ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Προσέξτε τώρα οτι θα καλέσουν την κούλα σε απολογία για το πανώ και τον γάβρο για τα συνθήματα στο βόλει, για ξεκάρφωμα.
Πόσες φορές το έχουμε ξαναδεί το έργο...
Πόσες φορές το έχουμε ξαναδεί το έργο...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Να μας γινει μαθημα το παθημα ρε παιδια;
Αυτο το λεμε στο 1ο, στο 2ο, στο 3ο.....οταν σε εχουν γ@μησει και σε εχουν κλεψει 200 φορες για ποιο μαθημα μιλαμε;
Αυτο το λεμε στο 1ο, στο 2ο, στο 3ο.....οταν σε εχουν γ@μησει και σε εχουν κλεψει 200 φορες για ποιο μαθημα μιλαμε;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εμεινε και το μειον 2 για την επομενη,αλλα και η τριετια στον σαββιδη!
δεν ειχα ελπιδες για κατι καλυτερο,αλλα υπεθεσα πως τουλαχιστον το μειον 2 θα το επεστρεφαν,ημαρτον δηλαδη
και μια μειωση της ποινης του κασκο..του σαββιδη.
πολυ παντελονατο πρωταθλημα πηρανε,να το χαιρονται...
δεν ειχα ελπιδες για κατι καλυτερο,αλλα υπεθεσα πως τουλαχιστον το μειον 2 θα το επεστρεφαν,ημαρτον δηλαδη
και μια μειωση της ποινης του κασκο..του σαββιδη.
πολυ παντελονατο πρωταθλημα πηρανε,να το χαιρονται...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Δευ 23 Απρ 2018, 16:30, έχει επεξεργασθεί 6 φορές συνολικά.
-
adidas1926
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 21:22
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ο κοσμος βραζει...
στοχος των γαβροκιτρινων ειναι να προκαλεσουν για να χασει ο ΠΑΟΚ και την δευτερη θεση...
προσοχη σ οσους κατεβουν στον τελικο, θα εχουν τεραστιες προκλησεις
στοχος των γαβροκιτρινων ειναι να προκαλεσουν για να χασει ο ΠΑΟΚ και την δευτερη θεση...
προσοχη σ οσους κατεβουν στον τελικο, θα εχουν τεραστιες προκλησεις
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
1...Οπωσδήποτε προσφυγή στον τρίτο βαθμό, έτσι, για την αλητεία και από σήμερα, με εντολή Ιβάν, όλοι απ τον οργανισμό Π.Α.Ο.Κ., παίχτες και παράγοντες, πρέπει να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Λου και σε κάθε δημόσια δήλωση τους, σε οποιοδήποτε μέσο εγχώριο ή ξένο, να υπενθυμίζουν πόσους βαθμούς έχουμε μέσα στο γήπεδο...
2...Απαίτηση αλλαγής έδρας του Τελικού Κυπέλλου και αν αρνηθούν, απαίτηση για 30.000+ εισιτήρια γι αυτόν...

2...Απαίτηση αλλαγής έδρας του Τελικού Κυπέλλου και αν αρνηθούν, απαίτηση για 30.000+ εισιτήρια γι αυτόν...
GoMaRoS έγραψε:ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΙΟΛΑ Ο Π.Α.Ο.Κ. ΠΑΝΩ ΑΠ'ΟΛΑ!!!!
ΑΘΗΝΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ Ο Π.Α.Ο.Κ. ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ!!!!
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
καποτε θα χωριζαμε την ελλαδα στα δυο για τον γαλακτερο, τωρα καναμε ενα συλλαλητηριο
η μεγαλυτερη αδικια στα χρονικα , κατι πρεπει να κανουμε .
η μεγαλυτερη αδικια στα χρονικα , κατι πρεπει να κανουμε .
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος giwrgos04dex την Δευ 23 Απρ 2018, 16:10, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Kostas_Peraia4
- Δημοσιεύσεις: 4733
- Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Η πρωτη αντιδραση της ΠΑΕ.
Ρε γαμωτο οι αλλοι βγαινουν και μας λενε Μαο μαο! Και εμεις ειμαστε με το σεις και με το σας;"Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ εκφράζει την απογοήτευσή της για το γεγονός πως ο στοχευμένος επικοινωνιακός τραμπουκισμός δυστυχώς υπερίσχυσε και του δικαίου και του ηθικού. Η καλύτερη ομάδα στο πρωτάθλημα στερείται συνολικά 9 βαθμούς για να στήσουν άλλοι επικοινωνιακές φιέστες...
Η Επιτροπή Εφέσεων, εντελώς απροστάτευτη από τους πολιτικούς προϊσταμένους της, Υπουργούς Δικαιοσύνης και Αθλητισμού, δεν ξέφυγε από την παγίδα να δικάσει σκεπτόμενη «πολιτικά» και όχι με βάση τα πραγματικά περιστατικά.
Η ασυλία που παρέχεται με τέτοιου είδους αποφάσεις σε διαιτητές και ομάδες άλλα να πράττουν, άλλα να λένε και άλλα να εννοούν, είναι ένα δεδικασμένο που θα το βρουν όλοι μπροστά τους.
Θα εξαντλήσουμε όλα τα ένδικα μέσα που διαθέτουμε".
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δε χρειάζεται σκεπτικό. Γιατί έτσι.sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
Εκεί να δεις τι θα γίνει. Με το τίποτε, πάρε τα χημικά και voila τα ¨επεισόδια στον περιβάλλοντα χώρο ή μέσα στο γήπεδο¨Athens έγραψε:ο κοσμος βραζει...
στοχος των γαβροκιτρινων ειναι να προκαλεσουν για να χασει ο ΠΑΟΚ και την δευτερη θεση...
προσοχη σ οσους κατεβουν στον τελικο, θα εχουν τεραστιες προκλησεις
εκεί να δεις κάβα που θα αρπάξεις για του χρόνου.
Σωστός περί της ασίστ.Παλαιολόγος έγραψε: και ολα αυτα μετα την ασιστ που ελαβαν απο τον σοβαροτατο τραυματισμο γκαρθια σε ενα σκηνικο που καθως φαινεται ουδεμια παρατυπια εγινε
να υποθεσω σε ΙΔΙΑακριβως περιστατικα με αυτα εμας θα μας ειχαν ξεσκισει κατω επικοινωνιακα;
Αν συνέβαινε στην ανάποδη τα έχουμε ξαναπεί.
Λειδωρία καιστην καλύτερη περίπτωση ¨έχετε 3 λεπτά να μπείτε μέσα, αλλιώς κατηγορείστε για διακωμώδηση του αθλήματος¨
Ααα, μην ξεχάσω : είναι ντροπή να διχάζουμε το λαό και να χωρίσουμε τη χώρα με αφορμή το ποδόσφαιρο.. Έτσι;
ερώτηση : CAS γνωρίζει κάποιος αν μπορύμε να πάμε ή λήξις;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis01 την Δευ 23 Απρ 2018, 16:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
το σκεπτικο θα ναι αστειο,ειτε το ειδαν ειτε οχι. Αν το ειδαν,θα πουν οτι δεν εκριναν κατι που να δινει βασει στους ισχυρισμους του ΠΑΟΚ,αν δεν το ειδαν,θα πουν οτι δεν χρειαστηκε.sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
Δηλαδη εσυ το σκεπτικο περιμενεις? Απτην στιγμη που περασε σκεπτικο με αιτιολογια ηπιου ξυλου περσι με πλατανια και γαυρο,αυτα εδω θα ναι παιχνιδακι
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μάλιστα. Να πω ότι δεν εξεπλάγην ψέματα θα πω. Όχι φυσικά ότι περίμενα πλήρη ανατροπή. Δηλαδή παρέμεινε ως ακριβώς είχε η πρωκτόδικη απόφαση; Και βγήκε την επόμενη της χάρτινης "φιέστας". Κλαυσίγελως. Ειλικρινά, αν η μάχη για να επιλαμβάνονται τέτοιων υποθέσεων τακτικοί δικαστές έχει τέτοια αποτελέσματα, δηλαδή την κλοπή 9 βαθμών από μια ομάδα, που τους πήρε επάξια στον αγωνιστικό χώρο, για να έχουμε φαινόμενα νεογαυρίλας, τι να πω. Ας μην πω τίποτα καλύτερα. Προσωπικά, δε θέλω ο ΠΑΟΚ να πάρει εισιτήρια για τις 12 Μαΐου. Θα είναι αμαρτία να καταστραφεί το παρόν και το μέλλον οποιουδήποτε ΠΑΟΚτσή. Είναι έγκλημα να διεξαχθεί παρουσία κόσμου αυτός ο αγώνας. Το γράφω με πλήρη συνείδηση. Θεωρώντας εαυτόν ένα σε γενικές γραμμές ήπιο άτομο, δε θα έβαζα στοίχημα για το πώς θα μπορούσα να αντιδράσω σε μια τόσο φορτισμένη ατμόσφαιρα.
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
παρε την ομαδα και φυγε απο τη γαμημενη τη χωρα
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
αλαστορ προφανως και εχεις δικαιο. αλλα νομιζω οτι μου εχουν μεινει ακομα λιγα γελια να ριξω με τις δικαιολογιες που θα εφευρουν!Alastor έγραψε:το σκεπτικο θα ναι αστειο,ειτε το ειδαν ειτε οχι. Αν το ειδαν,θα πουν οτι δεν εκριναν κατι που να δινει βασει στους ισχυρισμους του ΠΑΟΚ,αν δεν το ειδαν,θα πουν οτι δεν χρειαστηκε.sn0ufel4 έγραψε:περιμενω το σκεπτικο.... δε παιζει να ειδαν καν το βιντεο
Δηλαδη εσυ το σκεπτικο περιμενεις? Απτην στιγμη που περασε σκεπτικο με αιτιολογια ηπιου ξυλου περσι με πλατανια και γαυρο,αυτα εδω θα ναι παιχνιδακι