20.Ricardo Costa
Re: 20.Ricardo Costa
Δεν είναι έλλειψη χιούμορ. Αν εσύ θεωρείς πλάκα να προσβάλλεις και να ειρωνεύεσαι δημόσια έναν παίκτη του ΠΑΟΚ στο ξεκίνημα μιας χρονιάς που δεν έχει τίποτα κοινό με τη προηγούμενη γούστο σου.Για όλες τις περσινές τριαροτεσσάρες ο Κόστα έφταιγε. Μήπως έφταιγε και για τις μαλακίες του Βίτορ,του Γλύκου,του Όλσεν, του Μακ ?
Εγώ θυμάμαι το ματς με το γαύρο αν δεν ήταν αυτός μάλλον θα χανες και 'κεινο.
Αν θυμηθώ τι λέγανε οι άμπαλοι για τον Κονσε'ι'σάο όταν ήρθε από παρόμοια κατάσταση...Για τον Κονσε'ι'σάο.
Μηδέν σεβασμός.
Ναι δεν είναι Κοντρέρας ο Κόστα τι να κάνουμε τώρα.
Και στα @@ μου αν παίρνει 1 ή 1.000.000 ευρώ.Δεν με αφορά φίλε.
Ο Ρικάρντο Κόστα είναι θα πληρώσεις και το βιογραφικό του τώρα τι να κάνουμε. Όσο κοστίζει ο Κατσικάς θα κοστίζει και αυτός? Αν δεν σου κάνει, προφανώς και λόγω ηλικίας και φιλοσοφίας δεν θα τον κρατήσεις όταν λήξει το συμβόλαιο. Τουρίστας πάντως δεν είναι μια χαρά επαγγελματίας 100% και σοβαρός είναι.
Εγώ θυμάμαι το ματς με το γαύρο αν δεν ήταν αυτός μάλλον θα χανες και 'κεινο.
Αν θυμηθώ τι λέγανε οι άμπαλοι για τον Κονσε'ι'σάο όταν ήρθε από παρόμοια κατάσταση...Για τον Κονσε'ι'σάο.
Μηδέν σεβασμός.
Ναι δεν είναι Κοντρέρας ο Κόστα τι να κάνουμε τώρα.
Και στα @@ μου αν παίρνει 1 ή 1.000.000 ευρώ.Δεν με αφορά φίλε.
Ο Ρικάρντο Κόστα είναι θα πληρώσεις και το βιογραφικό του τώρα τι να κάνουμε. Όσο κοστίζει ο Κατσικάς θα κοστίζει και αυτός? Αν δεν σου κάνει, προφανώς και λόγω ηλικίας και φιλοσοφίας δεν θα τον κρατήσεις όταν λήξει το συμβόλαιο. Τουρίστας πάντως δεν είναι μια χαρά επαγγελματίας 100% και σοβαρός είναι.
- kanapedakias
- Δημοσιεύσεις: 60
- Εγγραφή: Τετ 22 Ιαν 2014, 22:00
Re: 20.Ricardo Costa
Προσωπικά (αν και ξέρω ότι το γράφεις πιο γενικά για όσους έκαναν τέτοια σχόλια) αν θέλω κάτι να πω στους φίλους μου που μιλάμε για ΠΑΟΚ το γράφω σε αυτούς. Το να μοιράζεσαι κάτι με περισσότερους απ' τον κλασσικό σου φιλικό κύκλο είναι η ουσία των διαδικτυακών αυτών χώρων.eorptol έγραψε:Δεν είναι χιούμορ εξυπναδες είναι για να πουλήσουμε μούρη στους φίλους μας
Eίναι ένα κλασσικό θέμα αυτό, το πόσο σοβαρά παίρνει κάποιος τις ομάδες. Προφανώς, το πόσο "ιερά" είναι τα γράμματα κάθε ομάδας είναι σχετικό, για μένα πχ είναι τόσο ιερά ώστε να μπορώ να κάνω την πλάκα μου, για άλλους προφανώς όχι και τα περιθώρια της πλάκας είναι πολύ πολύ μικρότερα.fossa έγραψε:Δεν είναι έλλειψη χιούμορ. Αν εσύ θεωρείς πλάκα να προσβάλλεις και να ειρωνεύεσαι δημόσια έναν παίκτη του ΠΑΟΚ στο ξεκίνημα μιας χρονιάς που δεν έχει τίποτα κοινό με τη προηγούμενη γούστο σου.
Εδώ νομίζω πως είναι η κύρια διαφωνία μας. Στον Κόστα διακρίνω αισθητή έλλειψη διάθεσης και κινήτρου. Όχι εντελώς! Απλώς είναι σαν να παίζει ο ΠΑΟΚ με τον Εορδαϊκό στο κύπελλο πριν 4 νομίζω χρόνια που περάσαμε στο 125'. Ε δεν είχε η ομάδα το ίδιο κίνητρο με τα ματς με τον Άγιαξ.fossa έγραψε: Τουρίστας πάντως δεν είναι μια χαρά επαγγελματίας 100% και σοβαρός είναι.
Re: 20.Ricardo Costa
Εγώ πάντως το μόνο που δεν βλέπω στον παίκτη είναι έλλειψη διάθεσης.
Φέτος έχω ένα προαίσθημα πως θα μας δείξει την αξία του.Θα δείξει..
Φέτος έχω ένα προαίσθημα πως θα μας δείξει την αξία του.Θα δείξει..
-
τσιριγώτης
- Δημοσιεύσεις: 2769
- Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 19:54
- Τοποθεσία: Κύθηρα
Re: 20.Ricardo Costa
Απλά χρειάζονταν λίγο χρόνο προσαρμογής για να δέσει με την νέα του ομάδα, από δω και πέρα θα είναι αναντικατάστατος.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: 20.Ricardo Costa
σημερα δεν υπηρξε παιχτης ελμαντερ στο γηπεδο. και αυτο φανηκε στο πως πηγε στη διεκδικηση οταν πηρε την κιτρινη, φανερα εκνευρισμενος.
Re: 20.Ricardo Costa
δεν υπηρχε μεγαλυτερη συμβολησ το παιχνιδι απο το σβησιμο του ελμαντερ που ειναι το α και το ω της μπροντμπυ...αψογος στο μαρκαρισμα ο ελμαντερ δε μπηκε ποτε στο γηπεδο...
1-2 βλακειες που εκανε του τις συγχωρω
1-2 βλακειες που εκανε του τις συγχωρω
- back in black
- Δημοσιεύσεις: 2200
- Εγγραφή: Πέμ 18 Δεκ 2014, 20:14
Re: 20.Ricardo Costa
Δείχνει αρκετά φτιαγμένος. Εξαιρετικος σήμερα κα μάλιστα με αξιόλογο προσωπικό αντίπαλο, τον οποιο εξαφάνισε και ανάγκασε σε αλλαγή.
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41