6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Billy4 »

Hideguti έγραψε:Ο Φειδιπιδόλο δεν επεστρεψε με το αεροπλανο. Γυρισε στην Θεσσαλονικη τρεχοντας και φτανοντας στην εισοδο της πολεως κοντοσταθηκε και αναφωνησε “Γεγαμήκαμεν”.

Εκτοτε συνεχισε να τρεχει.
Καποιοι λενε πως ακομα τρεχει.
Αλλοι μαλιστα υποστηριζουν, με πειστικοτητα, πως θα σταματησει την μπαλα και θα τρεξει την διαδρομη Καλαί-Βλαδιβοστόκ.
Ειναι στενα ομως τα ορια της Ευρασίας για να τον κουρασουν.

Θα δουμε.
Μακαρι να αναθεωρησει και να μεινει στον ΠΑΟΚ.
Γι αυτό δεν τον πήρε το μάτι μου σε κανένα βίντεο από το αεροδρόμιο. Έτσι εξηγείται.

Ακολούθησε πιστά για άλλη μια φορά ένα από τα πιο αγαπημένα συνθήματα του Λαού του ΠΑΟΚ "Χιλιόμετρα θα κάνουμε και πάλι". Η αλήθεια είναι ότι όταν πήρε την κίτρινη είπα "πάει,θα μείνουμε με 10 παίχτες" αλλά το μηχανάκι το διαχιρείστηκε καλά και όργωσε όλο το τηγάνι για να μπορεί πλέον ο κηπουρός να φυτέψει τα αγγούρια που ζήτησε ο ντάτολο για να ανεβάση την απόδοσή του.
Άβαταρ μέλους
PABLO GARCIA1
Δημοσιεύσεις: 1448
Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
Τοποθεσία: Round and round.....

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από PABLO GARCIA1 »

ειλικρινά έχω πάθει πλάκα με τις αντοχές του...δεν υπάρχει ο τύπος...μαχητής μέχρι εκεί που δεν πάει άλλο.
αα και να μην το ξεχάσω...ένα credit στον σπυριάρη που τον ανακάλυψε και τον έφερε Ελλάδα νομίζω το δικαιούται.
thegrayscaleart
Δημοσιεύσεις: 182
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από thegrayscaleart »

ενα μεγαλο μπραβο στο γιαννακη τον κοντη.. σε ευχαριστουμε ΠΑΟΚτσακι μου
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από pilotos »

σιγά μην ξέφευγε και αυτός...
πάρτε τον
:))))

τον πέτυχα στον 10 γύρο αεροδρομίου στο Ελ Βενιζέλ που έκανε από... κεκτημένη ταχύτητα και για αυτό βγήκε "λίγο" κουνημένη η φώτο.

Εικόνα

:opaokara:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Τρί 26 Ιαν 2010, 19:27, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από novito »

Hideguti έγραψε:Ο Φειδιπιδόλο δεν επεστρεψε με το αεροπλανο. Γυρισε στην Θεσσαλονικη τρεχοντας και φτανοντας στην εισοδο της πολεως κοντοσταθηκε και αναφωνησε “Γεγαμήκαμεν”.
....
κέντησες!! :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7615
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

σίγουρα ρε παίδες τρέχει τόσο πολύ....
δεν γινεται να είναι στο αριστερό άκρο της άμυνας και συνχρόνος να κόβει τον μαρέσκα στο κέντρο.....οσο και να τρέχει κάποιος δεν προλαβένει :?

μάλον πρέπει να έχουμε 2 βιτόλο μέσα στην 11κάδα και δεν το έχουμε πάρει χαμπάρι :mrgreen:
:pano: ΣΕ ΛΕΩ
Gangster
Δημοσιεύσεις: 218
Εγγραφή: Τρί 15 Ιαν 2008, 01:07

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Gangster »

ΜΕΓΑΛΗ εμφάνιση
Μπράβο ρε Vitolo (το είπα πολλές φορές την Κυριακή)
Με αυτά που κάνει απελευθερώνει κι άλλους που έχουν πολύ ποιότητα (Ivic, Pablo) αλλά δεν είναι τρεχαλατζήδες
Τρελό δέσιμο στο κέντρο
Άβαταρ μέλους
trelopaoki444
Δημοσιεύσεις: 639
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από trelopaoki444 »

Βιτολο: 1) ο ανθρωπος που τρεχει πιο γρηγορα κι απ τον ισκιο του
2) ο ανθρωπος με τα τρια πνευμονια
3) ο ανθρωπος που κ οταν στηνεται στο τειχος για τα φαουλ... κανει τζοκινγκ


Φτου να μη σε ματιαξουμε ρε Βιτο
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από sidpanos »

ο ρούληθ τηθ καρδιάθ μαθ τα πήρε τα λεφτά απο τον παιχταρά? :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
paokara129
Δημοσιεύσεις: 92
Εγγραφή: Κυρ 17 Μάιος 2009, 23:21
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρη Πάτρα

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από paokara129 »

[quote="Hideguti"]Ο Φειδιπιδόλο δεν επεστρεψε με το αεροπλανο. Γυρισε στην Θεσσαλονικη τρεχοντας και φτανοντας στην εισοδο της πολεως κοντοσταθηκε και αναφωνησε “Γεγαμήκαμεν”.

Έγραψες φίλε, ακόμα γελάω..
Πάντως μακράν η καλύτερη μεταγραφή μας ο Βίκτωρας.
Άβαταρ μέλους
erpetofagos
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 21:16
Τοποθεσία: ασπρομαυρο νησι-Θασος

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από erpetofagos »

χαχα καλα τον ειπε νεμπεγλερα της ισπανιας....?
χαχαχαχαχα
ειναι τρελοι αυτοι στο φυτωριο....
ειναι το κλικ παραπανω φετος...
δεν χορτενω να τον βλεπω στην εξοδο απ το τηγανι
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μεγάλος παίκτης, έδεσε κουτί με τον Παβλάρα!
Οι 2 gay που έχουν την βραδυνή εκπομπή στο novasport, ξερογλείφονταν για πάρτη του.
έτσι με τα σάλια θα μείνετε απόγονοι του στόλου, πουστρ@κια αμερικανάκια.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από gash04 »

Μήπως πέρασε ο Βιτόλο απο εδώ?

Τον ψάχνω να του δώσω συγχαρητήρια για την μεγαλειώδη εμφάνιση του!


Υ.Γ
Ούτε στο προ δεν γίνονται αυτά.
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από Pepermint »

+++++

άπαικτος
Άβαταρ μέλους
CHRISSAFIS
Δημοσιεύσεις: 29
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 21:51
Τοποθεσία: Ασπρομαυρο νησι Θαοος

Re: 6. Victor José Añino Bermúdez "Vitolo"

Δημοσίευση από CHRISSAFIS »

erpetofagos έγραψε:χαχα καλα τον ειπε νεμπεγλερα της ισπανιας....?
χαχαχαχαχα
ειναι τρελοι αυτοι στο φυτωριο....
ειναι το κλικ παραπανω φετος...
δεν χορτενω να τον βλεπω στην εξοδο απ το τηγανι
γαμαει ο νεμπεγλερας της ισπανιας
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”