Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Ο βαγγελας και ο σαββας με τα φερεφωνα τους-αρδ, φαίνεται οτι εχουν κανει καλή δουλειά.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τσε μακαρι να επαληθευτεις με ειχε εντυπωσιασει ο φορτουνης το διαστημα που ειχε κληθει στην εθνικη επειδη ομως απο τοτε δεν τον ξαναειδα σε τι κατασταση βρισκετε σημερα?
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Περιεργη περιπτωση παικτη ο Φορτουνης,τεραστιο ταλεντο που εμοιαζε ετοιμος παικτης στα 18 του,αγνωστο γιατι φετος μπηκε στο περιθωριο,παικτης που εγω τον θυμαμαι κυριως στον αξονα και οχι ως εξτρεμ με μεγαλο ερωτηματικο το γκολ,3 σε 100 παιχνιδια,που ειναι πολυ λιγα για παικτη που αγωνιζεται στη μεσοεπιθετικη τριαδα.Τον θελω στον ΠΑΟΚ αλλα αν αποκτουσα 2 μονο εξτρεμ θα προτιμουσα καποιον ποιο ετοιμο,ποιο σιγουρο.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
o φορτουνης με ειχε τρελανει οταν τον ειδα στην τουμπα...ειναι παικτης που παιζει κυριως στα χαφ 10αρι κ μπορει να γινει και 8αρι και συγκιριακα εξτρεμ... ο λογος που δεν επαιζε φετος ειναι οτι το γυρισανε σε 4-4-2 και δεν ειχε θεση...καθοτι δεν τον εμπιστευοταν στην γραμμη...
την πρωτη χρονια στην μπουντεσλιγκα δεν ειναι τυχαιο οτι μιλουσανε για ενδιαφερον της ντορτμουντ για αντι-γκακαβα η αντι γκετσε.... ισως υπερβολη ,αλλα γραφοταν τοτε στην Γερμανια...
την πρωτη χρονια στην μπουντεσλιγκα δεν ειναι τυχαιο οτι μιλουσανε για ενδιαφερον της ντορτμουντ για αντι-γκακαβα η αντι γκετσε.... ισως υπερβολη ,αλλα γραφοταν τοτε στην Γερμανια...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Πάντως εγώ τάσσω εαυτόν στην ολιγάριθμη ομάδα των μη-μίζερων.
Εννοείται πως το roster στη 1 Αυγούστου δεν θα είναι αυτό που έχουμε τώρα! Οπότε, γιατί ανησυχείτε;
Έχω πίστη και στον Άγγελο και στα παιδιά της Κ20 που είναι στο Oosterbeek: όλοι (φαντάζομαι) είναι Π.Α.Ο.Κ., είχαν πέρσι προπονητή τον Ivic, έχουν πάρει πρωτάθλημα, έχουν τεράστιο κίνητρο κι έχουν καλή πειθαρχία.
Επίσης, γνωρίζουμε ήδη παραδείγματα παιδιών που έπαιξαν στην μεγάλη ομάδα και πέτυχαν: Σταφυλίδης, Kace, Αθανασιάδης (δεν λέω για τώρα, λέω για πιο παλιές εμφανίσεις, όπως πχ τα γκολ στο τυρί), Κίτσιου, Πόζογλου (με ερωτηματικό, αφού δεν έπαιξε αρκετά).
Αγαπήστε ρε την ομάδα!!! Αν δεν την αγαπάτε, μην παίρνετε διαρκείας. Δεν το λέω με κακία, ίσα ίσα. Αν αγαπάς την ομάδα πας γήπεδο και τραγουδάς για το πόσο αγαπάς την ομάδα, αν δεν την αγαπάς, θα πας γήπεδο και θα βρίζεις μάνες ποδοσφαιριστών σου, παράλληλα με τις μάνες των γαύρων.
Εννοείται πως το roster στη 1 Αυγούστου δεν θα είναι αυτό που έχουμε τώρα! Οπότε, γιατί ανησυχείτε;
Έχω πίστη και στον Άγγελο και στα παιδιά της Κ20 που είναι στο Oosterbeek: όλοι (φαντάζομαι) είναι Π.Α.Ο.Κ., είχαν πέρσι προπονητή τον Ivic, έχουν πάρει πρωτάθλημα, έχουν τεράστιο κίνητρο κι έχουν καλή πειθαρχία.
Επίσης, γνωρίζουμε ήδη παραδείγματα παιδιών που έπαιξαν στην μεγάλη ομάδα και πέτυχαν: Σταφυλίδης, Kace, Αθανασιάδης (δεν λέω για τώρα, λέω για πιο παλιές εμφανίσεις, όπως πχ τα γκολ στο τυρί), Κίτσιου, Πόζογλου (με ερωτηματικό, αφού δεν έπαιξε αρκετά).
Αγαπήστε ρε την ομάδα!!! Αν δεν την αγαπάτε, μην παίρνετε διαρκείας. Δεν το λέω με κακία, ίσα ίσα. Αν αγαπάς την ομάδα πας γήπεδο και τραγουδάς για το πόσο αγαπάς την ομάδα, αν δεν την αγαπάς, θα πας γήπεδο και θα βρίζεις μάνες ποδοσφαιριστών σου, παράλληλα με τις μάνες των γαύρων.
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Εγω παντως τον Φορτουνη για 8-10 ρι θα τον προοριζα,στα εξτρεμ πολυ φοβαμαι θα τον καψουμε,αν αποκταται παντως για εκει αυτο θα κανει πλεον επιτακτικη ειτε την αποκτηση 2 ,εκτος αυτου ,επιπλεον εξτρεμ η πιο λογικα ,ενος και ενος επιθετικου που να παιζει και στα πλαγια.
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Τωρα βεβαια συζηταμε λες και ανακοινωθηκε αλλα δεν βαριεσε ΠΑΟΚ εισαι,στην εθνικη οταν επαιξε αριστερο εξτρεμακι δεν ηταν?με την περιγραφη σου παντως μου μοιαζει σαν την περιγραφη του γκολασαDemir έγραψε:o φορτουνης με ειχε τρελανει οταν τον ειδα στην τουμπα...ειναι παικτης που παιζει κυριως στα χαφ 10αρι κ μπορει να γινει και 8αρι και συγκιριακα εξτρεμ... ο λογος που δεν επαιζε φετος ειναι οτι το γυρισανε σε 4-4-2 και δεν ειχε θεση...καθοτι δεν τον εμπιστευοταν στην γραμμη...
την πρωτη χρονια στην μπουντεσλιγκα δεν ειναι τυχαιο οτι μιλουσανε για ενδιαφερον της ντορτμουντ για αντι-γκακαβα η αντι γκετσε.... ισως υπερβολη ,αλλα γραφοταν τοτε στην Γερμανια...
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Και γω θεωρω πως αν αποκτηθει ο φορτουνης πιο πολυ για κεντρο ειναι παρα για εξτρεμ..
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
καμια πληροφορια εκτος απο την αναρτημενη ανακοινωση στο σαιτ της παε δεν ειναι εγκυρηche4 έγραψε:Φορτουνης κλεισμενος απο σημερα στον ΠΑΟΚ σιγουρα
Πληροφορια τσε εγγυηση
Ειναι τοσο σιγουρη η πληροφορια που αν ηταν στο χερι μου ανοιγα το τοπικ
Μοντς οταν ανακοινωθει αφηστε με να το ανοιξω εγω
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Παντως με παιχτες γκολασα φορτουνη μαρτενς μπορει να παιζουμε χωρις εξτρεμ
Πολυ θα το ηθελα συτο γιατι το κλασικ 4-2-3-1 εχει γινει πολυ προβλεψημο
Θελω παιχτες τετοιους να πσιζουν απο πλαγια απ τον αξονα εναλαξ να μπερδευουν λιγο τις αμυνες το αλλο με α κλασσικα εξτρεμ ειναι πολυ ευκολο να προσαρμοστουν οι αμυνες και αυτο το προβλημα το ειχαμε φετος με μικρες ομαδες λογω των κλασσικων πλαγιων παιχτων λουκας στοχ
Πολυ θα το ηθελα συτο γιατι το κλασικ 4-2-3-1 εχει γινει πολυ προβλεψημο
Θελω παιχτες τετοιους να πσιζουν απο πλαγια απ τον αξονα εναλαξ να μπερδευουν λιγο τις αμυνες το αλλο με α κλασσικα εξτρεμ ειναι πολυ ευκολο να προσαρμοστουν οι αμυνες και αυτο το προβλημα το ειχαμε φετος με μικρες ομαδες λογω των κλασσικων πλαγιων παιχτων λουκας στοχ
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Athens έγραψε:καμια πληροφορια εκτος απο την αναρτημενη ανακοινωση στο σαιτ της παε δεν ειναι εγκυρηche4 έγραψε:Φορτουνης κλεισμενος απο σημερα στον ΠΑΟΚ σιγουρα
Πληροφορια τσε εγγυηση
Ειναι τοσο σιγουρη η πληροφορια που αν ηταν στο χερι μου ανοιγα το τοπικ
Μοντς οταν ανακοινωθει αφηστε με να το ανοιξω εγω
Οκ θα κανω μια λιστα οσων με αμφισβητουν....ειναι σιγουρο αθενς και ξερετε οτι δεν ειμαι παπατζης στο φορουμ
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
-
Asimos
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Χρειάζεται ένας Ιερέας στις δύσκολες ώρες. Εκτός αν είναι ο Ρασπούτιν...
Re: Μεταγραφές Καλοκαιριού 2014
Η λιστα μεγαλωνει
Μια για το λουκα και κια για το φορτουνη
Στην πρωτη περιμενω ακομη τις κολοτουμπες
Μια για το λουκα και κια για το φορτουνη
Στην πρωτη περιμενω ακομη τις κολοτουμπες
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
