Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από moican4 »

στο δευτερο ημιχρονο οι παικτες ΕΞΕΘΕΣΑΝ τον προπονητη τους και την αριστη τακτικη που ειχε σε ΟΛΟ το παιχνιδι...Πασχουμε απο αντιληψη στην νοοτροπια των παικτων...Πρεπει να το αποβαλλουμε οπως και να εχει...
Άβαταρ μέλους
ugandezos
Δημοσιεύσεις: 228
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 22:57

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ugandezos »

ο σαντος φταει για ολα...φταιει που το χασε ο φωτακης στην αρχη...φταιει που το εχασε ο μουσλιμοβιτς στο τελος του ημιχρονου φταιει που μαρκαρε με τον κολο ο γκαρσια τον σκοκο στο γκολ....για ολα φταιει ο σαντος
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ioanmits »

Εγώ πλέον πιστεύω ότι το κακόγουστο αστείο με τις ήττες από τις ομάδες του ΠΟΚ, λίγο έχει να κάνει με τον Σάντος... οι παίκτες έχουν μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης.. δεν μπορεί να δέχεσαι γκολ στο 48 και να καταρρεόυν όλοι μαζί... έχω καταλογίσει στον Σάντος το βαρετό ποδόσφαιρο και την προβλέψιμη ομάδα που μας παρουσιάζει κάθε αγωνιστική, αλλά αυτό δεν μπορώ να το καταλογίσω σε αυτόν. Αλλά όταν είσαι σφιχτά οικονομικά και το καλοκαίρι δίνουν 1,5 εκ. ευρώ για έναν νεαρό ταλαντούχο (που μπορεί να βγει σε 2-3 χρόνια) και μετά η ομάδα ξεμένει από καλό μεσοεπιθετικό, σέντερ φορ ισάξιο του Μούσλι και αριστερό μπακ τον ανύπαρκτο Σαβίνι τι να περιμένεις... ένας Σκόκο θα σε κερδίζει μόνος του... για όλα αυτά πόσο μερίδιο ευθύνης να έχει ο Σάντος;;
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

αν είχες τον χ που ήταν καλός[ούτε πολύ καλός] στην θέση του ίβιτς,θα το έπαιρνες...
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Will you win a derby for a change?

Ατρόμητος-Α.Ε.Κ. 0-1
Α.Ε.Κ.-Ηρακλής 1-0
ΠΑΣ Γιάννινα-Α.Ε.Κ. 1-1
Α.Ε.Κ.-Ολυμπιακός 1-2
Α.Ε.Κ.-Παναθηναϊκός 0-1
Ξάνθη.Α.Ε.Κ. 1-0
Α.Ε.Κ.-Πανθρακικός 3-2
Άρης-Α.Ε.Κ. 1-1
Εργοτέλης-Α.Ε.Κ. 2-2
Α.Ε.Κ.-Α.Ε.Λ. 3-1
Καβάλα-Α.Ε.Κ. 2-1
AEK-PAOK???????????????

ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!

PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????

/paoki_sweden 27/11
Hideguti έγραψε:Εικόνα

PAOK-Fernando 4 points

Thank you Sweden!
/Hideguti 27/11 (Hideguti my brother you know what we can do with does four tonight ye?)

FERNANDU SANTOS OEOEOEOEOEOE OEOEOEOEO OEOEOEOEOO FERNANTU SANTOS OEOEOEOEOEEOE OEOEOEOEO OEOEOEOEOE!!! CUSTOMER OEOEOEOEO OEOEOOEOE OEOEOEOE CUSTOMER OEOEOEOEO OEOEOEOE OEOEOEOE!!!!!!!!!!!

novito έγραψε:
paoki_sweden έγραψε:...
ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!

PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
only 2 teams are above you.... Do you prefer the postition of AriΘ or ΠΑΣ??? :roll:
I prefer to win a fucking derby for a change!!! YOU KNOW?! Not ksekoliaris, not hercules not apollon kalamarias. A DERBY! But maybe you are right its good to win kolopetinitses and loose against our real opponents thats no other than POK!

Give Fernantu a contract to 2020 he will never win a derby even if you give him that time. Fernanto want do you want more? Maybe for AEK to play with 7 players? I know that you still wouldnt win with your loosermentality against athens teams. NO PROBLEM we won against aris and everything is ok, and then we call arisfans propagantonista. The only criteria we have is if we beat aris or not. Against gaybroos, vazelini and xanoumi it doesnt matter the result, the only thing that matter is that we dont receive more than 1-2 goals. BRAVO FERNANDU and fans of PAOK that has made PAOK the smal club that we are at the moment. 3 seasons and NO win against the POK! BRAVO but be silent FERNANTU IS WORKING! Maybe in 2020 we will win against AEK in toumba.............

GOODNIGHT
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος paoki_sweden την Σάβ 28 Νοέμ 2009, 21:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Tα παιχνιδια τα χανουν και τα κερδιζουν παιχτες-προπονητης.Μια ατομικη ενεργεια ενος πολυ καλου οπως ο Σκοκο εφερε το αποτελεσμα που ολοι ξερουμε.
Επισης ολες οι επικινδυνες ενεργειες προεκυψαν απο αυτο και μονο τον παιχτη.
Δυστυχως δεν καναμε καποια ευκαιρια στο Β ημιχρονο. Ισως καποια πραγματα να ηταν διαφορετικα αν εμπαινε η ευκαιρια του Μουσλι στο 45.
Συνεχιζουμε .

Υ.Γ. Αν το προβλημα ειναι το ξυρισμα η' το κοστουνι του Σαντος , αυτο λυνεται!!!!!!!!!!!

Υ.Γ. Θα παρακαλεσω ολους τους αγανακτισμενους οπαδους της ομαδας μας που εμφανιζονται διαρρηγνυοντας τα ιματια τους μετα απο καθε ηττα , να ειναιν πιο ψυχραιμοι. :nairepaok:
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από kos »

shark4 το προβλημα ειναι οτι τους δειχνει περισσοτερο σεβασμο απο αυτον που πρεπει.
λειτουργει διαφορετικα σε αυτα τα ματς και ειναι φανερο απο τετοιες λεπτομεριες.

περυσι παλι στο οακα που κοντεψε να μπει μεσα, και εριξε τρελα μπινελικια στον βιερινια επειδη δεν εβγαλε αμεσως την μπαλα εξω για πεσμενο παιχτη της αεκ.

ειναι πραγματα που δεν τα κανει στον ατρομητο αλλα τα κανει παντα με τον γαυρο, τον βαζελο και την αεκ.

μπορεις να μου εξηγησεις γιατι σε καθε ντερμπι και μονο σε ντερμπι περιμενει στην φισουνα και χτυπαει την πλατη του καθε παικτη? με τον πανιωνιο οι παικτες του δεν εχουν αναγκη απο εμψυχωση?

ΥΓ. ειμαι και παραμενω σαντοσκυλο αλλα ορισμενα πραγματα δεν ειναι κακο να τα παραδεχτουμε.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από sidpanos »

βλέπουμε το δέντρο και όχι το δάσος...
ειμαστε τρίτοι και μέσα στο κύπελλο...
αν ο ίβιτς δεν μπορεί να δώσει σωστή προοθημένη και ο μούσλι να σκοράρει τετ-α-τετ δεν φταίει ο σάντος..
την πρώτη χρονιά έφταιγε..τώρα όχι....
ariskatiforos

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ariskatiforos »

ΠΑΟΚ ΓΙΑΤΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΒΓΑΖΕΙΣ ΤΗ ΨΥΧΗ??
Δυστυχως εχουμε καταντησει η ομαδα που εχει 1000 και ενα τροπους για να χασει ενα παιχνιδι απο ολυμπιακο παο και αεκ!!
αφου χασαμε και σημερα ....
Το κομπλεξ μας εχει παρει τη μορφη χιονοστιβαδας!!διογκωνεται ολο και περισσοτερο!εχει γιγαντωθει πλεον!
Φοβομαστε να κερδισουμε!
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

μα ρε παιδια ειναι καθαρα θεμα παικτων δεν τελειωσει τις φασεις ο μουσλι και με το καλο πρωτο ημιχρονο δεν πηγαμε στα αποδυτηρια με το 1-0 ......μετα το γκολ γιατι πελαγοδρομουσαν οι περισσοτεροι παικτες ?
γιατι στο γκολ κανανε τρεις παικτες 3 παιδαριωδη λαθοι ? ακομα και ο αλλος σουτ εκανε και του βγηκε σεντρα
τι να πω ?
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Kos συμφωνω μαζι σου και ειμαι και κ εγω στενοχωρημενος. Παρολα αυτα δεν μου φταιει ο Σαντος για το τετ α τετ που εχασε ο Μουσλι. Και αυτο ειναι αληθεια 100%.
Φιλε μου προσωπικα συνεχιζω να στηριζω την ομαδα μου ,τους παιχτες , την διοικηση και κυριως τον προπονητη :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

Μαζί σου καλά τα λες. Κέρδισαν τον Άρη κανείς κουβέντα μα ούτε και εγώ. Αλλά βλέποντας έναν κακό ιβιτς, αν θέλεις δεν έπιασε απόδοση. Δεν καταλαβαίνω ένα πράγμα, γιατί δεν χωράει ο βερον άλλο στην ομάδα. Θα μου πει κάποιος αυτό γιατί δεν το έλεγα την προηγούμενη εβδομάδα στο 4-1 με τον Άρη. Επειδή όλοι τους είχανε σκυλιασει ίσως. Δεν κραζω τον σαντος όσο αυτός είναι προπονητής μου. Και επειδή δεν έχω ακόμη το ρόστερ των από κάτω.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από desperando »

ωραια ςστο α ημηχρονο ημασταν καλυτερη ελεγχαμε τον ρηθμο και θα μπορουσαμε (επρεπε) να προηγηθουμε αλλα δυστυχως πηγαμε στα αποδητηρια με 0-0. το β΄ξεκηναει στραβα και τρωμε απο το πουθεν ενα γκολ και μετα τι που ηταν το plan b του του ελ μεκανικο οταν ο αντιπαλος εσφυξε πιο πολυ πισο και πειρε ψυχολογια? δυστυχως δεν υπηρχε σε ολο το δευτερο ημηχρονο δεν καταφεραμε να κανουμε τιποτα ουτε μια φαση βρε αδεφακι μου το ματς σημερα εληξε στο 48΄ημαστε η μονη ομαδα μετα τις δυο πρωτες αγωνηστικες που δεν καταφερε να βαλει γκολ στην αεκ καποια πραματα πρεπει να μας ανησηχουν οσο κλεινουμε τα ματια τοσο το προβλημα θα μεγαλωνει, αλλα ευτυχως ηπαρχει ο Ζησης ενα παιδι πολυ πιο ψυχρο απο τον Τεο χωρις καθολου συνεσθηματησμους που δεν κολαει να παρει ακραιες αποφασεις για το καλο του ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από shark4 »

Μαγκες ψυχραιμια μονο ΠΑΟΚ ΡΕ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από eorptol »

:nairepaok: :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”