Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Tetradje »

Πιο σημαντικο απο ολα τα πηγαινε-ελα ειναι η ενοτητα του κοσμου!
Γεμιζει η Τουμπα (εστω και αυτη η μικρη)? No problem!

ΥΓ Peper μη σε δουμε σε κανα forum της Εθνικης να σχολιαζεις τον Σπυροπουλο και τον Τοροσιδη! Θα ειναι το χειροτερο χτυπημα... :D
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Ο ΒΡΥΖΑΣ ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΛΑ

Δημοσίευση από fratz8 »

όπως λέει και ο τίτλος , ο βρύζας δε παιζει πλεον μπάλλα . (άσε που και να παιζε δε θα μας ελειπε)
Οποτε τι θα μας λείψει?
Tα λεφτά που βάζει σαν μεγαλοεπενδυτής?
Η επιλογή Μπερέτα??
Οι επιλογές αμφιβόλου αξιας παικτών?

Αιντε ρε ΠΑΟΚ είμαστε

Δε μασαμε , πάμε με τούρκους Γερά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fratz8 την Πέμ 12 Αύγ 2010, 11:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από e8nos »

Μπορει με τις τελευταιες του επιλογες να διαφωνω και σε μερικες μαλιστα να ερχομαι και απεναντι του αλλα ειμαστε σε μια φαση που ολοι πρεπει να ειμαστε ενωμενοι και να παραμερησουμε ακομα και τις αποψεις μας για ορισμενα θεματα και να κοιταξουμε μπροστα ενωμενοι!Εμεις μαζι για μια ζωη.....
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από brigate4 »

Τελικά ολοι θα πάνε Εθνική εκτός απ τον Θόδωρο? :nairepaok: Προχώρα ρε Προεδράρα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, το βάζω εδώ γιατί έχει σχέση με την Διοίκηση Γενικότερα μιας ΠΑΕ, γεγονός που αφορά και τον ίδιο τον Ζαγοράκη. Παραθέτω ένα κομμάτι αυτής της επιστημονικής εργασίας. όλο το άρθρο μπορείτε να το κατεβάσετε από το σύνδεσμο που δίνω παρακάτω

--------------------------------------------------------------

Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Μόλις τα τελευταία χρόνια τα διοικητικά στελέχη των επαγγελματικών αθλητικών ομάδων στην Ελλάδα προσπαθούν οργανωμένα να αναπτύξουν προγράμματα προσέλκυσης των φιλάθλων στα γήπεδα και αύξησης της αθλητικής κατανάλωσης, ακολουθώντας συνήθως στρατηγικές και πρακτικές που εφαρμόζουν οι αντίστοιχοι μάνατζερ στη Δυτική Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική. Αντίθετα όμως με αυτούς τους συναδέλφους τους, τα στελέχη του αθλητικού μάρκετινγκ και μάνατζμεντ στην Ελλάδα δεν διαθέτουν δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των Ελλήνων φιλάθλων, που θα τους βοηθήσουν να αυξήσουν την αθλητική κατανάλωση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι διοικήσεις των επαγγελματικών ομάδων και ενώσεων δεν επενδύουν στην έρευνα, είτε λόγω έλλειψης πόρων (π.χ. οικονομικών, ανθρώπινου δυναμικού), είτε λόγω μη αναγνώρισης της σημασίας και συμβολής της στην επιτυχία των προγραμμάτων μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, αν και οι δημοσιευμένες μελέτες Ελλήνων ερευνητών του χώρου του αθλητικού μάνατζμεντ και μάρκετινγκ έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ελάχιστες από αυτές έχουν ως αντικείμενο τη συμπεριφορά των φιλάθλων. Με βάση τα παραπάνω, ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της ταύτισης και της αφοσίωσης των φιλάθλων με επαγγελματικές ομάδες στην Ελλάδα.

Αρχικά εξετάστηκε η παραγοντική εγκυρότητα της Κλίμακας Ταύτισης Φιλάθλων. Τα αποτελέσματα της επικυρωτικής παραγοντικής ανάλυσης επιβεβαίωσαν τη μονοδιάστατη παραγοντική δομή της Ελληνικής έκδοσης της Κλίμακας Ταύτισης Φιλάθλων και βρίσκονται σε συμφωνία με τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν από τους Theodorakis και συν. (2006) σε δείγμα Ελλήνων φοιτητών/τριών. Η αξιοπιστία της κλίμακας ήταν ικανοποιητική, παρουσιάζοντας δείκτες εσωτερικής συνοχής όμοιους με αυτούς που παρουσιάστηκαν σε έρευνες που χρησιμοποίησαν την Κλίμακα Ταύτισης Φιλάθλων μεταξύ φοιτητών/τριών στις χώρες της Ελλάδας, των Η.Π.Α. και της Νορβηγίας (Gwinner & Swanson, 2003; Melnick & Wann, 2004; Theodorakis et al., 2006).

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ανάλυση παλινδρόμησης έδειξαν ότι η ταύτιση των φιλάθλων με την ομάδα τους αποτελεί μία πολύ σημαντική παράμετρο πρόβλεψης της αφοσίωσής τους σε αυτή. Επίσης, υποστηρίζουν τα αποτελέσματα άλλων ερευνών που έχουν δείξει ότι οι φίλαθλοι που είναι περισσότερο «ψυχολογικά δεμένοι» με την ομάδα τους είναι πιθανότερο να προβούν σε θετικότερες για την ομάδα τους συμπεριφορές, όπως να παρακολουθούν περισσότερους αγώνες στο γήπεδο, στην τηλεόραση, να αγοράζουν εισιτήρια διαρκείας, να αγοράζουν τα προϊόντα χορηγών και της ομάδας (Gwinner & Swanson, 2003; Matsuoka et al., 2003; Reese & Mittelstaedt, 2001; Wakefield, 1995; Wann et al., 2004).

Η αναγνώριση της σημασίας του ρόλου της ταύτισης των φιλάθλων και η ανάπτυξη στρατηγικών για την ενδυνάμωση των δεσμών μεταξύ της ομάδας και των φιλάθλων της καθώς και μεταξύ των ίδιων των φιλάθλων μπορεί να αποτελέσουν τη βάση για μια μακρόχρονη πετυχημένη πορεία μιας επαγγελματικής ομάδας. Έτσι, τα διοικητικά στελέχη των επαγγελματικών ομάδων αφού γνωρίζουν τα επίπεδα ταύτισης των φιλάθλων τους θα πρέπει να σχεδιάσουν προγράμματα ανάπτυξης μακροχρόνιων σχέσεων με αυτούς και όχι να επικεντρώνουν μόνο σε έσοδα που έρχονται από διαφημίσεις / χορηγίες και από την πρόσκαιρη αγωνιστική επιτυχία των ομάδων τους (Underwood, Bond, & Baer, 2001). Σύμφωνα με τους Bristow και Sebastian (2001) ακόμη και εκείνες οι ομάδες οι οποίες δεν θα μπορούσαν να υπερηφανεύονται για το ρεκόρ των νικηφόρων αποτελεσμάτων τους εξακολουθούσαν να διατηρούν ένα σημαντικό αριθμό φιλάθλων με υψηλό δείκτη υποστήριξης και αφοσίωσης. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η ανάπτυξη σχέσεων με τους φιλάθλους δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των επιτυχημένων αγωνιστικά ομάδων. Αυτό που απαιτείται είναι ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τη δημιουργία και το χτίσιμο «ψυχολογικών δεσμών» μεταξύ των φιλάθλων και των ομάδων που θα μπορούσε να περιλαμβάνει δράσεις όπως η ενασχόληση και η επαφή παιδιών με την ομάδα, ο εμπλουτισμός της εμπειρίας των φιλάθλων από την παρακολούθηση ενός αγώνα, η δυνατότητα άμεσης επαφής με παίκτες και μέλη της ομάδας προπονητών, η ανάπτυξη θετικής εικόνας της ομάδας προς την κοινωνία, και η ανάδειξη δεσμών που μπορεί να συνδέουν την ομάδα με την ιστορία και την παράδοση ενός τόπου μεταξύ άλλων.

Τέλος, η γνώση των επιπέδων ταύτισης και αφοσίωσης των φιλάθλων με την ομάδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο από τα διοικητικά στελέχη των ομάδων για την αποτελεσματικότερη τμηματοποίηση της αθλητικής αγοράς. Ανάλογα με το τμήμα (π.χ. χαμηλό, μέτριο, υψηλό επίπεδο ταύτισης) στο οποίο θα κατατάσσονται οι φίλαθλοι θα μπορούσαν να αναπτυχθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Για παράδειγμα, στους φιλάθλους που παρουσιάζουν χαμηλή ταύτιση με την ομάδα τους, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μία επιθετική στρατηγική που θα στοχεύει στην αύξηση της ψυχολογικής δέσμευσης των φιλάθλων με την ομάδα. Για το ίδιο τμήμα της αγοράς και στην πιθανή περίπτωση που οι φίλαθλοι αυτοί είχαν επίσης χαμηλή αφοσίωση συμπεριφοράς, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα μπορούσαν να επιλέξουν να μην αναπτύξουν καθόλου στρατηγικές για το τμήμα αυτό (Mahony et al., 2000).

Στη παρούσα μελέτη οι φίλαθλοι που πήραν μέρος στην έρευνα εμφάνιζαν υψηλά επίπεδα ταύτισης και μέτρια επίπεδα αφοσίωσης με τις ομάδες τους. Αυτό σημαίνει ότι ενώ το δέσιμο των φιλάθλων με τις ομάδες τους είναι υψηλό, αυτό δε μεταφράζεται απόλυτα σε επιθυμητές για την ομάδα συμπεριφορές (π.χ. παρακολούθηση αγώνων, αγορά επίσημων προϊόντων). Σύμφωνα με τους Mahony και συν. (2000), σε φιλάθλους με αντίστοιχα χαρακτηριστικά θα πρέπει να εφαρμοστούν συγκεκριμένες στρατηγικές παρακίνησης που αφορούν α) στην προσφορά οικονομικών κινήτρων (π.χ. εκπτωτικά εισιτήρια, πακέτα εισιτηρίων, συμμετοχή σε κληρώσεις) και β) στον περιορισμό παραγόντων που εμποδίζουν την κατανάλωση (π.χ. θέματα πρόσβασης και στάθμευσης, ώρες αγώνων και λειτουργίας καταστημάτων).

Συμπερασματικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η ταύτιση των φιλάθλων με την ομάδα τους μπορεί να προβλέψει την αφοσίωσή τους σε αυτή. Έτσι όσο μεγαλύτερο είναι το ψυχολογικό δέσιμο των φιλάθλων με την ομάδα τους τόσο πιθανότερο είναι να προβούν σε θετικές για την ομάδα συμπεριφορές. Στην παρούσα έρευνα η αφοσίωση των φιλάθλων ορίστηκε ως συμπεριφορά. Για την πληρέστερη κατανόηση της σχέσης των δύο εννοιών, θα ήταν σημαντικό μελλοντικές έρευνες να μετρήσουν τη συμπεριφορά των φιλάθλων και ως στάση απέναντι στην ομάδα τους. Επίσης, μελλοντικές έρευνες θα ήταν σημαντικό να εξετάσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τα επίπεδα ταύτισης των φιλάθλων και τη σχέση της ταύτισης με άλλες σημαντικές για το μάρκετινγκ έννοιες όπως η παρακίνηση για παρακολούθηση αγώνων και η ανάμιξη των φιλάθλων με την αγαπημένη τους ομάδα.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι στην παρούσα έρευνα πήραν μέρος μόνο φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι υποστηρίζουν μία συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα. Για αυτό το λόγο γενικεύσεις που να αφορούν το σύνολο των Ελλήνων φιλάθλων θα πρέπει να αποφεύγονται.


********************

Από την εργασία:

Η Σχέση Μεταξύ της Ταύτισης και της Αφοσίωσης των Φιλάθλων στον Επαγγελματικό Αθλητισμό

Παντελής Νάσσης,1 Νικόλαος Δ. Θεοδωράκης,2 Συμεών Π. Βλαχόπουλος,2 & Γιάννης Αυθίνος2

1ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2ΤΕΦΑΑ Σερρών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Inquiries in Sport & Physical Education
Volume 5 (3), 396 - 404
Released: December 31, 2007


http://www.hape.gr/emag/vol5_3/hape208.pdf
Άβαταρ μέλους
fwtis
Δημοσιεύσεις: 696
Εγγραφή: Σάβ 09 Μάιος 2009, 13:36
Τοποθεσία: Athina-Mpraxami

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από fwtis »

Και εσυ μπορεις μια φορα να μιλησεις σταρατα?
Ο λαος σε ηθελε για Προεδρο.Αλλα θελουμε προεδρο που να μιλαει στα σταρατα και οχι με υπονοουμενα.
Πες μας και εσυ τι εγεινε και ο λαος θα κρινει.
Εχουμε 2 κρισιμα παιχνιδια μπροστα.Αν τα σπασατε επρεπε ενας απο τους 2 σας η μαλλον και η 2
να κρατησετε τα προσχηματα να γινουν πρωτα τα παιχνιδια.
Προεδρε εφυγες μια φορα πολυ φοβαμαι αν δεν μιλησεις αυτη τη φορα φοβαμαι οτι θα σε διωξει ο λαος.
Ο Παοκ πανω απ ολα......Και ο λαος εκανε παραπανω το απο το πανω απ ολα.
Προσεξε μην καταληξεις να σε φωναζουν ο Λιλης οπως τον αλλον το φωναζουνε ο Βανδης.
Βγες και μιλα στο κοσμο οπιο και αν ειναι το τιμημα.Ο λαος θα κρινει και θα καταλαβει.

u.γ Μην τολμησης να πουλησεις το Βιερινια για να βρεις λεφτα....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fwtis την Πέμ 12 Αύγ 2010, 11:58, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Ποτε θα μιλησεις??????????????/////
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

μετα τα παιχνιδια με τη φενερ λογικα οπως και περυσι...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

επρεπε πολυ πιο νωρις....τεσπα.........πολυ ντεφορμαρισμα ολοι στη παε τελευταια.......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

κοιτα ουσιαστικα μετα τα ευρωπαικα παιχνιδια του καλοκαιριου τελειωνει η χρονια που αρχισε μετα την χερενφεν...οποτε αποψη μου ειναι οτι τοτε πρεπει να γινεται ο απολογισμος και πριν ξεκινησει η νεα χρονια...και για να μην παρεξηγηθω δεν ειπε κανεις θα μιλησει τοτε εγω το λεω απλα την εκτιμηση μου...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

κτλαβα πως το λες αλλα με τοσα ανοιχτα θεματα ολο το διαστημα , παραφιλολογιες, τοσα λαθη...............επρεπε, επικοινωνιακα παντως συνεχιζουμε σε παιδικο επιπεδο σαν ΠΑΕ.......
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα επικοινωνιακα δεν το εχουμε απο την πρωτη στιγμη εχει φανει αυτο μας εχουν στη φαπα ιδιως τα μμε...βεβαια δεν ξερω ποιος μπορει να βοηθησει σε αυτο το επιπεδο...
Άβαταρ μέλους
Caballo Viejo
Δημοσιεύσεις: 2012
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 15:28
Τοποθεσία: Paokoslovakia

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Caballo Viejo »

MANIAKOS έγραψε:Ποτε θα μιλησεις??????????????/////
:( :( :( :( :(
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

Η ώρα του προέδρου

12 Αυγ 2010 18:28, Από Γιώργος Κουβεντίδης

Η τελευταία φορά, που πήρε θέση μπροστά στα μικρόφωνα για να μιλήσει στον κόσμο, ήταν πριν από σχεδόν έξι μήνες. Σε δύο - τρεις εβδομάδες, θα έρθει πάλι η ώρα, για να αναλύσει την κατάσταση και τα σχέδιά του στους φίλους του ΠΑΟΚ.

Ο Θόδωρος Ζαγοράκης θα δώσει την καθιερωμένη εξαμηνιαία συνέντευξη τύπου στα τέλη του Αυγούστου, το αργότερο τις πρώτες μέρες του Σεπτεμβρίου, ώστε να κάνει έναν απολογισμό για ότι μεσολάβησε από την τελευταία δημόσια τοποθέτησή του, και βέβαια, να δώσει το στίγμα για το μέλλον και για το νέο πρωτάθλημα, που ξεκινά. Τότε θα αναλύσει την κατάσταση, που επικρατεί σε όλους τους τομείς, φυσικά και στο οικονομικό, θα εξηγήσει επιλογές και θα οριοθετήσει στόχους, σε κάθε επίπεδο.

Ο πρόεδρος του ΠΑΟΚ παρακολουθεί τις τελευταίες μέρες και ώρες τα όσα γίνονται και λέγονται, χωρίς να σχολιάζει οτιδήποτε (αν και δεν κρύβει τον προβληματισμό του) και το μόνο, που λέει καθημερινά στους συνεργάτες του στα γραφεία, είναι πως «ο ΠΑΟΚ δεν αλλάζει, η φιλοσοφία παραμένει πάντα η ίδια και υπό οποιασδήποτε συνθήκες θα κάνει πάντα πρωταθλητισμό», θέλοντας προφανώς να δώσει και το μήνυμα για το επόμενο πρωτάθλημα, παρά τις αλλαγές προσώπων.

Ο λόγος, που δεν έχει μιλήσει δημόσια ως τώρα, έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ έχει μπροστά του δύο κρίσιμα και πολύ σημαντικά παιχνίδια, η έκβαση των οποίων θα κρίνει μέχρι ενός σημείου και τα οικονομικά της ομάδας και κατ΄ επέκταση και τις συνθήκες, υπό τις οποίες θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα.

Ο Ζαγοράκης περιμένει κι αυτά τα παιχνίδια, όπως και πέρσι τέτοια εποχή, περίμενε τους δύο αγώνες με τη Χέρενφεν, προκειμένου να μιλήσει στον κόσμο.
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

γιατι εχω την αισθηση οτι το ιδιο αρθρο το εχω διαβασει 2-3 φορες το τελευταιο διμηνο?
και γιατι ορισμενα καλοπαιδα τα πιανει αγχος καθε φορα που προκυπτει απαιτησει να μιλησει ο ζαγορακης και σπευδουν να μας εξηγησουν γιατι δεν το εχει κανει μεχρι τωρα?

ενταξει το καταλαβαμε. εχει ενα οικονομικο παλουκι στον κ... και περιμενει να δει τι θα γινει για βγει και να μιλησει. το θεμα με το ανοιγμα ομως δεν ειναι μονο το πως θα κλεισει αλλα και το πως και το γιατι δημιουργηθηκε.
αλλα οταν με αυτους που του κανουν ερωτησεις πρεπει να εισαι αλλου για να περιμενεις απαντησεις.

προσωπικα δεν με ενδιαφερει το ποτε ή το εαν θα μιλησει ο ζαγορακης. το εχει κανει ηδη με τις πραξεις του.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”