Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλια.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
λιγο ακομα να βελτιωθει ο Γιακουμης και θα αξιζει 2ος τφ στο ροστερ
- thanos-xanthi
- Δημοσιεύσεις: 8371
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 21:41
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
@kaltirim και che δειχνει πραγματα αλλα μεχρι ενος σημειου..και τα χαφ της Τσβολε παραδειχνουν
και μπαλα κρατανε παραπανω και ταχυτητα εχουν
δε διαφωνω οτι μπορει να παρει πχ 10 ματς μεσα στη σεζον
αλλα αυτη τη στιγμη ουτε καν με τον Λαζαρ δε μπορω να τον συγκρινω..
και μπαλα κρατανε παραπανω και ταχυτητα εχουν
δε διαφωνω οτι μπορει να παρει πχ 10 ματς μεσα στη σεζον
αλλα αυτη τη στιγμη ουτε καν με τον Λαζαρ δε μπορω να τον συγκρινω..
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Σα να έχει δυναμώσει ο Γιακουμής ή μου φαίνεται;
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ωραίος thxkotsidas9 έγραψε:Με ηχο αλλα χωρις περιγραφη...Ακουμε Αγγελο![]()
![]()
![]()
http://www.hahabar.com/20140718/v-haha_ ... 77645.html
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
Ο Σαββίδης τα 'χει ακούσει 2-3 φορές απ' τον Άγγελο πάντως.
Στα τελευταία λεπτά είχαμε δυο καλές φάσεις.
Μία με Σπυρόπουλο (ελεύθερο σουτ απ' το ύψος της περιχοής, στα πουλιά) και μία με Κουλούρη (κεφαλιά από καλή θέση, μπλόκαρε ο άλλος).
Η 11άδα είναι πειραματική, 4-4-2 με 2 φορ περιοχής και χωρίς εξτρέμ.
Στα τελευταία λεπτά είχαμε δυο καλές φάσεις.
Μία με Σπυρόπουλο (ελεύθερο σουτ απ' το ύψος της περιχοής, στα πουλιά) και μία με Κουλούρη (κεφαλιά από καλή θέση, μπλόκαρε ο άλλος).
Η 11άδα είναι πειραματική, 4-4-2 με 2 φορ περιοχής και χωρίς εξτρέμ.
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
ΖΑΛΙΖΕΙ ΚΑΚΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΑΓΓΕΛΟΣ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΙΚΟΣ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
δεν παιζει να εχουμε τον Μααρτεν Μαρτενς της ΑΖ
προκειται για τον διδυμο αδερφο του
προκειται για τον διδυμο αδερφο του
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106608
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33933
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
- efthimis_paok
- Δημοσιεύσεις: 2495
- Εγγραφή: Παρ 22 Απρ 2011, 21:50
Re: Προετοιμασία-Φιλικοί Αγώνες 2014-2015, σκέψεις και σχόλ
μααρτενς μεταγραφαρα
σπυροπουλος επιτελους κανονικος παιχτης παλι
σπυροπουλος επιτελους κανονικος παιχτης παλι