Κάρτα όντως δεν είναι με τίποταKsenitemenos4 έγραψε:xrisitsapa έγραψε:Η ομάδα δεν μπήκε καλά σήμερα.
Το κέντρο δεν έχει κερδίσει ούτε μια μάχη.
Ζαμπα - Καντουρι ανύπαρκτοι, Ακπομ απομονωμενος.
Ο διαιτητής το παίζει αντικειμενικος και τους δίνει τα σπόρια. Δεν νομίζω ότι ήταν πέναλτι πάντως.
ναι ο μπισεσβαρ περναει τον τελευταιο αμυντικο και αποφασιζει να πεσει εκει...ακομα και αν ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ οτι δεν θεωρει την επαφη αντικανονικη, δεν ειναι θεατρο σε καμια περιπτωση...
ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5438
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς. Να θυμήσω ότι δεν έχουν φυσική κατάσταση για πάνω από 70 λεπτά. Οπότε θα δούμε πώς θα πάει το β όταν θα πατήσουμε γκαζι.
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ.Dimg4 έγραψε:ale αυτοι μονοι τους να παιζουν γκολ ουτε αυριο δε βαζουν. Μια ελαφρως καλυτερη ομαδα θα μας ειχε 0-1 απο νωρις ετσι οπως μπηκαμε
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Στην Τούμπα είναι βιασμός, στο τάβλι είναι με συναίνεσηpotamda έγραψε:Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21326
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
potamda έγραψε:Δηλαδή υπονοείς ότι στο καραιτάβλι δε θα παίξουν έτσι;;;;Magpies4 έγραψε:Τους έχω δεί τους σκώληκες σε πολλά ματς. Μόνο με μάς βγάλανε τόση λύσσα και ενέργεια. Το μάτς της χρονιάς γι αυτούς.
-
Dimg4
-
GRIGORIOS_P
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Κυρ 03 Φεβ 2019, 18:22
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
Ψυχραιμία παιδιά, ΠΑΟΚ χωρίς άγχος δεν παίζει...
Διαιτητής από τα lidl
Διαιτητής από τα lidl
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ - Ο.Α.Ρ.Η.Σ. 24/2-19:30,NS1HD
δυο πασες κανει ο αρης και μονο που δεν χυνει ο εκφωνητης...φυγετε απο τη νοβα ρε επιτελους