Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Kenny4
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από Kenny4 »

Σε αυτό φταίει ο Ιβάν με την επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθεί. Στα μεγάλα μμε του ποκ τέτοιες κινήσεις φιγουράρουν στα πρωτοσέλιδα για ημέρες. Εγώ προσωπικά έπρεπε να μπω στο παοκμανια για να μάθω ότι έβαλε 28 χαρτιά σε τρεις μήνες. Ούτε καν το 24 του κλόκα δεν το ανέβασε που ο ίδιος είναι κώλος και βρακί με τους εκάστοτε υπεύθυνους επικοινωνίας της παε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Πέμ 28 Μάιος 2026, 23:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Εχει βάλει αλλά 200+. Τι ανάγκη έχει να διαφημίσει 28;
Επειδή κάποιοι στημένοι μπετοβλακες λένε ότι δεν έχει ή δεν μπορεί ;
These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal
Kenny4
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Κυρ 10 Μάιος 2026, 21:09

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από Kenny4 »

Το θέμα δεν είναι οι μπετόβλακες που ό,τι και να ακούσουν θα πουν μετά πάλι τα δικά τους. Το θέμα είναι πόσους θα μπορέσουν να επηρεάσουν αυτοί οι μπετόβλακες. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να κάνεις και πολιτική ειδικότερα τώρα που υπάρχει ένα αντίπαλο δέος από το οποίο μπορούν να πιαστούν μερικοί.

Φυσικά δεν υπονοώ ότι πρέπει να στηθεί ένας οργανισμός παραπληροφόρησης που θα δίνει πόνο από το πρωί μέχρι το βράδυ όπως έχουν τα σωματεία του ποκ. Αλλά τα καλά που κάνει επιβάλλεται να γίνονται ευρέως γνωστά.
nkoss
Δημοσιεύσεις: 925
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από nkoss »

:| :|
Ωωω ωωω ω
γ....α τους Ιβάν!
Ωωω ωωω ω
οικονομικά!!
:| :|
Άβαταρ μέλους
freemind
Δημοσιεύσεις: 1544
Εγγραφή: Τετ 17 Σεπ 2008, 08:30

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από freemind »

Taseos έγραψε: Πέμ 28 Μάιος 2026, 15:45 Το πιο αστείο είναι ότι μέχρι χθες δεν είχε μια τώρα έκανε μια αύξηση 13 εκατομμύρια και ένα ομολογιακό 10 και ο μπατίρης έγινε επιτοκιακιας. Εχει ή δεν έχει λεφτά ; Γιατί μπερδεύτηκα. lol
σύμφωνα με τον αρχιστόκο Μπούζα, "είναι προφανές ότι δυσκολεύεται οικονομικά"
donkixotis
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από donkixotis »

Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προέκυψε από μία γρήγορη έρευνα. Έσοδα και έξοδα ομάδων top 4 από την χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος και μετά (21/22).
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m

ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m

ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m

ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m

Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:

ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa

ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl

ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference

Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa

Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.

Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.

Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...
george188
Δημοσιεύσεις: 5650
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από george188 »

Για έσοδα και έξοδα τσεκαρουμε επίσημους ισολογισμούς, μια χρήση μόνο ήταν θετική κατα 50.000. τα έξοδα είναι και.μισθοι κ χίλια δύο κ τα έσοδα είναι επίσης κ τηλεοπτικά εισιτήρια γηπέδων κτλ που οι άλλοι είναι πιο πάνω
donkixotis
Δημοσιεύσεις: 137
Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από donkixotis »

george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:52 Για έσοδα και έξοδα τσεκαρουμε επίσημους ισολογισμούς, μια χρήση μόνο ήταν θετική κατα 50.000. τα έξοδα είναι και.μισθοι κ χίλια δύο κ τα έσοδα είναι επίσης κ τηλεοπτικά εισιτήρια γηπέδων κτλ που οι άλλοι είναι πιο πάνω
Φυσικά και για αυτό τόνισα το ποσό κρίσιμο είναι το θέμα του γηπέδου. Προφανώς, από την στιγμή που γίνεται ΑΜΚ κάθε χρόνο η ομάδα βγάζει ζημιά, δεν είπα ότι ο Σαββίδης βγάζει από τον ΠΑΟΚ σαν ανώνυμη εταιρία κέρδος. Παρόλα αυτά είδα αυτό το στατιστικό και μου έκανε εντύπωση που έχει τόσο μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους 3.
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Φίλε μου κι εγώ καλοπροαίρετα θα σου πω αν δεν κατέχεις ιδιαίτερα τα οικονομικά, τα οποία παραθέτεις, καλύτερα να μην το κάνεις.
These users thanked the author Montrealiotis for the post:
katafraktos
Άβαταρ μέλους
katafraktos
Δημοσιεύσεις: 845
Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από katafraktos »

donkixotis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:22 Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προέκυψε από μία γρήγορη έρευνα. Έσοδα και έξοδα ομάδων top 4 από την χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος και μετά (21/22).
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m

ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m

ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m

ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m

Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:

ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa

ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl

ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference

Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa

Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.

Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.

Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...
Αδερφέ ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. 38,8εκ έξοδα σε 5 σεζόν;;;;; Δηλαδή ο ΠΑΟΚ είχε μόνο 7,6εκ έξοδα το χρόνο. Μήπως μπερδεύτηκες με τον Παναιτωλικό;
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 931
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από paokkerkir »

Εσοδα/Εξοδα δεν ειναι. Τα ποσα αυτα ειναι Πωλησεις/Αγορες παικτων.
Άβαταρ μέλους
Montrealiotis
Δημοσιεύσεις: 5422
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20

Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ

Δημοσίευση από Montrealiotis »

Δηλαδή οτι ναναι
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”