71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Dimg4

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Dimg4 »

δε μπορω, εχω υπερενταση απο τις πανσετες και τα γλυκα του τριημερου
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Guitarman »

Αυτό θα πει να τιμάς τις παραδόσεις της Κ. Δευτέρας :mrgreen:
Dimg4

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ποιος μαμαει τις παραδοσεις dab :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Για να χάσει ο Παναγιώτης τη θέση του βασικού στον ΠΑΟΚ θα πρέπει ο τερματάς που θα έρθει να έχει πραγματικά καλή έξοδο. Στην Ελλάδα (όσο βλέπω) δεν έχω δει κάποιον καλύτερο. Ούτε και είναι λογικό να δώσεις 7 -10 μύρια για τερματά, εκτός αν έχεις το budget της Schalke.
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

αυτο ακριβως, αλλα και να μπορεις να τα δωσεις αυτη τη στιγμη νομιζω προεχουν αλλες θεσεις...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από giapas »

Al Bandy έγραψε:Ο Γλύκος δεν είναι καλός ΤΦ ούτε και για Έλληνας. Η αβάντα από τα μμε και ο μάνατζέρ του είναι οι κύριοι λόγοι που παίζει βασικός στον ΠΑΟΚ. Υπάρχουν ακόμα και στη σούπερλιγκ πολλοί καλύτεροί του, πχ Χουάντερσον, Κυριακίδης (πρωην δικός μας) κ.α.

Ο Ιβιτς ξέρει τι παίζει, όπως ξέρει και ο Μίχελ, όπως ήξερε και ο Άρνεσεν. Τους έχω απόλυτη εμπιστοσύνη. Γι' αυτό φέρνουν τερματάδες για βασικούς εδώ και 2 καλοκαίρια. Τον έναν τον έφαγε το αρδομανατζεροσύστημα και ο άλλος... αποδείχθηκε χειρότερος του Γλύκου (αν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο).

Αλλά υπάρχουν σοβαρότεροι, εξωαγωνιστικοί λόγοι:

ΟΦΗ-ΠΑΟΚ 2014

Και μ' αυτό πρέπει να τελειώσει κάθε συζήτηση περί ποδοσφαιριστή Γλύκου.
Απόλαυση είσαι.
Άβαταρ μέλους
Guitarman
Δημοσιεύσεις: 1821
Εγγραφή: Δευ 31 Αύγ 2009, 18:12

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Guitarman »

Al Bandy έγραψε:Ο Γλύκος δεν είναι καλός ΤΦ ούτε και για Έλληνας.
ΤΦ(ΠΖ)? :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από navigator11 »

axristeas έγραψε:
Ksenitemenos4 έγραψε:τα ιδια λεγατε για ταβανι και τις προηγουμενες χρονιες ομως, και το ταβανι ολο και ψηλωνει αποτι φαινεται...και εγω θελω τον νοιερ αλλα αντικειμενικα ειναι πολυ δυσκολο να φερεις τετοιο τερμα, ας γεμισουμε παικταραδες σε αλλες θεσεις και βλεπουμε μετα αν μπορουμε να φερουμε καλυτερο απο τον γλυκο...
Λες και ακουω να μιλαμε για τον κλαους πριν κατι μηνες,τα ιδια λογια ακριβως.
Με την τωρινη διοικηση δεν φοβαμαι για σωστη επιλογη τερματοφυλακα.Ο Μπρκιτς ηταν κινηση πανικου για να παμε με 2ο τερμα στο αμστερνταμ,το καλοκαιρι πρεπει και θα εξιλεωθουν με εναν τερματοφυλακαρα
Σιγά ρε φίλε, που θα πρόκειται και για εξιλέωση. Δε χαλαρώνουμε λίγο λέω εγώ; Εντάξει, κάπου κι η προκατάληψη οφείλει να έχει ένα όριο ...
xaris4
Δημοσιεύσεις: 75
Εγγραφή: Δευ 31 Μάιος 2010, 15:43

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από xaris4 »

Επί Σάντος σε όλη τη σεζόν δεχτήκαμε 15 γκολ. Τερματοφύλακας Χαλκιάς. Καλός τερματοφύλακας αλλά όχι και κορυφαίος. Αυτό το ελάχιστο παθητικό τερμάτων που είχαμε εκείνη τη σεζόν ΔΕΝ ήταν προϊόν μόνο του τερματοφύλακα, αλλά ΟΛΗΣ της ομάδας. Προσωπικά θεωρώ το Γλύκο καλύτερο του Χαλκιά σε γενικό επίπεδο. Οι έξοδοι είναι σαφές μειονέκτημα αυτή τη στιγμή, αλλά παρόλ΄ αυτά κάθε χρόνο παρουσιάζει βελτίωση, ακόμη και σε αυτό τον τομέα. Από εκεί και πέρα η ύπαρξη καλύτερου τερματοφύλακα θα βελτιώσει και τον Γλύκο.
Άβαταρ μέλους
Al Bandy
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιαν 2017, 00:03

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Al Bandy »

Αφού δε θυμάστε τι έγινε στο ΟΦΗ-ΠΑΟΚ το 2014 δεν έχει νόημα η συζήτηση.

Μου θυμίζει τον κακομοίρη κερατά που του λέγανε "θυμάσαι τότε που έπιασες στα πράσα τη γυναίκα σου με άλλον" και αυτός λέει "απλά έχουν μια παραπάνω οικειότητα τα παιδιά". Κερατάς και είρωνας.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από navigator11 »

Dimg4 έγραψε:δε μπορω, εχω υπερενταση απο τις πανσετες και τα γλυκα του τριημερου
Πολύ πριν το τριήμερο φαίνεται να βρίσκεσαι σε υπερένταση, ντιμ. Και κλιμακούμενη κιόλας ...
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από chrisg4 »

Το καλοκαίρι κι εγώ ήθελα τερματοφύλακα καλύτερο από τον Γλυκο αλλα νομίζω ότι φέτος ο Γλυκος κάνει παρα πολύ καλή χρονια. Και πιστεύω ότι αυτή τη στιγμή είναι ο πιο φορμαρισμένος Έλληνας τερματοφύλακας. Δεν λέω ότι είναι super τερματοφύλακας αλλα είναι σταθερός. Και στην έξοδο έχει βελτιωθεί αρκετά. Δηλαδή φτάσαμε σχεδόν Μάρτιο για να κάνει το πρώτο του σοβαρό λάθος που ακόμα και σ αυτό δεν φταίει 100% αυτός. Το ποσο άδικη είναι η κριτική που γίνετε στον Γλυκό αυτή τη στιγμή φαίνεται από το ότι τον κατηγορούν ότι δεν παίζει καλά με τα πόδια τη στιγμή που υπάρχουν μεσοεπιθετικοί στην Ελλάδα που δεν έχουν μακρινή μπαλιά σαν του Γλυκου. Καλός η κακός αυτή τη στιγμή ο Γλυκός είναι ο καλύτερος τερματοφύλακας στην Ελλάδα και δύσκολα θα έρθει στην Ελλάδα καλύτερος.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pilotos »

Πάνω από όλα η σωστή αμυντική λειτουργία και η συνεννόηση με τα μπακ.
Όσο η άμυνα δεν αφήνει να γίνουν φάσεις και κωνο να βάλεις, γκολ δε θα φας.
Όντως ο Παναγιώτης κάνει καλή χρονιά.

Δεν είναι για σταύρωμα...

Για να τον βάζει αρχηγό ο Ιβιτς, κάτι λέει.


SM-G935F
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Στο μεταξυ συζηταμε για το λαθος του Γλυκου ενω στο ιδιο ματς εχει κοψει τρομερο τετ α τετ και εχει σωσει την ομαδα με α λα Νοιερ εξοδους σε αλλες δυο περιπτωσεις! Ειδικα στη φαση του 80+ μας γλιτωνει απο σιγουρο 2-1!
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από rouki »

Ο Γλύκος έχει καταπληκτικά ρεφλέξ και σε τετ α τετ.
Ο Γλύκος καμιά φορά δεν ενέπνεε εμπιστοσύνη στις εξόδους του.
Κάθε φορά που κάνει έξοδο, τρέμει το φυλοκάρδι μας.
Ακόμα δεν μπόρεσε να το διορθώσει, αν και έκανε και σ' αυτό μεγάλη πρόοδο.
:cry:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”