9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Πιστευω πως το θεμα Σαλπιγγιδη ειναι απο τα σημαντικοτερα της ομαδας μας.Εαν σε αυτη την περιπτωση επικρατησει η αποψη της μειοψηφιας,τοτε αλιμονο μας.......δινουμε αλλοθι σε αυτη τη μειοψηφια να κανει οτι γουσταρει και οποτε το γουσταρει....ετσι απλα.
Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
- alex ntepo
- Δημοσιεύσεις: 796
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
- Τοποθεσία: Λήμνος
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Ακριβώς ρε φίλε! Έχω βαρεθεί να κράζει ο καθένας τον Σαλπιγγίδη, για θέμα "ηθικής τάξης", λες και όλοι μας είμαστε αμέμπτου ηθικής και μια ζωή πορευόμασταν στη ζωή μας χωρίς ούτε μια φορά να κάνουμε ένα σφάλμα! Δε με νοιάζει αν είναι ηθικός, δε με νοιάζει αν είναι ΠΑΟΚτσής, τον θεωρό ικανότατο ποδοσφαιριστή και απαιτώ απο τον ίδιο να τα δίνει όλα, και από τον προπονητή να παίρνει το 100% από αυτόν! Τόσο απλά!mpafos4 έγραψε:Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
λαθος εκανε που επεστρεψε....
λαθος που του εδωσαν τοσα λεφτα...
λαθος που εγινε γνωστο το ποσο.....
εγω παρολαυτα τον παω..!
λαθος που του εδωσαν τοσα λεφτα...
λαθος που εγινε γνωστο το ποσο.....
εγω παρολαυτα τον παω..!
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
+οσα θες...alex ntepo έγραψε:Ακριβώς ρε φίλε! Έχω βαρεθεί να κράζει ο καθένας τον Σαλπιγγίδη, για θέμα "ηθικής τάξης", λες και όλοι μας είμαστε αμέμπτου ηθικής και μια ζωή πορευόμασταν στη ζωή μας χωρίς ούτε μια φορά να κάνουμε ένα σφάλμα! Δε με νοιάζει αν είναι ηθικός, δε με νοιάζει αν είναι ΠΑΟΚτσής, τον θεωρό ικανότατο ποδοσφαιριστή και απαιτώ απο τον ίδιο να τα δίνει όλα, και από τον προπονητή να παίρνει το 100% από αυτόν! Τόσο απλά!mpafos4 έγραψε:Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
Ο Σαλπι ειναι ικανωτατος ποδοσφαιριστης αλλα ειναι και παικτης ψυχολογιας.Αμα δεν του κατσει το παιχνιδι απο την αρχη σε ολο το υπολοιπο θα ειναι αφαντος.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
μπα, και τα δικα μου εγιναν περιζητητα
χασουμε-κερδισουμε
παιξει-δεν παιξει
βρεξει-χιονισει
εδω θα βρεις παντα ολη την παρεα (οπως καποτε στα αναψυκτηρια)
τρεμω οταν κανω το κλικ σε αυτο το τοπικ
τι θα αντικρυσω παλι
μακαρι το παλλικαρι να ηταν το πρόβλημά μας
θα το ειχαμε λυσει και ολα καλα
χασουμε-κερδισουμε
παιξει-δεν παιξει
βρεξει-χιονισει
εδω θα βρεις παντα ολη την παρεα (οπως καποτε στα αναψυκτηρια)
τρεμω οταν κανω το κλικ σε αυτο το τοπικ
τι θα αντικρυσω παλι
μακαρι το παλλικαρι να ηταν το πρόβλημά μας
θα το ειχαμε λυσει και ολα καλα
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
giapas έγραψε:Νομίζω οτι έχουμε πολύ σημαντικότερα θέματα να αντιμετωπίσουμε από το Σαλπιγγίδη.
έχουμε όντως.και αναφορικά με τον ΠΑΟΚ και με πολλά ακόμα εκτός ΠΑΟΚ.αλλά βλέπεις δεν τσουλάει κι από άποψη αποτελεσμάτων η ομάδα,"πλερώνεται" και προκλητικώς αδρά ο κοντός και κάνει το παγώνι εδώ και καιρό σχετικά με μείωση των μισθών του,ε πόσο ν'αντέξει και πάς μακρόφθαλμος συνοπαδός;;
να δώσω βέβαια και τα κρέντιτς μου στον μπάφο για τα γραφόμενά του.έχει τα δίκια του περί της μειοψηφίας και της διάθεσής της για παππουτσιφλικαρίσμα -να το γράψω αδόκιμα- του ΠΑΟΚ.κι εγώ μία πιθανή της "επικράτηση" στον "πόλεμο" αυτό τη λογίζω ως τρελό πλήγμα στη νοοτροπία που (και καλά νομίσαμε πως) καλλιεργήσαμε ως οπαδοί τα τελευταία χρόνια προς μιά υγιή κατεύθυνση σε σχέση με παλιότερα,όχι πολύ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Argonaut4 έγραψε:Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.
2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).
3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.
Κύριε εμπαθή................το τόπικ είναι ξεκλείδωτο απο :
από Argonaut4 » Τετ Νοέμ 02, 2011 1:33 pm
Ξεκλείδωσα το τόπικ του Σάλπι.....το νου σας ρεμάλια....
-='Eπου Θεώ ΠΑΟΚ=-
http://WWW.MMAGYM.GR-FIGHTING SOLVES EVERYTHING-BRAZILIAN JIU-JITSU
Argonaut In The Car-->http://www.youtube.com/watch?v=qbnsGtY6RAo
Argonaut4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 1995
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 1:08 pm
Τοποθεσία: Black&White Athens
Tι να σου πω.........δε ντρέπεσε λίγο?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
sourmenetes έγραψε:Γκικα απο την κυριακη το βραδυ γραφτηκανε καμοια εικοσαρια για τον ιδιο παιχτη βγαινοντας τριτος καλυτερος mvp...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αυτο τι σου λεει???
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παντως φαινεται οτι με κατω τη μπαλα και τριαδα κοντων μπροστα ρολαρουμε πολυ καλυτερα..Πολλες καθετες σημερα και απο γεωργιαδη και απο βιειρινια..Επισης δειτε ποσες φορες ο σαλπιγγιδης "εσπασε" τη μπαλα ωστε να σιγουρευτει το γκολ...
Falegkos εχει ξεκλειδωσει απο χθες το απογευμα...Και γιατι να το αφησουμε ανοιχτο???
Εχεις δει ποσα ασχετα ποστ ειχε μεσα???5 στα 10 ποστ δεν ειχαν σχεση..Ο καθενας εγραφε οτι γουσταρε...
Του εφταιγαν τα μπουκαλια, ο μπολονι, ο χαλκιας εδω το εγραφε...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
"υγ. τα μπινελικια νανε στην ψυχη που εριχνες και δηθεν δικαιωθηκες θα τα βρεις μπροστα σου αν δεν προλαβεις να φυγεις χειμωνα...
bakunin4"
υγ να σου και τα υστερόγραφα

bakunin4"
υγ να σου και τα υστερόγραφα
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 08 Νοέμ 2011, 02:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ναι ανοιξε μια μερα πριν το ματς με του ιρλανδους και τι ?
αν δεν εβαζε γκολ και εκραζε ο κοσμος παλι θα το κλειδωνατε ,γνωστη τακτικη. δεν τρωμε πλεον.
υγ. επισης εφυγα Ιρλανδια τριτη το αφησα κλειδωμενο,γυρισα παρασκευη το βρηκα ξεκλειδωτο.Μην κολλας.
αν δεν εβαζε γκολ και εκραζε ο κοσμος παλι θα το κλειδωνατε ,γνωστη τακτικη. δεν τρωμε πλεον.
υγ. επισης εφυγα Ιρλανδια τριτη το αφησα κλειδωμενο,γυρισα παρασκευη το βρηκα ξεκλειδωτο.Μην κολλας.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Oλοι οι μοντ προστατεύουμε τους παίχτες με το δικέφαλο στο στηθος.
Ανέτρεξε στα τόπικ να δεις......δε θα κάτσει κανένας μοντ να απολογηθεί.
Αμα δε σου αρέσει αυτό λυπάμαι.....!!
Αμα σας αρέσει να κάνετε σκουπίδι όποιο παίχτη δε σας κάθετε καλά το πρωί ή επειδή παίρνει πολλα και πάλι λυπάμαι.
Και ναι θα κλειδώνω οποιοδήποτε τόπικ έχει ποστς που εξευτελίζουν παίχτη του ΠΑΟΚ.
Ανέτρεξε στα τόπικ να δεις......δε θα κάτσει κανένας μοντ να απολογηθεί.
Αμα δε σου αρέσει αυτό λυπάμαι.....!!
Αμα σας αρέσει να κάνετε σκουπίδι όποιο παίχτη δε σας κάθετε καλά το πρωί ή επειδή παίρνει πολλα και πάλι λυπάμαι.
Και ναι θα κλειδώνω οποιοδήποτε τόπικ έχει ποστς που εξευτελίζουν παίχτη του ΠΑΟΚ.
- khaledfreepaok
- Δημοσιεύσεις: 1103
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ρε παιδια σοβαρα τωρα το πιστευετε αυτο με τον δικεφαλο στο στηθος?αν με παρουνε εμενα για τερμα πχ και φοραω τον δικεφαλο στο στηθος αλλα οτι παει μεσα ειναι γκολ θα με στηριζετε?
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
η αληθεια δεν ειναι εξευτελισμος.ουτε οι αριθμοι που υπαρχουν,ουτε η προσφορα.Καλα για ηθικα θεματα μην το πιασουμε καν γιατι κανει τζιζ.
και να σου πω και κατι αν δεν εβλεπα αυτο το εργο που παιξατε δεν θα γραφα καν στο τοπικ του 1,60 και 1,3 εκ ευρω.
και να σου πω και κατι αν δεν εβλεπα αυτο το εργο που παιξατε δεν θα γραφα καν στο τοπικ του 1,60 και 1,3 εκ ευρω.