Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ωραία φαίνεται η ασπρόμαυρη αν και μ' αρέσει πιο πολύ η κλασική με πιο πολλές ρίγες, αλλά είναι κάτι το διαφορετικό! Όσο γι' αυτούς που σχετίζουν την παραλλαγή της φανέλας με τα χρυσά αυγά μόνο ως ΑΣΤΕΙΟ μπορώ να το εκλάβω... Από ποιότητα τι λένε; Αυτό μας νοιάζει! Κι επίσης θα ήταν ακόμη καλύτερη αν οι γραμμές συνέχιζαν και στην πλάτη! Και τιμή λέει 49 ευρώ χωρίς όνομα.
- shikabala81
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:41
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Χρυσαυγίτικη λέει ο ένας το υδατογράφημα δεν είναι ωραίο λέει ο άλλος.Πάτε καλά;
Τι μίρλα είναι αυτή απορώ.
Ο ΠΑΟΚ γιγαντώνεται σε όλα τα επίπεδα και εσείς ακόμη κλαίγεστε για όλους και για όλα.
Έλεος, γίνεται ωραία προσπάθεια από την ΠΑΕ στηρίξτε την λίγο ή έστω μην κράζετε τόοοοοοσο πολύ.
Μην τα ισοπεδώνετε όλα.
ΥΓ: Εμένα η παραλλαγής με αρέσει πάντως, όπως και οι άλλες δύο.
Τι μίρλα είναι αυτή απορώ.
Ο ΠΑΟΚ γιγαντώνεται σε όλα τα επίπεδα και εσείς ακόμη κλαίγεστε για όλους και για όλα.
Έλεος, γίνεται ωραία προσπάθεια από την ΠΑΕ στηρίξτε την λίγο ή έστω μην κράζετε τόοοοοοσο πολύ.
Μην τα ισοπεδώνετε όλα.
ΥΓ: Εμένα η παραλλαγής με αρέσει πάντως, όπως και οι άλλες δύο.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Taseos απο το στομα μου το πήρες.

τραβάτε τώρα στο σενκτ παουλι να τους πείτε φασίστες.
ας σοβαρευτούμε έστω και ελάχιστα λοιπόν...
τώρα, ον τόπικ./
ΟΣΟ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ Γ@Μ@ΤΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!
Ειδικά η άσπρη, ΤΕΛΟΣ, σίγουρα μια θα μπει στη συλλογή το ανάγλυφο ΤΑ ΣΠΑΕΙ, έπαθα πλάκα εξαιρετική ιδέα...
Επίσης, η ασπρόμαυρη ριγέ. Αν κανείς αρχίσει και κοιτάει τις λεπτομέρεις (πχ γιακάς ή οι ρίγες χαμηλά στην πλάτη) κατανοεί και αυτό που έθεσε ο Zorro4. ότι όντως έπεσε πολύ δουλειά. ΔΕΝ είναι ίδιες με της Μπολόνια αλλά έχουν κοινή βάση αυτό ναι. πρώτα απο όλα δειτε το γιακά. ούτε η άσπρες είναι ίδιες, και στο γιακά αλλά και κυρίως το ανάγλυφο που θα ξαναπώ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.
Όσο για την παραλλαγή ξεκολλάτε. είναι αυτό που ταιριάζει στην ομάδα που θέλουμε να κάνουμε, με 11 κομάντα στο γήπεδο!!!

ΥΓ:ΚΟΥΦΑΛΕΣ.,.,...ΞΕΡΟΛΛΕΣ... ΓΙΝΑΤΕ ΠΑΛΙ ΑΪΝΤΕ.


τραβάτε τώρα στο σενκτ παουλι να τους πείτε φασίστες.
ας σοβαρευτούμε έστω και ελάχιστα λοιπόν...
τώρα, ον τόπικ./
ΟΣΟ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ Γ@Μ@ΤΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!
Ειδικά η άσπρη, ΤΕΛΟΣ, σίγουρα μια θα μπει στη συλλογή το ανάγλυφο ΤΑ ΣΠΑΕΙ, έπαθα πλάκα εξαιρετική ιδέα...
Επίσης, η ασπρόμαυρη ριγέ. Αν κανείς αρχίσει και κοιτάει τις λεπτομέρεις (πχ γιακάς ή οι ρίγες χαμηλά στην πλάτη) κατανοεί και αυτό που έθεσε ο Zorro4. ότι όντως έπεσε πολύ δουλειά. ΔΕΝ είναι ίδιες με της Μπολόνια αλλά έχουν κοινή βάση αυτό ναι. πρώτα απο όλα δειτε το γιακά. ούτε η άσπρες είναι ίδιες, και στο γιακά αλλά και κυρίως το ανάγλυφο που θα ξαναπώ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.
Όσο για την παραλλαγή ξεκολλάτε. είναι αυτό που ταιριάζει στην ομάδα που θέλουμε να κάνουμε, με 11 κομάντα στο γήπεδο!!!
ΥΓ:ΚΟΥΦΑΛΕΣ.,.,...ΞΕΡΟΛΛΕΣ... ΓΙΝΑΤΕ ΠΑΛΙ ΑΪΝΤΕ.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ήρθε ο Άρνεσεν με τις καρώ τις σακακιές του στο χωριό μας και την έχουμε δει πλέον όλοι στυλίστες
Επειδή την είδα κι εγώ, θα πω για την ασπρόμαυρη ότι οι ρίγες στην πλάτη έπρεπε να είναι συνεχόμενες.
Και ερωτώ τους χαρτογιακάδες της ΠΑΕ. Πού πάμε χωρίς συνεχόμενη ρίγα, κύριοι;

Επειδή την είδα κι εγώ, θα πω για την ασπρόμαυρη ότι οι ρίγες στην πλάτη έπρεπε να είναι συνεχόμενες.
Και ερωτώ τους χαρτογιακάδες της ΠΑΕ. Πού πάμε χωρίς συνεχόμενη ρίγα, κύριοι;
-
Darkphobia
- Δημοσιεύσεις: 173
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:24
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πανέμορφες. Όσο περισσότερο τις κοιτάω, τόσο πιο πολύ μ'αρέσουν. Ειδικά η ριγέ είναι τρέλα.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Πολυ ομορφες οι φανελλες μας φετος!
λογω νεας εταιρειας θελω να δω και την ποιοτητα τους σαν υλικο και απο κοντα.Ανυπομονω να βρεθω συντομα στη μπουτικ να τσιμπησω μια.
Ειδικα η νεα της παραλλαγης τη βρισκω πολυ πρωτοτυπη και προς αυτη θα κινηθώ!
Και μαλιστα για πρωτη φορα στην Ελλαδα!
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
λογω νεας εταιρειας θελω να δω και την ποιοτητα τους σαν υλικο και απο κοντα.Ανυπομονω να βρεθω συντομα στη μπουτικ να τσιμπησω μια.
Ειδικα η νεα της παραλλαγης τη βρισκω πολυ πρωτοτυπη και προς αυτη θα κινηθώ!
Και μαλιστα για πρωτη φορα στην Ελλαδα!
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος IKARIA_4 την Τρί 22 Σεπ 2015, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Η ριγέ είναι η καλύτερη φανέλα που είχαμε εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Ελπίζω μόνο να μπορείς να την πάρεις και χωρίς τον χορηγό.
Καταγγέλλω όμως το γεγονότο ότι χρειάζεται να είσαι σωματαράς για να τη βάλεις
δεν κάνει για μας τους πιο...εύσωμους.
Ελπίζω μόνο να μπορείς να την πάρεις και χωρίς τον χορηγό.
Καταγγέλλω όμως το γεγονότο ότι χρειάζεται να είσαι σωματαράς για να τη βάλεις
δεν κάνει για μας τους πιο...εύσωμους.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και κάτι άλλο, εκεί στην Ιταλία, ρε παιδιά, λίγο μελάνι παραπάνω δεν είχατε να κάνατε το υδατογράφημα να φαίνεται απ τα 50 εκατοστά ξέρω γω;
Τώρα είναι σα τις καδένες fa ca doro που μας έφερναν πιο κοντά.
Τώρα είναι σα τις καδένες fa ca doro που μας έφερναν πιο κοντά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και εμεις που ειμαστε πετσι και κοκαλο,θα φαινεται οπως φαινεται πανω στον DimitarΦοίνικας έγραψε: Καταγγέλλω όμως το γεγονότο ότι χρειάζεται να είσαι σωματαράς για να τη βάλεις
δεν κάνει για μας τους πιο...εύσωμους.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Εσείς που είστε πετσί και κόκκαλο δεν έχετε λεφτά να τις πάρετε ρε.
Κι εγώ τελικά δεν είμαι χοντρός, απλά έχω πιο πολλά κιλά για το ύψος μου, άρα είμαι κοντός.
Κι εγώ τελικά δεν είμαι χοντρός, απλά έχω πιο πολλά κιλά για το ύψος μου, άρα είμαι κοντός.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ένα από τα ΠΙΟ ΠΑΟΚ βίντεο..κι ας είναι του "Χρυσού χορηγού"...
https://www.youtube.com/watch?v=0JkBGLoP1sQ
https://www.youtube.com/watch?v=0JkBGLoP1sQ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Τρί 22 Σεπ 2015, 17:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.