Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
alejio4
Δημοσιεύσεις: 301
Εγγραφή: Δευ 11 Μάιος 2009, 02:26
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από alejio4 »

Επισις λεει οτι ζητησαν απο την ΠΑΕ να μην βρισκονται οι σεκιουριταδες της εξω απο τα γραφεια των διαιτητων.
Άβαταρ μέλους
No4h
Δημοσιεύσεις: 621
Εγγραφή: Παρ 06 Φεβ 2009, 16:20
Τοποθεσία: Edinburgh, Scotland

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από No4h »

Εθεαθει ο Μανδαλος στην Κατερινη σημερα το πρωι να πινει καφε με το φιλαρακι και συναδελφο του τον Ευθυμιαδη(γνωστος στην πολη οτι ειναι ΠΑΟΚτσης).
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από logios »

Μου έστειλε mail πριν λίγο γαύρος και ρωτάει εάν είναι διασταυρωμένο αυτό για τον 6ο στόλο, ψάχνει τον πατέρα του και κάθε πληροφορία είναι ζωτικής σημασίας.

ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ

Τα υπόλοιπα από αύριο.
Άβαταρ μέλους
Bono
Δημοσιεύσεις: 1803
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2010, 12:45

Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli

Δημοσίευση από Bono »

Kolokotronis_4 έγραψε:
Kolokotronis_4 έγραψε:http://www.hellenicparliament.gr/Voulef ... 9&pageNo=1

Εκλογική περιφέρεια: Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

πασοκ
Βενιζέλος Βασιλείου Ευάγγελος, http://www.evenizelos.gr
Καστανίδης Γεωργίου Χαράλαμπος, http://www.kastanidisharis.gr
Αράπογλου Ανέστη Χρυσή, chrysaar@otenet.gr
Μαγκριώτης Αστερίου Ιωάννης, http://www.magriotis.blogspot.com
Καϊλή Aλεξάνδρου Ευδοξία-Εύα, http://www.evakaili.gr
Βούγιας Αλεξάνδρου Σπυρίδων, http://www.vougias.gr
Ρομπόπουλος Αποστόλου Θωμάς, http://www.thomasrobopoulos.gr

νδ
Καραμανλής Αλεξάνδρου Κωνσταντίνος, karamanlis.office@gmail.com
Γκιουλέκας Πέτρου Κωνσταντίνος, http://www.gioulekas.gr
Καλαφάτης Αθανασίου Σταύρος, http://www.stavros-kalafatis.gr
Ιωαννίδης Δημητρίου Ιωάννης http://www.giannisioannidis.gr
Ράπτη Δημητρίου Ελένη elenarapti@hellasnet.gr

κκε
Ζιώγας Ηλία Ιωάννης
Καλαντίδου Παναγιώτη Σοφία

λαοσ
Κολοκοτρώνης Χρήστου 'Αγγελος http://www.aggeloskolokotronis.gr

συριζα
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος) http://www.kourakis.gr/

ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ?
ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΕΣΤΩ?
ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?

ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?

ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?

ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΙΣΤΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Please οπλαρχηγέ και λοιποί μην ασχολήστε άλλο με τους Μακεδονομάχους του κώλου....τόσα χρόνια έχει γίνει πλήρως κατανοητό τι (δεν) μπορούμε να περιμένουμε απ' αυτούς,τόσα χρόνια έχει γίνει πλήρως κατανοητό ότι μόλις πατήσουνε στην πρωτεύουσα το βρακάκι είναι λερωμένο,πως το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι οι ιθαγενείς τους οποίους υποτίθεται πως εκπροσωπούνε μπροστά στην πιθανότητα να ανέβουν κανά σκαλάκι στην ιεραρχία αυτού του σάπιου χαβουζοκράτους.
Μην έχετε αυταπάτες,μην περιμένετε τίποτα απ' αυτούς και μην ασχολείστε άλλο μαζί τους.
Άβαταρ μέλους
CHRISTAKIS
Δημοσιεύσεις: 401
Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από CHRISTAKIS »

15.25 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ο υπεύθυνος ασφαλείας του gay και πρώην αξιωματικός της ΕΛ. ΑΣ, κ. Τσιρώνης, έφτασε στο γήπεδο με φορτηγό εταιρείας μετακομίσεων και μεταφορών, "ΚΥΡΙΑΚΟΣ! Ο κ. Τσιρώνης συνόδευε... το αθλητικό υλικό των gay, το οποίο βρισκόταν μέσα στο φορτηγό. Το όχημα συνόδευε μεγάλη δύναμη μοτοσικλετιστών της ΕΛ. ΑΣ!

olaPAOK!
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Μπάτσοι μου^ιά γαμώ τον πειραιά!

έχουν στήσει και την κάμερα τα μου^όπανα,....


http://www.sport.gr/default.asp?pid=69&vid=35197
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από teod1980 »

Γελοίοι ένστολοι...τι φυλάτε ρε καρναβάλια;
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από teod1980 »

Πάω γήπεδο μάγκες. Τα λέμε με τη νίκη το βραδάκι...
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Sera4 »

ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ ΒΑΛΑΤΕ ΚΟΡΑΚΙΑ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...ΕΙΣΤΕ Η ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ...ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ...ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΑΤΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΗ ΧΙΛΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΑΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΡΗΝΟΥ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΗΜΕΝΟΥ...ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ...ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ...

ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ

ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΑΦΝΟΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
Napoli4
Δημοσιεύσεις: 8036
Εγγραφή: Δευ 15 Φεβ 2010, 21:15

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Napoli4 »

αλανια μην ανησυχειτε. θα ξανάρθουν ....
και τα τρελα γουστα θα βγουν μονο αν παιζουμε με κοσμο ;)
οπότε δεν αξιζει σημερα να γινουν επισοδεια που θα μας κοστισουν μετα
γι'αυτο προσοχη σημερα

αυτο που θα πονεσει περισσοτερο ειναι μια προκριση χωρις επισοδεια
ετσι θα εκτεθει ολος ο κρατικος μηχανισμος και η παραγκα τους

κατι που διαβασα για λεωφορεια με παρτιζανους, ελπιζω να ηρθαν για καλο σκοπο και να μην χτυπαμε το κεφαλι μας μετα...

αυτα! αντε παω να ριξω εναν υπνακο μεχρι τον αγωνα γιατι ειμαι αρρωστος (κυριολεκτικα & μεταφορικα)
τα λεμε αδερφια

ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
paoki_
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Τρί 23 Φεβ 2010, 11:08

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από paoki_ »

βαλτε να δειτε το λαιβ ο τυπος μιλαει στο τιλ που και που και πεταει μαλακιεσ .. :lol:
Άβαταρ μέλους
Spyrot4
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 00:09

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Spyrot4 »

ΚΑΤΗΦΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΓΩ! ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΛΗΞΕΙ 5-2.ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ

ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

30 δικοί μας στο γήπεδο ήταν αρκετοί για να λούσουν με μπινελίκια (εδέσματα για ούζο) το χοντρό και το ασκέρι του. :twisted:

[youtube]K06wO-6O9QA[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Falegkos »

http://dai.ly/gr6w4h

Δειτε τον συνδεσμο απο πανω..... χαχαχαχαχαχα :opaokara: :opaokara:
με φορτιγο μεταφορών εφτασαν στην τουμπα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
πρωτη φορα βλεπω τοοοοοοοσο μεγαλους φλορους και πρωτη φορα γινετε αυτο...


ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΕ ΦΕΡΕΤΡΑ.
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel

Δημοσίευση από Pegasus »

Αστεία αστεία πάντως ο χοντρούλης εκπλήρωσε παιδικό του όνειρο. Μπήκε στην Τούμπα, πάτησε το χορτάρι, του είπαν ότι εδώ έδρα γίνεται χωρίς Τσουκαλά και μεγάφωνα... Πολιτισμικό σοκ έπαθε ο άνθρωπας, του τα' λεγαν μάλλον και δεν τα πίστευε.

Φαλέγκο κάποτε κάποιος όντως έφυγε με φέρετρο απ' το γήπεδο χωρίς να είναι νεκρός. Δε θυμάμαι όμως ποιος ήταν. Κάποιος να μας διαφωτίσει; Νομίζω ήταν σε ένα Κέρκυρα - Γιάννενα παλιό...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”