20.Ricardo Costa

Συζήτηση για το εμψυχο υλικό της ομάδας
fossa
Δημοσιεύσεις: 2698
Εγγραφή: Πέμ 06 Φεβ 2014, 22:25

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από fossa »

Δεν είναι έλλειψη χιούμορ. Αν εσύ θεωρείς πλάκα να προσβάλλεις και να ειρωνεύεσαι δημόσια έναν παίκτη του ΠΑΟΚ στο ξεκίνημα μιας χρονιάς που δεν έχει τίποτα κοινό με τη προηγούμενη γούστο σου.Για όλες τις περσινές τριαροτεσσάρες ο Κόστα έφταιγε. Μήπως έφταιγε και για τις μαλακίες του Βίτορ,του Γλύκου,του Όλσεν, του Μακ ?
Εγώ θυμάμαι το ματς με το γαύρο αν δεν ήταν αυτός μάλλον θα χανες και 'κεινο.
Αν θυμηθώ τι λέγανε οι άμπαλοι για τον Κονσε'ι'σάο όταν ήρθε από παρόμοια κατάσταση...Για τον Κονσε'ι'σάο.
Μηδέν σεβασμός.
Ναι δεν είναι Κοντρέρας ο Κόστα τι να κάνουμε τώρα.
Και στα @@ μου αν παίρνει 1 ή 1.000.000 ευρώ.Δεν με αφορά φίλε.
Ο Ρικάρντο Κόστα είναι θα πληρώσεις και το βιογραφικό του τώρα τι να κάνουμε. Όσο κοστίζει ο Κατσικάς θα κοστίζει και αυτός? Αν δεν σου κάνει, προφανώς και λόγω ηλικίας και φιλοσοφίας δεν θα τον κρατήσεις όταν λήξει το συμβόλαιο. Τουρίστας πάντως δεν είναι μια χαρά επαγγελματίας 100% και σοβαρός είναι.
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16924
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από eorptol »

Δεν είναι χιούμορ εξυπναδες είναι για να πουλήσουμε μούρη στους φίλους μας
Άβαταρ μέλους
kanapedakias
Δημοσιεύσεις: 60
Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 22:00

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από kanapedakias »

eorptol έγραψε:Δεν είναι χιούμορ εξυπναδες είναι για να πουλήσουμε μούρη στους φίλους μας
Προσωπικά (αν και ξέρω ότι το γράφεις πιο γενικά για όσους έκαναν τέτοια σχόλια) αν θέλω κάτι να πω στους φίλους μου που μιλάμε για ΠΑΟΚ το γράφω σε αυτούς. Το να μοιράζεσαι κάτι με περισσότερους απ' τον κλασσικό σου φιλικό κύκλο είναι η ουσία των διαδικτυακών αυτών χώρων.
fossa έγραψε:Δεν είναι έλλειψη χιούμορ. Αν εσύ θεωρείς πλάκα να προσβάλλεις και να ειρωνεύεσαι δημόσια έναν παίκτη του ΠΑΟΚ στο ξεκίνημα μιας χρονιάς που δεν έχει τίποτα κοινό με τη προηγούμενη γούστο σου.
Eίναι ένα κλασσικό θέμα αυτό, το πόσο σοβαρά παίρνει κάποιος τις ομάδες. Προφανώς, το πόσο "ιερά" είναι τα γράμματα κάθε ομάδας είναι σχετικό, για μένα πχ είναι τόσο ιερά ώστε να μπορώ να κάνω την πλάκα μου, για άλλους προφανώς όχι και τα περιθώρια της πλάκας είναι πολύ πολύ μικρότερα.
fossa έγραψε: Τουρίστας πάντως δεν είναι μια χαρά επαγγελματίας 100% και σοβαρός είναι.
Εδώ νομίζω πως είναι η κύρια διαφωνία μας. Στον Κόστα διακρίνω αισθητή έλλειψη διάθεσης και κινήτρου. Όχι εντελώς! Απλώς είναι σαν να παίζει ο ΠΑΟΚ με τον Εορδαϊκό στο κύπελλο πριν 4 νομίζω χρόνια που περάσαμε στο 125'. Ε δεν είχε η ομάδα το ίδιο κίνητρο με τα ματς με τον Άγιαξ.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Odi »

Εγώ πάντως το μόνο που δεν βλέπω στον παίκτη είναι έλλειψη διάθεσης.

Φέτος έχω ένα προαίσθημα πως θα μας δείξει την αξία του.Θα δείξει..
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Το πρώτο γκολ με τη φανέλα του ΠΑΟΚ σε επίσημο ματς σημερα
τσιριγώτης
Δημοσιεύσεις: 2769
Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
Τοποθεσία: Κύθηρα

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από τσιριγώτης »

Εγώ σε καραγουσταρω κ είμαι βέβαιος πως θα κλείσεις στόματα
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από spyretto »

Απλά χρειάζονταν λίγο χρόνο προσαρμογής για να δέσει με την νέα του ομάδα, από δω και πέρα θα είναι αναντικατάστατος.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ηγετικός σήμερα μπραβο και μαζι με μαλε μ αρεσανε
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Άρχοντας σήμερα. Μ'άρεσε που έριξε δύο καλές στον ελμαντερ να τον νιώσει λιγο!
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από K_geo »

σημερα δεν υπηρξε παιχτης ελμαντερ στο γηπεδο. και αυτο φανηκε στο πως πηγε στη διεκδικηση οταν πηρε την κιτρινη, φανερα εκνευρισμενος.
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από pgetsos »

Από την αγκωνιά του Κώστα είχε εκνευρισμό μισό λεπτό πιο πριν
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15053
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν υπηρχε μεγαλυτερη συμβολησ το παιχνιδι απο το σβησιμο του ελμαντερ που ειναι το α και το ω της μπροντμπυ...αψογος στο μαρκαρισμα ο ελμαντερ δε μπηκε ποτε στο γηπεδο...

1-2 βλακειες που εκανε του τις συγχωρω :lol:
Άβαταρ μέλους
back in black
Δημοσιεύσεις: 2200
Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από back in black »

Δείχνει αρκετά φτιαγμένος. Εξαιρετικος σήμερα κα μάλιστα με αξιόλογο προσωπικό αντίπαλο, τον οποιο εξαφάνισε και ανάγκασε σε αλλαγή.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από nikolasf »

Θα στρώσει και άλλο η μπάλα δεν ξεχνιέται :pano:
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: 20.Ricardo Costa

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αρχοντας πισω..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”