László Bölöni

Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

Και μία συνάρτηση με το την αξία και το τι μπορεί να πληρώσει ο "εργοδότης".
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19011
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από gika »

desperando έγραψε:
gika έγραψε:Ο Μπερέτα μια χαρά προπονητής ήτανε. Ο άλλος Ζ τον έφαγε, για να φέρει τα δικά του τα "ταλέντα"..
ηταν μια χαρα ππροπονητης ο μπερρετα που δεν τον εχει κρατησει ομαδα πανω απο δίμηνο και δεν ειναι ο μπολονι, τι αλλο θα ακουσουμε ρε γαμωτο
Ο άνθρωπος είχε κάνει άψογη προετοιμασία εκείνη τη χρονιά.
Ένα λάθος έκανε μόνο.
Δεν έβαλε τον Γκαρσία βασικό σε ένα φιλικό.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

teod1980 έγραψε:
DC έγραψε:... Στην συνέχεια, πέρυσι τέτοιο καιρό, όταν είχαμε ακόμα στον πάγκο τον Χάβο, οι περισσότεροι ζητούσαν από τον Ζαγοράκη να φέρει "κανονικό" προπονητή, δίνοντάς του γη και ύδωρ.
Και δεν θυμάμαι να διαφωνούσαν πολλοί, καθώς όλοι έλεγαν να επενδυθεί χρήμα στον προπονητή, αφού από αυτόν ξεκινάνε οι ομάδες.....
Ρε συ κάτσε λίγο...
Θεωρείς ότι είναι γη και ύδωρ τα λεφτά του Μπόλονι, βάση αξίας, δουλειάς, γνώσεων και αποτελεσμάτων σε σχέση με το υλικό; ....
Είπα κάτι τέτοιο και δεν το κατάλαβα;
Ξαναδιάβασε.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από teod1980 »

Δεν είπα ότι το πιστεύεις.
Την άποψή σου να πεις για να είναι ξεκάθαρη....ώστε να προχωρήσει η συζήτηση.

Επαγωγική συλλλογιστική μέθοδο κάνω... :D
Ερωταπαντήσεις και θα καταλήξουμε.

Η εμπειρία πάντως δείχνει ότι το πείραμε οικονομικού προπονητή αποτυγχάνει μεσο-μακροπρόθεσμα. (ετσι για να τρελαθούμε λίγο παρπάνω)
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

eleos έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Εχεις δίκιο αν μόλις μπήκες σ αυτό το τόπικ και δε διάβασες τις προηγούμενες 30 σελίδες ή είσαι εξωγήινος.Όλοι αυτοι που αγωνιούν τοσες μέρες αρνητικό IQ;Το ανέκδοτο με τον πόντιο στο αντίθετο ρεύμα το ξέρεις ?...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

teod1980 έγραψε:Δεν είπα ότι το πιστεύεις.
Την άποψή σου να πεις για να είναι ξεκάθαρη....ώστε να προχωρήσει η συζήτηση.

Επαγωγική συλλλογιστική μέθοδο κάνω... :D
Ερωταπαντήσεις και θα καταλήξουμε.
Α. ΟΚ, δεν κατάλαβα ότι ρωτούσες από περιέργεια.
Άποψη επί της αμοιβής του Μπόλονι δεν έχω. Είμαι από αυτούς που πιστεύουν ότι δεν μπορούν να έχουν άποψη για τα πάντα και ακόμα περισσότερο να την εκφέρουν κάθε τρεις και πέντε.
Αν είχα και θεωρούσα ότι θα χρειαζόταν, θα την έγραφα. Και ήδη έγραψα πολλά.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Έχω αρνητικό IQ !!!!!
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Βάλε κι εμένα στις μη ανανεώσεις διαρκείας.
Όχι ότι είναι η αιτία αλλά η αφορμή.
Ως εδώ και μη παρέκει.
Άβαταρ μέλους
Kourdos
Δημοσιεύσεις: 3142
Εγγραφή: Πέμ 23 Σεπ 2010, 08:25
Τοποθεσία: Αιγιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Kourdos »

ανάβαλλαν την συζήτηση για να:

1) επιχειρηματολογήσουν δημιουργικά για την επίτευξη συμφωνίας για το προφανές στην πλειοψηφία εδώ μέσα καλό του ΠΑΟΚ, ή

2) κλαίγονται και προσπαθούν να τον πείσουν να φύγει και χωρίς αποζημίωση;; :cry:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Για να ξεκαθαρίζουμε,παρά το γεγονός οτι ανήκω κι εγώ στη μεριδα οπαδών με -IQ ,διαρκείας θα πάρω
μα με Λαζλο μα με Γ.Χ ( :shock: τι ακουμε) μα με προεδρο αυτόν :shock: :shock: :
Εικόνα

Απλά λέω οτι πολύς κόσμος θα αγανακτήσει και θα το σκεφτεί πολύ .
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

δεν εχουν το θαρρος να του πουν στα ισια δε σε γουσταρουμε αλλο...κριμα και τους ειχα σε υποληψη...ξενερωστε μας κι αλλο...απλα μας απογοητευετε ολο και περισσοτερο...εμεινε και ο δωνης ελευθερος...
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1908
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Thanix »

Και εμεις παλι θα το αφησουμε να περασει ετσι...
Δεν εχει κερδισει τους παιχτες λενε οι ΑΡΔ...Που να τους κερδισει λεω εγω οταν συγκεκριμενοι απο αυτους καθε μερα ειναι για καφε με μελη της διοικησης και συγκεκριμενους δημοσιουγραφους....εεεεε????? Σ.Μ , Σ.Μ , Κ.Κ , Σ.Κ!!!!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Περσι το καλοκαίρι παρακαλούσαμε να υπογράψει ο Λαζλο,το χειμώνα παρακαλούσαμε να μείνει και τώρα που λέει "μένω "τον διώχνουμε.Άβυσσος η φύση και η ψυχή του Παοκτσή

ΥΓ Γιαχος,Τριτσώνης,Κουκουλάκης,θέμα Μπολονι .Ποσα εγκεφαλικά ν αντέξεις σε 20 μέρες.Δε θα ησυχάσουμε ποτε?
Δε μπορώ άλλο..
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Karelias »

eleos έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:Εκτός της αποζημίωσης το πόσα θα χάσουμε απο διαρκείας το σκεφτήκανε?
Αν φύγει ο Λάζλος;;; 0 τόσα θα χάσουμε.

Δεν πιστεύω να υπάρχει άνθρωπος που θα σταματήσει να πηγαίνει στο γήπεδο επειδή έφυγε ένας προπονητής που είναι στην ομάδα 10 μήνες και μας έβγαλε τελευταίους στα πλέι οφ.. Αρνητικό IQ δε πάει..
Πράγματι, πιο κάτω, δεν πας.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Ο ΔωΔωνης έλυσε πριν απο λιγο την συνεργασία του με το ατρομητακι!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”