Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Fernando Santos
Κοντός ψαλμός αλληλούϊα παιδιά....
Είτε έτσι, είτε αλλιώς, το ματς μετά το τέλος του θα σηκώνει πολύ σχόλιο και κουβέντα.
Είτε έτσι, είτε αλλιώς, το ματς μετά το τέλος του θα σηκώνει πολύ σχόλιο και κουβέντα.
Re: Fernando Santos
Πάω στοιχημα ότι ο μάξιμος και ο Οργουελ, μετά το μάτς, ή κολοτούμπα θα κάνουν ή δεν θα σχολιάσουν...
ΥΓ: Δεν εννοοώ τίποτα για Μάξιμο και Οργουελ... Εννοώ ότι θα κερδίσουμε!
ΥΓ: Δεν εννοοώ τίποτα για Μάξιμο και Οργουελ... Εννοώ ότι θα κερδίσουμε!
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Santos
Καταλαβαίνω ότι το λες στην πλάκα αλλά άμα δω εμφάνιση αλά ΠΑΟΚ-και αυτό ασχέτως αποτελέσματος- πρώτος θα βγω και θα πω μπράβο στον Σάντος....no problen at all....only

Re: Fernando Santos
Orwell έγραψε:Δεν νομίζω ότι εκφράζει άποψη παρά μόνο τα στατιστικά...τα οποία προφανώς και δεν αμφισβητούνται.
Δεν εκφράζει άποψη?
Τότε γιατί αρθρογραφεί μόνο για αεκ ακόμα και σε φόρουμ της αεκ εκτός απο εφημερίδες?
Ή να το πω αλλιώς γιατί μόνο τα συγκεκριμένα στατιστικά?
Με ποιο πονηρό σκεπτικό ποιος ο λόγος που το κάνει αυτό και μόνο αυτό το στατιστικό ένας δημοσιογράφος καθαρόαιμος οπαδός της ένωσης και όχι κάποια άλλα για παράδειγμα?
Ειδικά δε με το σχόλιο ''πελάτης''.
Αυτά ούτε οι ποιο σκληροπυρηνικοί οπαδοί εδώ μέσα δεν τα λένε.
Και αν τα λένε ακόμα έχουν και το δικαίωμα ως ένα σημείο μάλιστα να τα λένε καθότι είναι ΠΑΟΚ.
Υ.Γ
Αν έγραφα εγώ στην εφημερίδα του τι πιστεύεις θα έγραφα για τον Μπάγιεβιτς σε σχέση με τον Σάντος?
Re: Fernando Santos
Θα ηταν ενδιαφερον εαν ελεγε στατισττικα και σαν προπονιτης της αεκ το τι εχει κανει. Αλλα αεκτσης τα εγραψε για την αεκ θα λεει.nyxteridas έγραψε:Κι ένα ενδιαφέρον στατιστικό για τον προπονητή μας
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CF%82
Re: Fernando Santos
Κάθε φορά που διαβάζουμε κάποιο στατιστικό στοιχείο πρέπει αμέσως να σκεφτόμαστε, τι θέλει να πει ο ποιητής;
Ποια είναι η υπόθεση που ελέγχουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Υποθέτω εγώ λοιπόν ότι ο προπονητής μας αγαπάει την ΑΕΚ και δε θέλει να την πληγώσει.
Σας πείθουν τα στατιστικά για τον αν η παραπάνω υπόθεση είναι αληθινή;
Θα μπορούσα να υποθέσω ότι η ΑΕΚ θα κερδίσει των αγώνα και να παρουσιάσω τα ίδια στατιστικά.
Θα σας έπειθα τότε;
Ο Σάντος με διαφορετικές ομάδες αντιμετώπισε διαφορετικές ομάδες και προπονητές της ΑΕΚ, άρα το συμπέρασμα μόνο μεταφυσικό μπορεί να είναι
Η παρουσίαση στατιστικών χωρίς την παρουσίαση της υπόθεσης που ελέχγουμε και των συμπερασμάτων που εξάγουμε είναι αντιεπιστημονική.
Ποια είναι η υπόθεση που ελέγχουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση;
Υποθέτω εγώ λοιπόν ότι ο προπονητής μας αγαπάει την ΑΕΚ και δε θέλει να την πληγώσει.
Σας πείθουν τα στατιστικά για τον αν η παραπάνω υπόθεση είναι αληθινή;
Θα μπορούσα να υποθέσω ότι η ΑΕΚ θα κερδίσει των αγώνα και να παρουσιάσω τα ίδια στατιστικά.
Θα σας έπειθα τότε;
Ο Σάντος με διαφορετικές ομάδες αντιμετώπισε διαφορετικές ομάδες και προπονητές της ΑΕΚ, άρα το συμπέρασμα μόνο μεταφυσικό μπορεί να είναι
Η παρουσίαση στατιστικών χωρίς την παρουσίαση της υπόθεσης που ελέχγουμε και των συμπερασμάτων που εξάγουμε είναι αντιεπιστημονική.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Santos
Εντάξει το να πεις κάποιον πελάτη δεν το βρίσκω και τόσο σκληροπυρηνικό...είναι έκφραση που χρησιμοποιείται στη μπάλλα, ίσως όχι τόσο από δημοσιογράφους αλλά από οπαδούς περισσότερο..αλλά τεσπα εγώ δεν έμεινα σ' αυτό ή στο ποιός είναι ο συγκεκριμένος και γιατί τα λέει αλλά στην προιστορία του Σάντος που γενικά δεν είναι καλή σε ντέρμπυ και όχι μόνο με τον ΠΑΟΚ.
Τεσπα αύριο έχουμε ματς και είναι μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία ο Σάντος όπως και η ομάδα να αποδείξουν ότι τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι.....
Τεσπα αύριο έχουμε ματς και είναι μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία ο Σάντος όπως και η ομάδα να αποδείξουν ότι τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι.....
Re: Fernando Santos
novito έγραψε:http://www.tackfilm.se/en/?id=1259332780187RA21
Κεντρική σελίδα χθες!!!
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Santos
Will you win a derby for a change?
Ατρόμητος-Α.Ε.Κ. 0-1
Α.Ε.Κ.-Ηρακλής 1-0
ΠΑΣ Γιάννινα-Α.Ε.Κ. 1-1
Α.Ε.Κ.-Ολυμπιακός 1-2
Α.Ε.Κ.-Παναθηναϊκός 0-1
Ξάνθη.Α.Ε.Κ. 1-0
Α.Ε.Κ.-Πανθρακικός 3-2
Άρης-Α.Ε.Κ. 1-1
Εργοτέλης-Α.Ε.Κ. 2-2
Α.Ε.Κ.-Α.Ε.Λ. 3-1
Καβάλα-Α.Ε.Κ. 2-1
AEK-PAOK???????????????
ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!
PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
Ατρόμητος-Α.Ε.Κ. 0-1
Α.Ε.Κ.-Ηρακλής 1-0
ΠΑΣ Γιάννινα-Α.Ε.Κ. 1-1
Α.Ε.Κ.-Ολυμπιακός 1-2
Α.Ε.Κ.-Παναθηναϊκός 0-1
Ξάνθη.Α.Ε.Κ. 1-0
Α.Ε.Κ.-Πανθρακικός 3-2
Άρης-Α.Ε.Κ. 1-1
Εργοτέλης-Α.Ε.Κ. 2-2
Α.Ε.Κ.-Α.Ε.Λ. 3-1
Καβάλα-Α.Ε.Κ. 2-1
AEK-PAOK???????????????
ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!
PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Fernando Santos
Τέσσερα σε ποιον τον ξεκωλιάρη, στον αρχηγό τις φάπας, στον άτιτλο από το 40, στον πρώτο προπαγανδιστή του κόσμου που δεν έχει κάνει soldout σε γήπεδο κοτέτσι!!!!
Ένταξη αφού ρίξαμε τεσσάρα στον αρούλη, ΦΕΡΝΝΤΟ είσαι θεός. Αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε. Να κερδίζουμε τον αρούλη και στα derby κλein main
Ένταξη αφού ρίξαμε τεσσάρα στον αρούλη, ΦΕΡΝΝΤΟ είσαι θεός. Αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε. Να κερδίζουμε τον αρούλη και στα derby κλein main
Re: Fernando Santos
only 2 teams are above you.... Do you prefer the postition of AriΘ or ΠΑΣ???paoki_sweden έγραψε:...
ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!
PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
