Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ι ΦΙΛΙΠΠΕ...
Ένα τραγικό συμβάν έλαβε χώρα την Τρίτη 20 Ιουλίου στην πόλη του Άμστερνταμ, την πόλη που σε μια εβδομάδα θα κατακλυστεί από χιλιάδες οπαδούς του ΠΑΟΚ. Ο 47χρονος συνοπαδός μας Filipp Grammatikos και μέλος του fcpaok.gr, που ζούσε στο Άμστερνταμ, κατά τη διάρκεια της πορείας του με τελικό προορισμό το σημείο από το οποίο θα προμηθευόταν εισιτήρια του αγώνα της αγαπημένης του ομάδας με τον Άγιαξ βρήκε τραγικό θάνατο από ένα ταξί που πέρασε με κόκκινο. Ο Φίλιππος μέχρι και χθες το βράδυ επικοινωνούσε με Συντάκτη του fcpaok.gr και που θα φιλοξενούσε στην πόλη του Άμστερνταμ για τον αγώνα του ΠΑΟΚ. Τις τελευταίες μέρες, έτρεχε συνεχώς για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οπαδούς του ΠΑΟΚ για να μπορέσουν να δουν τον αγώνα..
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να κατανοήσει o ανθρώπινος νους το συγκεκριμένο δραματικό συμβάν και την απώλεια ενός νέου ανθρώπου, την ώρα που μέσα στην τρελή χαρά από το αποτέλεσμα της κλήρωσης και το ότι θα έβλεπε σύντομα την ΠΑΟΚΑΡΑ στην πόλη του, πήγαινε να προμηθευτεί αρκετά εισιτήρια για να βοηθήσει και πολλά αδέρφια που θα ερχόντουσαν από την Ελλάδα.
Τα λόγια είναι δύσκολα σε τέτοιες περιπτώσεις και το fcpaok.gr το λιγότερο που έχει να κάνει είναι να ευχηθεί στον Φίλιππο καλό ταξίδι και εκεί ψηλά από όπου θα βλέπει το παιχνίδι της ΠΑΟΚΑΡΑΣ του με τον Άγιαξ, να δει μια μεγάλη πρόκριση... Σου αφιερώνουμε το αγαπημένο μας τραγούδι αδερφέ...
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ FCPAOK.GR ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κύριοι,
Εκ μέρους του fcpaok.gr, θα θέλαμε να κάνουμε την εξής παράκληση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
Αν θα μπορούσε η ομάδα, στον αγώνα του Άμστερνταμ, να παίξει με μαύρο περιβραχιόνιο, ως ένδειξη πένθους στον Φίλιππο Γραμματικό, οπαδό του ΠΑΟΚ και μέλος του fcpaok.gr, που ήταν κάτοικος Άμστερνταμ και χθες έχασε την ζωή του όταν τον χτύπησε ταξί που πέρασε με κόκκινο, ενώ πήγαινε να αγοράσει το εισιτήριο της ομάδας μας...
Όλοι στο fcpaok.gr αισθανόμαστε ότι σε ένα τέτοιο ματς, της αγαπημένης του ομάδας εναντίον της ισχυρότερης ομάδας της πόλης που έμενε, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ο αγαπημένος του ΠΑΟΚ είναι να του αφιερώσει τον αγώνα αυτό, και σε ένδειξη πένθους να φορέσει το μαύρο περιβραχιόνιο..
Σας παρακαλώ μεταφέρετε την παράκλησή μας αυτή στον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚτσήδικα,
fcpaok.gr ADMIN TEAM
Ένα τραγικό συμβάν έλαβε χώρα την Τρίτη 20 Ιουλίου στην πόλη του Άμστερνταμ, την πόλη που σε μια εβδομάδα θα κατακλυστεί από χιλιάδες οπαδούς του ΠΑΟΚ. Ο 47χρονος συνοπαδός μας Filipp Grammatikos και μέλος του fcpaok.gr, που ζούσε στο Άμστερνταμ, κατά τη διάρκεια της πορείας του με τελικό προορισμό το σημείο από το οποίο θα προμηθευόταν εισιτήρια του αγώνα της αγαπημένης του ομάδας με τον Άγιαξ βρήκε τραγικό θάνατο από ένα ταξί που πέρασε με κόκκινο. Ο Φίλιππος μέχρι και χθες το βράδυ επικοινωνούσε με Συντάκτη του fcpaok.gr και που θα φιλοξενούσε στην πόλη του Άμστερνταμ για τον αγώνα του ΠΑΟΚ. Τις τελευταίες μέρες, έτρεχε συνεχώς για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οπαδούς του ΠΑΟΚ για να μπορέσουν να δουν τον αγώνα..
Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να κατανοήσει o ανθρώπινος νους το συγκεκριμένο δραματικό συμβάν και την απώλεια ενός νέου ανθρώπου, την ώρα που μέσα στην τρελή χαρά από το αποτέλεσμα της κλήρωσης και το ότι θα έβλεπε σύντομα την ΠΑΟΚΑΡΑ στην πόλη του, πήγαινε να προμηθευτεί αρκετά εισιτήρια για να βοηθήσει και πολλά αδέρφια που θα ερχόντουσαν από την Ελλάδα.
Τα λόγια είναι δύσκολα σε τέτοιες περιπτώσεις και το fcpaok.gr το λιγότερο που έχει να κάνει είναι να ευχηθεί στον Φίλιππο καλό ταξίδι και εκεί ψηλά από όπου θα βλέπει το παιχνίδι της ΠΑΟΚΑΡΑΣ του με τον Άγιαξ, να δει μια μεγάλη πρόκριση... Σου αφιερώνουμε το αγαπημένο μας τραγούδι αδερφέ...
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ FCPAOK.GR ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΟΚ
Κύριοι,
Εκ μέρους του fcpaok.gr, θα θέλαμε να κάνουμε την εξής παράκληση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ:
Αν θα μπορούσε η ομάδα, στον αγώνα του Άμστερνταμ, να παίξει με μαύρο περιβραχιόνιο, ως ένδειξη πένθους στον Φίλιππο Γραμματικό, οπαδό του ΠΑΟΚ και μέλος του fcpaok.gr, που ήταν κάτοικος Άμστερνταμ και χθες έχασε την ζωή του όταν τον χτύπησε ταξί που πέρασε με κόκκινο, ενώ πήγαινε να αγοράσει το εισιτήριο της ομάδας μας...
Όλοι στο fcpaok.gr αισθανόμαστε ότι σε ένα τέτοιο ματς, της αγαπημένης του ομάδας εναντίον της ισχυρότερης ομάδας της πόλης που έμενε, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ο αγαπημένος του ΠΑΟΚ είναι να του αφιερώσει τον αγώνα αυτό, και σε ένδειξη πένθους να φορέσει το μαύρο περιβραχιόνιο..
Σας παρακαλώ μεταφέρετε την παράκλησή μας αυτή στον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚτσήδικα,
fcpaok.gr ADMIN TEAM
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
ενα λινκ αργοτερα ας ανεβασει καποιος να δουμε και το ντρογμπα που παιζει φιλικο με μια ολλανδικη-εβραικη σημερα δν 8α με χαλουσε....
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Links εδω: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sportsvaggio-4- έγραψε:ενα λινκ αργοτερα ας ανεβασει καποιος να δουμε και το ντρογμπα που παιζει φιλικο με μια ολλανδικη-εβραικη σημερα δν 8α με χαλουσε....
ΦΟΡΤΣΑ ΤΣΕΛΣΙ...
ΝΤΡΟΓΜΠΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ...ΧΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΕΚΕΛΕΝΜΠΟΥΡΓΚ Ή ΚΑΜΙΑ ΚΛΩΤΣΙΑ ΑΛΑ ΠΑΒΛΑΡΑ....
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
gash04 έγραψε:Θα σηκώσουν οι της Τσέλσι και το πανό όλου του πόντου η κατάρα?

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
από αύριο θα είμαι αραχτός και δεν θα γράφω...
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΝΙΑ!!!!
ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΛΩΜΕΝΟΙ!!!!
ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕΕΕΕΕΕ
ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΝΙΑ!!!!
ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΛΩΜΕΝΟΙ!!!!
ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕΕΕΕΕΕ
- ilias4_koufalia
- Δημοσιεύσεις: 354
- Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
[youtube]ps6AremFplA[/youtube]
ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ
ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ
Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45
Φοβερό το μιξάζζζζζζζζζ
στην αρχή του βίντεο που δείχνει την τρελή κερκίδα απο πόσοι να ναι 3000?
Και απο πάνω τους περνάνε τα λεωφορεία για τον τελικό!
Καλύτερο βίντεο και απο οποιοδήποτε κανάλι φίλε Κώστα.
Πάλι ο Αραβανιτάκης έβαλε το χεράκι του ε?
[youtube]ps6AremFplA[/youtube]
στην αρχή του βίντεο που δείχνει την τρελή κερκίδα απο πόσοι να ναι 3000?
Και απο πάνω τους περνάνε τα λεωφορεία για τον τελικό!
Καλύτερο βίντεο και απο οποιοδήποτε κανάλι φίλε Κώστα.
Πάλι ο Αραβανιτάκης έβαλε το χεράκι του ε?
[youtube]ps6AremFplA[/youtube]