Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Είμαι σίγουρος τι του έλεγε....μην τυχόν και ξεχαστείς και περάσεις την σέντρα και φάμε γκολ στο 90 φεύγα.....πες το και στο άλλο το μ@λ@κισμένο τον Βιέρι που καταλαβαίνει τα Μπραζίου.

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
του έχει δημιουργήσει απωθημένα πανηγυρισμού...
σε λίγο θα τον φωνάζει για οδηγίες και μετά τα δικά του γκολ...
βρε άσε το παιδί ΛΑΙΜΑΙ...
σε λίγο θα τον φωνάζει για οδηγίες και μετά τα δικά του γκολ...
βρε άσε το παιδί ΛΑΙΜΑΙ...
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
δεν ξαναπαιαιαιαιζωωω πλέυ οφ
βρε με τον Ζαγοράκη
ξύρισα και το μουστάκι
τα μιλησαμέεεεεεε, τα σύμφωνήσαμεεε!
βρε με τον Ζαγοράκη
ξύρισα και το μουστάκι
τα μιλησαμέεεεεεε, τα σύμφωνήσαμεεε!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Σου αφιερώνω το κάτωθι για το μάτι σου στην αλλαγή του Σάκη και για το πολύτιμο μέταλλο που έχεις βάλει στο μάτι.
[youtube]bkBYVNrjjIs[/youtube]
[youtube]bkBYVNrjjIs[/youtube]
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Με τον thransiboulo είχες παίκτες σαρδέλες και σε συγχωρέσαμε για την ξεφτίλα. Σήμερα με τα Ιωάννινα είχες παίκτες σαρδέλες κύριε Santos?
Όσο για τους παίκτες, πρέπει να ντρέπεστε για την αθλια εμφάνιση.
Όσο για τους παίκτες, πρέπει να ντρέπεστε για την αθλια εμφάνιση.
- leoncommando
- Δημοσιεύσεις: 49
- Εγγραφή: Σάβ 18 Ιούλ 2009, 20:30
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ρε σαντος μεχρι και τον σουηδο καταφερες να τον κανεις να μιλησει ελληνικαpaoki_sweden έγραψε:Με τον thransiboulo είχες παίκτες σαρδέλες και σε συγχωρέσαμε για την ξεφτίλα. Σήμερα με τα Ιωάννινα είχες παίκτες σαρδέλες κύριε Santos?
Όσο για τους παίκτες, πρέπει να ντρέπεστε για την αθλια εμφάνιση.
και μουγκος σε λιγο θα μιλησει
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Μη τα ισοπεδώνουμε όλα και εγώ δεν είμαι υποστηρικτής του santos αλλα σήμερα την ευθύνη κατά τι γνώμη μου την είχαν 100% οι παίχτες.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ενταξει εγω πλακα κανω γιατι δεν μπορω να κρινω ταχτικη σε τετοιο βουρκο
αλλα και αυτο που γραφει ο σουηδος για μενα ειναι σωστο ασχετα αν για το σημερινο μπορουν να υπαρξουν πολλες δικαιολογιες
αλλα και αυτο που γραφει ο σουηδος για μενα ειναι σωστο ασχετα αν για το σημερινο μπορουν να υπαρξουν πολλες δικαιολογιες
-
Makis44
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Αδερφε,οχι...............Εγω που ειμαι υποστηρικτης του σοφου Δον πιστευω οτι σημερα ειχε μεγαλη ευθυνη..........Αλλα μην ισοπεδωνετε καποιοι το εργο του επειδη δε διαβασε καλα ενα παιχνιδι εστω κι αν ηρθε στον κορυφαιο στοχο........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Makis44 την Τετ 03 Φεβ 2010, 00:05, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
σοβαρά τώρα καμιά ευθύνη ο πορτογάλος. ήθελα πολύ να ξέρω ποιός φταίει για τους απλήρωτους παίχτες ..
- paok nafplio
- Δημοσιεύσεις: 1937
- Εγγραφή: Κυρ 07 Σεπ 2008, 02:44
- Τοποθεσία: Aνθιμος neighbour....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Τον φαγαμε τον παπα με τους απληρωτους βλεπω μας το βαλαν το τυρακι κ το φαγαμε..εξηπερετουμε τον σκοπο τους..
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Θέλεις σε αυτό το επίπεδο να μιλήσουμε; Ωραια λοιπόν πάμε...tsapgeo έγραψε:σοβαρά τώρα καμιά ευθύνη ο πορτογάλος. ήθελα πολύ να ξέρω ποιός φταίει για τους απλήρωτους παίχτες ..
Ο ΠΑΟΚ έχασε εχθές από τα Γιάννενα γιατί οι παίκτες ήταν απλήρωτοι. Οι παίκτες του ΠΑΟΚ κερδίσαμε τον Ολυμπιακό και ατρομητο και είναι στην δεύτερη θέση στον βαθμολογικό πίνακα της superleague.
Τώρα ΕΣΥ αδελφέ διάλεξε σε πιο από τα δυο θέματα να μιλήσουμε.
Για να σοβαρευτούμε λίγο. Έχουμε τον πόνο μας θα έχουμε και χαζα.
Αδελφέ, πιστεύω στην πίκρα σου εβγαλες λάθος συμπέρασμα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο Σαντος φταιει που τρωμε τον πρωτο γκολ κατω απο τα ποδια 2 παικτων ,στο δευτερο παιρνει κεφαλια αυτο το κριαρι αναμεσα σε Παμπλο και κοντρερας που κοιτουσαν το Παπιγκο( και το μικρο κΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ) και για το αυτο γκολ του Σναουτσερ..ΟΚ...ΜΙα ερωτηση τωρα..
Στο πρωταθλημα ( δεν μιλαω για τον γαυρο) δευτερος ο Π.Α.Ο.Κ ειναι με αυτους που επαιξαν σημερα η παιζουν αλλοι..? Γιατι θα τρελαθουμε...
Α, και κατι τελευταιο, βγειτε τωρα ολοι ολοι οι "σοφοι" να πειτε οτι δεν κανει για τον Π.Α.Ο.Κ ο Σαντος...Αντε μην κρυβεστε..
Στο πρωταθλημα ( δεν μιλαω για τον γαυρο) δευτερος ο Π.Α.Ο.Κ ειναι με αυτους που επαιξαν σημερα η παιζουν αλλοι..? Γιατι θα τρελαθουμε...
Α, και κατι τελευταιο, βγειτε τωρα ολοι ολοι οι "σοφοι" να πειτε οτι δεν κανει για τον Π.Α.Ο.Κ ο Σαντος...Αντε μην κρυβεστε..