Ajax - Π.A.O.K. 28/7 21:45 nova1

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Sera4 »

Κ Α Λ Ο Τ Α Ξ Ι Δ Ι ΦΙΛΙΠΠΕ...

Ένα τραγικό συμβάν έλαβε χώρα την Τρίτη 20 Ιουλίου στην πόλη του Άμστερνταμ, την πόλη που σε μια εβδομάδα θα κατακλυστεί από χιλιάδες οπαδούς του ΠΑΟΚ. Ο 47χρονος συνοπαδός μας Filipp Grammatikos και μέλος του fcpaok.gr, που ζούσε στο Άμστερνταμ, κατά τη διάρκεια της πορείας του με τελικό προορισμό το σημείο από το οποίο θα προμηθευόταν εισιτήρια του αγώνα της αγαπημένης του ομάδας με τον Άγιαξ βρήκε τραγικό θάνατο από ένα ταξί που πέρασε με κόκκινο. Ο Φίλιππος μέχρι και χθες το βράδυ επικοινωνούσε με Συντάκτη του fcpaok.gr και που θα φιλοξενούσε στην πόλη του Άμστερνταμ για τον αγώνα του ΠΑΟΚ. Τις τελευταίες μέρες, έτρεχε συνεχώς για να βοηθήσει ακόμα περισσότερους οπαδούς του ΠΑΟΚ για να μπορέσουν να δουν τον αγώνα..

Είναι πραγματικά πολύ δύσκολο να κατανοήσει o ανθρώπινος νους το συγκεκριμένο δραματικό συμβάν και την απώλεια ενός νέου ανθρώπου, την ώρα που μέσα στην τρελή χαρά από το αποτέλεσμα της κλήρωσης και το ότι θα έβλεπε σύντομα την ΠΑΟΚΑΡΑ στην πόλη του, πήγαινε να προμηθευτεί αρκετά εισιτήρια για να βοηθήσει και πολλά αδέρφια που θα ερχόντουσαν από την Ελλάδα.

Τα λόγια είναι δύσκολα σε τέτοιες περιπτώσεις και το fcpaok.gr το λιγότερο που έχει να κάνει είναι να ευχηθεί στον Φίλιππο καλό ταξίδι και εκεί ψηλά από όπου θα βλέπει το παιχνίδι της ΠΑΟΚΑΡΑΣ του με τον Άγιαξ, να δει μια μεγάλη πρόκριση... Σου αφιερώνουμε το αγαπημένο μας τραγούδι αδερφέ...

[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/NcniPTCQVwc&hl=el_GR&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]


Η ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΤΟΥ FCPAOK.GR ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΕ ΠΑΟΚ

Κύριοι,

Εκ μέρους του fcpaok.gr, θα θέλαμε να κάνουμε την εξής παράκληση στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ:

Αν θα μπορούσε η ομάδα, στον αγώνα του Άμστερνταμ, να παίξει με μαύρο περιβραχιόνιο, ως ένδειξη πένθους στον Φίλιππο Γραμματικό, οπαδό του ΠΑΟΚ και μέλος του fcpaok.gr, που ήταν κάτοικος Άμστερνταμ και χθες έχασε την ζωή του όταν τον χτύπησε ταξί που πέρασε με κόκκινο, ενώ πήγαινε να αγοράσει το εισιτήριο της ομάδας μας...

Όλοι στο fcpaok.gr αισθανόμαστε ότι σε ένα τέτοιο ματς, της αγαπημένης του ομάδας εναντίον της ισχυρότερης ομάδας της πόλης που έμενε, το λιγότερο που θα μπορούσε να κάνει ο αγαπημένος του ΠΑΟΚ είναι να του αφιερώσει τον αγώνα αυτό, και σε ένδειξη πένθους να φορέσει το μαύρο περιβραχιόνιο..

Σας παρακαλώ μεταφέρετε την παράκλησή μας αυτή στον Πρόεδρο και Αντιπρόεδρο της ΠΑΕ ΠΑΟΚ




ΠΑΟΚτσήδικα,
fcpaok.gr ADMIN TEAM
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από diniko80 »

απο το τηλεφωνο το εμαθα...απο φιλο του...τελος εδω
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Ακόμα Παρασκευή είναι?

ΑΝΤΕ ΛΕΜΕ...Γ^ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ
Άβαταρ μέλους
vaggio-4-
Δημοσιεύσεις: 130
Εγγραφή: Πέμ 22 Ιούλ 2010, 21:34

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από vaggio-4- »

ενα λινκ αργοτερα ας ανεβασει καποιος να δουμε και το ντρογμπα που παιζει φιλικο με μια ολλανδικη-εβραικη σημερα δν 8α με χαλουσε....
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2078
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από xlebouras »

vaggio-4- έγραψε:ενα λινκ αργοτερα ας ανεβασει καποιος να δουμε και το ντρογμπα που παιζει φιλικο με μια ολλανδικη-εβραικη σημερα δν 8α με χαλουσε....
Links εδω: http://www.myp2p.eu/broadcast.php?match ... art=sports

ΦΟΡΤΣΑ ΤΣΕΛΣΙ...
ΝΤΡΟΓΜΠΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ...ΧΩΣΕ ΚΑΜΙΑ ΜΠΟΥΝΙΑ ΣΤΟΝ ΣΤΕΚΕΛΕΝΜΠΟΥΡΓΚ Ή ΚΑΜΙΑ ΚΛΩΤΣΙΑ ΑΛΑ ΠΑΒΛΑΡΑ....
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από Billy4 »

Να τους τσιμπήσει το φίδι του Ντρογκμπά να δηλητηριαστούνε όλοι :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Θα σηκώσουν οι της Τσέλσι και το πανό όλου του πόντου η κατάρα? :lol:
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από obanebane »

Κανα τσακαλι να μας δωσει καποιο link για τον αγωνα αζαξ-τσελσκι :opaokara:
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gate4mitsos »

gash04 έγραψε:Θα σηκώσουν οι της Τσέλσι και το πανό όλου του πόντου η κατάρα? :lol:
Εικόνα

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από interad »

από αύριο θα είμαι αραχτός και δεν θα γράφω...

ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΑΝΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΝΙΑ!!!!


ΟΛΟΙ ΠΙΣΩ ΓΕΡΟΙ ΚΑΙ ΤΑΥΛΩΜΕΝΟΙ!!!!


ΦΕΡΤΕ ΤΟ ΔΙΠΛΟ ΡΕΕΕΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
ilias4_koufalia
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 08 Νοέμ 2009, 22:27

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από ilias4_koufalia »

Σε παω ενα στοιχημα οτι δεν θα αντεξεις!!! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από interad »

χαχαχαχα

δεν θα έχω ιντερνετ ρε, αλλά ΠΑΟΚ είσαι και ποτέ δεν ξες :roll:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]ps6AremFplA[/youtube]



ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗ ΝΑ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΥ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΦΕΡΕΙΣ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

[youtube]ps6AremFplA[/youtube]


ΡΙΞΤΕ ΧΥΣΑΜΟΛΗ ΣΤΟΝ ΑΓΙΑΞΞΞ ΤΟΥ ΙΣΡΑΗΛ
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Ajax - ΠAOK 28/7 21:45

Δημοσίευση από gash04 »

Φοβερό το μιξάζζζζζζζζζ

στην αρχή του βίντεο που δείχνει την τρελή κερκίδα απο πόσοι να ναι 3000?

Και απο πάνω τους περνάνε τα λεωφορεία για τον τελικό!

Καλύτερο βίντεο και απο οποιοδήποτε κανάλι φίλε Κώστα.
Πάλι ο Αραβανιτάκης έβαλε το χεράκι του ε?


[youtube]ps6AremFplA[/youtube]
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”