Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του φετινού πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gika »

Θενκς... Για να δούμε που θα είμαστε τελικά. Θεσσαλονίκη-παλατάκι ή Κομοτηνή-Ξάνθη-Πηγάδια... :? Οψόμεθα! Ότι κι αν κάτσει ΠΑΟΚ είσαι... :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από DimisK »

Πάλι θα αναστενάξουν τα βρώμικα κολόφαρδοι.... ;)

Κι εμείς τίποτα από δω κάτω...

Μοναχοφάϊδες... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gika »

Ξέχασες το... "Πουτάν@ κοκα κόλα εσύ τα κάνεις όλα, ΠΑΟΚ ρετσίνα μαλαματίνα..." :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από DimisK »

:lol: :lol: :lol: :lol:

Αυτά είναι ρε σεις τα ωραία!!!!

Σειρά σας να τα ζήσετε Γιάννη μου....Ζήστε τα μέχρι το μεδούλι...

Μέχρι το μεδούλι...
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από mpafos4 »

Αν μου ελεγε καποιος,οταν εγινε η κληρωση του πρωταθληματος πως το κρισιμοτερο παιγνιδι της χρονιας θα ειναι αυτο με την Ξανθη....θα τον ελεγα τρελο!


Κι ομως...αυτη τη στιγμη ειναι το κρισιμοτερο!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

mauros hmer έγραψε:Ροβεσπιέρος, Μαρά, Πανόπουλος, Λένιν, Το Τρίτο Πόδι του Εντίνιο, Μπάτσοι (γουρούνια-δολοφόνοι), ΕΑΜ, ΕΛΑΣ και Ελας, Θύρα 4, Λαικά Δικαστήρια, Λαικοί τραγουδιστές, Λαική αγορά, Γκάρσια Τσε Γκουεβάρα, Πόι, Στάλιν, Μακαρέζος και Μάκαρος.
ΝΑ γιατί λατρεύω τα οπαδικά σάιτ....


ΥΓ. Ρε ρίζλα ασημί, λυπήσου και μας που κόψαμε (λέμε τώρα) και άλλαξε το άβαταρ σου...
Κοιταξε να δεις αδελφε,να αλλαξω το αβαταρ θελω και εγω γιατι αυτα ειναι θρυμματα,εχω κατι φουντες ωραιες εσοδειας 2010,αυτες θα βαλω μολις τελειωσει το παιχνιδι με την Ξανθη.Αμα θες παντως να το ξαναρχισεις εδω ειμαστε... :D
Μου ηλθε παλι μειλ απο τους κινεζους...
Το κακο με αυτους ειναι οτι ενω μου δινουν σωστο σημειο σπανια πιανουν το σωστο σκορ...Αβυσσος η ψυχη του κινεζου....Εχουμε λοιπον...
Skoda Ξανθη - ΠΑΟΚ 0-2 FT.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Ξεχασα τους φιλους μας τους Ιταλους...

http://www.giocatela.it/eng/grecia/supe ... onicco.htm

Αυτοι ειναι πιο παλαβοι στα σκορ...
Άβαταρ μέλους
paok kerkyra
Δημοσιεύσεις: 1342
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
Τοποθεσία: Kerkyra

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από paok kerkyra »

Οντως τρελοί οι Ιταλοί ακους εκει 2-3 το σκόρ θα είναι 0-2 Μούσλι και Κριστιάνο πάντως οι Ιταλοί δίνουν και Χ το πανιόνιος-βάζελος :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Rizla »

Ευχομαι να πεσουν μεσα και στα δυο... :twisted:
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

gash04 έγραψε: Συγχαρητήρια στο γειτονικό site για την πρόταση γιγαντοοθόνης στο παλατάκι που θα δείξει τον αγώνα με την Σκούντα και μετά θα ξεκινήσει το μπασκετάκι μας καθότι εισακούστηκε και είναι σημαντικό κέρδος για την ΚΑΕ.
Όλοι Παλατάκι λοιπόν.
Ε υπήρχαν και κάποιες πεφωτισμένες φωνές και σε αυτό το site :roll:
Aρκεί να ανατρέξουμε στις λιγοστές σελίδες του τόπικ του αγώνα μπάσκετ 8-)
Θα διεκδικήσω την πατρότητα της ιδέας μέχρι τέλους :nairepaok:

ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. - ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Σάβ 27 Φεβ 2010, 01:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: διορθωση παραθεσης
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Είπα και εγώ :mrgreen:
BLACK-DEMON
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 25 Φεβ 2010, 13:23

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από BLACK-DEMON »

Ξανθούλα ενα πράγμα να θυμάσαι ο ΛΑΟΣ δε ξεχνά.
Έρχομαι για το διπλό!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από gash04 »

Πούτσ@ ξύλο και σούβλα λαίμαι ρε κ@ργιόλη :twisted:
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από interad »

δατς μαϊ μπόι!!!


ο τιμωρός ρε μ@λακααααα...

ο τιμωρός ΛΑΙΜΑΙ...

θα στα λέω μέχρι να πεθάνεις...

πάνω απ΄τον τάφο σου θα έρχομαι και θα στα λέω...
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ

Δημοσίευση από tigon4 »

πω ρε μαγκες εχω τρομερο αγχος............αλλα δεν μασαμε....... :nairepaok:


υ.γ. 30 σελιδες σε ματς με ξανθη :shock:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague 09-10”