ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Προσέξτε τώρα οτι θα καλέσουν την κούλα σε απολογία για το πανώ και τον γάβρο για τα συνθήματα στο βόλει, για ξεκάρφωμα.

Πόσες φορές το έχουμε ξαναδεί το έργο...
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από DimitrisS »

Να μας γινει μαθημα το παθημα ρε παιδια;

Αυτο το λεμε στο 1ο, στο 2ο, στο 3ο.....οταν σε εχουν γ@μησει και σε εχουν κλεψει 200 φορες για ποιο μαθημα μιλαμε;
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

εμεινε και το μειον 2 για την επομενη,αλλα και η τριετια στον σαββιδη! :shock:

δεν ειχα ελπιδες για κατι καλυτερο,αλλα υπεθεσα πως τουλαχιστον το μειον 2 θα το επεστρεφαν,ημαρτον δηλαδη
και μια μειωση της ποινης του κασκο..του σαββιδη.



πολυ παντελονατο πρωταθλημα πηρανε,να το χαιρονται...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Δευ 23 Απρ 2018, 16:30, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
adidas1926
Δημοσιεύσεις: 411
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 21:22

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adidas1926 »

Και στο τελικο θα γινει της πουτανας.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

ο κοσμος βραζει...
στοχος των γαβροκιτρινων ειναι να προκαλεσουν για να χασει ο ΠΑΟΚ και την δευτερη θεση...
προσοχη σ οσους κατεβουν στον τελικο, θα εχουν τεραστιες προκλησεις
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

1...Οπωσδήποτε προσφυγή στον τρίτο βαθμό, έτσι, για την αλητεία και από σήμερα, με εντολή Ιβάν, όλοι απ τον οργανισμό Π.Α.Ο.Κ., παίχτες και παράγοντες, πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Λου και σε κάθε δημόσια δήλωση τους, σε οποιοδήποτε μέσο εγχώριο ή ξένο, να υπενθυμίζουν πόσους βαθμούς έχουμε μέσα στο γήπεδο...

2...Απαίτηση αλλαγής έδρας του Τελικού Κυπέλλου και αν αρνηθούν, απαίτηση για 30.000+ εισιτήρια γι αυτόν...
GoMaRoS έγραψε:ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΙΟΛΑ Ο Π.Α.Ο.Κ. ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!!
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ Ο Π.Α.Ο.Κ. ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

καποτε θα χωριζαμε την ελλαδα στα δυο για τον γαλακτερο, τωρα καναμε ενα συλλαλητηριο
η μεγαλυτερη αδικια στα χρονικα , κατι πρεπει να κανουμε .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giwrgos04dex την Δευ 23 Απρ 2018, 16:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

[youtube]yv9T9a9OOkA[/youtube]
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7896
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από DimitrisS »

Η πρωτη αντιδραση της ΠΑΕ.
"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την απογοήτευσή της για το γεγονός πως ο στοχευμένος επικοινωνιακός τραμπουκισμός δυστυχώς υπερίσχυσε και του δικαίου και του ηθικού. Η καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα στερείται συνολικά 9 βαθμούς για να στήσουν άλλοι επικοινωνιακές φιέστες...

Η Επιτροπή Εφέσεων, εντελώς απροστάτευτη από τους πολιτικούς προϊσταμένους της, Υπουργούς Δικαιοσύνης και Αθλητισμού, δεν ξέφυγε από την παγίδα να δικάσει σκεπτόμενη «πολιτικά» και όχι με βάση τα πραγματικά περιστατικά.

Η ασυλία που παρέχεται με τέτοιου είδους αποφάσεις σε διαιτητές και ομάδες άλλα να πράττουν, άλλα να λένε και άλλα να εννοούν, είναι ένα δεδικασμένο που θα το βρουν όλοι μπροστά τους.

Θα εξαντλήσουμε όλα τα ένδικα μέσα που διαθέτουμε".
Ρε γαμωτο οι αλλοι βγαινουν και μας λενε Μαο μαο! Και εμεις ειμαστε με το σεις και με το σας;
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tolis01 »

sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
Δε χρειάζεται σκεπτικό. Γιατί έτσι.
Athens έγραψε:ο κοσμος βραζει...
στοχος των γαβροκιτρινων ειναι να προκαλεσουν για να χασει ο ΠΑΟΚ και την δευτερη θεση...
προσοχη σ οσους κατεβουν στον τελικο, θα εχουν τεραστιες προκλησεις
Εκεί να δεις τι θα γίνει. Με το τίποτε, πάρε τα χημικά και voila τα ¨επεισόδια στον περιβάλλοντα χώρο ή μέσα στο γήπεδο¨
εκεί να δεις κάβα που θα αρπάξεις για του χρόνου
. :twisted: :twisted:

Παλαιολόγος έγραψε: και ολα αυτα μετα την ασιστ που ελαβαν απο τον σοβαροτατο τραυματισμο γκαρθια σε ενα σκηνικο που καθως φαινεται ουδεμια παρατυπια εγινε

να υποθεσω σε ΙΔΙΑακριβως περιστατικα με αυτα εμας θα μας ειχαν ξεσκισει κατω επικοινωνιακα;
Σωστός περί της ασίστ.
Αν συνέβαινε στην ανάποδη τα έχουμε ξαναπεί.
Λειδωρία καιστην καλύτερη περίπτωση ¨έχετε 3 λεπτά να μπείτε μέσα, αλλιώς κατηγορείστε για διακωμώδηση του αθλήματος¨



Ααα, μην ξεχάσω : είναι ντροπή να διχάζουμε το λαό και να χωρίσουμε τη χώρα με αφορμή το ποδόσφαιρο.. Έτσι;
:evil: :evil:

ερώτηση : CAS γνωρίζει κάποιος αν μπορύμε να πάμε ή λήξις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis01 την Δευ 23 Απρ 2018, 16:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
το σκεπτικο θα ναι αστειο,ειτε το ειδαν ειτε οχι. Αν το ειδαν,θα πουν οτι δεν εκριναν κατι που να δινει βασει στους ισχυρισμους του ΠΑΟΚ,αν δεν το ειδαν,θα πουν οτι δεν χρειαστηκε.

Δηλαδη εσυ το σκεπτικο περιμενεις? Απτην στιγμη που περασε σκεπτικο με αιτιολογια ηπιου ξυλου περσι με πλατανια και γαυρο,αυτα εδω θα ναι παιχνιδακι
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Μάλιστα. Να πω ότι δεν εξεπλάγην ψέματα θα πω. Όχι φυσικά ότι περίμενα πλήρη ανατροπή. Δηλαδή παρέμεινε ως ακριβώς είχε η πρωκτόδικη απόφαση; Και βγήκε την επόμενη της χάρτινης "φιέστας". Κλαυσίγελως. Ειλικρινά, αν η μάχη για να επιλαμβάνονται τέτοιων υποθέσεων τακτικοί δικαστές έχει τέτοια αποτελέσματα, δηλαδή την κλοπή 9 βαθμών από μια ομάδα, που τους πήρε επάξια στον αγωνιστικό χώρο, για να έχουμε φαινόμενα νεογαυρίλας, τι να πω. Ας μην πω τίποτα καλύτερα. Προσωπικά, δε θέλω ο ΠΑΟΚ να πάρει εισιτήρια για τις 12 Μαΐου. Θα είναι αμαρτία να καταστραφεί το παρόν και το μέλλον οποιουδήποτε ΠΑΟΚτσή. Είναι έγκλημα να διεξαχθεί παρουσία κόσμου αυτός ο αγώνας. Το γράφω με πλήρη συνείδηση. Θεωρώντας εαυτόν ένα σε γενικές γραμμές ήπιο άτομο, δε θα έβαζα στοίχημα για το πώς θα μπορούσα να αντιδράσω σε μια τόσο φορτισμένη ατμόσφαιρα.
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

παρε την ομαδα και φυγε απο τη γαμημενη τη χωρα
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Alastor έγραψε:
sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
το σκεπτικο θα ναι αστειο,ειτε το ειδαν ειτε οχι. Αν το ειδαν,θα πουν οτι δεν εκριναν κατι που να δινει βασει στους ισχυρισμους του ΠΑΟΚ,αν δεν το ειδαν,θα πουν οτι δεν χρειαστηκε.

Δηλαδη εσυ το σκεπτικο περιμενεις? Απτην στιγμη που περασε σκεπτικο με αιτιολογια ηπιου ξυλου περσι με πλατανια και γαυρο,αυτα εδω θα ναι παιχνιδακι
αλαστορ προφανως και εχεις δικαιο. αλλα νομιζω οτι μου εχουν μεινει ακομα λιγα γελια να ριξω με τις δικαιολογιες που θα εφευρουν!
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”