Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Και λίγες είναι :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Μία από τα ίδια αδερφέ tigon, τρομερό άγχος, θα πάθω τίποτα, δεν είναι για μας τέτοιες συγκινήσεις...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Sera4 »

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΗ ΣΚΑΤΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΛΩΤΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ Β ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΥΣ ΝΑ ΧΕΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ....

ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ... :pano: :pano:
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26003
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από obanebane »

Μη φοβαστε τιποτα και μην αγχωνεσται θα ειμαστε πρωτοι στις 21.00 και θα ευχαριστηθουμε και τον αγωνα με τη καβαλα στο μπασκετ.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Οπως ειχα πει και πριν το ματς με τον βαζελο,το πιστευουμε και το θελουμε παρα πολυ το σημερινο ματς!

Εχουμε καλυτερη ομαδα και θα κερδισουμε...ετσι απλα!!!


ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!

ΥΓ.Πηγαινετε για καμμια ρετσινα ή τσιπουρο γιατι διαφορετικα οι ωρες δεν περνανε με τιποτα!

ΥΓ2.Ολοι μαζι αγκαλια θα πανηγυριζουμε στο Παλατακι!!!
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Makis4444 »

Μονο νικη σε ενα απο τα πιο σημαντικα παιχνιδια της ομαδας τη φετινη σεζον..... Ειμαστε πολυ καλυτεροι..... :pano:
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από moican4 »

Με υπουλες και ηλιθιες μεθοδους ο Π.Α.Ο.Κ δεν αντιμετωπιζετε..ΡΙξτους σημερα μια pouts@ , να πλησιασουν οσο γινεται την β εθνικη να ξεβρομισει σιγα σιγα η Β.Ελλαδα απο τετοιες kwloΟμαδες....!!
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από novito »

Κατσιμπέρης: «‘Ελεγχος μόνο έξω από το γήπεδο»

Ο Ταξίαρχος Ξάνθης κ. Κατσιμπέρης, μίλησε σήμερα στο «Αθλητικό Metropolis» και την εκπομπή Revolution για την κατάσταση που θα επικρατήσει αύριο στα «Πηγάδια». «Εμείς αυτό που κάνουμε είναι να εφαρμόζουμε το νόμο. Θα ελέγξουμε την είσοδο των φιλάθλων, ώστε να πάνε όλα καλά στο παιχνίδι της Ξάνθης με τον ΠΑΟΚ». Ο ταξίαρχος ξεκαθάρισε πως: «η απαγόρευση των οργανωμένων μετακινήσεων έχει να κάνει με απόφαση του κράτους και όχι με δική μας απόφαση. Εμείς είμαστε εδώ για να εφαρμόζουμε τους νόμους». Παράλληλα υπογραμμίστηκε πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση μπλοκου για αυτοκίνητα της Θεσσαλονίκης: «Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Εμείς θα κάνουμε κανονικά τον έλεγχο έξω από το γήπεδο».

http://www.metrosport.gr/katsimperis-el ... -to-gipedo

για να δουμε... γιατι απο δηλώσεις έχουμε χορτάσει....
Άβαταρ μέλους
sakisxxx
Δημοσιεύσεις: 704
Εγγραφή: Τρί 11 Μαρ 2008, 02:57
Τοποθεσία: ΟΡΥΧΕΙΟ ΝΟΤΙΟΥ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από sakisxxx »

moican4 έγραψε:Με υπουλες και ηλιθιες μεθοδους ο Π.Α.Ο.Κ δεν αντιμετωπιζετε..ΡΙξτους σημερα μια pouts@ , να πλησιασουν οσο γινεται την β εθνικη να ξεβρομισει σιγα σιγα η Β.Ελλαδα απο τετοιες kwloΟμαδες....!!
+10000000000000000000000000000000000000000000000
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2374
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Steenage »

Παμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ ...
εντινιο ( οταν μπει αλλαγη ) κατι με λεει θα σκοραρει σημερα
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΓΙΓΑΝΤΟΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ!
Μην ξεχνάμε πως ΠΑΟΚ είμαστε και στο ταύλι, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο...
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Σκόντα θα με αισθανθείς σήμερα
[youtube]Z9u1NPpnbg0&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
GORDON
Δημοσιεύσεις: 840
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 10:35

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από GORDON »

Έτοιμη να πέσει στην αγκαλίτσα μας είναι η Σκόντα, λέμε...

[youtube]6FZVsQp_O_U[/youtube]
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Γ@ΜΗΣΤΕ την skoda 0-2 Μούσλι και Κριστιάνο
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

ΠΑΟΚ ΓΑΜΑ ΤΗΝ ΣΚΟΝΔΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ

ΡΙΞΕ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΑΙΜΑΙ


[youtube]8VXy4Z6IkWQ&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Sera4 »

Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΠΑΤΟ ΚΑΙ ΡΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΣΤΗ Β :pano: :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”