Μία από τα ίδια αδερφέ tigon, τρομερό άγχος, θα πάθω τίποτα, δεν είναι για μας τέτοιες συγκινήσεις...
Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Και λίγες είναι
Μία από τα ίδια αδερφέ tigon, τρομερό άγχος, θα πάθω τίποτα, δεν είναι για μας τέτοιες συγκινήσεις...
Μία από τα ίδια αδερφέ tigon, τρομερό άγχος, θα πάθω τίποτα, δεν είναι για μας τέτοιες συγκινήσεις...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Γ@ΜΗΣΤΕ ΤΗ ΣΚΑΤΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΠΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΔΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΙΑ ΚΛΩΤΣΙΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗ Β ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ ΤΟΥΣ ΓΑΥΡΟΒΑΖΕΛΟΥΣ ΝΑ ΧΕΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΩΝΙΑ ΜΕΧΡΙ ΑΥΡΙΟ....
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
ΑΝΤΕ ΡΕ ΠΑΟΚΑΡΑ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ...
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Μη φοβαστε τιποτα και μην αγχωνεσται θα ειμαστε πρωτοι στις 21.00 και θα ευχαριστηθουμε και τον αγωνα με τη καβαλα στο μπασκετ.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Οπως ειχα πει και πριν το ματς με τον βαζελο,το πιστευουμε και το θελουμε παρα πολυ το σημερινο ματς!
Εχουμε καλυτερη ομαδα και θα κερδισουμε...ετσι απλα!!!
ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
ΥΓ.Πηγαινετε για καμμια ρετσινα ή τσιπουρο γιατι διαφορετικα οι ωρες δεν περνανε με τιποτα!
ΥΓ2.Ολοι μαζι αγκαλια θα πανηγυριζουμε στο Παλατακι!!!
Εχουμε καλυτερη ομαδα και θα κερδισουμε...ετσι απλα!!!
ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!
ΥΓ.Πηγαινετε για καμμια ρετσινα ή τσιπουρο γιατι διαφορετικα οι ωρες δεν περνανε με τιποτα!
ΥΓ2.Ολοι μαζι αγκαλια θα πανηγυριζουμε στο Παλατακι!!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Μονο νικη σε ενα απο τα πιο σημαντικα παιχνιδια της ομαδας τη φετινη σεζον..... Ειμαστε πολυ καλυτεροι..... 
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Με υπουλες και ηλιθιες μεθοδους ο Π.Α.Ο.Κ δεν αντιμετωπιζετε..ΡΙξτους σημερα μια pouts@ , να πλησιασουν οσο γινεται την β εθνικη να ξεβρομισει σιγα σιγα η Β.Ελλαδα απο τετοιες kwloΟμαδες....!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Κατσιμπέρης: «‘Ελεγχος μόνο έξω από το γήπεδο»
Ο Ταξίαρχος Ξάνθης κ. Κατσιμπέρης, μίλησε σήμερα στο «Αθλητικό Metropolis» και την εκπομπή Revolution για την κατάσταση που θα επικρατήσει αύριο στα «Πηγάδια». «Εμείς αυτό που κάνουμε είναι να εφαρμόζουμε το νόμο. Θα ελέγξουμε την είσοδο των φιλάθλων, ώστε να πάνε όλα καλά στο παιχνίδι της Ξάνθης με τον ΠΑΟΚ». Ο ταξίαρχος ξεκαθάρισε πως: «η απαγόρευση των οργανωμένων μετακινήσεων έχει να κάνει με απόφαση του κράτους και όχι με δική μας απόφαση. Εμείς είμαστε εδώ για να εφαρμόζουμε τους νόμους». Παράλληλα υπογραμμίστηκε πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση μπλοκου για αυτοκίνητα της Θεσσαλονίκης: «Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Εμείς θα κάνουμε κανονικά τον έλεγχο έξω από το γήπεδο».
http://www.metrosport.gr/katsimperis-el ... -to-gipedo
για να δουμε... γιατι απο δηλώσεις έχουμε χορτάσει....
Ο Ταξίαρχος Ξάνθης κ. Κατσιμπέρης, μίλησε σήμερα στο «Αθλητικό Metropolis» και την εκπομπή Revolution για την κατάσταση που θα επικρατήσει αύριο στα «Πηγάδια». «Εμείς αυτό που κάνουμε είναι να εφαρμόζουμε το νόμο. Θα ελέγξουμε την είσοδο των φιλάθλων, ώστε να πάνε όλα καλά στο παιχνίδι της Ξάνθης με τον ΠΑΟΚ». Ο ταξίαρχος ξεκαθάρισε πως: «η απαγόρευση των οργανωμένων μετακινήσεων έχει να κάνει με απόφαση του κράτους και όχι με δική μας απόφαση. Εμείς είμαστε εδώ για να εφαρμόζουμε τους νόμους». Παράλληλα υπογραμμίστηκε πως δεν υπάρχει καμία περίπτωση μπλοκου για αυτοκίνητα της Θεσσαλονίκης: «Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Εμείς θα κάνουμε κανονικά τον έλεγχο έξω από το γήπεδο».
http://www.metrosport.gr/katsimperis-el ... -to-gipedo
για να δουμε... γιατι απο δηλώσεις έχουμε χορτάσει....
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
+10000000000000000000000000000000000000000000000moican4 έγραψε:Με υπουλες και ηλιθιες μεθοδους ο Π.Α.Ο.Κ δεν αντιμετωπιζετε..ΡΙξτους σημερα μια pouts@ , να πλησιασουν οσο γινεται την β εθνικη να ξεβρομισει σιγα σιγα η Β.Ελλαδα απο τετοιες kwloΟμαδες....!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Παμε ρε ΠΑΟΚΑΡΑΑΑΑ ...
εντινιο ( οταν μπει αλλαγη ) κατι με λεει θα σκοραρει σημερα
εντινιο ( οταν μπει αλλαγη ) κατι με λεει θα σκοραρει σημερα
- paok4kyriakos
- Δημοσιεύσεις: 1482
- Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
- Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΟΙ ΠΑΛΑΤΑΚΙ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΑΠΟ ΓΙΓΑΝΤΟΟΘΟΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΑΚΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΒΑΛΑ!
Μην ξεχνάμε πως ΠΑΟΚ είμαστε και στο ταύλι, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο...
Μην ξεχνάμε πως ΠΑΟΚ είμαστε και στο ταύλι, όχι μόνο στο ποδόσφαιρο...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Σκόντα θα με αισθανθείς σήμερα
[youtube]Z9u1NPpnbg0&feature=related[/youtube]
[youtube]Z9u1NPpnbg0&feature=related[/youtube]
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Έτοιμη να πέσει στην αγκαλίτσα μας είναι η Σκόντα, λέμε...
[youtube]6FZVsQp_O_U[/youtube]
[youtube]6FZVsQp_O_U[/youtube]
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
ΠΑΟΚ ΓΑΜΑ ΤΗΝ ΣΚΟΝΔΑ ΤΗΝ ΠΟΥΤΑΝΑ
ΡΙΞΕ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΑΙΜΑΙ
[youtube]8VXy4Z6IkWQ&feature=related[/youtube]
ΡΙΞΕ ΦΛΟΓΕΣ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΛΑΙΜΑΙ
[youtube]8VXy4Z6IkWQ&feature=related[/youtube]