9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Πιστευω πως το θεμα Σαλπιγγιδη ειναι απο τα σημαντικοτερα της ομαδας μας.Εαν σε αυτη την περιπτωση επικρατησει η αποψη της μειοψηφιας,τοτε αλιμονο μας.......δινουμε αλλοθι σε αυτη τη μειοψηφια να κανει οτι γουσταρει και οποτε το γουσταρει....ετσι απλα.

Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
ainamkoap
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ainamkoap »

και οι 300 προδότες είναι το πρόβλημα.
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από alex ntepo »

mpafos4 έγραψε:Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
Ακριβώς ρε φίλε! Έχω βαρεθεί να κράζει ο καθένας τον Σαλπιγγίδη, για θέμα "ηθικής τάξης", λες και όλοι μας είμαστε αμέμπτου ηθικής και μια ζωή πορευόμασταν στη ζωή μας χωρίς ούτε μια φορά να κάνουμε ένα σφάλμα! Δε με νοιάζει αν είναι ηθικός, δε με νοιάζει αν είναι ΠΑΟΚτσής, τον θεωρό ικανότατο ποδοσφαιριστή και απαιτώ απο τον ίδιο να τα δίνει όλα, και από τον προπονητή να παίρνει το 100% από αυτόν! Τόσο απλά!
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από george aspromayros »

λαθος εκανε που επεστρεψε....
λαθος που του εδωσαν τοσα λεφτα...
λαθος που εγινε γνωστο το ποσο.....
εγω παρολαυτα τον παω..!
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1996
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

alex ntepo έγραψε:
mpafos4 έγραψε:Οσο για τα περι ηθικης........τα λογια ειναι δωρεαν!Φερτε μπροστα μου τις ζωες σας,να δουμε τι εχει κανει και πως ο καθενας και μετα μιλαμε για ηθικη.Αντε γιατι απο ηθικη,χορτασαμε!Γι'αυτο παμε κατα διαολου σαν χωρα.....επειδη εχουμε γεμισει απο ηθικους!
Ακριβώς ρε φίλε! Έχω βαρεθεί να κράζει ο καθένας τον Σαλπιγγίδη, για θέμα "ηθικής τάξης", λες και όλοι μας είμαστε αμέμπτου ηθικής και μια ζωή πορευόμασταν στη ζωή μας χωρίς ούτε μια φορά να κάνουμε ένα σφάλμα! Δε με νοιάζει αν είναι ηθικός, δε με νοιάζει αν είναι ΠΑΟΚτσής, τον θεωρό ικανότατο ποδοσφαιριστή και απαιτώ απο τον ίδιο να τα δίνει όλα, και από τον προπονητή να παίρνει το 100% από αυτόν! Τόσο απλά!
+οσα θες...
Ο Σαλπι ειναι ικανωτατος ποδοσφαιριστης αλλα ειναι και παικτης ψυχολογιας.Αμα δεν του κατσει το παιχνιδι απο την αρχη σε ολο το υπολοιπο θα ειναι αφαντος.
Άβαταρ μέλους
city_boy
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 12:16

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από city_boy »

Σε αυτο το φορουμ μονο τα δικα μου εχουν γινει διπλασια?
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από niks »

μπα, και τα δικα μου εγιναν περιζητητα

χασουμε-κερδισουμε
παιξει-δεν παιξει
βρεξει-χιονισει

εδω θα βρεις παντα ολη την παρεα (οπως καποτε στα αναψυκτηρια)

τρεμω οταν κανω το κλικ σε αυτο το τοπικ
τι θα αντικρυσω παλι

μακαρι το παλλικαρι να ηταν το πρόβλημά μας
θα το ειχαμε λυσει και ολα καλα
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

giapas έγραψε:Νομίζω οτι έχουμε πολύ σημαντικότερα θέματα να αντιμετωπίσουμε από το Σαλπιγγίδη.

έχουμε όντως.και αναφορικά με τον ΠΑΟΚ και με πολλά ακόμα εκτός ΠΑΟΚ.αλλά βλέπεις δεν τσουλάει κι από άποψη αποτελεσμάτων η ομάδα,"πλερώνεται" και προκλητικώς αδρά ο κοντός και κάνει το παγώνι εδώ και καιρό σχετικά με μείωση των μισθών του,ε πόσο ν'αντέξει και πάς μακρόφθαλμος συνοπαδός;;


να δώσω βέβαια και τα κρέντιτς μου στον μπάφο για τα γραφόμενά του.έχει τα δίκια του περί της μειοψηφίας και της διάθεσής της για παππουτσιφλικαρίσμα -να το γράψω αδόκιμα- του ΠΑΟΚ.κι εγώ μία πιθανή της "επικράτηση" στον "πόλεμο" αυτό τη λογίζω ως τρελό πλήγμα στη νοοτροπία που (και καλά νομίσαμε πως) καλλιεργήσαμε ως οπαδοί τα τελευταία χρόνια προς μιά υγιή κατεύθυνση σε σχέση με παλιότερα,όχι πολύ.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Argonaut4 έγραψε:
Falegkos έγραψε:1. Ενταξη ρε moders? εβαλε τα γκολ και το ξεκλειδώσατε? το παοκμανια πλεον ειναι οσο δημοκρατικη ειναι και η Ελλαδα.

2. Μπραβο ρε σαλπι, αν και παιζαμε με ερασιτέχνες μπραβο. Τις ευκαιρίες που σου δόθηκαν τις εκανες γκολ (κατι που δεν το συνιθιζες 2 χρονια).

3. Μακαρι να συνεχίσει ετσι και στο πρωταθλημα.

Κύριε εμπαθή................το τόπικ είναι ξεκλείδωτο απο :


από Argonaut4 » Τετ Νοέμ 02, 2011 1:33 pm

Ξεκλείδωσα το τόπικ του Σάλπι.....το νου σας ρεμάλια....
-='Eπου Θεώ ΠΑΟΚ=-
http://WWW.MMAGYM.GR-FIGHTING SOLVES EVERYTHING-BRAZILIAN JIU-JITSU
Argonaut In The Car-->http://www.youtube.com/watch?v=qbnsGtY6RAo

Argonaut4
Moderator

Δημοσιεύσεις: 1995
Εγγραφή: Παρ Δεκ 17, 2010 1:08 pm
Τοποθεσία: Black&White Athens



Tι να σου πω.........δε ντρέπεσε λίγο?
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

sourmenetes έγραψε:Γκικα απο την κυριακη το βραδυ γραφτηκανε καμοια εικοσαρια για τον ιδιο παιχτη βγαινοντας τριτος καλυτερος mvp... :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Αυτο τι σου λεει???

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Παντως φαινεται οτι με κατω τη μπαλα και τριαδα κοντων μπροστα ρολαρουμε πολυ καλυτερα..Πολλες καθετες σημερα και απο γεωργιαδη και απο βιειρινια..Επισης δειτε ποσες φορες ο σαλπιγγιδης "εσπασε" τη μπαλα ωστε να σιγουρευτει το γκολ...

Falegkos εχει ξεκλειδωσει απο χθες το απογευμα...Και γιατι να το αφησουμε ανοιχτο???
Εχεις δει ποσα ασχετα ποστ ειχε μεσα???5 στα 10 ποστ δεν ειχαν σχεση..Ο καθενας εγραφε οτι γουσταρε...
Του εφταιγαν τα μπουκαλια, ο μπολονι, ο χαλκιας εδω το εγραφε...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21315
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

"υγ. τα μπινελικια νανε στην ψυχη που εριχνες και δηθεν δικαιωθηκες θα τα βρεις μπροστα σου αν δεν προλαβεις να φυγεις χειμωνα...
bakunin4"




υγ να σου και τα υστερόγραφα :!: :!:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 08 Νοέμ 2011, 02:14, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

ναι ανοιξε μια μερα πριν το ματς με του ιρλανδους και τι ?
αν δεν εβαζε γκολ και εκραζε ο κοσμος παλι θα το κλειδωνατε ,γνωστη τακτικη. δεν τρωμε πλεον.

υγ. επισης εφυγα Ιρλανδια τριτη το αφησα κλειδωμενο,γυρισα παρασκευη το βρηκα ξεκλειδωτο.Μην κολλας.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Oλοι οι μοντ προστατεύουμε τους παίχτες με το δικέφαλο στο στηθος.

Ανέτρεξε στα τόπικ να δεις......δε θα κάτσει κανένας μοντ να απολογηθεί.

Αμα δε σου αρέσει αυτό λυπάμαι.....!!

Αμα σας αρέσει να κάνετε σκουπίδι όποιο παίχτη δε σας κάθετε καλά το πρωί ή επειδή παίρνει πολλα και πάλι λυπάμαι.

Και ναι θα κλειδώνω οποιοδήποτε τόπικ έχει ποστς που εξευτελίζουν παίχτη του ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
khaledfreepaok
Δημοσιεύσεις: 1103
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από khaledfreepaok »

ρε παιδια σοβαρα τωρα το πιστευετε αυτο με τον δικεφαλο στο στηθος?αν με παρουνε εμενα για τερμα πχ και φοραω τον δικεφαλο στο στηθος αλλα οτι παει μεσα ειναι γκολ θα με στηριζετε?
Άβαταρ μέλους
bakunin4
Δημοσιεύσεις: 373
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:08

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από bakunin4 »

η αληθεια δεν ειναι εξευτελισμος.ουτε οι αριθμοι που υπαρχουν,ουτε η προσφορα.Καλα για ηθικα θεματα μην το πιασουμε καν γιατι κανει τζιζ.

και να σου πω και κατι αν δεν εβλεπα αυτο το εργο που παιξατε δεν θα γραφα καν στο τοπικ του 1,60 και 1,3 εκ ευρω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”