Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

????Λες;
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Εχω αμφιβολιες για τα ατομα του Βολου. Εκεινος ειδικα ο Μπρεσκα μου βαζει ψυλλους στ'αυτια.
Άβαταρ μέλους
marolas
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Δευ 15 Σεπ 2008, 22:29
Τοποθεσία: Βέροια-Αθήνα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από marolas »

Μήπως εννοεί Σανκαρέ που πάλι ακούστηκε για ρουλη πριν πάρει Ντικο??
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Πολυ καλη χρονια περυσι πραγματικα.
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Για το Μονακο ή το Ντακαρ που ειναι και η πρωτευουσα της γενετειρας του Sankare;
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Πακετακι οικονομικο απο Βολο.Δε με χαλαει.Παρε και Ζαραδουκα, Μαρτιν και εισαι οκ.
Γινεσαι Βωλος. :lol:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ναι Σενεγαλεζος, δε ξερω αν εχει και κοινοτικο διαβατηριο καθως επαιζε σε Βελγιο και Γαλλια.
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από free4 »

Σενεγαλεζικο ντουβαρι υψους.. 1.90!
Αν ερθει θα παιζει με τον Μαλεζα μονο στο μπασκετ! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Τι μονο ρε Φρι;Με Χαλκια, Ιβιτς κλεινεις 4αδα και ψαχνεις για φορ. Αλλαγη στον ασσο ο Μπαλαφας και εκλεισες ροστερ με 4 παιδια απο εφηβικο.
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από peris »

το ραλι δυστυχως ειναι ο βιερινια :(
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από dragan89 »

δυο quiz ειχε με ραλυ..το ενα ο βιερινια και το αλλο ο μοχαμεντ σαρρ
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Ε μην τρελαθουμε ρε μαγκες....Ποιος Βιειρινια; Πιο πιθανο ειναι λεει για Σανκαρε. Προσπαθει τον ιδιο αγωνα ραλλυ(Ντακαρ) με αλλο αυτοκινητο.
Προσπαθησε μια φορα με Σαρ και μια τωρα με Σανκαρε για Σενεγαλεζο δηλαδη.
Άβαταρ μέλους
dragan89
Δημοσιεύσεις: 235
Εγγραφή: Δευ 09 Ιουν 2008, 19:38
Τοποθεσία: O ΠΑΟΚ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!!!

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από dragan89 »

και εγω ετσι πιστευω..δεν εχει σχεση ο βιερινια
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από peris »

Θα προσπαθησει λεει τον ιδιο αγωνα (δηλ να πουλησει τον βιερι) με αλλο αμαξι δηλαδη σε αλλη ομαδα.Αν αληθευει αυτο με τον φλωριδη ισως ειναι η μονη λυση για να κλεισουν τρυπες.
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Η γυναίκα του προέδρου... (πρώην transferManiac)

Δημοσίευση από tigon4 »

οχι φιλε...πιστευω κατα 99 % οτι εννοει το κουιζ στο ραλλυ ντακαρ....και θα προσπαθησει τον ιδιο αγωνα (βλεπε μοχαμεντ σαρρ-σενεγαλεζος)....αλλα με αλλο αμαξι δλδ με αλλο παικτη....προφανως τον σανκαρε(σενεγαλεζος)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”