Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Για αυτό οι τίτλοι που θα πάρουμε τα επόμενα χρόνια στο ποδόσφαιρο θα έχουν όση αξία έχουν 50 δικά τους. Και για αυτό σκούζουν και θα συνεχίσοουν να σκούζουν ακόμα πιο λυσσασμένα στο μέλλον. Διότι δεν μπορούν να διανοηθούν ότι υπάρχει άνθρωποι, διοικητικά και αγωνιστικά, που μπόρεσαν να φτιάξουν ομάδα να γράφει στα αρχίδια της ακόμα και άσπρα πόλο και τους πηγαίνουν στο σπρωχτό εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια. Η μεγαλύτερη νίκη τους απέναντι στον ΠΑΟΚ υπήρξε το περσινό πραξικόπημα. Αν ξεκινούσε κι ολοκληρωνόταν φυσιολογικά το περσινό παιχνίδι στην Τούμπα, ο βιασμός τους από τη Γιουβέντους με την 7αρα μπορεί και να καταρριπτόταν. Το ήξεραν πάρα πολύ καλά και έκαναν τα πάντα για να το αποφύγουν.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19008
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gika »

Το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο γαύρος, αλλά το όλο σάπιο σύστημα. Κανένα κόμμα δεν μπορεί να πληρώσει το τεράστιο πολιτικό κόστος του να διαλύσει αυτό το καθεστώς. Η αστυνομία δεν έχει τα μέσα να σταματήσει ένα στρατό από τραμπούκους που χτυπάνε όπου κι όπως θέλουν. Οι δικαστές ελέγχονται και χειραγωγούνται, κι αν όχι άμεσα, τότε έμμεσα καθώς αγοράζονται όλοι οι άλλοι μέχρι να φτάσει η πληροφορία σε αυτούς. Εδώ ένας στους 3 Έλληνες θεωρεί πως καλώς έγινε ότι έγινε χθες κι ότι με τη μαγκιά (;) τους ισορρόπησαν την αδικία (;) εις βάρος τους. Το θέμα βρωμάει από όπου κι αν το πιάσεις και δεν έχει κανείς διάθεση για διόρθωση της κατάστασης. Κανείς. Από τους Αγγελόπουλους μέχρι τον Dpg, τους βουλευτές, τους υπουργούς, τους δικαστικούς, την αστυνομία και τον κόσμο.

Με αυτά τα μυαλά δεν πάμε πουθενά.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από mpafos4 »

Η συναθροιση κατω από το σπιτι του Αναστοπουλου δεν απαγορευτηκε….

Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ σας πειραζει!!!

Γ@ΜΩ ΤΟ Μ@ΥΝΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΒΙΑΖΕΤΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!

ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ...ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΤΕ!!!Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ!!!
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από skalon »

Το πλάνο πάντως είναι πλέον ολοκάθαρο. Για όποιον δεν το βλέπει, ας το περιγράψω...

1. Πριν να ξεκινήσει ο αγώνας (ο κάθε αγώνας), θα βγάζει η ομάδα του σκονέμπορα μία ανακοίνωση με τους διαιτητές-επόπτες, συνοδευόμενες με τις διευθύνσεις κατοικίας και με φωτογραφίες των μελών των οικογενειών τους (συζύγους, παιδιά, γονείς, ξαδέλφια, κλπ).
2. 3 αποσπάσματα των 100 ατόμων εμφανίζονται καμιά ώρα πριν αρχίσει ο αγώνας έξω από τα σπίτια των διαιτητών.
3. Γίνονται οι σχετικές (απαραίτητες) ενημερώσεις στους διαιτητές για το πως έχει η κατάσταση.
4. Σε κάθε σφύριγμα που δεν αρέσει στην ομάδα του σκονέμπορα, θα αρχίσουν οι μολότοφ να πέφτουν στο αντίστοιχο σπίτι. Σε περίπτωση δε, κόκκινης κάρτας, πέναλτυ, ή ακύρωσης γκολ εις βάρους τους, θα ενεργοποιείται το κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο για την άμεση υποδοχή ξυλοδαρμένων οικογενειών.

Έτσι εξασφαλίζεται 100% ο επόμενος τίτλος. Η παράγκα πλέον έγινε ουρανοξύστης!
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από skalon »

Πάντως, εγώ αν ήμουν στη θέση του Γιαννακόπουλου, μετά την επιστολή του γαύρου που ζητάει την έγκριση συμμετοχής του από τις ομάδες της αδριατικής λίγκας, θα έστελνα και εγώ επιστολή (στους ίδιους) που θα τους ζητούσα να τον κάνουν δεκτό!
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

παντως ειναι κριμα για τους ουραγους που παλευαν για την σωτηρια,ξαφνικα η κυμη που ηταν με το 1μιση ποδι στην α2,σωθηκε.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ελπίζω να έγινε πλέον απολύτως κατανοητό γιατί ο Ιβάν δεν ακουμπάει το μπάσκετ και γιατί ουσιαστικά καμία κριτική δεν μπορεί να γίνει στον Μπάνε, όσον αφορά τη διαχείριση του τμήματος.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tolis01 »

skalon έγραψε:Το πλάνο πάντως είναι πλέον ολοκάθαρο. Για όποιον δεν το βλέπει, ας το περιγράψω...

1. Πριν να ξεκινήσει ο αγώνας (ο κάθε αγώνας), θα βγάζει η ομάδα του σκονέμπορα μία ανακοίνωση με τους διαιτητές-επόπτες, συνοδευόμενες με τις διευθύνσεις κατοικίας και με φωτογραφίες των μελών των οικογενειών τους (συζύγους, παιδιά, γονείς, ξαδέλφια, κλπ).
2. 3 αποσπάσματα των 100 ατόμων εμφανίζονται καμιά ώρα πριν αρχίσει ο αγώνας έξω από τα σπίτια των διαιτητών.
3. Γίνονται οι σχετικές (απαραίτητες) ενημερώσεις στους διαιτητές για το πως έχει η κατάσταση.
4. Σε κάθε σφύριγμα που δεν αρέσει στην ομάδα του σκονέμπορα, θα αρχίσουν οι μολότοφ να πέφτουν στο αντίστοιχο σπίτι. Σε περίπτωση δε, κόκκινης κάρτας, πέναλτυ, ή ακύρωσης γκολ εις βάρους τους, θα ενεργοποιείται το κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο για την άμεση υποδοχή ξυλοδαρμένων οικογενειών.

Έτσι εξασφαλίζεται 100% ο επόμενος τίτλος. Η παράγκα πλέον έγινε ουρανοξύστης!

Για αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρώ τις πιθανότητες για το πρωτάθλημα του χρόνου εντελώς μοιρασμένες.
Και δεν το περιορίζω μονάχα στους διαιτητές, αλλά και στους οργανισμούς (διοίκηση, παίχτες) των λεγόμενων μικρών που δεν είναι απόλυτα ελεγχόμενοι. Μεγαλομανάβηδες ή τίποτε έμποροι αυτοκινήτων, βιοτέχνες είναι οι περισσότεροι πρόεδροι των ¨μικρών¨. Έχουν όρεξη να βάλουν την ησυχία τους σε κίνδυνο;
Ή τίποτε παίχτες περιφερειακής ομάδας που ζήτημα να έχουν κανα 40άρι συμβόλαιο το χρόνο, ποιος θα θέλει να κάνει κηδεία στο γαύρο με τον άμεσο κίνδυνο να έρθουν να του σπάσουν τα πόδια και να τον στείλουν στη φτώχια για πάντα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis01 την Πέμ 09 Μάιος 2019, 15:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Sick Bastard έγραψε:Ελπίζω να έγινε πλέον απολύτως κατανοητό γιατί ο Ιβάν δεν ακουμπάει το μπάσκετ και γιατί ουσιαστικά καμία κριτική δεν μπορεί να γίνει στον Μπάνε, όσον αφορά τη διαχείριση του τμήματος.
Αυτό ακριβως
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Έβλεπα στιγμιότυπα στο cosmote. Είδε κανεις τα πανό που ανέβηκαν στο ματς γκει Προμηθέας; Ένα που πήρε το μάτι μου έλεγε: δεν μας σεβεστε, θα μας φοβάστε "...

Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Εξιχνιαστηκε η επίθεση σε βάρος τριών οπαδών της ΑΕΧ στα διόδια Τραγάνας, στις 5 Απριλίου, ενώ πήγαιναν στις Σέρρες.

Συνελήφθησαν πέντε άτομα τα οποία είχαν μεταβεί εκεί με νοικιασμένα οχήματα από την Αθηνα, στην οποία επέστρεψαν μετά την επιθεση.

Το παρακράτος των polo και ζάχνης άχαρης...

ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ο γαύρος είναι απλά η αθλητική θυγατρική της μαφίας στην Ελλάδα
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από zoomgr »

φανταστείτε τι θα γίνει με κουμπάρο πρωθυπουργό....
θα μας κάνουν να ψηφίσουμε Τσούπρα...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

Εκεί θα κάνουν τα καλά παιδιά.
Άλλος ένας λόγος που έχει βγάλει το παχύδερμο τους χρυσαυγίτες της λ7 στο δρόμο είναι για να δώσει τονίσει την εικόνα χάους και ανομίας προεκλογικά.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6613
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

Μιας που ειχαμε το κυπελο τωρα σκαλιζα κατι στατιστικά και βλεπωντας οτι ο ρουλης στους 4 τελικους που επαιξε την προηγουμενη δεκαετια οχι μονο δεν εβαλε ουτε ενα γκολ αλλα και δεν απεκλισε ουτε μια φορα!! big 4 ομαδα για να φτασει σε αυτους τους τελικους, αναρωτηθηκα πια ηταν αραγε η τελευταια φορα που εκανε ο ρουλης κατι το αξιοσημοιωτο στο κυπελο.

Ε λοιπον η νικη του στο τελικο του 70 ειναι οχι μονο η τελευταια φορα που νικησε/απεκλεισε εμας αλλα και η τελευταια φορα που εκανε νικη εναντια σε οποιανδηποτε big 4 ομαδα στο κυπελο! Απο το 1970 μεχρι και σημερα, εχει μονο 2 φορες αποκλεισει big 4 oμαδα αλλα ηταν σε μονο και μαλιστα εντος εδρας παιχνιδι στα πεναλτι, δηλαδη το ματς εληξε ισοπαλο. Ηταν το 78-79 και το 99-00 και τις δυο φορες στον γυρο των 16 με τον παναθηναικο.

Απο οτι ειδα ειναι λουσερομαδα επιπεδου στο κυπελο ιστορικα ο ρουλης.Ειναι ειδηση και στα προημιτελικα οταν φτανει.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”