Πάλι βλογάς τα γένια σου ΑποστόληΑποστόληςΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:39 Δεν παίρνουμε νέους. Οι υποδομές μας έχουν ένα σωρό από δαύτους. Τους ώριμους θέλουμε που θα βελτιώσουν τους νέους μας.
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7624
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Κι όμως το έχουν καταφέρει με τον αγαπημένο μου.renegade έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 17:38 Νομίζω ότι πρόκειται για νέο ρεκόρ
Δεν θυμάμαι παίκτη να έχει ανακοινωθεί τα τελευταία χρόνια σε λιγότερο από 24 ώρες από την άφιξη του
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Πιο ταιριαστό παρτενερ;abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5777
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Απο που προκυπτει αυτο?Eagle1980 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:54 Ερχετέ η βόμβα με το φόρ για να δούμε θα είναι ο Αργεντίνος ?
- These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
- embuji
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Σκατοφατσαabc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Τίμιος ο Στελάρας αλλά τι σχέση έχει με τον μιχαηλιδη ;marsantos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:57Πιο ταιριαστό παρτενερ;abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;![]()
Ο Κοντρέρας ήταν παιχτουρα …
Ο Βάσκος καλός θα είναι … ελπίζω να φτάσει στο 70% του παμπλο και θα είμαστε τέλεια
Δεν θεωρώ τον μιχαηλιδη κακό με το κεφάλι …
Για την ταχύτητα πίσω αμφιβάλλω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αισθηση η πληροφορίες ;Eagle1980 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:54 Ερχετέ η βόμβα με το φόρ για να δούμε θα είναι ο Αργεντίνος ?
-
Χόλγκερ Τρίμχολντ
- Δημοσιεύσεις: 279
- Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 19:39
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν ξέρω αν ξαναγράφτηκε, αλλά ο Ελουστόντο δεν είναι σαν δίδυμος αδελφός εκείνου του Ολιβέιρα, το φορ που είχαμε;
- These users thanked the author Χόλγκερ Τρίμχολντ for the post (total 2):
- magdy, namisenoiazei
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Όλα αυτά με προπονητή τον Λουτσέσκου όμως. Γιατί στο μεσοπόλεμο του Λουτσέσκου η ομάδα έφερνε Ζίβκοβιτς,Σβαμπ,Μπάμπα κάτω των 30....ΑΜΠΑΛΑΕΑ έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:31 Παίχτες 25-29 τελευταίων ετών:
Βιετεσκα
Κάμαρα
Βολιακο
Τέιλορ
Σάντσεζ (θα δείξει)
Ντεσποντοφ
Ιβανουσεκ
Κενυ
Τσαλωφ
Τσιφτσης
Ότο (ηρθε κατά λάθος)
Παίχτες 30 και άνω:
Μειτε
Τάισον
Λοβρεν
Γιακουμάκης
Γερεμεγιεφ
Τισουνταλι
Πέλκας
Σαματα
Παβλενκα
Οζντοεφ
Κολευ
Εκογκ
Μπακαγιοκο
Πείτε μου έναν από την πρώτη λίστα που ξεχώρισε (εκτός του Ότο που ήρθε από σποντα)
και του Κενυ που είναι μηχανη
Από τη δεύτερη θα πω τους κομβικους Μειτε,
Τάισον, Παβλενκα, και τον πολύ καλό Γιακουμάκη.
Μειτε Τάισον και Παβλενκα δεν έχει η πρωτη λίστα......
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
abc_o_ karpouzas έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 18:51 Και τι παραπάνω είχε ο κοντρερας από τον...νεο...είπαμε;;
Κοιτα απο το 0.50 sec και μετά....εαν κάνει αυτα που εκάνε ο αγαπημένος μου Κονδορας τότε θα μπει στην καρδιά μας!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν έχετε την καλοσύνη μην πιάνετε το όνομα του Κοντρέρας στο τόπικ επί ματαίω
Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του
Τι να θυμηθούμε;
Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;
Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;
Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;
Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;
Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;
Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο
Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.
Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.
Είχε δικιο.
Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Μιλάμε για στοπερ που οχι μόνο ήταν παιχτάρα, αλλά ήρθε και σε πλήρη αντίθεση με σχεδόν όλα τα στόπερ που είχαμε τις προηγούμενες δυο δεκαετίες πριν την έλευσή του
Τι να θυμηθούμε;
Τις γκολάρες με Λάρισα και Εργοτέλη που έκανε τελειώματα επιπέδου Βαν Μπάστεν;
Την αμυντική καθοδήγηση των πάντων;
Το οτι έκανε τον Μαλεζά αξιοπρεπή αμυντικό;
Το οτι ένα κάρο φορές εγκατέλειπε τη φάση, πήγαινε στεκόταν πάνω στη γραμμή του τέρματος και για κάποιο πούστη λόγο η μπάλα πήγαινε πάντα πάνω του και έσωζε γκολ;
Τις επικές τρίπλες-σακούλες σε αντιπάλους στη μέση του γηπέδου;
Έπεσε σαν σταγόνα νερό στην έρημο
Στα πρώτα 3-4 ματς οχι απλά δεν είχε κάνει λάθος, αλλά δεν είχε ΚΑΝ φαουλ. Και η άμυνα ήταν γρανίτης.
Θυμάμαι ακόμα τη στιγμή που δούλευα μπαρ κάπου κέντρο Θεσσαλονίκης, τέτοιες μέρες μην ήταν; Νωρίς στη μεταγραφική περίοδο. Και μου λεει ένας πελάτης σκουλήκι "πήρατε Κοντρέρας". Δεν θυμόμουν το όνομα, λεω "αντε να δουμε τι θα βγει" και μου λέει καλά χαζός είσαι; Μιλάμε για παικτάρα, ο γαυρος τον κυνηγούσε δυο χρόνια με Τσ. Λ και χρήμα και δε τον πήρε.
Είχε δικιο.
Αντε ας μεινουμε ον τοπικ.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Καλησπέρα Ριαν.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:41Έχει καιρό που σκέφτομαι κι εγώ τον Ζίφκοβιτς ως 8αρι/false 10. Αριστερά στην 3αδα με Κωνσταντελια να συγκλίνει κι αυτός να δίνει πλάτος, και Γιαννούλη από πίσω, κάνεις μια τρομακτική πτέρυγα.
Θέλω να σε ρωτήσω το εξής.
Έχεις ένα παίκτη που σου προσφέρει κάθε χρόνο δυνατά νούμερα σε g+a.
Έχεις ένα παίκτη που δίνει τακτική ισορροπία, τσαγανό και που κρίνει μεγάλους αγώνες.
Όλα αυτά τα κάνει μέσα απο συγκεκριμένους ρόλους και θέσεις.
Γιατί λοιπόν κάτι που είναι επιτυχημένο και αποδοτικό να το αλλάξεις;
Ρωτάω γιατί προφανώς μια τέτοια απόφαση αλλάζει τον μεταγραφικό σχεδιασμό.
Γιατί να αλλάξεις κάποιον στα 29 του από ένα πετυχημένο ρόλο και νατον βάλεις σε κάτι άλλο για το οποίο ουσιαστικά στοιχηματίζω.
Κι αν δε σου ανταποκριθεί τι κάνεις;
Γιατί να μην πάρεις έναν παίκτη εκεί που είναι δοκιμασμένος σε κάτι τέτοιο και να πας να τζογαρεις με κάποιον που είναι με μεγάλη διάρκεια κορυφή στη θέση που παίζει ως τώρα.
Και δεν ξέρω εν τέλει αν μπορεί να ανταποκριθεί ο Αντρίγια σε κάτι τέτοιο. Αν τον κοιτάξεις ως χαφ, έχει αρκετές αδυναμίες. Δεν έχει καλό δεξί ούτε για οδήγηση ούτε για οδήγηση ούτε για πάσα, δεν έχει καλή περιστροφή και από 2 τις μεριές, αλλαγή κατευθυνσης σε μικρούς χώρους δεν την έχουν δει, ερωτηματικό το παιχνίδι με πλάτη κτλ.
Με το 60% των παιχνιδιών, οι αντίπαλοι να παίζουν χαμηλό μπλοκ, ο εσωτερικός χαφ δεν είναι κάτι εύκολο. Αυτό που παίζει τόσα χρόνια ο Αντρίγια σε σχέση μα αυτό που λέμε να τον βάλουμε είναι σχεδόν άλλο άθλημα.
Αν παίζαμε κάθε Κυριακή με τη Βεστερλο και την Κορτράικ θα το συζητούσαμε σε αλη βάση.
Υγ. Και γιατί να μη βάλω τον Κωνσταντέλια εκεί, που σε φάση χτισίματος επίθεσης από τον τερματοφύλακα, εκεί καθόταν στο 4-3-3.
Δες πχ. το ματς στο Αγρίνιο (το μοναδικό γμ την τρέλα μου που έπαιξαν υγιείς Μεϊτέ, Ζαφ και Ντελιας) και δες τι ωραία που κινουταν σε αυτούς τους χώρους ο Ντέλιας. Όχι ότι θα το ήθελα αλλά πιο κοντά στο να ανταπεξέλθει σε αυτή τη θέση είναι ο Γιάννης παρά ο Ντέλιας.
Υγ2. Για μένα, αν ο προπονητής θέλει 4-3-3, να πάρει η ομάδα ένα 8+, έχει για 8- τον Ζαφ, να έχει ένα μοντέρνο 6 (Μεϊτέ μακάρι) στη βάση και να μην υπάρχουν πειράματα. Η μεγάλη κουβέντα φυσικά θα γίνει για το φορ. Σε ένα τέτοιο σχήμα, επειδή χάνει λίγο σε δημιουργία ο άξονας πρέπει το φορ να μπορεί να δημιουργήσει. Δεν κολλάει Γιακουμάκης.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αν και έχει βελτιωθεί στις κεφαλιές, το ψηλό παιχνίδι δεν είναι το δυνατό του σημείο. Πιστεύω ότι θα χρειαστούμε και ένα ολοκληρωμένο στόπερ.DamoN έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 19:22 Δεν θεωρώ τον μιχαηλιδη κακό με το κεφάλι …
Για την ταχύτητα πίσω αμφιβάλλω