Ήταν ο μυτος της Αριάδνης.....
Ανέκδοτα
Re: Ανέκδοτα
Έμεινε στην ιστορία ως το πιο δυνατό σουτ από γυναίκα ποδοσφαιριστή....
Ήταν ο μυτος της Αριάδνης.....

Ήταν ο μυτος της Αριάδνης.....
Re: Ανέκδοτα
Ηρθε η αλλη με τις κοκκινες γοβες, το κραγιον και το μινι και μου λεει 'να τα πω; ...
να τα πεις κοπελα μου αλλα ειναι που δεν εχω γαρυφαλα να σου πεταξω.....!

να τα πεις κοπελα μου αλλα ειναι που δεν εχω γαρυφαλα να σου πεταξω.....!
Re: Ανέκδοτα
Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.kataramenos5 έγραψε:
Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
Re: Ανέκδοτα
Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος.

ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Ανέκδοτα
stathis73 έγραψε:Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.kataramenos5 έγραψε:
Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
Να 'σαι καλά, τρίτε καλύτερε ανεκδοτά του forum!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
stathis73 έγραψε:Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος.![]()
![]()
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106607
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ανέκδοτα
Α-ΠΑΙ-ΧΤΟΣ!stathis73 έγραψε:Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.kataramenos5 έγραψε:
Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Ανέκδοτα
stathis73 έγραψε:Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος.![]()
![]()
RoMaN έγραψε:Να 'σαι καλά, τρίτε καλύτερε ανεκδοτά του forum!
Ταμπλετ με ποντίκι ποτε θα βγάλουν ?μισή ωρα για να βάλεις τρεις φατσούλες
Re: Ανέκδοτα
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++stathis73 έγραψε:Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.kataramenos5 έγραψε:
Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .
Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Ανέκδοτα
Πάλι καλά που έσκασε η υπόθεση Χαϊκάλη και μάθαμε πως να βάζουμε τα διαλυτικά σε PC και κινητό.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Ανέκδοτα
-Τι ηλικία έχεις;
-Δεν σου λέω
-Mirc έχεις;
-Τι είναι αυτό;
-(Χμ,κάτω από 30) MySpace;
-Τι πράγμα?
-(κάτω από 25)
-MSN;
-Έλα;
-(Ανήλικη) Bye
-Δεν σου λέω
-Mirc έχεις;
-Τι είναι αυτό;
-(Χμ,κάτω από 30) MySpace;
-Τι πράγμα?
-(κάτω από 25)
-MSN;
-Έλα;
-(Ανήλικη) Bye
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Ανέκδοτα
-Τι σε φοβίζει περισσότερο;
-Η πείνα,η αρρώστια,ο θάνατος...εσένα;
-Το χριστουγεννιάτικο οικογενειακό εορταστικό τραπέζι.
-Η πείνα,η αρρώστια,ο θάνατος...εσένα;
-Το χριστουγεννιάτικο οικογενειακό εορταστικό τραπέζι.
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Ανέκδοτα
Αν δεν εχεις προσπαθησει γυρνωντας την κεραια να διωξεις τα "χιονια" απο ασπρομαυρη τηλεοραση..
δεν μπορεις να εκτιμήσεις pc και κινητο.
δεν μπορεις να εκτιμήσεις pc και κινητο.