Ανέκδοτα

Για να γελάσει και λίγο το χειλάκι μας...
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Έμεινε στην ιστορία ως το πιο δυνατό σουτ από γυναίκα ποδοσφαιριστή....
Ήταν ο μυτος της Αριάδνης..... :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Ηρθε η αλλη με τις κοκκινες γοβες, το κραγιον και το μινι και μου λεει 'να τα πω; ...
να τα πεις κοπελα μου αλλα ειναι που δεν εχω γαρυφαλα να σου πεταξω.....! :mrgreen: :mrgreen: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

kataramenos5 έγραψε:

Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .:D
Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.

Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
Άβαταρ μέλους
stathis73
Δημοσιεύσεις: 1317
Εγγραφή: Παρ 27 Μάιος 2011, 10:16

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από stathis73 »

Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

stathis73 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:

Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .:D
Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.

Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.

Να 'σαι καλά, τρίτε καλύτερε ανεκδοτά του forum!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

stathis73 έγραψε:Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος. :opaokara: :opaokara: :opaokara:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

stathis73 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:

Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .:D
Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.

Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
Α-ΠΑΙ-ΧΤΟΣ!
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54427
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

ΑποστόληςΑ έγραψε::lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Έχεις δίκιο..
Δεύτερος καλύτερος ο Στάθης!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από kataramenos5 »

stathis73 έγραψε:Ψευτικα βυ@@α
ψευτικα μαλλιά
ψευτικα χειλη
ψευτικα νυχια
και ψαχνετε τον αληθινο αντρα.....
Γελάει ο κόσμος. :opaokara: :opaokara: :opaokara:


:lol: :lol: :lol:
RoMaN έγραψε:Να 'σαι καλά, τρίτε καλύτερε ανεκδοτά του forum!
:lol: :lol: :lol:
Ταμπλετ με ποντίκι ποτε θα βγάλουν ?μισή ωρα για να βάλεις τρεις φατσούλες :cry:
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από prist64 »

stathis73 έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:

Στάθη να σαι καλά ρε παλικάρι Μας κανεις να ξεχνάμε τις πίκρες μας .:D
Εγώ οταν εχω τις μαύρες μου μπαίνω απο την μια πορτα στο θεαγενιο νοσοκομείο και αφου ανέβω τους ορόφους και πάρω άπειρα μαθήματα ζωής από μικρούς και μεγάλους, οταν βγω απο το νοσοκομείο στο προαύλιο είμαι ήδη ο πιο ευτυχισμένος άνθρωπος στον πλανήτη, τα αλλα ολα παλεύονται αδέρφια.

Εύχομαι σε όλους υγεία και ευλογία στις οικογένειες σας.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Πάλι καλά που έσκασε η υπόθεση Χαϊκάλη και μάθαμε πως να βάζουμε τα διαλυτικά σε PC και κινητό.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

-Τι ηλικία έχεις;
-Δεν σου λέω
-Mirc έχεις;
-Τι είναι αυτό;
-(Χμ,κάτω από 30) MySpace;
-Τι πράγμα?
-(κάτω από 25)
-MSN;
-Έλα;
-(Ανήλικη) Bye
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

-Τι σε φοβίζει περισσότερο;
-Η πείνα,η αρρώστια,ο θάνατος...εσένα;
-Το χριστουγεννιάτικο οικογενειακό εορταστικό τραπέζι.
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Ανέκδοτα

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Αν δεν εχεις προσπαθησει γυρνωντας την κεραια να διωξεις τα "χιονια" απο ασπρομαυρη τηλεοραση..
δεν μπορεις να εκτιμήσεις pc και κινητο.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ανέκδοτα”