ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Ksenitemenos4 έγραψε:
xrisitsapa έγραψε:Η ομάδα δεν μπήκε καλά σήμερα.
Το κέντρο δεν έχει κερδίσει ούτε μια μάχη.
Ζαμπα - Καντουρι ανύπαρκτοι, Ακπομ απομονωμενος.

Ο διαιτητής το παίζει αντικειμενικος και τους δίνει τα σπόρια. Δεν νομίζω ότι ήταν πέναλτι πάντως.

ναι ο μπισεσβαρ περναει τον τελευταιο αμυντικο και αποφασιζει να πεσει εκει...ακομα και αν ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι δεν θεωρει την επαφη αντικανονικη, δεν ειναι θεατρο σε καμια περιπτωση...
Κάρτα όντως δεν είναι με τίποτα
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33951
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από john4serres »

Εμφάνιση ντροπή.
Να ναι καλά ο αρχηγός.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5775
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Magpies4 »

Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς. Να θυμήσω ότι δεν έχουν φυσική κατάσταση για πάνω από 70 λεπτά. Οπότε θα δούμε πώς θα πάει το β όταν θα πατήσουμε γκαζι.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Ale »

Dimg4 έγραψε:ale αυτοι μονοι τους να παιζουν γκολ ουτε αυριο δε βαζουν. Μια ελαφρως καλυτερη ομαδα θα μας ειχε 0-1 απο νωρις ετσι οπως μπηκαμε
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από potamda »

Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Απορω γιατι δεν αλλαζει την ομαδα
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από apaikto$ »

Πολλή γκρίνια βασικά...
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

potamda έγραψε:
Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;
Στην Τούμπα είναι βιασμός, στο τάβλι είναι με συναίνεση
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Πολυ κακοι ειμαστε, περιμενεις να φας γκολ?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21322
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από navigator11 »

potamda έγραψε:
Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;
:lol: :lol: Μα συντρέχει λόγος να είμαστε κακεντρεχείς;;
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από apaikto$ »

Παραλίγο....
Dimg4

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Dimg4 »

Μαλακα αυτα τα σουτ του μαουριτσιο ειναι τοσο εκνευριστικα
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από potamda »

Μπήκε ο Σέρχιο!
GRIGORIOS_P
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2019, 18:22

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από GRIGORIOS_P »

Ψυχραιμία παιδιά, ΠΑΟΚ χωρίς άγχος δεν παίζει...

Διαιτητής από τα lidl
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

δυο πασες κανει ο αρης και μονο που δεν χυνει ο εκφωνητης...φυγετε απο τη νοβα ρε επιτελους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”