Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Για αυτό οι τίτλοι που θα πάρουμε τα επόμενα χρόνια στο ποδόσφαιρο θα έχουν όση αξία έχουν 50 δικά τους. Και για αυτό σκούζουν και θα συνεχίσοουν να σκούζουν ακόμα πιο λυσσασμένα στο μέλλον. Διότι δεν μπορούν να διανοηθούν ότι υπάρχει άνθρωποι, διοικητικά και αγωνιστικά, που μπόρεσαν να φτιάξουν ομάδα να γράφει στα αρχίδια της ακόμα και άσπρα πόλο και τους πηγαίνουν στο σπρωχτό εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια. Η μεγαλύτερη νίκη τους απέναντι στον ΠΑΟΚ υπήρξε το περσινό πραξικόπημα. Αν ξεκινούσε κι ολοκληρωνόταν φυσιολογικά το περσινό παιχνίδι στην Τούμπα, ο βιασμός τους από τη Γιουβέντους με την 7αρα μπορεί και να καταρριπτόταν. Το ήξεραν πάρα πολύ καλά και έκαναν τα πάντα για να το αποφύγουν.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το θέμα εν προκειμένω δεν είναι ο γαύρος, αλλά το όλο σάπιο σύστημα. Κανένα κόμμα δεν μπορεί να πληρώσει το τεράστιο πολιτικό κόστος του να διαλύσει αυτό το καθεστώς. Η αστυνομία δεν έχει τα μέσα να σταματήσει ένα στρατό από τραμπούκους που χτυπάνε όπου κι όπως θέλουν. Οι δικαστές ελέγχονται και χειραγωγούνται, κι αν όχι άμεσα, τότε έμμεσα καθώς αγοράζονται όλοι οι άλλοι μέχρι να φτάσει η πληροφορία σε αυτούς. Εδώ ένας στους 3 Έλληνες θεωρεί πως καλώς έγινε ότι έγινε χθες κι ότι με τη μαγκιά (;) τους ισορρόπησαν την αδικία (;) εις βάρος τους. Το θέμα βρωμάει από όπου κι αν το πιάσεις και δεν έχει κανείς διάθεση για διόρθωση της κατάστασης. Κανείς. Από τους Αγγελόπουλους μέχρι τον Dpg, τους βουλευτές, τους υπουργούς, τους δικαστικούς, την αστυνομία και τον κόσμο.
Με αυτά τα μυαλά δεν πάμε πουθενά.
Με αυτά τα μυαλά δεν πάμε πουθενά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Η συναθροιση κατω από το σπιτι του Αναστοπουλου δεν απαγορευτηκε….
Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ σας πειραζει!!!
Γ@ΜΩ ΤΟ Μ@ΥΝΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΒΙΑΖΕΤΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ...ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΤΕ!!!Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ!!!
Ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ σας πειραζει!!!
Γ@ΜΩ ΤΟ Μ@ΥΝΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΑΞΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΝΑ ΒΙΑΖΕΤΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ!!!
ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΖΩΗ...ΝΑ ΤΟ ΠΑΘΕΤΕ!!!Μ@ΥΝΟΠΑΝΑ!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Το πλάνο πάντως είναι πλέον ολοκάθαρο. Για όποιον δεν το βλέπει, ας το περιγράψω...
1. Πριν να ξεκινήσει ο αγώνας (ο κάθε αγώνας), θα βγάζει η ομάδα του σκονέμπορα μία ανακοίνωση με τους διαιτητές-επόπτες, συνοδευόμενες με τις διευθύνσεις κατοικίας και με φωτογραφίες των μελών των οικογενειών τους (συζύγους, παιδιά, γονείς, ξαδέλφια, κλπ).
2. 3 αποσπάσματα των 100 ατόμων εμφανίζονται καμιά ώρα πριν αρχίσει ο αγώνας έξω από τα σπίτια των διαιτητών.
3. Γίνονται οι σχετικές (απαραίτητες) ενημερώσεις στους διαιτητές για το πως έχει η κατάσταση.
4. Σε κάθε σφύριγμα που δεν αρέσει στην ομάδα του σκονέμπορα, θα αρχίσουν οι μολότοφ να πέφτουν στο αντίστοιχο σπίτι. Σε περίπτωση δε, κόκκινης κάρτας, πέναλτυ, ή ακύρωσης γκολ εις βάρους τους, θα ενεργοποιείται το κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο για την άμεση υποδοχή ξυλοδαρμένων οικογενειών.
Έτσι εξασφαλίζεται 100% ο επόμενος τίτλος. Η παράγκα πλέον έγινε ουρανοξύστης!
1. Πριν να ξεκινήσει ο αγώνας (ο κάθε αγώνας), θα βγάζει η ομάδα του σκονέμπορα μία ανακοίνωση με τους διαιτητές-επόπτες, συνοδευόμενες με τις διευθύνσεις κατοικίας και με φωτογραφίες των μελών των οικογενειών τους (συζύγους, παιδιά, γονείς, ξαδέλφια, κλπ).
2. 3 αποσπάσματα των 100 ατόμων εμφανίζονται καμιά ώρα πριν αρχίσει ο αγώνας έξω από τα σπίτια των διαιτητών.
3. Γίνονται οι σχετικές (απαραίτητες) ενημερώσεις στους διαιτητές για το πως έχει η κατάσταση.
4. Σε κάθε σφύριγμα που δεν αρέσει στην ομάδα του σκονέμπορα, θα αρχίσουν οι μολότοφ να πέφτουν στο αντίστοιχο σπίτι. Σε περίπτωση δε, κόκκινης κάρτας, πέναλτυ, ή ακύρωσης γκολ εις βάρους τους, θα ενεργοποιείται το κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο για την άμεση υποδοχή ξυλοδαρμένων οικογενειών.
Έτσι εξασφαλίζεται 100% ο επόμενος τίτλος. Η παράγκα πλέον έγινε ουρανοξύστης!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Πάντως, εγώ αν ήμουν στη θέση του Γιαννακόπουλου, μετά την επιστολή του γαύρου που ζητάει την έγκριση συμμετοχής του από τις ομάδες της αδριατικής λίγκας, θα έστελνα και εγώ επιστολή (στους ίδιους) που θα τους ζητούσα να τον κάνουν δεκτό!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
παντως ειναι κριμα για τους ουραγους που παλευαν για την σωτηρια,ξαφνικα η κυμη που ηταν με το 1μιση ποδι στην α2,σωθηκε.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ελπίζω να έγινε πλέον απολύτως κατανοητό γιατί ο Ιβάν δεν ακουμπάει το μπάσκετ και γιατί ουσιαστικά καμία κριτική δεν μπορεί να γίνει στον Μπάνε, όσον αφορά τη διαχείριση του τμήματος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
skalon έγραψε:Το πλάνο πάντως είναι πλέον ολοκάθαρο. Για όποιον δεν το βλέπει, ας το περιγράψω...
1. Πριν να ξεκινήσει ο αγώνας (ο κάθε αγώνας), θα βγάζει η ομάδα του σκονέμπορα μία ανακοίνωση με τους διαιτητές-επόπτες, συνοδευόμενες με τις διευθύνσεις κατοικίας και με φωτογραφίες των μελών των οικογενειών τους (συζύγους, παιδιά, γονείς, ξαδέλφια, κλπ).
2. 3 αποσπάσματα των 100 ατόμων εμφανίζονται καμιά ώρα πριν αρχίσει ο αγώνας έξω από τα σπίτια των διαιτητών.
3. Γίνονται οι σχετικές (απαραίτητες) ενημερώσεις στους διαιτητές για το πως έχει η κατάσταση.
4. Σε κάθε σφύριγμα που δεν αρέσει στην ομάδα του σκονέμπορα, θα αρχίσουν οι μολότοφ να πέφτουν στο αντίστοιχο σπίτι. Σε περίπτωση δε, κόκκινης κάρτας, πέναλτυ, ή ακύρωσης γκολ εις βάρους τους, θα ενεργοποιείται το κοντινότερο εφημερεύον νοσοκομείο για την άμεση υποδοχή ξυλοδαρμένων οικογενειών.
Έτσι εξασφαλίζεται 100% ο επόμενος τίτλος. Η παράγκα πλέον έγινε ουρανοξύστης!
Για αυτόν ακριβώς το λόγο θεωρώ τις πιθανότητες για το πρωτάθλημα του χρόνου εντελώς μοιρασμένες.
Και δεν το περιορίζω μονάχα στους διαιτητές, αλλά και στους οργανισμούς (διοίκηση, παίχτες) των λεγόμενων μικρών που δεν είναι απόλυτα ελεγχόμενοι. Μεγαλομανάβηδες ή τίποτε έμποροι αυτοκινήτων, βιοτέχνες είναι οι περισσότεροι πρόεδροι των ¨μικρών¨. Έχουν όρεξη να βάλουν την ησυχία τους σε κίνδυνο;
Ή τίποτε παίχτες περιφερειακής ομάδας που ζήτημα να έχουν κανα 40άρι συμβόλαιο το χρόνο, ποιος θα θέλει να κάνει κηδεία στο γαύρο με τον άμεσο κίνδυνο να έρθουν να του σπάσουν τα πόδια και να τον στείλουν στη φτώχια για πάντα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis01 την Πέμ 09 Μάιος 2019, 15:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτό ακριβωςSick Bastard έγραψε:Ελπίζω να έγινε πλέον απολύτως κατανοητό γιατί ο Ιβάν δεν ακουμπάει το μπάσκετ και γιατί ουσιαστικά καμία κριτική δεν μπορεί να γίνει στον Μπάνε, όσον αφορά τη διαχείριση του τμήματος.
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Έβλεπα στιγμιότυπα στο cosmote. Είδε κανεις τα πανό που ανέβηκαν στο ματς γκει Προμηθέας; Ένα που πήρε το μάτι μου έλεγε: δεν μας σεβεστε, θα μας φοβάστε "...
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το PRA-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εξιχνιαστηκε η επίθεση σε βάρος τριών οπαδών της ΑΕΧ στα διόδια Τραγάνας, στις 5 Απριλίου, ενώ πήγαιναν στις Σέρρες.
Συνελήφθησαν πέντε άτομα τα οποία είχαν μεταβεί εκεί με νοικιασμένα οχήματα από την Αθηνα, στην οποία επέστρεψαν μετά την επιθεση.
Το παρακράτος των polo και ζάχνης άχαρης...
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Συνελήφθησαν πέντε άτομα τα οποία είχαν μεταβεί εκεί με νοικιασμένα οχήματα από την Αθηνα, στην οποία επέστρεψαν μετά την επιθεση.
Το παρακράτος των polo και ζάχνης άχαρης...
ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ο γαύρος είναι απλά η αθλητική θυγατρική της μαφίας στην Ελλάδα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
φανταστείτε τι θα γίνει με κουμπάρο πρωθυπουργό....
θα μας κάνουν να ψηφίσουμε Τσούπρα...
θα μας κάνουν να ψηφίσουμε Τσούπρα...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εκεί θα κάνουν τα καλά παιδιά.
Άλλος ένας λόγος που έχει βγάλει το παχύδερμο τους χρυσαυγίτες της λ7 στο δρόμο είναι για να δώσει τονίσει την εικόνα χάους και ανομίας προεκλογικά.
Άλλος ένας λόγος που έχει βγάλει το παχύδερμο τους χρυσαυγίτες της λ7 στο δρόμο είναι για να δώσει τονίσει την εικόνα χάους και ανομίας προεκλογικά.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μιας που ειχαμε το κυπελο τωρα σκαλιζα κατι στατιστικά και βλεπωντας οτι ο ρουλης στους 4 τελικους που επαιξε την προηγουμενη δεκαετια οχι μονο δεν εβαλε ουτε ενα γκολ αλλα και δεν απεκλισε ουτε μια φορα!! big 4 ομαδα για να φτασει σε αυτους τους τελικους, αναρωτηθηκα πια ηταν αραγε η τελευταια φορα που εκανε ο ρουλης κατι το αξιοσημοιωτο στο κυπελο.
Ε λοιπον η νικη του στο τελικο του 70 ειναι οχι μονο η τελευταια φορα που νικησε/απεκλεισε εμας αλλα και η τελευταια φορα που εκανε νικη εναντια σε οποιανδηποτε big 4 ομαδα στο κυπελο! Απο το 1970 μεχρι και σημερα, εχει μονο 2 φορες αποκλεισει big 4 oμαδα αλλα ηταν σε μονο και μαλιστα εντος εδρας παιχνιδι στα πεναλτι, δηλαδη το ματς εληξε ισοπαλο. Ηταν το 78-79 και το 99-00 και τις δυο φορες στον γυρο των 16 με τον παναθηναικο.
Απο οτι ειδα ειναι λουσερομαδα επιπεδου στο κυπελο ιστορικα ο ρουλης.Ειναι ειδηση και στα προημιτελικα οταν φτανει.
Ε λοιπον η νικη του στο τελικο του 70 ειναι οχι μονο η τελευταια φορα που νικησε/απεκλεισε εμας αλλα και η τελευταια φορα που εκανε νικη εναντια σε οποιανδηποτε big 4 ομαδα στο κυπελο! Απο το 1970 μεχρι και σημερα, εχει μονο 2 φορες αποκλεισει big 4 oμαδα αλλα ηταν σε μονο και μαλιστα εντος εδρας παιχνιδι στα πεναλτι, δηλαδη το ματς εληξε ισοπαλο. Ηταν το 78-79 και το 99-00 και τις δυο φορες στον γυρο των 16 με τον παναθηναικο.
Απο οτι ειδα ειναι λουσερομαδα επιπεδου στο κυπελο ιστορικα ο ρουλης.Ειναι ειδηση και στα προημιτελικα οταν φτανει.