SERPICO έγραψε:Eorptol ως ένα σημείο έχει δίκιο. Πραγματικά δεν αξίζει να σεβαστεί κανείς όσα γράφω. Είμαι όντως μία γραφική περίπτωση ενός που γράφει σαν να ξέρει πολλά και θέλει να διαφωτίσει τον όχλο. Λακαμάς είμαι. Δεν βγαίνει τίποτα έτσι. Πριν δύο χρόνια άρχισα να διαβάζω αυτό το φόρουμ. Τότε γράφονταν ατάκες τύπου "η Προεδράρα", " ο Ζήσαρος", "ο Παβλάρας". Τότε ταυτόχρονα όμως γίνονταν πολλά λάθη στην ΠΑΕ που τα πληρώνουμε σήμερα. Τότε εγώ δεν έγραψα ούτε αράδα. Εκανα άραγε καλό;
Ο Τύπος θα έπρεπε να λέει αλήθειες και μάλιστα ονομαστικά. Αλλά δεν το κάνει. Πούλησε υπερβολή, γραφικότητα και παραμύθια. Και κοίτα που φτάσαμε.
Για να τελειώνω. Το επιχείρημα σου Eorptol είναι σωστό. Εκεί καταλήγω πάντα. Οτι τελικά είναι λάθος η στάση μου εδώ μέσα.
ΥΓ. Δεν ξέρω το γιατί, αλλά νομίζω ότι ο Ζαγόρ πρέπει να στηριχτεί. Δεν έχουμε άλλη επιλογή. Απλά, αυτή τη φορά πρέπει να γίνει σωστά. Με ωριμότητα. Χωρίς "σάλια". Χωρίς αποθεώσεις και τυφλές εμπιστοσύνες. Ψυχρά. Δώστε χρόνο και περιμένετε λύσεις. Και μετά πάρτε αποφάσεις, γιατί μόνο ο λαός του ΠΑΟΚ έχει δικαιώματα να αποφασίζει. Μην σαν απασχολούν τα αποτελέσματα. Τα πραγματικά προβλήματα είναι βαθιά και αν δεν ρυθμιστούν (χρέη) θα πληγώνουν τον ΠΑΟΚ για χρόνια. Τα λέμε κύριοι
Κοιταξε φιλε, οταν λες καποια πραγματα οταν σου Ζητουν κατι παραπανω το λες χωρις παραπνω σκεψη αφου γνωριζεις..
Ο ΠΑΟΚ μας ενωνει ολους και ολοι το καλο του ΠΑΟΚ θελουμε..
Και εγω ξερω π.χ αλλα κανω τον μλκα ,αλλα πως θα σου φαινοταν αν ελεγα οτι π.χ ο Μυτιληναιος τσονταρει στην ΠΑΕ και μετα εκανα τον "κινεζο"...αφηνοντας υποννουμενα .?????
Για τους 2 απο πανω και το "χαντακι" ειλικρινα δεν σε "επιασα"...
Συμφωνο οτι τα μεσα επρεπε να πουν καποια πραγματα οταν αρχιζε ο γυαλος να στραβωνει αλλα δεν το εκαναν γιατι εξαρτωνται πραγματικα απο την καθε ΠΑΕ και οχι μονο απο τν ΠΑΟΚ..
Εμεις ολοι ενεργουμε
βαση συναισθηματος, δεν εχουμε οφελος απο κατι..
Γιατι αντιδρουμε σε κατι που θεωρουμε πως δεν ειναι σωστο.
Μπορει να κανουμε και λαθος .,μπορει και οχι...
Αλλοι αποφασιΖουν ,εμεις απλως επισημαινουμε ,κανουμε μια ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ...
Αλλα αλλο ο χλευασμος και η ειρωνεια ,αλλο τα υπονοουμενα, αλλο να λες σηκω φυγε δεν κανεις πια, και αλλο το να επισημαινεις καποια λαθη τα οποια εχει κανει ή εχουν γινει..
Υπαρχει διαφορα...