Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

αδερφε οτι να ναι
στην κριτηκη ομως πρωτοι
εγω 2 χρονια ειμαι ανεργος αλλα πηγα και πηρα με την καρτα ανεργειας και 10 ατοκες βρε κουτσα βρε στραβα θα κοψω το τσιγαρο θα το πληρωσω
τα πολλα τα λογια ειναι φτωχια με ή χωρις διαρκειας εαν κατι δεν αρεσει καντε μια επιτροπη εσεις που εχετε την αλλη γνωμη πατε εκει πεστε τους δεν κανετε και εαν ειστε η περισσοτεροι διοικηστε
εγω θα σας στιριξω
τωρα αυτους εχουμε δεν μπορω να καταλαβω γιατι κραζουμε ...εαν κατι δεν μας αρεσει αφου δεν το στιριζω το αλλαζω
τωρα με το να κραζουμε τον εναν να κραζουμε τον αλλον να κραζουμε τον γκαγκατση τον γιο....αυτον ποτε δεν καταλαβα γιατι τον κραζουμε....γιατι ηρθε ο τουρσουνιδης γιατι εφυγε ο κολομπουρδας τα λεφτα που ειναι τα λεφτα.......
ποιον βοηθαμε και ποιον κανουμε καλο....
εαν παμε ετσι το τροπαρι ποσες πιθανοτητες εχει ο....π.χ.. δωνης να βγαλει την χρονια
και στην τελικη απο την εποχη που αρχισε για τα καλα το κραξιμο...την εποχη του δερμιτσοχαβου....η ομαδα πηγε μποστα η πισω
αδω δωστε απαντηση και ολα τα αλλα ειναι κλαιν μαιν

συμφωνω μαζι σου ....οι οικογενειες δεν εχουν μαντιλι να κλαψουν
αλλα απο εδω μεχρι το οτι ο κοσμος δεν περνει διαρκειας επιδη ...κατι του βρομαει κατι του γιαλιζει...εχει τεραστια αποσταση
ενω ολοι μας δεν εχουμε μια στην τσεπη εντουτης καποιοι επιμενουν να μας πεισουν οτι δεν φευγουν τα διαρκειας σαν ....εμπαργο....για την και καλα κακοδιαχηριση


γιατι ρε ειστε στην τελικη ΠΑΟΚ;;;
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από vasilis.A »

ΠΑΟΚ ειμαι λογω προσφυγικων ριζων,για την περηφανεια και το καθαρο κουτελο,για τη διαφορετικοτητα που αντιπροσωπευει αυτος ο τεραστιος συλλογος...δυστυχως οι διοικουντες της ΠΑΕ ΠΑΟΚ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΙ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ για την ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ...
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

Τρόμος έγραψε:
Kranatos έγραψε:
Argonaut4 έγραψε:Το κακο είναι ότι τα λεφτά απο τα διαρκείας δε πιάνουν τόπο!Γιατί ουσιαστικά τοσο καιρο τα λεφτά απο τα διαρκείας κακοδιαχειριστηκαν απο ημιμαθεις και ερασιτέχνες!
Παίρνοντας πάσα από το συγκεκριμένο σχόλιο θα ήθελα να μάθω από τον καθένα σας πόσος πιστεύετε ότι είναι ο καιρός που τα λεφτά μας κακοδιαχειρίζονται από ημιμαθείς και ερασιτέχνες..
Από τη πρώτη στιγμή αδερφέ.Απλά κάθε χρονιά έκαναν διακανονισμούς και στέλναν το χρέος στην επόμενη οικονομική χρονιά.Βάλε χρέος,βάλε χρέος κάθε χρόνο στο τέλος έγινε μη διαχειρήσιμο!
Καταρχάς να ξεκαθαρίσω πως δεν αναφέρομαι προσωπικά σ'εσένα απλά πιάνομαι από το ποστ σου το οποίο είμαι σίγουρος ότι θα έγραφαν με παρόμοια λόγια και πολλοί ακόμα..

Εσείς λοιπόν που το ξέρατε ότι κακοδιαχειρίζονταν και οι νυν αλλά και οι προηγούμενοι εδώ και καιρό γιατί τόσο καιρό μας βγάζατε την ψυχή βρίζοντας, απειλώντας, μπανάροντας, κακολογώντας κτλ όσους κυνηγήσαμε τον πρώην πρόεδρο Θ.Ζαγοράκη προκειμένου να ξεκουμπιστεί μια ώρα αρχίτερα από την παε ΠΑΟΚ..?

Εσείς που δεν το ξέρατε και λειτουργούσατε άσχημα απέναντι σε συνοπαδούς σας οι οποίοι εκ του αποτελέσματος έχουν δίκιο που κυνήγησαν τους συγκεκριμένους κακοδιαχειριστές τώρα πώς νιώθετε που μάθατε την αλήθεια..

Στην τελική κλάιν μάιν αν είχα πριν δίκιο και πιο κλάιν αν με κράζατε ή αν με βρίζατε..
Το καλό του ΠΑΟΚ με νοιάζει και με γνώμονα αυτό θα πράττω πάντα..
Το βασικό είναι να καταλάβει ο κόσμος πως για τη σημερινή κατάντια του μεγάλου ΠΑΟΚ δε φταίει αποκλειστικά η σημερινή διοίκηση αλλά το χεράκι τους και με το παραπάνω το έχουν βάλει και οι προηγούμενοι..
Στα φρέσκα τώρα..
Το ότι έκλεψε ο πρώην ΔΕΝ βγάζει λάδι τον νυν..
Απλά είναι νωρίς ακόμα να κυνηγηθεί έχοντας τις τύχες της ομάδας για περίπου ένα 6μηνο..
Να κυνηγηθεί και ΟΧΙ να κριθεί..
Ακόμα είναι Ζήσης αλλά έτσι όπως το πάμε εγώ εικάζω πως σύντομα θα γίνει κι αυτός Ζησάκος..
Όχι επειδή έτσι θα μας την καυλώσει..
Για παρόμοιους λόγους που έγινε και ο Τέο Θοδωράκης και ίσως για λιγότερους καθώς όπως λέει και ο λαός "όποιος καίγεται στο χυλό φυσάει και το γιαούρτι"..

Τέλος για τα διαρκείας..
Ποιος είμαι εγώ που θα κρίνω με βάση την τσέπη του συνοπαδού μου..
Ναι κι εγώ άνεργος είμαι και τα καταλαβαίνω τα ζόρια όλων σας..
Απλά εγώ έχω την τύχη να κόψω από αλλού για να πάρω το διαρκείας, με το οποίο δεν στηρίζω κανέναν Ζήση και καμία παε..
Κάποιοι άλλοι δεν μπορούν να κόψουν από πουθενά όσο και να θέλουν..
Το διαρκείας για μένα εδώ και 13 χρόνια είναι χάρη που μου κάνει ο ΠΑΟΚ να βλέπω όλους του εντός αγώνες πιο φθηνά από ότι αν τους έβλεπα με μεμονωμένα εισιτήρια..


Σαν ένα γενικό ρεζουμέ για μένα μια μερίδα του κόσμου πρέπει να σταματήσει να εκδικείται αυτούς που έδιωξαν τον Θ.Ζ. ξεσπώντας στον Ζ.Β. γιατί μόνο ο ΠΑΟΚ ζημιώνεται..
Όσοι έδωσαν συγχωροχάρτι στον πρώην, για μένα απαγορεύεται να κράξουν τον Βρύζα..
Όσοι την πήραν χαμπάρι για το γενικό φαγοπότι που σκαρώθηκε στις πλάτες μας εδώ και 2-3 χρόνια, ας έχουν τα μάτια τους ανοιχτά και ας κρίνουν τον πρόεδρο σκληρά με γνώμονα το καλό του μεγάλου ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33745
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Δε νομιζω οτι τα παιδια μιλησαν για κλεψιες αλλα για αφελεια σε ενα βαθμο στις επιλογες κακο προγραμματισμο και κακη νοοτροπια μτθεσης προβληματων στο ...μελλον...

ΚΑι τωρα επειδη βλεπω διαφορα και διαβαζουν και μικροτερα παιδια αν κπς δεν εχει λεφτα δε θα κοιαξει τον ΠΑΟΚ ουτε να ζοριστει ουε τπτ...αλιμονο....ουτε ιερα εξεταση ειναι εδω.ορισμενοι κουλαρετε.. 8-) ..οποιος εχει και θελει παιρνει...
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από dimbar »

Μία είναι η λύση έστω κι αν φαίνεται ακατόρθωτη, Διοίκηση από τους μικρομετόχους με Πρόεδρο έναν οποιοδήποτε απο μας με στοιχειώδη ευφυία και στοιχειώδεις γνώσεις, άμεσα ανακλητό.
Μιά τέτοια διοίκηση θα μπορούσε να προσλάβει τον Βρύζα σαν Διευθυντή του αγωνιστικού τμήματος με 7000 ευρώ μισθό και έναν μάνατζερ επιπέδου για τα υπόλοιπα.Αυτό θα έκανε και ο οποιοσδήποτε επιχειρηματίας.
Οσο δεν υπάρχει προοπτική να αγοράσει κάποιος την ΠΑΕ ή να οργανωθούν οι (μικρο)μέτοχοι μην περιμένετε τίποτα καλίτερο.Ο Βρύζας είναι αρκετά έξυπνος και το ξέρει, ξέρει ότι δεν υπάρχουν ορατές εναλλακτικές λύσεις και έχει πολλά άλλοθι 'οπως τα λίγα διαρκείας , η γενικότερη οικονομική κατάσταση της χώρας και η κατάσταη στην οποία ανέλαβε την ΠΑΕ.Οσο κι αν λέει ότι έβαλε το κεφάλι του στον ντορβά, το ρίσκο του είναι πολύ μικρό. Δεν θεωρώ ότι έχει κακές προθέσεις, θεωρώ ωστόσο ότι έχει προσωπικές επιδιώξεις που από ότι μέχρι στιγμής φάνηκε δεν ταυτίζονται πάντα με το συμφέρον του ΠΑΟΚ όπως κάποιοι απο μας το αντιλαμβάνονται.

Τέλος,
1.Τόσο ο Ζαγόρ όσο και ο Βρύζας είναι παιδιά του ποδοσφαιρικού κατεστημένου της ΕΠΟ και άρα μην έχετε αυταπάτες για τις θέσεις μας στην ΕΠΑΕ.
2.Προφανώς μετά την λήξη των πλέυ-οφς και μέχρι τώρα, δεν έχει συμβεί τίποτα άξιο σχολιασμού απο μέρους των οργανωμένων.
3.Ελπίζω η επόμενη ΓΣ της ΠΑΕ να ανακοινωθεί έγκαιρα στον τύπο γιατι οι 2 τελευταίες ανακοινώθηκαν δημόσια την μέρα που έληγε η προθεσμία κατάθεσης των μετοχών για δήλωση συμμετοχής, αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος.


:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Την εποχή που κάποιοι (καλώς) έφεραν τον Ζαγοράκη, ας με θυμήσει κάποιος την τότε επιχειρηματική του δραστηριότητα, την εμπειρία του σε αυτή και την εμπειρία του ως διοικητικός παράγοντας.
Το ίδιο και για τον Ζήση.
Όποιος νομίζει ότι το να διοικίσεις τον ΠΑΟΚ είναι τόσο εύκολο όσο διαβάζουμε στα φόρουμ, ας πάει να τα βρει με τον Κατσαρή και ας αναλάβει.
Επίσης, όποιος χαρακτηρίζει "κλέφτη" κάποιον από τους δύο παραπάνω, αν έχει στοιχεία να τους κλείσει στην φυλακή αντί να κάνει τον τζάμπα μάγκα στο φόρουμ.
thomkat
Δημοσιεύσεις: 294
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 14:21

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από thomkat »

Δυστυχώς θα πρέπει να συμφωνήσω με τον DC,παρά τα δεικτικά μου σχόλια μόλις έμαθα τα περί συνεδρίασης στη λίγδα.Παρά το ότι αναμφίβολα έχουν γίνει εγκλήματαστην οικονομική διαχείριση της τελευταίας 4ετίας.Δεν βλέπω άλλες λύσεις στον ΠΑΟΚ μας και πραγματικά αν δεν καταφέραμε τίποτα με τον αρχηγό της εθνικής του 2004 στο τιμόνι,ή με τον Ζήση που είναι αρρωστάκι (θυμηθείτε το σκουλήκι-Περούτζια) με ποιόν θα πάμε μπροστά?Με οπαδό πρόεδρο?Ούτε βδομάδα δε θα βγάλει.Πρέπει να δούμε τις συνθήκες κάτω από τις οποίες κάνει ο Βρύζας την προκείμενη προσπάθεια.Ακούω, και φτάνω να μαλώνω,με κολλήτους που μου λένε για ταμειακές και σούπερ μάρκετ και άλλες παπαριές.Τους κράζω ώς θύματα σκουλικίστικης προπαγάνδας, λές κι απ το Γενάρη χέστηκε στο χρήμα η ΠΑΕ.Αλλά αν φτάσαμε 40ρηδες να λένε τέτοια πράγματα τότε και πάλι καταλήγω στο εξής συμπέρασμα.Ρε τι ωραία ήμασταν όταν ανοίγαμε το ράδιο μόνο για να ακούσουμε μουσική ή αναμετάδωση!!!ΝΑ ΤΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΓΑ..ΜΕΝΑ!!!!
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

MANIAKOS έγραψε:Δε νομιζω οτι τα παιδια μιλησαν για κλεψιες αλλα για αφελεια σε ενα βαθμο στις επιλογες κακο προγραμματισμο και κακη νοοτροπια μτθεσης προβληματων στο ...μελλον...
Προσωπικά δεν έγραψα κάπου τη λέξη "κλέφτης" φίλε μου..
Έγραψα για κακοδιαχείριση..
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο δικό μου ποστ ή σε κάποιου άλλου απλά έκρινα έτσι γιατί έγραψες ακριβώς κάτω από μένα..

Επίσης όποιος είδε να γράφω τη λέξη "κλέφτης" να την παραθέσει ακριβώς όπως την έγραψα αντί να κάνει τον τζάμπα μπάτσο στο φόρουμ..
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Φιλαράκι, καρφώνεσαι και δεν κάνει.
Τον μπάτσο δεν τον κάνω τζάμπα. Πληρώνωμαι αδρά και με κολάνε και ΙΚΑ.
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

Εγώ τώρα πώς μπορώ να αμυνθώ στις ειρωνείες σου χωρίς να έχω επιπτώσεις..?
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Εσύ με είπες πρώτος μπάτσο. Έπρεπε να σε μπανάρω;
Kranatos
Δημοσιεύσεις: 767
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 04:48

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Kranatos »

DC έγραψε: Επίσης, όποιος χαρακτηρίζει "κλέφτη" κάποιον από τους δύο παραπάνω, αν έχει στοιχεία να τους κλείσει στην φυλακή αντί να κάνει τον τζάμπα μάγκα στο φόρουμ.
Kranatos έγραψε:
Επίσης όποιος είδε να γράφω τη λέξη "κλέφτης" να την παραθέσει ακριβώς όπως την έγραψα αντί να κάνει τον τζάμπα μπάτσο στο φόρουμ..

Το ποιος είπε πρώτος τι νομίζω είναι ξεκάθαρο..
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1826
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από angelheart »

Kranatos έγραψε: Προσωπικά δεν έγραψα κάπου τη λέξη "κλέφτης" φίλε μου..
Έγραψα για κακοδιαχείριση..
Δεν ξέρω αν αναφέρεσαι στο δικό μου ποστ ή σε κάποιου άλλου απλά έκρινα έτσι γιατί έγραψες ακριβώς κάτω από μένα..
Επίσης όποιος είδε να γράφω τη λέξη "κλέφτης" να την παραθέσει ακριβώς όπως την έγραψα αντί να κάνει τον τζάμπα μπάτσο στο φόρουμ..
Εικόνα

Satisfied ?
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από guardian4 »

Ε τσακαλια, παντε κανα μπανιο. Δεν αλλαζει κατι απο δω.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από DC »

Κρανάτε, μην παίζεις με τις λέξεις και μην πας να δημιουργήσεις εντυπώσεις με ψευτιές.
Ούτε σε σένα αναφέρθηκα, ούτε και είχα καμιά @ρχιδοκρέμαση να το κάνω. Το σύμπαν δεν περιστρέφεται γύρω από σένα ούτε και είσαι ο μόνος user του φόρουμ.
Κόψε τις μαλακίες μαζί μου και κάνε τις εκεί που σε παίρνει. Άντε γιατί παραγνωρίστηκαμε με φαίνετε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”