Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από DimisK »

Κοντός ψαλμός αλληλούϊα παιδιά....

Είτε έτσι, είτε αλλιώς, το ματς μετά το τέλος του θα σηκώνει πολύ σχόλιο και κουβέντα.
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Πάω στοιχημα ότι ο μάξιμος και ο Οργουελ, μετά το μάτς, ή κολοτούμπα θα κάνουν ή δεν θα σχολιάσουν... 8-) :lol: :lol:

ΥΓ: Δεν εννοοώ τίποτα για Μάξιμο και Οργουελ... Εννοώ ότι θα κερδίσουμε! :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Καταλαβαίνω ότι το λες στην πλάκα αλλά άμα δω εμφάνιση αλά ΠΑΟΚ-και αυτό ασχέτως αποτελέσματος- πρώτος θα βγω και θα πω μπράβο στον Σάντος....no problen at all....only :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gika »

Τοτε μακάρι να το πεις...!
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

Orwell έγραψε:Δεν νομίζω ότι εκφράζει άποψη παρά μόνο τα στατιστικά...τα οποία προφανώς και δεν αμφισβητούνται.

Δεν εκφράζει άποψη?
Τότε γιατί αρθρογραφεί μόνο για αεκ ακόμα και σε φόρουμ της αεκ εκτός απο εφημερίδες?
Ή να το πω αλλιώς γιατί μόνο τα συγκεκριμένα στατιστικά?
Με ποιο πονηρό σκεπτικό ποιος ο λόγος που το κάνει αυτό και μόνο αυτό το στατιστικό ένας δημοσιογράφος καθαρόαιμος οπαδός της ένωσης και όχι κάποια άλλα για παράδειγμα?
Ειδικά δε με το σχόλιο ''πελάτης''.

Αυτά ούτε οι ποιο σκληροπυρηνικοί οπαδοί εδώ μέσα δεν τα λένε.
Και αν τα λένε ακόμα έχουν και το δικαίωμα ως ένα σημείο μάλιστα να τα λένε καθότι είναι ΠΑΟΚ.

Υ.Γ
Αν έγραφα εγώ στην εφημερίδα του τι πιστεύεις θα έγραφα για τον Μπάγιεβιτς σε σχέση με τον Σάντος? :lol:
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Realcon »

nyxteridas έγραψε:Κι ένα ενδιαφέρον στατιστικό για τον προπονητή μας

http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... E%BF%CF%82
Θα ηταν ενδιαφερον εαν ελεγε στατισττικα και σαν προπονιτης της αεκ το τι εχει κανει. Αλλα αεκτσης τα εγραψε για την αεκ θα λεει. :redcard:
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Κάθε φορά που διαβάζουμε κάποιο στατιστικό στοιχείο πρέπει αμέσως να σκεφτόμαστε, τι θέλει να πει ο ποιητής;
Ποια είναι η υπόθεση που ελέγχουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση;

Υποθέτω εγώ λοιπόν ότι ο προπονητής μας αγαπάει την ΑΕΚ και δε θέλει να την πληγώσει.
Σας πείθουν τα στατιστικά για τον αν η παραπάνω υπόθεση είναι αληθινή;

Θα μπορούσα να υποθέσω ότι η ΑΕΚ θα κερδίσει των αγώνα και να παρουσιάσω τα ίδια στατιστικά.
Θα σας έπειθα τότε;

Ο Σάντος με διαφορετικές ομάδες αντιμετώπισε διαφορετικές ομάδες και προπονητές της ΑΕΚ, άρα το συμπέρασμα μόνο μεταφυσικό μπορεί να είναι

Η παρουσίαση στατιστικών χωρίς την παρουσίαση της υπόθεσης που ελέχγουμε και των συμπερασμάτων που εξάγουμε είναι αντιεπιστημονική.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

Εντάξει το να πεις κάποιον πελάτη δεν το βρίσκω και τόσο σκληροπυρηνικό...είναι έκφραση που χρησιμοποιείται στη μπάλλα, ίσως όχι τόσο από δημοσιογράφους αλλά από οπαδούς περισσότερο..αλλά τεσπα εγώ δεν έμεινα σ' αυτό ή στο ποιός είναι ο συγκεκριμένος και γιατί τα λέει αλλά στην προιστορία του Σάντος που γενικά δεν είναι καλή σε ντέρμπυ και όχι μόνο με τον ΠΑΟΚ.
Τεσπα αύριο έχουμε ματς και είναι μιά πρώτης τάξεως ευκαιρία ο Σάντος όπως και η ομάδα να αποδείξουν ότι τα πράγματα μόνο έτσι δεν είναι.....
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από gash04 »

novito έγραψε:http://www.tackfilm.se/en/?id=1259332780187RA21
:mrgreen:

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

Κεντρική σελίδα χθες!!! :lol: :lol: :lol: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

+35,4!!!!
Απλώς θεϊκό το video!!!! Δεν υπάρχει λέμεεεεεεε :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Will you win a derby for a change?

Ατρόμητος-Α.Ε.Κ. 0-1
Α.Ε.Κ.-Ηρακλής 1-0
ΠΑΣ Γιάννινα-Α.Ε.Κ. 1-1
Α.Ε.Κ.-Ολυμπιακός 1-2
Α.Ε.Κ.-Παναθηναϊκός 0-1
Ξάνθη.Α.Ε.Κ. 1-0
Α.Ε.Κ.-Πανθρακικός 3-2
Άρης-Α.Ε.Κ. 1-1
Εργοτέλης-Α.Ε.Κ. 2-2
Α.Ε.Κ.-Α.Ε.Λ. 3-1
Καβάλα-Α.Ε.Κ. 2-1
AEK-PAOK???????????????

ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!

PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από Hideguti »

Εικόνα

PAOK-Fernando 4 points

Thank you Sweden!
Άβαταρ μέλους
paoki_sweden
Δημοσιεύσεις: 1798
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Stockholm

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από paoki_sweden »

Τέσσερα σε ποιον τον ξεκωλιάρη, στον αρχηγό τις φάπας, στον άτιτλο από το 40, στον πρώτο προπαγανδιστή του κόσμου που δεν έχει κάνει soldout σε γήπεδο κοτέτσι!!!!

Ένταξη αφού ρίξαμε τεσσάρα στον αρούλη, ΦΕΡΝΝΤΟ είσαι θεός. Αυτός είναι ο ΠΑΟΚ που ονειρευόμαστε. Να κερδίζουμε τον αρούλη και στα derby κλein main
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Fernando Santos

Δημοσίευση από novito »

paoki_sweden έγραψε:...
ΠΑΣ Γιάννινα, Άρης, Εργοτέλης took 1 point!
Ολυμπιακός, Παναθηναϊκός, Ξάνθη, Καβάλα took 3 points!!!!

PAOK FERNANDO????? HOW MANY POINTS?????
only 2 teams are above you.... Do you prefer the postition of AriΘ or ΠΑΣ??? :roll:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”