Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.

Συζήτηση για το βασικό στάδιο της προετοιμασιας, τις καθημερινές προπονήσεις και τους τραυματισμούς των παιχτών
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

λιγο ακομα να βελτιωθει ο Γιακουμης και θα αξιζει 2ος τφ στο ροστερ
Άβαταρ μέλους
thanos-xanthi
Δημοσιεύσεις: 8371
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από thanos-xanthi »

@kaltirim και che δειχνει πραγματα αλλα μεχρι ενος σημειου..και τα χαφ της Τσβολε παραδειχνουν
και μπαλα κρατανε παραπανω και ταχυτητα εχουν
δε διαφωνω οτι μπορει να παρει πχ 10 ματς μεσα στη σεζον
αλλα αυτη τη στιγμη ουτε καν με τον Λαζαρ δε μπορω να τον συγκρινω..
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

Σα να έχει δυναμώσει ο Γιακουμής ή μου φαίνεται;
PaokArxis
Δημοσιεύσεις: 288
Εγγραφή: Κυρ 27 Δεκ 2009, 11:51

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από PaokArxis »

kotsidas9 έγραψε:Με ηχο αλλα χωρις περιγραφη...Ακουμε Αγγελο :D :D :D

http://www.hahabar.com/20140718/v-haha_ ... 77645.html
Ωραίος thx :pano:
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από black death »

Ο Σαββίδης τα 'χει ακούσει 2-3 φορές απ' τον Άγγελο πάντως.
Στα τελευταία λεπτά είχαμε δυο καλές φάσεις.
Μία με Σπυρόπουλο (ελεύθερο σουτ απ' το ύψος της περιχοής, στα πουλιά) και μία με Κουλούρη (κεφαλιά από καλή θέση, μπλόκαρε ο άλλος).
Η 11άδα είναι πειραματική, 4-4-2 με 2 φορ περιοχής και χωρίς εξτρέμ.
Άβαταρ μέλους
paoktzis
Δημοσιεύσεις: 2343
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 16:42

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από paoktzis »

ΖΑΛΙΖΕΙ ΚΑΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΣ
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

δεν παιζει να εχουμε τον Μααρτεν Μαρτενς της ΑΖ
προκειται για τον διδυμο αδερφο του
Άβαταρ μέλους
kaltirim
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Παρ 03 Ιουν 2011, 21:49

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kaltirim »

:opaokara:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από che4 »

ρε βλεπει γηπεδο ο τσε γκολ ο σπυρο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106607
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΕΛΑ ΡΕ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΕ ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από john4serres »

μέγας είσαι Κύριε
Άβαταρ μέλους
efthimis_paok
Δημοσιεύσεις: 2495
Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από efthimis_paok »

Ωραία φαση... Μπράβο.
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από andis4 »

γκολ το πουλεν :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
kotsidas9
Δημοσιεύσεις: 544
Εγγραφή: Σάβ 23 Αύγ 2008, 13:02
Τοποθεσία: Κατερινη

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από kotsidas9 »

Χαθηκε το τοπι :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ

Δημοσίευση από che4 »

μααρτενς μεταγραφαρα

σπυροπουλος επιτελους κανονικος παιχτης παλι
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προετοιμασία-Προπονήσεις-Τραυματισμοί”