Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Εχω αμφιβολιες για τα ατομα του Βολου. Εκεινος ειδικα ο Μπρεσκα μου βαζει ψυλλους στ'αυτια.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Μήπως εννοεί Σανκαρέ που πάλι ακούστηκε για ρουλη πριν πάρει Ντικο??
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Για το Μονακο ή το Ντακαρ που ειναι και η πρωτευουσα της γενετειρας του Sankare;
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Πακετακι οικονομικο απο Βολο.Δε με χαλαει.Παρε και Ζαραδουκα, Μαρτιν και εισαι οκ.
Γινεσαι Βωλος.
Γινεσαι Βωλος.
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ναι Σενεγαλεζος, δε ξερω αν εχει και κοινοτικο διαβατηριο καθως επαιζε σε Βελγιο και Γαλλια.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Σενεγαλεζικο ντουβαρι υψους.. 1.90!
Αν ερθει θα παιζει με τον Μαλεζα μονο στο μπασκετ!

Αν ερθει θα παιζει με τον Μαλεζα μονο στο μπασκετ!
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Τι μονο ρε Φρι;Με Χαλκια, Ιβιτς κλεινεις 4αδα και ψαχνεις για φορ. Αλλαγη στον ασσο ο Μπαλαφας και εκλεισες ροστερ με 4 παιδια απο εφηβικο.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
δυο quiz ειχε με ραλυ..το ενα ο βιερινια και το αλλο ο μοχαμεντ σαρρ
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Ε μην τρελαθουμε ρε μαγκες....Ποιος Βιειρινια; Πιο πιθανο ειναι λεει για Σανκαρε. Προσπαθει τον ιδιο αγωνα ραλλυ(Ντακαρ) με αλλο αυτοκινητο.
Προσπαθησε μια φορα με Σαρ και μια τωρα με Σανκαρε για Σενεγαλεζο δηλαδη.
Προσπαθησε μια φορα με Σαρ και μια τωρα με Σανκαρε για Σενεγαλεζο δηλαδη.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
και εγω ετσι πιστευω..δεν εχει σχεση ο βιερινια
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
Θα προσπαθησει λεει τον ιδιο αγωνα (δηλ να πουλησει τον βιερι) με αλλο αμαξι δηλαδη σε αλλη ομαδα.Αν αληθευει αυτο με τον φλωριδη ισως ειναι η μονη λυση για να κλεισουν τρυπες.
Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)
οχι φιλε...πιστευω κατα 99 % οτι εννοει το κουιζ στο ραλλυ ντακαρ....και θα προσπαθησει τον ιδιο αγωνα (βλεπε μοχαμεντ σαρρ-σενεγαλεζος)....αλλα με αλλο αμαξι δλδ με αλλο παικτη....προφανως τον σανκαρε(σενεγαλεζος)