Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Σε αυτό φταίει ο Ιβάν με την επικοινωνιακή πολιτική που ακολουθεί. Στα μεγάλα μμε του ποκ τέτοιες κινήσεις φιγουράρουν στα πρωτοσέλιδα για ημέρες. Εγώ προσωπικά έπρεπε να μπω στο παοκμανια για να μάθω ότι έβαλε 28 χαρτιά σε τρεις μήνες. Ούτε καν το 24 του κλόκα δεν το ανέβασε που ο ίδιος είναι κώλος και βρακί με τους εκάστοτε υπεύθυνους επικοινωνίας της παε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kenny4 την Πέμ 28 Μάιος 2026, 23:37, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5422
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Εχει βάλει αλλά 200+. Τι ανάγκη έχει να διαφημίσει 28;
Επειδή κάποιοι στημένοι μπετοβλακες λένε ότι δεν έχει ή δεν μπορεί ;
Επειδή κάποιοι στημένοι μπετοβλακες λένε ότι δεν έχει ή δεν μπορεί ;
- These users thanked the author Montrealiotis for the post (total 2):
- ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Το θέμα δεν είναι οι μπετόβλακες που ό,τι και να ακούσουν θα πουν μετά πάλι τα δικά τους. Το θέμα είναι πόσους θα μπορέσουν να επηρεάσουν αυτοί οι μπετόβλακες. Στο ποδόσφαιρο πρέπει να κάνεις και πολιτική ειδικότερα τώρα που υπάρχει ένα αντίπαλο δέος από το οποίο μπορούν να πιαστούν μερικοί.
Φυσικά δεν υπονοώ ότι πρέπει να στηθεί ένας οργανισμός παραπληροφόρησης που θα δίνει πόνο από το πρωί μέχρι το βράδυ όπως έχουν τα σωματεία του ποκ. Αλλά τα καλά που κάνει επιβάλλεται να γίνονται ευρέως γνωστά.
Φυσικά δεν υπονοώ ότι πρέπει να στηθεί ένας οργανισμός παραπληροφόρησης που θα δίνει πόνο από το πρωί μέχρι το βράδυ όπως έχουν τα σωματεία του ποκ. Αλλά τα καλά που κάνει επιβάλλεται να γίνονται ευρέως γνωστά.
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
σύμφωνα με τον αρχιστόκο Μπούζα, "είναι προφανές ότι δυσκολεύεται οικονομικά"Taseos έγραψε: Πέμ 28 Μάιος 2026, 15:45 Το πιο αστείο είναι ότι μέχρι χθες δεν είχε μια τώρα έκανε μια αύξηση 13 εκατομμύρια και ένα ομολογιακό 10 και ο μπατίρης έγινε επιτοκιακιας. Εχει ή δεν έχει λεφτά ; Γιατί μπερδεύτηκα. lol
-
donkixotis
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προέκυψε από μία γρήγορη έρευνα. Έσοδα και έξοδα ομάδων top 4 από την χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος και μετά (21/22).
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m
ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m
ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m
ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m
Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:
ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa
ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl
ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference
Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa
Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.
Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.
Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m
ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m
ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m
ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m
Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:
ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa
ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl
ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference
Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa
Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.
Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.
Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Για έσοδα και έξοδα τσεκαρουμε επίσημους ισολογισμούς, μια χρήση μόνο ήταν θετική κατα 50.000. τα έξοδα είναι και.μισθοι κ χίλια δύο κ τα έσοδα είναι επίσης κ τηλεοπτικά εισιτήρια γηπέδων κτλ που οι άλλοι είναι πιο πάνω
-
donkixotis
- Δημοσιεύσεις: 137
- Εγγραφή: Σάβ 10 Ιουν 2023, 15:13
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Φυσικά και για αυτό τόνισα το ποσό κρίσιμο είναι το θέμα του γηπέδου. Προφανώς, από την στιγμή που γίνεται ΑΜΚ κάθε χρόνο η ομάδα βγάζει ζημιά, δεν είπα ότι ο Σαββίδης βγάζει από τον ΠΑΟΚ σαν ανώνυμη εταιρία κέρδος. Παρόλα αυτά είδα αυτό το στατιστικό και μου έκανε εντύπωση που έχει τόσο μεγάλη διαφορά από τους υπόλοιπους 3.george188 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:52 Για έσοδα και έξοδα τσεκαρουμε επίσημους ισολογισμούς, μια χρήση μόνο ήταν θετική κατα 50.000. τα έξοδα είναι και.μισθοι κ χίλια δύο κ τα έσοδα είναι επίσης κ τηλεοπτικά εισιτήρια γηπέδων κτλ που οι άλλοι είναι πιο πάνω
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5422
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Φίλε μου κι εγώ καλοπροαίρετα θα σου πω αν δεν κατέχεις ιδιαίτερα τα οικονομικά, τα οποία παραθέτεις, καλύτερα να μην το κάνεις.
- These users thanked the author Montrealiotis for the post:
- katafraktos
- katafraktos
- Δημοσιεύσεις: 845
- Εγγραφή: Τρί 16 Δεκ 2025, 00:47
- Τοποθεσία: Κωνσταντινούπολις
Re: Οικονομικά Θέματα της ΠΑΕ
Αδερφέ ή στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε. 38,8εκ έξοδα σε 5 σεζόν;;;;; Δηλαδή ο ΠΑΟΚ είχε μόνο 7,6εκ έξοδα το χρόνο. Μήπως μπερδεύτηκες με τον Παναιτωλικό;donkixotis έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:22 Ένα ενδιαφέρον στατιστικό που προέκυψε από μία γρήγορη έρευνα. Έσοδα και έξοδα ομάδων top 4 από την χρονιά που ξεκίνησε ο πόλεμος και μετά (21/22).
ΠΑΟΚ:
Έσοδα 82.36m
Έξοδα 38.08m
Ισοζύγιο +44.28m
ΟΣΦΠ
Έσοδα 96.31m
Έξοδα 95.06m
Ισοζύγιο +1.25m
ΑΕΚ
Έσοδα 36.2m
Έξοδα 50.51m
Ισοζύγιο -14.31m
ΠΑΟ
Έσοδα 53.35m
Έξοδα 70.38m
Ισοζύγιο -17.03m
Θα μου πεις το μπάτζετ δεν περιλαμβάνει μόνο τα ποσά των μεταγραφών, αλλά έχω μία αίσθηση ότι αν υπολογίσουμε τα συμβόλαια παικτών προπονητών κλπ ο ΠΑΟΚ σίγουρα θα είναι τέταρτος και με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους.
Συμπέρασμα: Μιλάμε για ένα στατιστικό που διαχωρίζει κατά πολύ μεγάλο ποσοστό τον ΠΑΟΚ από τους υπόλοιπους. Ναι ο ΠΑΟΚ έχει αποκτήσει τον χαρακτήρα του selling club, αλλά πάμε να δούμε και τι βγαίνει στο γήπεδο. Από την σεζόν 21/22 επιτυχίες ομάδων:
ΠΑΟΚ 1 πρωτάθλημα, 1 φορά Προημιτελικά Conference, 2 φορές 32 Europa
ΟΣΦΠ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, Κατάκτηση Conference, 1 φορά 32 europa, 1 φορά 16 europa, 1 φορά 32 ucl
ΑΕΚ 2 πρωταθλήματα, 1 κύπελλο, 1 φορά Προημιτελικά conference
Παναθηναϊκός 2 κύπελλα, 1 φορά 16 conference, 1 φορά 16 europa
Εγώ θα πω ότι αν δεν ήταν ο Λουτσέσκου πολύ δύσκολα θα βλέπαμε τρόπαιο αυτήν την περίοδο. Το μόνο θετικό για μένα τα χρόνια αυτά είναι η σταθερή πορεία μας στην Ευρώπη χωρίς να γίνει βέβαια κάποια ιδιαίτερη υπέρβαση. Μεγάλα αρνητικά βέβαια που δεν μπορούν να παραλειφθούν είναι ο αποκλεισμός με κάτω τα χέρια από μία ομάδα από ένα πολύ χαμηλής δυναμικότητας πρωτάθλημα και με αρκετά χαμηλότερο μπάτζετ όπως η Στεάουα. Επίσης, η μη συμμετοχή σε ομίλους/leuage φάση ucl ενώ πριν κάτι μήνες κλείσαμε τα 100 χρόνια ιστορίας.
Ίσως σε πρώτη ανάγνωση το μύνημα αυτό να θεωρηθεί από κάποιους ως κακοπροέραιτο. Εγώ θα πω ότι γίνεται απλή παράθεση στοιχείων και στατιστικών που δεν χωράνε αμφιβολία. Παρόλα αυτά και επειδή είναι στην φύση μας να είμαστε αισιόδοξοι με την παραμικρή σπίθα, προσωπική μου άποψη είναι ότι ο Σαββίδης περιμένει πώς και πώς το γήπεδο εκεί που η ομάδα θα αλλάξει δυναμική, κυρίως οικονομικά μιλώντας. Μέχρι τότε η κατάσταση δεν νομίζω ότι θα αλλάξει με τον Παναθηναϊκός να φτιάχνει γήπεδο του χρόνου και τον Ολυμπιακό να ξεκινάει τα έργα της ανακαίνισης φέτος.
Πρέπει να γίνουν πολλά, αλλιώς η ομάδα δυστυχώς θα μείνει πολύ πίσω...
- paokkerkir
- Δημοσιεύσεις: 931
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
- Τοποθεσία: Κέρκυρα
- Montrealiotis
- Δημοσιεύσεις: 5422
- Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2020, 20:20