Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
episimos73
Δημοσιεύσεις: 3347
Εγγραφή: Πέμ 11 Ιουν 2015, 15:41

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από episimos73 »

Καρδιακοί θα γίνουμε ρε...
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

αιντε παμεεεε
αιντε τα κωλοχωρια σας
:opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Fawkes »

Ναιαιαιαιαιαιαι

Στάλθηκε από το SM-N910F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
farmak76
Δημοσιεύσεις: 785
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 00:22
Τοποθεσία: ΠΑΟΚιστάν

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από farmak76 »

Πειτε ρε καποιος τι εγινε για μας που δε βλεπουμε. Γκοοοοοοολ
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33952
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από john4serres »

Εικόνα
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από kayde »

ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ μαμω το κερατο μου
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

ωραιο πεναλτι ο σερβος!! :nairepaok: :nairepaok: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
okkas73
Δημοσιεύσεις: 566
Εγγραφή: Δευ 03 Μαρ 2014, 23:18
Τοποθεσία: Πάτρα

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από okkas73 »

Ναιιιιιιιιιιιιιι ρεε πουστηηηηηηηη
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από potamda »

Κράτημα μιχάι στον Βαρέλα μέσα στην περιοχή, πέναλτι, γκολ ο Πρίγιο!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
alex ntepo
Δημοσιεύσεις: 796
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:13
Τοποθεσία: Λήμνος

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από alex ntepo »

ΠΡΙΓΙΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛΛ!!!!!!!!!!!!!
:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

Γκολ επιτελους ρε πουστη μου ναι!!! εντωμεταξει, αν δεν κανω λαθος ολοι οι τερματαδες πεφτουν σωστα στα πεναλτι του πριγιο αλλα δεν μπορουν να τα πιασουν, ειναι ολα φουλ γωνια
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33952
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από john4serres »

farmak76 έγραψε:Πειτε ρε καποιος τι εγινε για μας που δε βλεπουμε. Γκοοοοοοολ
Τράβηγμα (παρατεταμένο) του Μιχάι πάνω στον Βαρέλα.
Καθαρό πεναλτι.
Άβαταρ μέλους
theo86
Δημοσιεύσεις: 2250
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 15:59

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από theo86 »

Αδέλφια πείτε κ σε μας που δεν βλέπουμε αν ηταν πεναλντι..
Στα @@ μας φυσικά απλά απο περιέργεια.
Αιντε ΠΑΟΚΑΡΑ!!!
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από hasio_john »

ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ εκτέλεση πένταλντι που ΔΕΝ πιανόταν με τίποτα.
Παρ΄ όλο που ο βίγκινγκ έπεσε σωστά, δεν την έφτανε με τίποτα μιας και έγλυψε το δοκάρι.
Άσε που είναι και από μεριάς ψυχολογίας του Πρίγιο καλό, μιας και είναι το πρώτο του γκολ εκτός ναού.
ΜΠΡΑΒΟ ΠΑΟΚΑΡΑ ΡΕ!!!!!!!!!!!!!!!
Πωπωπω...
Μια νίκη σήμερα, παίζει να είναι και νίκη τίτλου!
Πω ρε ΚΑΥΛΕΣ σήμερα.
Γαμώ το κοράκι και τον μουσάτο τερματά!
Άβαταρ μέλους
Lacedaemonian
Δημοσιεύσεις: 3162
Εγγραφή: Τετ 21 Ιαν 2015, 13:02
Τοποθεσία: Σπάρτη/Μάνη

Re: Παναιτωλικός-ΠΑΟΚ 28/1 15:00 NS2

Δημοσίευση από Lacedaemonian »

Να δειτε που ο μουνης θα κρατησει κανα 10λεπτο καθυστερησεις
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”