδέλες και σε συγχωρέσαμε για την ξεφτίλα. Σήμερα με τα Ιωάννινα είχες παίκτες σαρδέλες κύριε Santos?

Όσο για τους παίκτες, πρέπει να ντρέπεστε για την αθλια εμφάνιση.
ρε σαντος μεχρι και τον σουηδο καταφερες να τον κανεις να μιλησει ελληνικα
και μουγκος σε λιγο θα μιλησει :D
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από 8emis4 »

:lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Johnys
Δημοσιεύσεις: 960
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 05:03
Τοποθεσία: Γερμανία/Ντίσελντορφ

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Johnys »

Μη τα ισοπεδώνουμε όλα και εγώ δεν είμαι υποστηρικτής του santos αλλα σήμερα την ευθύνη κατά τι γνώμη μου την είχαν 100% οι παίχτες.
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από ronaldo »

ενταξει εγω πλακα κανω γιατι δεν μπορω να κρινω ταχτικη σε τετοιο βουρκο
αλλα και αυτο που γραφει ο σουηδος για μενα ειναι σωστο ασχετα αν για το σημερινο μπορουν να υπαρξουν πολλες δικαιολογιες
Makis44

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Makis44 »

Αδερφε,οχι...............Εγω που ειμαι υποστηρικτης του σοφου Δον πιστευω οτι σημερα ειχε μεγαλη ευθυνη..........Αλλα μην ισοπεδωνετε καποιοι το εργο του επειδη δε διαβασε καλα ενα παιχνιδι εστω κι αν ηρθε στον κορυφαιο στοχο........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis44 την Τετ 03 Φεβ 2010, 00:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
tsapgeo
Δημοσιεύσεις: 462
Εγγραφή: Πέμ 06 Αύγ 2009, 18:32
Τοποθεσία: Thessaloniki , Panorama

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από tsapgeo »

σοβαρά τώρα καμιά ευθύνη ο πορτογάλος. ήθελα πολύ να ξέρω ποιός φταίει για τους απλήρωτους παίχτες ..
Άβαταρ μέλους
paok nafplio
Δημοσιεύσεις: 1937
Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από paok nafplio »

Τον φαγαμε τον παπα με τους απληρωτους βλεπω μας το βαλαν το τυρακι κ το φαγαμε..εξηπερετουμε τον σκοπο τους..
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από Realcon »

tsapgeo έγραψε:σοβαρά τώρα καμιά ευθύνη ο πορτογάλος. ήθελα πολύ να ξέρω ποιός φταίει για τους απλήρωτους παίχτες ..
Θέλεις σε αυτό το επίπεδο να μιλήσουμε; Ωραια λοιπόν πάμε...

Ο ΠΑΟΚ έχασε εχθές από τα Γιάννενα γιατί οι παίκτες ήταν απλήρωτοι. Οι παίκτες του ΠΑΟΚ κερδίσαμε τον Ολυμπιακό και ατρομητο και είναι στην δεύτερη θέση στον βαθμολογικό πίνακα της superleague.
Τώρα ΕΣΥ αδελφέ διάλεξε σε πιο από τα δυο θέματα να μιλήσουμε.

Για να σοβαρευτούμε λίγο. Έχουμε τον πόνο μας θα έχουμε και χαζα.
Αδελφέ, πιστεύω στην πίκρα σου εβγαλες λάθος συμπέρασμα.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Δημοσίευση από moican4 »

Ο Σαντος φταιει που τρωμε τον πρωτο γκολ κατω απο τα ποδια 2 παικτων ,στο δευτερο παιρνει κεφαλια αυτο το κριαρι αναμεσα σε Παμπλο και κοντρερας που κοιτουσαν το Παπιγκο( και το μικρο κΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ) και για το αυτο γκολ του Σναουτσερ..ΟΚ...ΜΙα ερωτηση τωρα..
Στο πρωταθλημα ( δεν μιλαω για τον γαυρο) δευτερος ο Π.Α.Ο.Κ ειναι με αυτους που επαιξαν σημερα η παιζουν αλλοι..? Γιατι θα τρελαθουμε...
Α, και κατι τελευταιο, βγειτε τωρα ολοι ολοι οι "σοφοι" να πειτε οτι δεν κανει για τον Π.Α.Ο.Κ ο Σαντος...Αντε μην κρυβεστε..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”