Φανέλα ΠΑΟΚ

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1174
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Kevin »

Ωραία φαίνεται η ασπρόμαυρη αν και μ' αρέσει πιο πολύ η κλασική με πιο πολλές ρίγες, αλλά είναι κάτι το διαφορετικό! Όσο γι' αυτούς που σχετίζουν την παραλλαγή της φανέλας με τα χρυσά αυγά μόνο ως ΑΣΤΕΙΟ μπορώ να το εκλάβω... Από ποιότητα τι λένε; Αυτό μας νοιάζει! Κι επίσης θα ήταν ακόμη καλύτερη αν οι γραμμές συνέχιζαν και στην πλάτη! Και τιμή λέει 49 ευρώ χωρίς όνομα.
Άβαταρ μέλους
Taseos
Δημοσιεύσεις: 6996
Εγγραφή: Κυρ 30 Δεκ 2007, 14:25

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Taseos »

Η μιλγουολ κ σανκτ παουλι εχουν παραλλαγη και η ναπολη.
Άβαταρ μέλους
shikabala81
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:41

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από shikabala81 »

Χρυσαυγίτικη λέει ο ένας το υδατογράφημα δεν είναι ωραίο λέει ο άλλος.Πάτε καλά;
Τι μίρλα είναι αυτή απορώ.
Ο ΠΑΟΚ γιγαντώνεται σε όλα τα επίπεδα και εσείς ακόμη κλαίγεστε για όλους και για όλα.
Έλεος, γίνεται ωραία προσπάθεια από την ΠΑΕ στηρίξτε την λίγο ή έστω μην κράζετε τόοοοοοσο πολύ.

Μην τα ισοπεδώνετε όλα.

ΥΓ: Εμένα η παραλλαγής με αρέσει πάντως, όπως και οι άλλες δύο.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

Taseos απο το στομα μου το πήρες.

Εικόνα

τραβάτε τώρα στο σενκτ παουλι να τους πείτε φασίστες. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ας σοβαρευτούμε έστω και ελάχιστα λοιπόν... :twisted:

τώρα, ον τόπικ./

ΟΣΟ ΤΙΣ ΒΛΕΠΩ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ Γ@Μ@ΤΕΣ ΔΕΙΧΝΟΥΝ!

Ειδικά η άσπρη, ΤΕΛΟΣ, σίγουρα μια θα μπει στη συλλογή το ανάγλυφο ΤΑ ΣΠΑΕΙ, έπαθα πλάκα εξαιρετική ιδέα...

Επίσης, η ασπρόμαυρη ριγέ. Αν κανείς αρχίσει και κοιτάει τις λεπτομέρεις (πχ γιακάς ή οι ρίγες χαμηλά στην πλάτη) κατανοεί και αυτό που έθεσε ο Zorro4. ότι όντως έπεσε πολύ δουλειά. ΔΕΝ είναι ίδιες με της Μπολόνια αλλά έχουν κοινή βάση αυτό ναι. πρώτα απο όλα δειτε το γιακά. ούτε η άσπρες είναι ίδιες, και στο γιακά αλλά και κυρίως το ανάγλυφο που θα ξαναπώ ΤΑ ΣΠΑΕΙ.

Όσο για την παραλλαγή ξεκολλάτε. είναι αυτό που ταιριάζει στην ομάδα που θέλουμε να κάνουμε, με 11 κομάντα στο γήπεδο!!! :lol: :lol: :lol:

ΥΓ:ΚΟΥΦΑΛΕΣ.,.,...ΞΕΡΟΛΛΕΣ... ΓΙΝΑΤΕ ΠΑΛΙ ΑΪΝΤΕ. :lol: :lol: 8-)
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Mīngus »

Ήρθε ο Άρνεσεν με τις καρώ τις σακακιές του στο χωριό μας και την έχουμε δει πλέον όλοι στυλίστες :lol:
Επειδή την είδα κι εγώ, θα πω για την ασπρόμαυρη ότι οι ρίγες στην πλάτη έπρεπε να είναι συνεχόμενες.
Και ερωτώ τους χαρτογιακάδες της ΠΑΕ. Πού πάμε χωρίς συνεχόμενη ρίγα, κύριοι; :nairepaok: :opaokara:
Darkphobia
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 15:24

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Darkphobia »

Πανέμορφες. Όσο περισσότερο τις κοιτάω, τόσο πιο πολύ μ'αρέσουν. Ειδικά η ριγέ είναι τρέλα.
IKARIA_4
Δημοσιεύσεις: 951
Εγγραφή: Τετ 13 Ιαν 2010, 17:21
Τοποθεσία: ΑΙΓΑΙΟ ΠΕΛΑΓΟΣ

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από IKARIA_4 »

Πολυ ομορφες οι φανελλες μας φετος!

λογω νεας εταιρειας θελω να δω και την ποιοτητα τους σαν υλικο και απο κοντα.Ανυπομονω να βρεθω συντομα στη μπουτικ να τσιμπησω μια.

Ειδικα η νεα της παραλλαγης τη βρισκω πολυ πρωτοτυπη και προς αυτη θα κινηθώ!
Και μαλιστα για πρωτη φορα στην Ελλαδα!

ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος IKARIA_4 την Τρί 22 Σεπ 2015, 16:03, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

4 ρίγες για τη θύρα 4.

ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΩΡΓΟ!!!

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Η ριγέ είναι η καλύτερη φανέλα που είχαμε εδώ και πάρα πολύ καιρό.
Ελπίζω μόνο να μπορείς να την πάρεις και χωρίς τον χορηγό.
Καταγγέλλω όμως το γεγονότο ότι χρειάζεται να είσαι σωματαράς για να τη βάλεις
δεν κάνει για μας τους πιο...εύσωμους.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από K_geo »

πεστα Φοινικα, πες τα! :lol:

:opaokara:
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από niks »

Παραλλαγη και μ@)/ακιες
Βαλτε ρε καμμια αγγαριας να γουσταρουν και οι παντρεμενοι
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Και κάτι άλλο, εκεί στην Ιταλία, ρε παιδιά, λίγο μελάνι παραπάνω δεν είχατε να κάνατε το υδατογράφημα να φαίνεται απ τα 50 εκατοστά ξέρω γω;
Τώρα είναι σα τις καδένες fa ca doro που μας έφερναν πιο κοντά.
Άβαταρ μέλους
xlebouras
Δημοσιεύσεις: 2077
Εγγραφή: Παρ 12 Μαρ 2010, 16:32
Τοποθεσία: Καππαδοκία/Αϊβαλί/Σμύρνη

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από xlebouras »

Φοίνικας έγραψε: Καταγγέλλω όμως το γεγονότο ότι χρειάζεται να είσαι σωματαράς για να τη βάλεις
δεν κάνει για μας τους πιο...εύσωμους.
Και εμεις που ειμαστε πετσι και κοκαλο,θα φαινεται οπως φαινεται πανω στον Dimitar :P
Άβαταρ μέλους
Φοίνικας
Δημοσιεύσεις: 1100
Εγγραφή: Σάβ 30 Μάιος 2015, 07:56

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Φοίνικας »

Εσείς που είστε πετσί και κόκκαλο δεν έχετε λεφτά να τις πάρετε ρε. :mrgreen:
Κι εγώ τελικά δεν είμαι χοντρός, απλά έχω πιο πολλά κιλά για το ύψος μου, άρα είμαι κοντός.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Φανέλα ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pilotos »

Ένα από τα ΠΙΟ ΠΑΟΚ βίντεο..κι ας είναι του "Χρυσού χορηγού"...

https://www.youtube.com/watch?v=0JkBGLoP1sQ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Τρί 22 Σεπ 2015, 17:04, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”