Γι αυτό δεν τον πήρε το μάτι μου σε κανένα βίντεο από το αεροδρόμιο. Έτσι εξηγείται.Hideguti έγραψε:Ο Φειδιπιδόλο δεν επεστρεψε με το αεροπλανο. Γυρισε στην Θεσσαλονικη τρεχοντας και φτανοντας στην εισοδο της πολεως κοντοσταθηκε και αναφωνησε “Γεγαμήκαμεν”.
Εκτοτε συνεχισε να τρεχει.
Καποιοι λενε πως ακομα τρεχει.
Αλλοι μαλιστα υποστηριζουν, με πειστικοτητα, πως θα σταματησει την μπαλα και θα τρεξει την διαδρομη Καλαί-Βλαδιβοστόκ.
Ειναι στενα ομως τα ορια της Ευρασίας για να τον κουρασουν.
Θα δουμε.
Μακαρι να αναθεωρησει και να μεινει στον ΠΑΟΚ.
Ακολούθησε πιστά για άλλη μια φορά ένα από τα πιο αγαπημένα συνθήματα του Λαού του ΠΑΟΚ "Χιλιόμετρα θα κάνουμε και πάλι". Η αλήθεια είναι ότι όταν πήρε την κίτρινη είπα "πάει,θα μείνουμε με 10 παίχτες" αλλά το μηχανάκι το διαχιρείστηκε καλά και όργωσε όλο το τηγάνι για να μπορεί πλέον ο κηπουρός να φυτέψει τα αγγούρια που ζήτησε ο ντάτολο για να ανεβάση την απόδοσή του.
