donkixotis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:22
Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προέκυψε από μία γρήγορη έρευνα. Έσοδα και έξοδα ομάδων top 4 από την χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος και μετά (21/22).
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m
ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m
ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m
ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m
Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:
ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa
ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl
ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference
Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa
Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.
Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.
Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...