Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Θενκς... Για να δούμε που θα είμαστε τελικά. Θεσσαλονίκη-παλατάκι ή Κομοτηνή-Ξάνθη-Πηγάδια...
Οψόμεθα! Ότι κι αν κάτσει ΠΑΟΚ είσαι... 
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Πάλι θα αναστενάξουν τα βρώμικα κολόφαρδοι....
Κι εμείς τίποτα από δω κάτω...
Μοναχοφάϊδες...

Κι εμείς τίποτα από δω κάτω...
Μοναχοφάϊδες...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ξέχασες το... "Πουτάν@ κοκα κόλα εσύ τα κάνεις όλα, ΠΑΟΚ ρετσίνα μαλαματίνα..."

- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αυτά είναι ρε σεις τα ωραία!!!!
Σειρά σας να τα ζήσετε Γιάννη μου....Ζήστε τα μέχρι το μεδούλι...
Μέχρι το μεδούλι...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Αν μου ελεγε καποιος,οταν εγινε η κληρωση του πρωταθληματος πως το κρισιμοτερο παιγνιδι της χρονιας θα ειναι αυτο με την Ξανθη....θα τον ελεγα τρελο!
Κι ομως...αυτη τη στιγμη ειναι το κρισιμοτερο!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!
Κι ομως...αυτη τη στιγμη ειναι το κρισιμοτερο!!!ΦΟΡΤΣΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!!!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Κοιταξε να δεις αδελφε,να αλλαξω το αβαταρ θελω και εγω γιατι αυτα ειναι θρυμματα,εχω κατι φουντες ωραιες εσοδειας 2010,αυτες θα βαλω μολις τελειωσει το παιχνιδι με την Ξανθη.Αμα θες παντως να το ξαναρχισεις εδω ειμαστε...mauros hmer έγραψε:Ροβεσπιέρος, Μαρά, Πανόπουλος, Λένιν, Το Τρίτο Πόδι του Εντίνιο, Μπάτσοι (γουρούνια-δολοφόνοι), ΕΑΜ, ΕΛΑΣ και Ελας, Θύρα 4, Λαικά Δικαστήρια, Λαικοί τραγουδιστές, Λαική αγορά, Γκάρσια Τσε Γκουεβάρα, Πόι, Στάλιν, Μακαρέζος και Μάκαρος.
ΝΑ γιατί λατρεύω τα οπαδικά σάιτ....
ΥΓ. Ρε ρίζλα ασημί, λυπήσου και μας που κόψαμε (λέμε τώρα) και άλλαξε το άβαταρ σου...
Μου ηλθε παλι μειλ απο τους κινεζους...
Το κακο με αυτους ειναι οτι ενω μου δινουν σωστο σημειο σπανια πιανουν το σωστο σκορ...Αβυσσος η ψυχη του κινεζου....Εχουμε λοιπον...
Skoda Ξανθη - ΠΑΟΚ 0-2 FT.
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ξεχασα τους φιλους μας τους Ιταλους...
http://www.giocatela.it/eng/grecia/supe ... onicco.htm
Αυτοι ειναι πιο παλαβοι στα σκορ...
http://www.giocatela.it/eng/grecia/supe ... onicco.htm
Αυτοι ειναι πιο παλαβοι στα σκορ...
- paok kerkyra
- Δημοσιεύσεις: 1342
- Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2008, 22:18
- Τοποθεσία: Kerkyra
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Οντως τρελοί οι Ιταλοί ακους εκει 2-3 το σκόρ θα είναι 0-2 Μούσλι και Κριστιάνο πάντως οι Ιταλοί δίνουν και Χ το πανιόνιος-βάζελος

- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ε υπήρχαν και κάποιες πεφωτισμένες φωνές και σε αυτό το sitegash04 έγραψε: Συγχαρητήρια στο γειτονικό site για την πρόταση γιγαντοοθόνης στο παλατάκι που θα δείξει τον αγώνα με την Σκούντα και μετά θα ξεκινήσει το μπασκετάκι μας καθότι εισακούστηκε και είναι σημαντικό κέρδος για την ΚΑΕ.
Όλοι Παλατάκι λοιπόν.
Aρκεί να ανατρέξουμε στις λιγοστές σελίδες του τόπικ του αγώνα μπάσκετ
Θα διεκδικήσω την πατρότητα της ιδέας μέχρι τέλους
ΛΥΣΣΑ ΓΙΑ ΤΟΝ Π.Α.Ο.Κ. - ΓΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΠΛΟ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος novito την Σάβ 27 Φεβ 2010, 01:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: διορθωση παραθεσης
Λόγος: διορθωση παραθεσης
-
BLACK-DEMON
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Πέμ 25 Φεβ 2010, 13:23
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
Ξανθούλα ενα πράγμα να θυμάσαι ο ΛΑΟΣ δε ξεχνά.
Έρχομαι για το διπλό!!

Έρχομαι για το διπλό!!
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
δατς μαϊ μπόι!!!
ο τιμωρός ρε μ@λακααααα...
ο τιμωρός ΛΑΙΜΑΙ...
θα στα λέω μέχρι να πεθάνεις...
πάνω απ΄τον τάφο σου θα έρχομαι και θα στα λέω...
ο τιμωρός ρε μ@λακααααα...
ο τιμωρός ΛΑΙΜΑΙ...
θα στα λέω μέχρι να πεθάνεις...
πάνω απ΄τον τάφο σου θα έρχομαι και θα στα λέω...
Re: Skoda Ξάνθη - Π.Α.Ο.Κ. 27/02 19:00 νετ
πω ρε μαγκες εχω τρομερο αγχος............αλλα δεν μασαμε.......
υ.γ. 30 σελιδες σε ματς με ξανθη
υ.γ. 30 σελιδες σε ματς με ξανθη