Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pepermint »

...τι έγινε ρε παιδιά (που θα έλεγε και ο Μπακς Μπάννυ) ? :lol:

από εψές το μεσημεράκιον μέχρι τώρα...και σίγουρα και δε νεξτ ντέϊς ο περήφανος (αλλά σοκαρισμένος....το up-down που λέγαμε)....λαός του ΠΑΟΚ

έχει καταπιαστεί σε ένα ρεσιτάλ μαλακίας, μίρλας, συνωμοσιολαγνείας, μοιρολατρείας, παπαρολογίας, μπαχτσέ τσιφλίκι...και του σπάνε τα νευράκια ΛΑΙΜΑΙ λίγες μέρες πριν τον ιστορικόν μπουγιουρντίν με την γιουσουφ μπαχτσέ στα ιερά να ούμ χώματα της μητρός μητροπόλεως...

αποδεικνύοντας το πόσο....λαός είναι, πόσο μάζα,πόσο όχλος, ποδηγέτης και ποδηγετούμενος...από κάθε λογής ''χτυπήματα'' της μοίρας, της κήρας, του μόρου...γιατί έτσι λέμε είναι ο ΠΑΟΚ...1 χαρά και 10 πίκρες

μπα ?

αποδεικνύοντας ότι λεξούλες όπως μέτρον, αρμονία, προσήλωσις, ντεντυμποϊσμός (με την καλή cool έννοια του cool & teddy)...ανήκουν στην σφαίρα της φαντασίας....κυριολεκτικά σε άλλο σύμπαν....το οποίο παρόλες τις παρεμβατικές προσπάθειες εδώ και 3 χρόνια από πλευράς ομάδας, διοίκησης και του κόσμου του ΠΑΟΚ....παραμένει ερμητικό κλειστόν για δαύτους και τον τρόπο σκέψης και πράξης τους

κλειστό και αόρατον...για την στενοκέφαλη, κοντόφθαλμη, τριτοκοσμική, βαρβαρική και εγκληματική μογγολική συμπεριφορά του (για τον περήφανο ομιλώ)


όχι πικράθηκε ο σούλης γιατί ο καφές ήταν άνευ ζαχαρίνης
όχι καβάλησε ο μάγος το καλάμι...ως μάγισσα
όχι δεν έπρεπε τώρα...πάρε τηλέφωνο τον κερατά, καλύτερα τώρα παρά μετά
όχι έπρεπε γιουβέτσι μετά
όχι οι κουμπάροι και οι υιοί και οι μεταξωτοί κορδελάκηδες και οι αυλοκόλακες και έτσι να ούμε
όχι για όλα φταίει το γκαζόν
όχι η χαμουτζού εξυφαίνει σχέδιον σε συνεργασία με τους δρακονιανούς για αποδόμησις ΛΑΙΜΑΙ του μεγάλου μπαοκ
όχι για όλα φταίει ο κοντοπούτανος


Ε λοιπόν όχι κύριοι
σας γράφουμε στις περήφανες αρχιδάρες μας
είτε το θέτε, είτε όχι

Εμείς και η ομάδα...ωσάν άλλοι τρελλοί, αιθεροβάμονες....θα κάνουμε το άλμα στο παράλληλο σύμπαν
παρόλη την λύσσα των δυνάμεων του 666 :lol: :lol: :lol: τώρα που είμαστε έτοιμοι

όσο πιό έτοιμοι είμαστε...τόσο πιο λυσσαλέα το σάπιο εγωιστικό ΜΑΣ κομμάτι θα μας επιτίθεται
είτε μιλάμε για εσένα και εμένα, είτε για εμάς και εσάς, είτε για εκείνον και κανέναν

και αυτό γίνεται αυτή τη στιγμή

το σάπιο ΕΓΩ...επιτίθεται στο Θέλημα του Τρελλού

γκέγκερ ?....ή σας ακούγονται ελληνικά όλα αυτά ? :lol: :lol: :lol:

ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ

σε πείσμα του λαού σου...και κάθε ανισσόροπης δύναμης

ps-...τώρα πλέον που...ο τρελλός, ο τρηρός που τρέφεται με ηρ...πετάει τα βαρύτερα ''σώματά'' του, τώρα σημαίνει ότι έφτασεν η ώρα

τώρα που οι πολλοί του όχλου δεν καταλαβαίνουν ότι....ο ελαφρύς...δεν έχει βαρίδια
και δεν μπορούν να νοήσουν το κομβικόν σημείον της επιτυχίας ή της αποτυχίας

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ είμαστε....στο NOW&HERE....στο πουθενά

Εικόνα

ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΑΛΜΑ

....ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ

ΠΑΟΚ ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ


φιλούθκια
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4365
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

έτσι όπως σε κόβω, χτύπα μία Κωνσταντινούπολη! Θα στανιάρεις, άλλος άνθρωπος θα γίνεις! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 13936
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

ρε πιπεριδη γραφε πιο λιγα να τα διαβαζουμε με ορεξη...ουτε ανθολογιο στο δημοτικο να διαβαζαμε... :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Pepermint
Δημοσιεύσεις: 763
Εγγραφή: Παρ 07 Αύγ 2009, 08:26
Τοποθεσία: Πέρα από την Σοφίτα

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Pepermint »

προς το παρόν...χτυπάω τον γνωστόν παγωμένον φρέντον καπουτσίνον...να φύγει η τσίμπλα

ps-...bro sera...από τα μικρότερα ever κείμενά μου...λέμε, ρώτα και τον bro Κολοκοτρώνη :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 13936
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

ναι οντως αυτο ισχυει...τα αλλα ηταν ολοκληρα κεφάλαια... :lol:
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4365
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Βεβαίως!
Από τα υπέρδιπλα καπιτονέ, αυτό πράγματι ήτανε μονό σεντονάκι με το ζόρι! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5944
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Maximus »

Ειχε και οπτικοακουστικο υλικο ομως! Αναβαθμιζονται τα ποστ του peper... :lol:
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3998
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από slidar »

PEPER ΓΕΡΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΞΑΝΑ!!!!!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6004
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από jibbie »

καλημερα μαγκες :)

καλημερα σκυλε..ελπιζω να μη νιωθεις μοναξιες απο χτες :(
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 13936
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Sera4 »

τι μοναξιες ρε τζιμπυ εγγυο γυναικα και μια κορακλα εχει... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Tetradje »

Πιο σημαντικο απο ολα τα πηγαινε-ελα ειναι η ενοτητα του κοσμου!
Γεμιζει η Τουμπα (εστω και αυτη η μικρη)? No problem!

ΥΓ Peper μη σε δουμε σε κανα forum της Εθνικης να σχολιαζεις τον Σπυροπουλο και τον Τοροσιδη! Θα ειναι το χειροτερο χτυπημα... :D
fratz8
Δημοσιεύσεις: 192
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Ο ΒΡΥΖΑΣ ΔΕ ΠΑΙΖΕΙ ΜΠΑΛΛΑ

Δημοσίευση από fratz8 »

όπως λέει και ο τίτλος , ο βρύζας δε παιζει πλεον μπάλλα . (άσε που και να παιζε δε θα μας ελειπε)
Οποτε τι θα μας λείψει?
Tα λεφτά που βάζει σαν μεγαλοεπενδυτής?
Η επιλογή Μπερέτα??
Οι επιλογές αμφιβόλου αξιας παικτών?

Αιντε ρε ΠΑΟΚ είμαστε

Δε μασαμε , πάμε με τούρκους Γερά
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fratz8 την Πέμ 12 Αύγ 2010, 11:36, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 877
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από e8nos »

Μπορει με τις τελευταιες του επιλογες να διαφωνω και σε μερικες μαλιστα να ερχομαι και απεναντι του αλλα ειμαστε σε μια φαση που ολοι πρεπει να ειμαστε ενωμενοι και να παραμερησουμε ακομα και τις αποψεις μας για ορισμενα θεματα και να κοιταξουμε μπροστα ενωμενοι!Εμεις μαζι για μια ζωη.....
Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από brigate4 »

Τελικά ολοι θα πάνε Εθνική εκτός απ τον Θόδωρο? :nairepaok: Προχώρα ρε Προεδράρα
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4365
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο, το βάζω εδώ γιατί έχει σχέση με την Διοίκηση Γενικότερα μιας ΠΑΕ, γεγονός που αφορά και τον ίδιο τον Ζαγοράκη. Παραθέτω ένα κομμάτι αυτής της επιστημονικής εργασίας. όλο το άρθρο μπορείτε να το κατεβάσετε από το σύνδεσμο που δίνω παρακάτω

--------------------------------------------------------------

Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΤΑΥΤΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΟΣΙΩΣΗΣ ΤΩΝ ΦΙΛΑΘΛΩΝ ΣΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ

Μόλις τα τελευταία χρόνια τα διοικητικά στελέχη των επαγγελματικών αθλητικών ομάδων στην Ελλάδα προσπαθούν οργανωμένα να αναπτύξουν προγράμματα προσέλκυσης των φιλάθλων στα γήπεδα και αύξησης της αθλητικής κατανάλωσης, ακολουθώντας συνήθως στρατηγικές και πρακτικές που εφαρμόζουν οι αντίστοιχοι μάνατζερ στη Δυτική Ευρώπη και στη Βόρεια Αμερική. Αντίθετα όμως με αυτούς τους συναδέλφους τους, τα στελέχη του αθλητικού μάρκετινγκ και μάνατζμεντ στην Ελλάδα δεν διαθέτουν δεδομένα σχετικά με τη συμπεριφορά των Ελλήνων φιλάθλων, που θα τους βοηθήσουν να αυξήσουν την αθλητική κατανάλωση. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι με ελάχιστες εξαιρέσεις, οι διοικήσεις των επαγγελματικών ομάδων και ενώσεων δεν επενδύουν στην έρευνα, είτε λόγω έλλειψης πόρων (π.χ. οικονομικών, ανθρώπινου δυναμικού), είτε λόγω μη αναγνώρισης της σημασίας και συμβολής της στην επιτυχία των προγραμμάτων μάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, αν και οι δημοσιευμένες μελέτες Ελλήνων ερευνητών του χώρου του αθλητικού μάνατζμεντ και μάρκετινγκ έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ελάχιστες από αυτές έχουν ως αντικείμενο τη συμπεριφορά των φιλάθλων. Με βάση τα παραπάνω, ο σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ της ταύτισης και της αφοσίωσης των φιλάθλων με επαγγελματικές ομάδες στην Ελλάδα.

Αρχικά εξετάστηκε η παραγοντική εγκυρότητα της Κλίμακας Ταύτισης Φιλάθλων. Τα αποτελέσματα της επικυρωτικής παραγοντικής ανάλυσης επιβεβαίωσαν τη μονοδιάστατη παραγοντική δομή της Ελληνικής έκδοσης της Κλίμακας Ταύτισης Φιλάθλων και βρίσκονται σε συμφωνία με τα αποτελέσματα που παρουσιάστηκαν από τους Theodorakis και συν. (2006) σε δείγμα Ελλήνων φοιτητών/τριών. Η αξιοπιστία της κλίμακας ήταν ικανοποιητική, παρουσιάζοντας δείκτες εσωτερικής συνοχής όμοιους με αυτούς που παρουσιάστηκαν σε έρευνες που χρησιμοποίησαν την Κλίμακα Ταύτισης Φιλάθλων μεταξύ φοιτητών/τριών στις χώρες της Ελλάδας, των Η.Π.Α. και της Νορβηγίας (Gwinner & Swanson, 2003; Melnick & Wann, 2004; Theodorakis et al., 2006).

Τα αποτελέσματα που προκύπτουν από την ανάλυση παλινδρόμησης έδειξαν ότι η ταύτιση των φιλάθλων με την ομάδα τους αποτελεί μία πολύ σημαντική παράμετρο πρόβλεψης της αφοσίωσής τους σε αυτή. Επίσης, υποστηρίζουν τα αποτελέσματα άλλων ερευνών που έχουν δείξει ότι οι φίλαθλοι που είναι περισσότερο «ψυχολογικά δεμένοι» με την ομάδα τους είναι πιθανότερο να προβούν σε θετικότερες για την ομάδα τους συμπεριφορές, όπως να παρακολουθούν περισσότερους αγώνες στο γήπεδο, στην τηλεόραση, να αγοράζουν εισιτήρια διαρκείας, να αγοράζουν τα προϊόντα χορηγών και της ομάδας (Gwinner & Swanson, 2003; Matsuoka et al., 2003; Reese & Mittelstaedt, 2001; Wakefield, 1995; Wann et al., 2004).

Η αναγνώριση της σημασίας του ρόλου της ταύτισης των φιλάθλων και η ανάπτυξη στρατηγικών για την ενδυνάμωση των δεσμών μεταξύ της ομάδας και των φιλάθλων της καθώς και μεταξύ των ίδιων των φιλάθλων μπορεί να αποτελέσουν τη βάση για μια μακρόχρονη πετυχημένη πορεία μιας επαγγελματικής ομάδας. Έτσι, τα διοικητικά στελέχη των επαγγελματικών ομάδων αφού γνωρίζουν τα επίπεδα ταύτισης των φιλάθλων τους θα πρέπει να σχεδιάσουν προγράμματα ανάπτυξης μακροχρόνιων σχέσεων με αυτούς και όχι να επικεντρώνουν μόνο σε έσοδα που έρχονται από διαφημίσεις / χορηγίες και από την πρόσκαιρη αγωνιστική επιτυχία των ομάδων τους (Underwood, Bond, & Baer, 2001). Σύμφωνα με τους Bristow και Sebastian (2001) ακόμη και εκείνες οι ομάδες οι οποίες δεν θα μπορούσαν να υπερηφανεύονται για το ρεκόρ των νικηφόρων αποτελεσμάτων τους εξακολουθούσαν να διατηρούν ένα σημαντικό αριθμό φιλάθλων με υψηλό δείκτη υποστήριξης και αφοσίωσης. Το γεγονός αυτό δείχνει ότι η ανάπτυξη σχέσεων με τους φιλάθλους δεν είναι αποκλειστικό προνόμιο των επιτυχημένων αγωνιστικά ομάδων. Αυτό που απαιτείται είναι ολοκληρωμένος σχεδιασμός για τη δημιουργία και το χτίσιμο «ψυχολογικών δεσμών» μεταξύ των φιλάθλων και των ομάδων που θα μπορούσε να περιλαμβάνει δράσεις όπως η ενασχόληση και η επαφή παιδιών με την ομάδα, ο εμπλουτισμός της εμπειρίας των φιλάθλων από την παρακολούθηση ενός αγώνα, η δυνατότητα άμεσης επαφής με παίκτες και μέλη της ομάδας προπονητών, η ανάπτυξη θετικής εικόνας της ομάδας προς την κοινωνία, και η ανάδειξη δεσμών που μπορεί να συνδέουν την ομάδα με την ιστορία και την παράδοση ενός τόπου μεταξύ άλλων.

Τέλος, η γνώση των επιπέδων ταύτισης και αφοσίωσης των φιλάθλων με την ομάδα μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο από τα διοικητικά στελέχη των ομάδων για την αποτελεσματικότερη τμηματοποίηση της αθλητικής αγοράς. Ανάλογα με το τμήμα (π.χ. χαμηλό, μέτριο, υψηλό επίπεδο ταύτισης) στο οποίο θα κατατάσσονται οι φίλαθλοι θα μπορούσαν να αναπτυχθούν συγκεκριμένες στρατηγικές. Για παράδειγμα, στους φιλάθλους που παρουσιάζουν χαμηλή ταύτιση με την ομάδα τους, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν μία επιθετική στρατηγική που θα στοχεύει στην αύξηση της ψυχολογικής δέσμευσης των φιλάθλων με την ομάδα. Για το ίδιο τμήμα της αγοράς και στην πιθανή περίπτωση που οι φίλαθλοι αυτοί είχαν επίσης χαμηλή αφοσίωση συμπεριφοράς, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ θα μπορούσαν να επιλέξουν να μην αναπτύξουν καθόλου στρατηγικές για το τμήμα αυτό (Mahony et al., 2000).

Στη παρούσα μελέτη οι φίλαθλοι που πήραν μέρος στην έρευνα εμφάνιζαν υψηλά επίπεδα ταύτισης και μέτρια επίπεδα αφοσίωσης με τις ομάδες τους. Αυτό σημαίνει ότι ενώ το δέσιμο των φιλάθλων με τις ομάδες τους είναι υψηλό, αυτό δε μεταφράζεται απόλυτα σε επιθυμητές για την ομάδα συμπεριφορές (π.χ. παρακολούθηση αγώνων, αγορά επίσημων προϊόντων). Σύμφωνα με τους Mahony και συν. (2000), σε φιλάθλους με αντίστοιχα χαρακτηριστικά θα πρέπει να εφαρμοστούν συγκεκριμένες στρατηγικές παρακίνησης που αφορούν α) στην προσφορά οικονομικών κινήτρων (π.χ. εκπτωτικά εισιτήρια, πακέτα εισιτηρίων, συμμετοχή σε κληρώσεις) και β) στον περιορισμό παραγόντων που εμποδίζουν την κατανάλωση (π.χ. θέματα πρόσβασης και στάθμευσης, ώρες αγώνων και λειτουργίας καταστημάτων).

Συμπερασματικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι η ταύτιση των φιλάθλων με την ομάδα τους μπορεί να προβλέψει την αφοσίωσή τους σε αυτή. Έτσι όσο μεγαλύτερο είναι το ψυχολογικό δέσιμο των φιλάθλων με την ομάδα τους τόσο πιθανότερο είναι να προβούν σε θετικές για την ομάδα συμπεριφορές. Στην παρούσα έρευνα η αφοσίωση των φιλάθλων ορίστηκε ως συμπεριφορά. Για την πληρέστερη κατανόηση της σχέσης των δύο εννοιών, θα ήταν σημαντικό μελλοντικές έρευνες να μετρήσουν τη συμπεριφορά των φιλάθλων και ως στάση απέναντι στην ομάδα τους. Επίσης, μελλοντικές έρευνες θα ήταν σημαντικό να εξετάσουν τους παράγοντες που επηρεάζουν τα επίπεδα ταύτισης των φιλάθλων και τη σχέση της ταύτισης με άλλες σημαντικές για το μάρκετινγκ έννοιες όπως η παρακίνηση για παρακολούθηση αγώνων και η ανάμιξη των φιλάθλων με την αγαπημένη τους ομάδα.

Τέλος, πρέπει να σημειωθεί ότι στην παρούσα έρευνα πήραν μέρος μόνο φοιτητές οι οποίοι δήλωσαν ότι υποστηρίζουν μία συγκεκριμένη επαγγελματική ομάδα. Για αυτό το λόγο γενικεύσεις που να αφορούν το σύνολο των Ελλήνων φιλάθλων θα πρέπει να αποφεύγονται.


********************

Από την εργασία:

Η Σχέση Μεταξύ της Ταύτισης και της Αφοσίωσης των Φιλάθλων στον Επαγγελματικό Αθλητισμό

Παντελής Νάσσης,1 Νικόλαος Δ. Θεοδωράκης,2 Συμεών Π. Βλαχόπουλος,2 & Γιάννης Αυθίνος2

1ΤΕΦΑΑ, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών
2ΤΕΦΑΑ Σερρών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Inquiries in Sport & Physical Education
Volume 5 (3), 396 - 404
Released: December 31, 2007


http://www.hape.gr/emag/vol5_3/hape208.pdf
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”