Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Perestroika_G4
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Perestroika_G4 »

Οπαδικό αρκεί να ναι ελεγχόμενο έγραψα..
Αφού είναι τόσο προσβλητικό, γιατί το ποστ έμεινε :lol: και γω έφυγα?

Πάλι δε διαβάζεις επίσης τι γράφω και μου λες για 10 ποστ απο Δεκέμβρη και ΠΑΟΚοΠοστόμετρα
αλλά επειδή όπως ξαναείπα διαβάζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ το φόρουμ απο Γενάρη 2008 η στροφή προ τριετίας περίπου στις διαθέσεις της διαχειριστικής ομάδας είναι εμφανής, μέτρα πόσοι εξαφανίστηκαν είτε απο μπάν είτε οικειοθελώς που διάβαζες ποστ τους και έλεγες δε γίνεται να τα διαβάζω σε οπαδικό φόρουμ..

Το όριο που λές στα πόσα ποστ είναι οκ για να κράζω?? Να ρωτήσω το φρουρό, το μάρλευ, το barlow, το gash, το novito, το πρακτορινό ή το free4?
Άβαταρ μέλους
Dinos_Liverpool
Δημοσιεύσεις: 5199
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dinos_Liverpool »

Η διαχειριστική ομάδα έχει επιλέξει την σημερινή ομάδα των συντονιστών του φόρουμ και είναι πάρα πολύ ευχαριστημένη από τον τρόπο που διαχειρίζονται τις συζητήσεις, οπότε δεν γεννάται θέμα συζήτησης επ' αυτού.
Perestroika_G4
Δημοσιεύσεις: 132
Εγγραφή: Τετ 12 Νοέμ 2014, 00:57

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Perestroika_G4 »

Η μπάλα στην εξέδρα, μια χαρά..

Χαίρομαι που το ποστ μου είναι ακόμα εκεί πάντως! :D
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Equalizer »

Πριν απο λίγες μέρες ξέσπασαν εντός του φόρουμ διάφοροι καυγάδες, σχετικά με το πόσο "καταπιεσμένοι" νιώθουν ορισμένοι που δε μπορούν να εκφραστούν όπως θα ήθελαν σχετικά με προβλήματα που βλέπουν ή παίκτες που δεν τους αρέσουν. Έφτασαν στο σημείο να πουν μάλιστα οτι προστατεύουμε συγκεκριμένο παίκτη, μέχρι κι οτι η στάση μας είναι ύποπτη.
Μετά απο δεκάδες παρακλήσεις κι αφού τονίσαμε πως το ΜΕΓΑΛΟ μας πρόβλημα είναι οτι ζητάμε νηφαλιότητα και καλή προαίρεση ως προς το φόρουμ, καταλήξαμε να έχουμε αποβολή ορισμένων μελών που ήταν συχνοί θαμώνες.

Δε νομίζω πως χάρηκε κανείς, αλλά ορισμένα πράγματα μετά την 100η φορά που βλέπεις να τα αψηφούν χρήστες, θεωρείται αναμενόμενο να συμβούν.
Αφού έστω αφήσαμε στην άκρη αυτούς τους καυγάδες, λίγες μέρες μετά εμφανίστηκε ένας χρήστης ο οποίος ισχυρίστηκε πως είναι παλιό μέλος και μπορούμε να το διασταυρώσουμε με παλιούς μοντ. οι παλιοί μοντ τον διεψευσαν λέγοντας πως δε θυμούνται κάτι τέτοιο.
Παρότι απο την αρχή τα ποστ του ήταν κατά 60% εριστικά και δημιουργούσαν εντάσεις, τον καλέσαμε και τον κάλεσα προσωπικά απλά να αλλάξει ρότα και να μη προκαλεί τόσο.

Σε συγκεκριμένη λοιπόν ένσταση άλλου μέλους περί προστασίας όσων μιλούν για "ανθρωποφάγους οπαδούς" κλπ, εγώ είχα απαντήσει οτι δεν πρόσεξα τέτοιο ποστ και οτι δεν θεωρώ πως είναι ίσα κι όμοια φράσεις όπως "τον φάγατε τον άνθρωπο" με τις κατηγορίες για στημένους οπαδούς και πληρωμένους υποστηρικτές.

Συγκεκριμένα είχα γράψει :
rainmaker έγραψε: ΑΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ Το ποστ διεγράφη και σε καλούμε να αλλάξεις ρότα γιατί τζάμπα καυγάδες στήνεις. Το να βαφτίζεις κάποιον υποστηρικτή του Κόκκαλη επειδή δε θέλει καυγάδες στην ομάδα, είναι εμπρηστικό και προσβλητικό. Όπως άλλωστε και το να βαφτίζεις "ανύπαρκτο" όποιον διαφωνεί μαζί σου.
Η απάντηση του μέλους ΑΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ ήταν η ακόλουθη :
ΑΔΕΡΦΙΑ ΖΕΙΤΕ έγραψε: Δεν ντρεπεσαι λιγο ρε γαμημενο υπαλληλακι του κερατα? Δεν ντρεπεσαι γαμω το μουνι που σε ξερναγε πουτανας γιε πουθενα? Σε θιξαμε το γλυψιμο ρε κωλοπουστα?
Γαμω το μουνι που σε ξερναγε και το φορουμ με τα κωλοφυτα που εχεις μαζεψει... Μαζευτειτε επιτελους να γελασουμε...
Εσενα προσωπικα θα σε ξετρυπωσω πουτανας γιε... Και τοτε να σε δω υφακι...γλυφτρακι του κερατα, ρουφιανε και δουλε μεχρι το μεδουλι...
Φιλακια τα λεμε πουθενακο... ΤΕΛΕΙΩΣΕΣ ΠΟΥΘΕΝΑΚΟ...
ΓΑΜΩ ΤΟ ΦΥΤΟΜΑΝΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΠΟΥ ΣΕ ΞΕΡΝΑΓΕ...
Κουνελακι ποσο καιρο θα κρυβεσαι? Ποση νομιζεις ειναι η Σαλονικη? Σε χθεσινο πουλησες τρελα?
Επαιξες και εχασες πουτανας γιε... Πολυ κοσμο αγανακτησες και πρεπει λιγο να δουμε και το εργο σου απο κοντα...
Εχασες και την τελευταια σου ευκαιρεια γαμω το μουνι που σε πεταγε... ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΗ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ...
ΦΥΤΟΜΑΝΙΕΣ ΓΑΜΩ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΕΤΑΓΕ ΚΑΡΚΙΝΟΙ ΤΟΥ ΠΑΟΚ
Φιλακια και στο νεροβραστο το γαμηδι το Βεροιωτακι... Τικ-τακ...
Που θα πας κουνελακι...
Α ρε νασγιε δεν ξερεις τι θα πει λαος του ΠΑΟΚ... Και ποσο γουσταρει τους ρουφιανους σαν εσας...
Φρατελι ε? ΠΟΤΕ ρε κρυμμενη βρωμοπουστα?
Η επειδη δε θα εμφανιστεις εκει και δεν εμφανιζεσαι εκει δεν θα ξετρυπωθεις νομιζεις? Να δεις πως γαμανε τα "πρεζακια" οι "ρετσινακηδες" και πως ξηγιουνται στους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ, ΠΟΥΤΑΝΑΣ ΓΙΕ...
Εμφανισου ρε πουταναςγιε... Ποσο μικρος ειναι ο κοσμος τωρα θα την χαμπαριασεις πουσταριο...
Τρεχα να ρουφιανεψεις παλι... Το γαμησι που θα φας θα σε ισιωσει, γιατι παραψηλωσες πουθενακο...
Πολυ και πολλοι σας χαριστηκαν ντροπες του ΠΑΟΚ... Πλεον δεν συγκρατουμε κανεναν...
Μιαουυυυ
ΚΑι εγω δεν ειμαι κανα παιδακι, Οταν θα με δεις ρε πουστρακι στα ματια θελω να σε δω. Και παρακαλα οσο θες.
Βιντεακι θα σε κανω.
Θα σε κοπει η περιοδος, πουστοσκουληκο, ρουφαιανακι του κερατα.

Προσωπική μου άποψη : Για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται πως στο κοινό του ΠΑΟΚ υπάρχει χοντρό πρόβλημα. Υπάρχουν άτομα, ομάδες ατόμων, παρέες, όπως θέλετε πείτε το, που θεωρούν πως μπορούν να ορίζουν και να καθορίζουν ποιός θα μιλάει, τι θα λέει και πως θα εξελίσσονται καταστάσεις.
Παράλληλα, απο τη μέρα που δημιουργήθηκε και μεγάλωσε το Paokmania, υπήρξαν ισχυρές αντιδράσεις ανάμεσα σε πιο "hardcore" οπαδούς, που θεωρούσαν οτι αυτή η παρέα πρέπει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ να σωπάσει. Να μην έχει άποψη, να μην αναφέρεται κόσμος σ αυτή, γιατί εδώ μέσα είμαστε φλώροι κλπ κλπ. Η αναφορά σε "φυτομάνια" δεν είναι τυχαία έκφραση. Η ατάκα "μαζευτείτε επιτέλους να σας δούμε" είναι ενδεικτική των καλών προθέσεων ενός ατόμου που ισχυρίστηκε πως είναι παλιό μέλος και λυπόταν που δεν έβλεπε πια άλλα παλιά μέλη εδώ μέσα. Όπως και αποδεικτική του πόσο τυχαία ήταν η είσοδος του λίγες μέρες μετά τους καυγάδες που ξέσπασαν περί Σάλπι.

Παρατηρώ μάλιστα πως η αντίληψη τους περί του ποιοί είμαστε, που θα μας βρουν κλπ, παραμένει απαρχαιωμένη (αναφορά σε καφετέριες κλπ, που ήταν μια συνήθεια πριν 5 χρόνια).

Λοιπόν εγώ για άλλη μια φορά θα προσπαθήσω απο την πλευρά μου να πω πως, ΠΑΙΔΕΣ, ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ. Κανείς δεν παίρνει "γραμμή" απο πουθενά, ΚΑΝΕΙΣ δεν "ρουφιανεύει" πράγματα, ΚΑΝΕΙΣ δεν επιβουλεύεται καταστάσεις. Για τον ΠΑΟΚ ενδιαφερόμαστε, οχι για την πάρτη κανενός.

Τα πράγματα είναι πολύ πιο απλά όσο κι αν δε θέλετε (ποιοί είστε άραγε εσείς που αναφέρεστε στον εαυτό σας στον πληθυντικό; ) να το δεχτείτε. Ηρεμείστε και προσπαθήστε να εκφράσετε την "hardcore" προσέγγιση σας με τρόπο ώστε να κερδίσετε συμπάθειες, οχι να τις χάσετε όλες.

Όσο για τις απειλές, τι να πω. Γραπτές είναι, 2015 έχουμε, ας αναλάβει ο καθένας την ευθύνη των λόγων και πράξεών του.

ΥΓ. Φαντάζομαι το ban που επεβλήθη απο άλλο μοντ, δε θεωρείται πολύ σκληρό ε;
Άβαταρ μέλους
georgedoulk2008
Δημοσιεύσεις: 1868
Εγγραφή: Σάβ 01 Φεβ 2014, 14:37
Τοποθεσία: Leytonstone, East London baby!
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από georgedoulk2008 »

Νταξει ρε Βροχοποιέ ξερωγω, πως κανεις ετσι;
Τι είπε το παιδί;
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Κακώς παρέθεσες τον οχετό του "αδερφού".
Το διαβάζω πρωί πρωί και μου ανεβαίνει η αυγόφετα στη μύτη.

ΟΧΙ ΑΠΛΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟ ΜΠΑΝ.
ΣΤΟΝ ΔΙΑΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ

Σε τετοιες περιπτωσεις θα ηταν καλό ακόμα και να εντοπίζατε την IP για να μην ξαναδημιουργήσει λογαριασμό ΠΟΤΕ.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Equalizer »

Το παρέθεσα και για να ξέρουμε τι γράφεται, αλλά και γιατί το μπινελίκι και προς τα μέλη πάει σύννεφο.

Καλά, ακόμα αυγόφετες τρώς; Έλα στο φρατέλι, μας έχουν κάθε πρωί τζάμπα αυγά benedikt. Έτσι για να τους αβαντάρουμε επειδή έχει ποσοστό ο "κοντός".
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από klainmein »

"Πουθενάκο" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Επαναλαμβάνεται ο τυπάς

Επίσης, ντροπή για το όνομα του με αυτά που λες. Ξεφτίλα

Αδέλφια μπείτε είσαι εσύ
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

Κλαιω απο τα γελια!
Άβαταρ μέλους
Ekatnetworkltd
Δημοσιεύσεις: 4514
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 22:21
Τοποθεσία: Ιλίσια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Ekatnetworkltd »

Παλικάρια πως μπορείς να κάνεις bolt στο περιβάλλον του tapatalk (pro);pgetsos?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11567
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Δεν ξέρω καν αν γίνεται κατευθείαν. Εγώ το βάζω με [b*] μήνυμα [/b*] χωρίς τους αστερίσκους
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από logios »

"Re: SDNA
Δημοσίευσηαπό rainmaker » 29 Αύγ 2015 15:34

Υπάρχουν τόπικ κατάλληλα για το σχολιασμό ΜΜΕ, ΑΡΔ και λοιπών.

Επιπλέον, δεν νομίζω οτι είναι ποτέ δυνατό να επιτρέψουμε την έμμεση διαφήμιση για συγκεκριμένα άτομα, ιδιαίτερα όταν αυτά είναι Μπετόβλακες.

Το παρόν κλείνει."

Αν και μου απαγορεύεις εμμέσως να ποστάρω το συγκεκριμένο θέμα αφού η δεύτερη παράγραφος αναιρεί την πρώτη, θα ήθελα να μάθω πως εννοείς την έμμεση διαφήμιση όταν το ίδιο το paokmania αναπαράγει άρθρα που τα γράφουν συγκεκριμένα άτομα και όχι ανώνυμα.
Η αιτία ανάρτησης του ποστ είναι ξεκάθαρα η αντιπαράθεση με τον συγκεκριμένο αρδ , όταν μπορούμε να τον έχουμε σε δημόσιο διάλογο δεν είναι ευκαιρία για να αναδείξουμε και τον χαρακτηρισμό Μπετόβλακας;;;;;;
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17914
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

υπαρχουν τοσα τοπικ ρε συ λογιος. προπαγανδα κατα του ΠΑΟΚ, αρθρα για τον ΠΑΟΚ κτλ κτλ.

δεν χρειαζεται τοπικ για ενα σαϊτ (το οποιο ειναι και βαζελοσαϊτ κατα την αποψη μου-θυμιζω και ρεπορταζ κλαους μπουζουκια- αλλα τεσπα)
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από logios »

Όταν υπάρχει αυτό" Ευρετήριο Δ. Συζήτησης ‹ Θέματα Γενικού Περιεχομένου ‹ Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε ‹ Αθλητικά sites"
θεωρώ ότι δεν έκανα και λάθος.
Εαν δεν θέλετε έχει καλώς και στην τελική δεν διατύπωσα κάποια ερώτηση ή δεν είχα ένσταση σε αυτό που απαντάς.
Στις ερωτήσεις που έκανα περιμένω μια απάντηση.
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από logios »

Πρεμιέρα για την ανανεωμένη Κ20
Να ανοίξουμε το φετινό; Σήμερα ξεκινάνε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”