László Bölöni
Re: László Bölöni
Ο άνθρωπος είχε κάνει άψογη προετοιμασία εκείνη τη χρονιά.desperando έγραψε:ηταν μια χαρα ππροπονητης ο μπερρετα που δεν τον εχει κρατησει ομαδα πανω απο δίμηνο και δεν ειναι ο μπολονι, τι αλλο θα ακουσουμε ρε γαμωτοgika έγραψε:Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
Ένα λάθος έκανε μόνο.
Δεν έβαλε τον Γκαρσία βασικό σε ένα φιλικό.
Re: László Bölöni
Είπα κάτι τέτοιο και δεν το κατάλαβα;teod1980 έγραψε:Ρε συ κάτσε λίγο...DC έγραψε:... Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.....
Θεωρείς ότι είναι γη και ύδωρ τα λεφτά του Μπόλονι, βάση αξίας, δουλειάς, γνώσεων και αποτελεσμάτων σε σχέση με το υλικό; ....
Ξαναδιάβασε.
Re: László Bölöni
Δεν είπα ότι το πιστεύεις.
Την άποψή σου να πεις για να είναι ξεκάθαρη....ώστε να προχωρήσει η συζήτηση.
Επαγωγική συλλλογιστική μέθοδο κάνω...
Ερωταπαντήσεις και θα καταλήξουμε.
Η εμπειρία πάντως δείχνει ότι το πείραμε οικονομικού προπονητή αποτυγχάνει μεσο-μακροπρόθεσμα. (ετσι για να τρελαθούμε λίγο παρπάνω)
Την άποψή σου να πεις για να είναι ξεκάθαρη....ώστε να προχωρήσει η συζήτηση.
Επαγωγική συλλλογιστική μέθοδο κάνω...
Ερωταπαντήσεις και θα καταλήξουμε.
Η εμπειρία πάντως δείχνει ότι το πείραμε οικονομικού προπονητή αποτυγχάνει μεσο-μακροπρόθεσμα. (ετσι για να τρελαθούμε λίγο παρπάνω)
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Εχεις δίκιο αν μόλις μπήκες σ αυτό το τόπικ και δε διάβασες τις προηγούμενες 30 σελίδες ή είσαι εξωγήινος.Όλοι αυτοι που αγωνιούν τοσες μέρες αρνητικό IQ;Το ανέκδοτο με τον πόντιο στο αντίθετο ρεύμα το ξέρεις ?...eleos έγραψε:Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Re: László Bölöni
Α. ΟΚ, δεν κατάλαβα ότι ρωτούσες από περιέργεια.teod1980 έγραψε:Δεν είπα ότι το πιστεύεις.
Την άποψή σου να πεις για να είναι ξεκάθαρη....ώστε να προχωρήσει η συζήτηση.
Επαγωγική συλλλογιστική μέθοδο κάνω...
Ερωταπαντήσεις και θα καταλήξουμε.
Άποψη επί της αμοιβής του Μπόλονι δεν έχω. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι δεν μπορούν να έχουν άποψη για τα πάντα και ακόμα περισσότερο να την εκφέρουν κάθε τρεις και πέντε.
Αν είχα και θεωρούσα ότι θα χρειαζόταν, θα την έγραφα. Και ήδη έγραψα πολλά.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: László Bölöni
Βάλε κι εμένα στις μη ανανεώσεις διαρκείας.
Όχι ότι είναι η αιτία αλλά η αφορμή.
Ως εδώ και μη παρέκει.
Όχι ότι είναι η αιτία αλλά η αφορμή.
Ως εδώ και μη παρέκει.
Re: László Bölöni
ανάβαλλαν την συζήτηση για να:
1) επιχειρηματολογήσουν δημιουργικά για την επίτευξη συμφωνίας για το προφανές στην πλειοψηφία εδώ μέσα καλό του ΠΑΟΚ, ή
2) κλαίγονται και προσπαθούν να τον πείσουν να φύγει και χωρίς αποζημίωση;;
1) επιχειρηματολογήσουν δημιουργικά για την επίτευξη συμφωνίας για το προφανές στην πλειοψηφία εδώ μέσα καλό του ΠΑΟΚ, ή
2) κλαίγονται και προσπαθούν να τον πείσουν να φύγει και χωρίς αποζημίωση;;
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Για να ξεκαθαρίζουμε,παρά το γεγονός οτι ανήκω κι εγώ στη μεριδα οπαδών με -IQ ,διαρκείας θα πάρω
μα με Λαζλο μα με Γ.Χ (
τι ακουμε) μα με προεδρο αυτόν
:

Απλά λέω οτι πολύς κόσμος θα αγανακτήσει και θα το σκεφτεί πολύ .
μα με Λαζλο μα με Γ.Χ (
Απλά λέω οτι πολύς κόσμος θα αγανακτήσει και θα το σκεφτεί πολύ .
Re: László Bölöni
δεν εχουν το θαρρος να του πουν στα ισια δε σε γουσταρουμε αλλο...κριμα και τους ειχα σε υποληψη...ξενερωστε μας κι αλλο...απλα μας απογοητευετε ολο και περισσοτερο...εμεινε και ο δωνης ελευθερος...
Re: László Bölöni
Και εμεις παλι θα το αφησουμε να περασει ετσι...
Δεν εχει κερδισει τους παιχτες λενε οι ΑΡΔ...Που να τους κερδισει λεω εγω οταν συγκεκριμενοι απο αυτους καθε μερα ειναι για καφε με μελη της διοικησης και συγκεκριμενους δημοσιουγραφους....εεεεε????? Σ.Μ , Σ.Μ , Κ.Κ , Σ.Κ!!!!
Δεν εχει κερδισει τους παιχτες λενε οι ΑΡΔ...Που να τους κερδισει λεω εγω οταν συγκεκριμενοι απο αυτους καθε μερα ειναι για καφε με μελη της διοικησης και συγκεκριμενους δημοσιουγραφους....εεεεε????? Σ.Μ , Σ.Μ , Κ.Κ , Σ.Κ!!!!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: László Bölöni
Περσι το καλοκαίρι παρακαλούσαμε να υπογράψει ο Λαζλο,το χειμώνα παρακαλούσαμε να μείνει και τώρα που λέει "μένω "τον διώχνουμε.Άβυσσος η φύση και η ψυχή του Παοκτσή
ΥΓ Γιαχος,Τριτσώνης,Κουκουλάκης,θέμα Μπολονι .Ποσα εγκεφαλικά ν αντέξεις σε 20 μέρες.Δε θα ησυχάσουμε ποτε?
Δε μπορώ άλλο..
ΥΓ Γιαχος,Τριτσώνης,Κουκουλάκης,θέμα Μπολονι .Ποσα εγκεφαλικά ν αντέξεις σε 20 μέρες.Δε θα ησυχάσουμε ποτε?
Δε μπορώ άλλο..
Re: László Bölöni
Πράγματι, πιο κάτω, δεν πας.eleos έγραψε:Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..