Σωστος και αυτο ισχυει για οποιοδηποτε ονομα σαν του Λαουντρουπ....Δεν εχουμε καταλαβει πως μας βλεπουν σαν ελληνικο πρωταθλημα?spyretto έγραψε:Ο Δανός είναι βαρύ όνομα αλλά γυρολόγος, μόνο το ότι έχει περάσει από Ρωσία και Κατάρ μιλάει από μόνο του. Προφανώς τον ενδιαφέρουν τα πολλά χρήματα. Ο Κροάτης είναι νέος προπονητής και άρα άγνωστη δύναμη. Μπορεί να αποδειχτεί έκπληξη.
Για τον Δανό ο ΠΑΟΚ θα είναι απλά μία ομάδα στην οποία θα συνεχίσει την καριέρα του, ενώ για τον Κροάτη ευκαιρία να δημιουργήσει κάτι καλό και να αναδειχτεί μέσω του ΠΑΟΚ.
Η Swansea είχε στρωμένη ομάδα και δεν δημιουργήθηκε από τον Λάουντρουπ, αλλά από τον Ρότζερς και τον Ρομπέρτο Μαρτίνεθ, Και τώρα που έχει αναλάβει ο Γκάρι Μανκ το ίδιο ποδόσφαιρο παίζουν.
Ο Λάουντρουπ μου θυμίζει Στέφενς στο πιο νέο. Τούντορ και ξανά Τούντορ.
Ο Μοντελα να ερχοταν για 3 χρονια πιστευετε οτι αν ειχε προταση στα μεσα της χρονιας απο τις 6-7 μεγαλες ομαδες της Ιταλιας θα καθοταν?
Πολυ καλη επιλογη ο Τουντορ σαν φιλοσοφια στηριξη στη διοικηση και στο προτζεκτ!
Ο ανθρωπος ειναι Χαιντουκ απο πιτσιρικας για αυτο και εχει αυτη την αντιδραση στη συνεντευξη...Οταν μιλαμε για Χαιντουκ μιλαμε για ομαδα λαου σαν τον ΠΑΟΚ με ενα απο τα καλυτερα γκρουπ της ευρωπης....