Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Επισις λεει οτι ζητησαν απο την ΠΑΕ να μην βρισκονται οι σεκιουριταδες της εξω απο τα γραφεια των διαιτητων.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Εθεαθει ο Μανδαλος στην Κατερινη σημερα το πρωι να πινει καφε με το φιλαρακι και συναδελφο του τον Ευθυμιαδη(γνωστος στην πολη οτι ειναι ΠΑΟΚτσης).
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μου έστειλε mail πριν λίγο γαύρος και ρωτάει εάν είναι διασταυρωμένο αυτό για τον 6ο στόλο, ψάχνει τον πατέρα του και κάθε πληροφορία είναι ζωτικής σημασίας.
ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ
Τα υπόλοιπα από αύριο.
ΧΑΛΑΡΩΣΤΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΔΩΣΤΕ ΘΕΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ
Τα υπόλοιπα από αύριο.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Please οπλαρχηγέ και λοιποί μην ασχολήστε άλλο με τους Μακεδονομάχους του κώλου....τόσα χρόνια έχει γίνει πλήρως κατανοητό τι (δεν) μπορούμε να περιμένουμε απ' αυτούς,τόσα χρόνια έχει γίνει πλήρως κατανοητό ότι μόλις πατήσουνε στην πρωτεύουσα το βρακάκι είναι λερωμένο,πως το τελευταίο που τους ενδιαφέρει είναι οι ιθαγενείς τους οποίους υποτίθεται πως εκπροσωπούνε μπροστά στην πιθανότητα να ανέβουν κανά σκαλάκι στην ιεραρχία αυτού του σάπιου χαβουζοκράτους.Kolokotronis_4 έγραψε:ΣΗΜΕΡΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ?Kolokotronis_4 έγραψε:http://www.hellenicparliament.gr/Voulef ... 9&pageNo=1
Εκλογική περιφέρεια: Α' ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
πασοκ
Βενιζέλος Βασιλείου Ευάγγελος, http://www.evenizelos.gr
Καστανίδης Γεωργίου Χαράλαμπος, http://www.kastanidisharis.gr
Αράπογλου Ανέστη Χρυσή, chrysaar@otenet.gr
Μαγκριώτης Αστερίου Ιωάννης, http://www.magriotis.blogspot.com
Καϊλή Aλεξάνδρου Ευδοξία-Εύα, http://www.evakaili.gr
Βούγιας Αλεξάνδρου Σπυρίδων, http://www.vougias.gr
Ρομπόπουλος Αποστόλου Θωμάς, http://www.thomasrobopoulos.gr
νδ
Καραμανλής Αλεξάνδρου Κωνσταντίνος, karamanlis.office@gmail.com
Γκιουλέκας Πέτρου Κωνσταντίνος, http://www.gioulekas.gr
Καλαφάτης Αθανασίου Σταύρος, http://www.stavros-kalafatis.gr
Ιωαννίδης Δημητρίου Ιωάννης http://www.giannisioannidis.gr
Ράπτη Δημητρίου Ελένη elenarapti@hellasnet.gr
κκε
Ζιώγας Ηλία Ιωάννης
Καλαντίδου Παναγιώτη Σοφία
λαοσ
Κολοκοτρώνης Χρήστου 'Αγγελος http://www.aggeloskolokotronis.gr
συριζα
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος) http://www.kourakis.gr/
ΕΙΔΑΤΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΓΩΝΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ?
ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΕΣΤΩ?
ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΜΠΟΥΤΑΡΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?
ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ?
ΠΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΒΟΛΟ ΕΙΣΤΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Μην έχετε αυταπάτες,μην περιμένετε τίποτα απ' αυτούς και μην ασχολείστε άλλο μαζί τους.
- CHRISTAKIS
- Δημοσιεύσεις: 401
- Εγγραφή: Τρί 11 Δεκ 2007, 17:24
- Τοποθεσία: Ιεράπετρα Κρητης
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
15.25 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Ο υπεύθυνος ασφαλείας του gay και πρώην αξιωματικός της ΕΛ. ΑΣ, κ. Τσιρώνης, έφτασε στο γήπεδο με φορτηγό εταιρείας μετακομίσεων και μεταφορών, "ΚΥΡΙΑΚΟΣ! Ο κ. Τσιρώνης συνόδευε... το αθλητικό υλικό των gay, το οποίο βρισκόταν μέσα στο φορτηγό. Το όχημα συνόδευε μεγάλη δύναμη μοτοσικλετιστών της ΕΛ. ΑΣ!
olaPAOK!
olaPAOK!
- Kolokotronis_4
- Δημοσιεύσεις: 4361
- Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
- Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
- Επικοινωνία:
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Μπάτσοι μου^ιά γαμώ τον πειραιά!
έχουν στήσει και την κάμερα τα μου^όπανα,....
http://www.sport.gr/default.asp?pid=69&vid=35197
έχουν στήσει και την κάμερα τα μου^όπανα,....
http://www.sport.gr/default.asp?pid=69&vid=35197
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Γελοίοι ένστολοι...τι φυλάτε ρε καρναβάλια;
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Πάω γήπεδο μάγκες. Τα λέμε με τη νίκη το βραδάκι...

Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ ΒΑΛΑΤΕ ΚΟΡΑΚΙΑ ΒΑΛΑΤΕ ΤΟΥΣ ΦΟΥΣΚΩΤΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΡΑΜΠΟΥΚΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΑΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙΤΕ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ...ΕΙΣΤΕ Η ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΟΜΑΔΑ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΚΑΣ ΤΟΥ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΑΠΙΛΑΣ...ΕΙΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΑΚΙΑ...ΠΑΙΧΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΜΑΤΣ ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΧΗΓΟ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ ΣΤΗ ΧΙΛΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΑΝ ΠΑΟΚ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΓΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΘΡΗΝΟΥ ΔΕΙΧΝΟΝΤΑΣ ΠΩΣ Η ΛΕΒΕΝΤΙΑ ΥΠΕΡΤΕΡΕΙ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΗΜΕΝΟΥ...ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ...ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ...
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΑΦΝΟΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΜΕΙΣ Η' ΚΑΝΕΙΣ
ΠΟΥ-ΞΥ-ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΔΑΦΝΟΜΠΟΥΚΩΜΕΝΟΥ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΥΝΑΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
αλανια μην ανησυχειτε. θα ξανάρθουν ....
και τα τρελα γουστα θα βγουν μονο αν παιζουμε με κοσμο
οπότε δεν αξιζει σημερα να γινουν επισοδεια που θα μας κοστισουν μετα
γι'αυτο προσοχη σημερα
αυτο που θα πονεσει περισσοτερο ειναι μια προκριση χωρις επισοδεια
ετσι θα εκτεθει ολος ο κρατικος μηχανισμος και η παραγκα τους
κατι που διαβασα για λεωφορεια με παρτιζανους, ελπιζω να ηρθαν για καλο σκοπο και να μην χτυπαμε το κεφαλι μας μετα...
αυτα! αντε παω να ριξω εναν υπνακο μεχρι τον αγωνα γιατι ειμαι αρρωστος (κυριολεκτικα & μεταφορικα)
τα λεμε αδερφια
ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ!

και τα τρελα γουστα θα βγουν μονο αν παιζουμε με κοσμο
οπότε δεν αξιζει σημερα να γινουν επισοδεια που θα μας κοστισουν μετα
γι'αυτο προσοχη σημερα
αυτο που θα πονεσει περισσοτερο ειναι μια προκριση χωρις επισοδεια
ετσι θα εκτεθει ολος ο κρατικος μηχανισμος και η παραγκα τους
κατι που διαβασα για λεωφορεια με παρτιζανους, ελπιζω να ηρθαν για καλο σκοπο και να μην χτυπαμε το κεφαλι μας μετα...
αυτα! αντε παω να ριξω εναν υπνακο μεχρι τον αγωνα γιατι ειμαι αρρωστος (κυριολεκτικα & μεταφορικα)
τα λεμε αδερφια
ΦΕΡΤΕ ΜΑΣ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΣΤΟΝ ΠΥΡΓΟ ΤΟΝ ΛΕΥΚΟ!
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
βαλτε να δειτε το λαιβ ο τυπος μιλαει στο τιλ που και που και πεταει μαλακιεσ .. 
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
ΚΑΤΗΦΟΡΙΖΩ ΚΑΙ ΓΩ! ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΠΑΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΤΗΣ 4ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ΘΑ ΛΗΞΕΙ 5-2.ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ
ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
ΜΑΓΚΕΣ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ
ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
30 δικοί μας στο γήπεδο ήταν αρκετοί για να λούσουν με μπινελίκια (εδέσματα για ούζο) το χοντρό και το ασκέρι του. 
[youtube]K06wO-6O9QA[/youtube]
[youtube]K06wO-6O9QA[/youtube]
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
http://dai.ly/gr6w4h
Δειτε τον συνδεσμο απο πανω..... χαχαχαχαχαχα
με φορτιγο μεταφορών εφτασαν στην τουμπα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
πρωτη φορα βλεπω τοοοοοοοσο μεγαλους φλορους και πρωτη φορα γινετε αυτο...
ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΕ ΦΕΡΕΤΡΑ.
Δειτε τον συνδεσμο απο πανω..... χαχαχαχαχαχα
με φορτιγο μεταφορών εφτασαν στην τουμπα χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
πρωτη φορα βλεπω τοοοοοοοσο μεγαλους φλορους και πρωτη φορα γινετε αυτο...
ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΡΧΕΣΤΕ ΤΗΝ ΤΟΥΜΠΑ ΚΑΙ ΘΑ ΦΕΥΓΕΤΕ ΜΕ ΦΕΡΕΤΡΑ.
Re: ΠAOK - Απόγονοι 6th fleet 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satel
Αστεία αστεία πάντως ο χοντρούλης εκπλήρωσε παιδικό του όνειρο. Μπήκε στην Τούμπα, πάτησε το χορτάρι, του είπαν ότι εδώ έδρα γίνεται χωρίς Τσουκαλά και μεγάφωνα... Πολιτισμικό σοκ έπαθε ο άνθρωπας, του τα' λεγαν μάλλον και δεν τα πίστευε.
Φαλέγκο κάποτε κάποιος όντως έφυγε με φέρετρο απ' το γήπεδο χωρίς να είναι νεκρός. Δε θυμάμαι όμως ποιος ήταν. Κάποιος να μας διαφωτίσει; Νομίζω ήταν σε ένα Κέρκυρα - Γιάννενα παλιό...
Φαλέγκο κάποτε κάποιος όντως έφυγε με φέρετρο απ' το γήπεδο χωρίς να είναι νεκρός. Δε θυμάμαι όμως ποιος ήταν. Κάποιος να μας διαφωτίσει; Νομίζω ήταν σε ένα Κέρκυρα - Γιάννενα παλιό...