9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

ainamkoap
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ainamkoap »

DC έγραψε:
ainamkoap έγραψε: Διαχρονικά, το έντσικτο του οπαδού ( όχι του φίλαθλου) σπανίως πέφτει έξω.
Τον Κώστα τον Ορφανό ,που θεωρείτε ΠΑΟΚτσης, όπου τον πετύχω τον βρίζω. Υπάρχει πρόβλημα , σ'αυτήν την περίπτωση;
Διαχρονικά το ένστικτο του οπαδού έχει κάνει και λάθη, όπως το να μας αφήσει 3 χρόνια εκτός Ευρώπης το '92, χώρια τα ένστικτα που μας στερούν κάτι χιλιάρικα από τιμωρίες κάθε χρόνο, με άδεια Τούμπα και πρόστημα.
Με τον Ορφανό δεν υπάρχει πρόβλημα, αφού την άλλη Κυριακή δεν είναι αυτός που θα σκυλιάσει στο χορτάρι και θα του ζητάμε να βάλει ένα γκολ. Με τον Σάλπι υπάρχει. Βέβαια, το πάιξει δεν παίξει καλά εγώ θα τον βρίσω, μόνο καλό κάνει στην ομάδα. Σωστά;.
Οσο για τα "κοσμητικά" που του γράφεις, για μένα ο κοντός έχει περισσότερα κάκαλα από τους 30-40 που του την πέφτουν για να ξεχαρμανιάσουν κάθε φορά που χάνουμε.
Το ότι αναφέρω τον κοντό, σαν προδότη χώρις κάκαλα να στηρίξει την απόφαση του , προχωρημένη ώρα και εσύ σχολιάζεις ότι το κάνω ενώ οι μοντς κοιμούνται ,μόνο σαν προσπάθεια χιούμορ μπορώ να το πάρω .
Μεγάλοι άντρες είμαστε. Δεν θα ντραπούμε να πούμε την άποψή μας.

Αλλο αυτοί που λες εσυ, που τον βρίζουν μετά από ήττες λόγω απόδοσης, και άλλο αυτοί που τον βρίζουν συνειδητά για το παρελθόν.

Το πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι οτι δηλαδή δεν έχω ξεχάσει τι έγινε το κακολάιρι του 06 ;
Κάνω εγώ κακό στον ΠΑΟΚ που τα θυμάμαι , και όχι τα ίδια τα γεγονότα που γίνανε ;

Προφανώς και κάνει λάθη και το ένστικτο του οπαδού , σπανίως.

Δεν είναι ο Χ Ψ Ζ ποδοσφαιριστής , είναι ο συγκεκριμένος , ο οποίος έχει παρελθόν και ανοιχτούς λογαριασμούς. Δεν υπάρχει κουμπί που να σε κάνει να ξεχνάς , υπάρχει αρρώστια και μακρυά απ'όλους εύχομαι.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ο καθενας dark ξερει και απο κατι..Απο καποιον ακουσε, του ειπανε κτλ..
Και να σου πει τι εγινε???Θα κερδισεις κατι???
Τι το σκαλιζετε???Γεμιζετε με σχολια χωρις να υπαρχει λογος...
Καθε φορα μετα απο ματς γεμιζει το τοπικ απο τα σχολια ιδιου τυπου ασχετα αν αφορουν την ποδοσφαρικη συμπεριφορα του παιχτη..
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Η επίλυση του φαινομένου "Σαλπιγγίδης και η επίδραση του στον ψυχισμό των οπαδών του ΠΑΟΚ" θα αποτελεί
για αρκετά χρόνια την "κορυφή του Έβερεστ" για τους απανταχού ψυχολόγους και τρελίατρους .Δεν υπάρχουμε ΛΑΙΜΑΙ.
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από alex ntepo »

Εσύ θεωρείς ότι ο κοντός δεν είναι ΠΑΟΚτσάκι, εγώ θεωρώ ότι ο Μητσάρας είναι ΠΑΟΚτσάκι. Στα @@ σου για την άποψή μου, στα μπομπόλια μου για τη δική σου. Άλλωστε ξέρουμε όλοι με ποιο μέρος της ανθρώπινης ανατομίας έχουν εύστοχα παρομοιαστεί οι απόψεις...

Το ζήτημα είναι αν ο Μητσάρας, ο κοντός επαγγελματίας που κάποιοι από εμάς τον πάμε με χίλια, και κάποιοι θέλετε να τον πάτε με...κλωτσιές, προσφέρει στην ομάδα ή όχι, κάνει για την ομάδα ή όχι, είναι αυτό που χρειάζεται η ομάδα ή όχι. Και έχω την εντύπωση ότι για τον μεν προπονητή αλλά και τη διοίκηση δεν τίθεται καν τέτοιο θέμα, ενώ για τη συντριπτική πλειοψηφία των οπαδών η απάντηση είναι επίσης καταφατική. Αν τώρα οι λίγοι, ή έστω οι όχι και τόσο λίγοι που διαφωνούν και θεωρούν ότι ο κοντός πρέπει να φύγει, έχουν και την εγωιστική, υπεροπτική και στο τέλος τέλος βλακώδη πεποίθηση ότι έχουν και το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να επιβάλλουν την άποψή τους, και να βρίζουν και να πετάνε πέτρες σε εν ενεργεία ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ, και να απαιτούν από τη διοίκηση να τον διώξει, και να μας πρήζουν όλους ότι είναι προδότης κι εμείς ηλίθιοι που δεν το καταλαβαίνουμε, ε, νομίζω ότι τότε έχουμε χάσει κάθε έννοια λογικής...

(Νομίζω ότι το ποστ δεν είναι υβριστικό, καταφέρομαι εναντίον μιας συμπεριφοράς, και όχι εναντίον κάποιου ατόμου. Αν οι mods διαφωνούν ας πράξουν τα δέοντα.)
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Η καλλιέργεια α#$@#ν πόσο κέρδος έχει?

Αρχιδόκαμπος γίναμε......!!!



Ρε άντε ξεκολλάτε λέω γω.
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από alex ntepo »

Λες να είναι επιδοτούμενο προϊόν;
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Το θεμα δεν ειναι αν ειναι ΠΑΟΚτσακι, το θεμα ειναι να παιζουμε χαμηλα τη μπαλα για να τα παστελωνει, οχι να του βγαζουν σεντρες λες και υπαρχει περιπτωση να παρει κεφαλια. Στα ισια.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

darklord έγραψε:Οκ sorry για το ΠΑΟΚτσακι, αν κ ειναι απο τα βασικα επιχειρηματα καποιων. Παρακατω, στην ταμπακιερα, θα μου απαντησει καποιος

"Τι ειναι αυτο που δεν ξερουμε;"
Τιποτα δεν ειναι κρυφο. Το ερωτημα που πρεπει να κανεις ειναι "τι ειναι αυτο που δεν θελουμε να καταλαβουμε"?
κανε μια αναδρομη σε οσα εχει πει και οσα εχουν γραφτει εδω μεσα και θα δεις οτι απαντηθηκαν ολα μα ολα. Το θεμα ειναι οτι ΔΕΝ δεχονται καποιοι οπως κι εσυ τις απαντησεις.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από guardian4 »

guardian4 έγραψε:Το θεμα δεν ειναι αν ειναι ΠΑΟΚτσακι, το θεμα ειναι να παιζουμε χαμηλα τη μπαλα για να τα παστελωνει, οχι να του βγαζουν σεντρες λες και υπαρχει περιπτωση να παρει κεφαλια. Στα ισια.
ainamkoap
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ainamkoap »

http://www.youtube.com/watch?v=WXsc561z ... re=related


http://www.youtube.com/watch?v=EGwq_2Ro97Y


Tα πανιά που βρίζαμε τον κοντό ,θα τα κρεμάσουμε ανάποδα στην 1 και θα τα κάψουμε στο επόμενο γκολ του;

Όποιος θέλει να δει βλέπει, όποιος δεν θέλει κοιτάζει αλλού , το παίζει πολιτισμένος και ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα.

Εννοείται δεν είναι θέμα ηλιθιότητας όπως είπε ένας φίλος πιο πριν. Απλά είναι θέμα προτεραιωτήτων .

Πάμε όλα τα αδέρφια μαζί ,το συνθηματάκι το καλό που λέγαμε με τον βάζελο πριν κανα 2 χρονάκια;

ξεκίνα και ακολουθώ , ξέρεις εσύ... :)
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Karelias »

Ιδέα.
Ας ανοίξει το paokmania μια γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης για τύπους, σαν τον αποπάνω.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Απο τη στιγμη που βρεθηκαν ανθρωποι στο Δουβλινο να το γιουχαρουν την ωρα που γινοταν αλλαγη.............ολα τα αλλα ειναι να 'χαμε να λεγαμε.

Αυτο που πρεπει να καταλαβουμε ΟΛΟΙ μας,ειναι πως ειμαστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ οι μεν να ανεχομαστε τους δε.Τωρα,εαν αυτοι που τον βριζουν,θελουν να κανουν τους υπολοιπους να αρχισουν να φωναζουν το ονομα του.......να ειναι σιγουροι πως εαν συνεχισουν,θα τα καταφερουν.

Παντως εγω,που μεχρι πριν λιγο καιρο ελεγα πως δεν θα φωναξω ΠΟΤΕ το ονομα του,βλεποντας τετοιες συμπεριφορες....ειμαι ετοιμος!

Δημοκρατια θελουμε να εχουμε?......ε.....θα την εχουμε!
ainamkoap
Δημοσιεύσεις: 26
Εγγραφή: Τρί 09 Αύγ 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ainamkoap »

μην ανησυχεις για μένα.

μια χαρά τα έχω με την πάρτυ μου , τα έχω βρει.

Κλειδί για να το πετύχω , ήτανε να προσπαθώ να έχω την ακεραιότητα μου , την ηθική μου , την άποψη και να μην με πάει όπου θέλει ο άνεμος και το κοντόφθαλμο συμφέρον.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από giapas »

Νομίζω οτι έχουμε πολύ σημαντικότερα θέματα να αντιμετωπίσουμε από το Σαλπιγγίδη.
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από guardian4 »

Το προβλημα λεμε δεν ειναι αν ειναι ΠΑΟΚτσης, αλλα να παιζει η ομαδα κατω τη μπαλα για να υπαρχουν τουλαχιστον πιθανοτητες να προσφερει , και σιγουρα ΟΧΙ απο τη θεση του εξτρεμ, νομιζω ειδαμε τι θα πει εξτρεμ με το γεωργιαδη στο δυο τελευταια παιγχινδια στα πρωτα ημιχρονα.
Ο σαλπιγγιδης μπορει να παιξει μονο σ.φ και να του βγαινουν οι μπαλες χαμηλα. Η μονη λυση .
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”