Θεόδωρος Ζαγοράκης

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Billy4 »

yiannisPAOKitalia έγραψε: Ο Ζήκος δε μου κάθεται καθόλου άσχημα, μα καθόλου όμως. Και δεν τα πάει καλά και με την εθνική.. ;)
Ποιος Ζήκος ρε παιδιά? Αυτός?
Εικόνα

Θα μπορούμε να ρίχνουμε και καμιά φάπα όταν θα είμαστε στρεσαρισμένοι? Γιατί τώρα τελευταία πολλά ζόρια...
dolphinto
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 16:50

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από dolphinto »

http://www.sportnet.gr/report.php?id=233119

Ο Ζήσης Βρύζας αποχώρησε από τον ΠΑΟΚ και ο Θοδωρής Ζαγοράκης κατέληξε στον Ακη Ζήκο για τη θέση του τεχνικού διευθυντή του Δικεφάλου. Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του SPORTNET, ο παλαίμαχος άσος της ΑΕΚ και της Μονακό βρίσκεται προ των πυλών της Τούμπας για να αναλάβει την θέση που άφησε κενή την Τετάρτη ο Ζήσης Βρύζας.

Ο Θοδωρής Ζαγοράκης δεν άργησε πολύ για να καλύψει τη θέση που άφησε κενή ο Ζήσης Βρύζας και ήρθε σε επαφή με τον Ακη Ζήκο, με τον οποίο υπήρξαν συμπαίκτες στην ΑΕΚ και την Εθνική και διατηρούν φιλία ετών. Ο Ζήκος εξάλλου έχει βρεθεί πολλές φορές στο γήπεδο της Τούμπας, προσκεκλημένος του Θοδωρή Ζαγοράκη για να παρακολουθήσει αγώνες του ΠΑΟΚ.

Οι εξελίξεις θα τρέξουν άμεσα, από την Πέμπτη κιόλας για να υπάρξει η διαδοχή στο πόστο του τεχνικού διευθυντή και ο Ακης Ζήκος να αναλάβει κι επισήμως τα καθήκοντά του στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Billy4 »

Δεν με χαλάει η επιλογή. Τι λέτε? Και έχει μεγάλο θετικό ότι ΔΕΝ είναι ΠΑΟΚ για να μπορούμε κι εμείς να κρίνουμε αντικειμενικά...
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

1) Θόδωρε διώξε τους αυλοκόλακες και τους αρδ που σε περιστοιχίζουν. Σου κάνουν τεράστιο κακό. Μπροστά σου όλο γλύκες και χαρές και πίσω σου, σου σκάβουν καθημερινά τον λάκο. Κανείς δημοσιογράφος δεν πρέπει να έχει την αποκλειστικότητα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τον πούλο όλοι.

2) Ξεκαθάρισε τη κατάσταση με συγκεκριμένους συνδέσμους που σου κάνουν εμφανώς άγριο πόλεμο, εδώ και αρκετό καιρό. Πέταξέ τους έξω. Τώρα που όλα είναι ζεστά. Δεν θα το κάνουμε εδώ Αρη και Σούπερ3. Αν θέλουν να διοικήσουν κάποιοι να πάνε αλλού. Δεν θάχουμε Πρόεδρο του ΠΑΟΚ έναν "ΣΗΚΩΚΑΤΣΕ".

3) Τελείωνε με το προπονητικό και άνοιξε τον φάκελο "Νέο Γήπεδο ΠΑΟΚ". Τώρα που είναι νωπά όλα. Πρέσσαρε τον παππού Κατσαρή μεχρί εκεί που δεν πάει. Δεν κάνει τίποτα, κωλοβαράει και έτσι όπως πάμε γήπεδο θα δούμε τη 2α παρουσία, και άμα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Kolokotronis_4 την Τετ 11 Αύγ 2010, 23:48, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Billy4 έγραψε:Και έχει μεγάλο θετικό ότι ΔΕΝ είναι ΠΑΟΚ για να μπορούμε κι εμείς να κρίνουμε αντικειμενικά...
yiannisPAOKitalia έγραψε:Και δεν τα πάει καλά και με την εθνική.. ;)
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

Ούτε ΠΑΟΚ πάνω απ'όλα,
..ούτε ΠΑΟΚ κάτω απ'όλα,...


ΠΑΟΚ σε όλα!
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Kolokotronis_4 έγραψε:1) Θόδωρε διώξε τους αυλοκόλακες και τους αρδ που σε περιστοιχίζουν. Σου κάνουν τεράστιο κακό. Μπροστά σου όλο γλύκες και χαρές και πίσω σου, σου σκάβουν καθημερινά τον λάκο. Κανείς δημοσιογράφος δεν πρέπει να έχει την αποκλειστικότητα στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ. Τον πούλο όλοι.

2) Ξεκαθάρισε τη κατάσταση με συγκεκριμένους συνδέσμους που σου κάνουν εμφανώς άγριο πόλεμο, εδώ και αρκετό καιρό. Πέταξέ τους έξω. Τώρα που όλα είναι ζεστά. Δεν θα το κάνουμε εδώ Αρη και Σούπερ3. Αν θέλουν να διοικήσουν κάποιοι να πάνε αλλού. Δεν θάχουμε Πρόεδρο του ΠΑΟΚ έναν "ΣΗΚΩΚΑΤΣΕ".

3) Τελείωνε με το προπονητικό και άνοιξε τον φάκελο "Νέο Γήπεδο ΠΑΟΚ". Τώρα που είναι νωπά όλα. Πρέσσαρε τον παππού Κατσαρή μεχρί εκεί που δεν πάει. Δεν κάνει τίποτα, κωλοβαράει και έτσι όπως πάμε γήπεδο θα δούμε τη 2α παρουσία, και άμα.

Πολύ σωστά.

Συμπληρώνω απλώς:
4) Φέρε τεχνοκράτες στην ομάδα. Και στη θέση του general manager και στο εμπορικό κομμάτι. Όχι απλώς Παοκτσήδες.

Θέλουμε να πάμε ψηλά αυτήν την ομάδα ρε γαμώτο . Χωρίς κανένα fousth επενδυτη, εμείς μονοι οι τρελοί Παοκτσήδες...

YS Για να μην παρεξηγιόμαστε, θεωρώ ότι ο Ζήσης, πέρα από Παοκτσής, ήταν και ο κατάλληλος στη θέση του, αυτό που λέμε τεχνοκράτης. Αλλα πάμε για αλλα...δεν πειράζει...θα κάνουμε Παοκτσή το Ζήκο...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

Τα νευρα μου είναι τσαταλια. Εφαγαν τον ζηση????

Εδώ και καιρο ο ζαγορακης εχει δειξει ποιος είναι. «Εμεις» επελεξαμε να μην το βλεπουμε. Τετοιος ηταν ο φοβος μας μην επιστρεψουμε σε γουμενους, και τετοια η λαχταρα για να δουμε μια καθαρη διοικηση που δεν βλεπαμε λαθη ή ακομη και εγκληματα που εβγαζαν ματι.
Δυστηχως για οσους κανουμε κουβεντες εδώ μεσα το σαιτ εχει πεσει 2-3 φορες και στη συγκεκριμενη περιπτωση τα γραπτα δεν μενουν.
-όταν ο ζαγορακης εφερε τον γιο του κουμπαρου του φανηκε ξεκαθαρα ποιον δρομο ηθελε να ακολουθησει. Τι χαμος ειχε γινει και τοτε. Ποια πτυχια ρε ζαγορακη λεγαμε ορισμενοι και μας εδειχναν με το δακτυλο. Θεωριες του κωλου για δηθεν αμαρτιες γονεων που δεν πρεπει να κουβαλανε τα παιδια. Λες και ειμαστε από αλλον πλανητη. Λες και κατεβηκαμε από το βουνο. Οι περισσοτεροι το γνωστο «ξερει ο τεο».
-εφερε τον ριζο (κολλητο του και συγχωριανο του) και δεν ανοιξε μυτη. Πηρε ο ΠΑΟΚ παικτη στα 30φευγα από την δοξα κακοτοποια και δεν επεσε η τουμπα. Σαν σημερα θυμαμαι ότι ο σαντος τον δοκιμαζε για 1 μηνα και δεν ελεγε το ναι. Οι περισσοτεροι το γνωστο «ξερει ο τεο». Ηταν λιγα τα λεφτα, δεν υπηρχε περιπτωση να παιξει οποτε δεν ετρεχε τιποτα. Ετσι δεν είναι?
-εκανε το ΠΑΟΚ τραβελ και όταν σηκωθηκε το πανο στην ολλανδια ψαχναμε να βρουμε ποιος το σηκωσε. Δεν πηγε το μυαλο μας ότι το σηκωσε καποιος που θεωρησε ότι τον εκλεψαν. Ποιος ηταν ο γνωστος ταξιδιωτικος πρακτορας και τι ονομα εχει στην πιατσα ηταν λεπτομεριες. Το σημαντικο ηταν ότι θυμωσε ο τεο.
-το μεγαλο νταβαντουρι εγινε όταν εφερε τον κουμπαρο. Μονο ξυλο δεν φαγαμε εδώ μεσα. Ρε παιδια σας λεγαμε, αυτό είναι το μεγαλυτερο εγκλημα στην ιστορια της ομαδας. Για αυτόν τον τυπο αφησαμε τις δουλειες μας και κατεβηκαμε στον δρομο. Τι παπαπετρου σας λεγαμε, τι καζναφερης, τι παραγκες, τι θειος, τιποτα εσεις. Ξερει ο τεο. Δεν σας συγκινησε ουτε η εικονα διπλα στον θειο στο τηγανι όταν η διοικηση του ΠΑΟΚ γλυτωσε στο τσαφ το λινταρισμα στις σουιτες του τηγανιου. Ξερει ο τεο.
Και όταν εφυγε τελικα ο τεο και ηρθε ένα ατομο με @@ που μας απεδειξε ότι ο ΠΑΟΚ δεν σταματαει ουτε αρχιζει στον τεο τι καναμε? Καψαμε τον ζηση. Το μεγαλυτερο κεφαλαιο του ΠΑΟΚ.
Γραφαμε τοτε εδώ μεσα μερικοι μυαλοπωληδες ότι εάν θελει ο τεο να γυρισει καλως να ορισει. Αρκει να είναι κατω από τον ζηση. Ας εμπαινε σαν αντιπροεδρος. Θα στραβωσει ο ζησης λεγαμε αλλα η απαντηση ειχε ηδη προωθηθει από την στρατευμενη δημοσιογραφια. Δεν εχει προβλημα ο ζησης. Αυτοι δεν είναι δυο, είναι ένα και οσοι λενε το αντιθετο είναι εχθροι. Ποντικια που λενε και στην παπαναστασιου.
Και όταν ο ζησης ειπε, μην μπορωντας να κανει αλλιως, ότι δεν εχει προβλημα αυτόπαραμυθιαστικατε και το δεχτηκατε αμεσως. Αυτό δεν θελατε να ακουσετε αλλωστε?

Γυρω από τον ΠΑΟΚ λειτουργει μια δημοσιογραφικη χουντα που δεν ταιριαζει σε έναν «ηγετη» κοινης αποδοχης.
Πλεον εχω αρχισει να αμφιβαλω ότι ο ζησης προτινε να παρει ποδι ο μπερετα. Γιατι να είναι ετσι? Επειδη το εγραψε ο ταδε αρδ? Και τι παει να πει ότι το ειπε αργοτερα και ο ζησης? Τι άλλο μπορουσε να κανει? Φτιαχνουν κλιμα και διαμοφρωνουν εξελιξεις φιλοι μου. Είναι γνωστοι και αυτοι και οι σχεσεις τους με τον προεδρο της ομαδας.
Ο ζαγορακης ειχε τον πληρη ελεγχο σε όλα τα επιπεδα της ομαδας εκτος από ένα. Το αγωνιστικο που είναι και το πιο σοβαρο. Με χαβο δερμιτζακη εβαλε ποδι και εκει και ο ζησης δεν ηταν πλεον απαραιτητος.
Μεσα σε αυτό τον χαμο εδώ και 3 χρονια οι οργανωμενοι οπαδοι με ένα θεμα διαφωνησαν. Να μην ερθει ο σαλπι. Αυτος ηταν ο καημος τους. Το αναφερω γιατι πραγματικα θελω να βγαλω το καπελο στον πανελληνιο αθηνων. Τωρα που ολοι οι αλλοι εχουν να λενε ιστοριες για το πώς καθαρισαν τον γουμενο τα παιδια της αθηνας πρεπει να ξερουν ότι υπαρχουν εστω και λιγοι ανοργανωτοι που τους βγαζουν το καπελο. Εχουν @@. Οι αλλοι ας μιλανε ακομη για τον γουμενο. Η ιστορια γραφει και δεν ξεγραφει.
Ο τεο ξερει λοιπον. Ετσι δεν είναι? Βγαλτε τωρα εσεις τον σκασμο και φατε στην μαπα τον πουρλιοτοπουλο τεχνικο διευθυντη ή αντιπροεδρο ή και τα δυο μαζι.
Και για να μην συνεχισετε να εχετε φοβιες για το μελλον του ΠΑΟΚ και συνεχισετε αυτή την αηδια με τον τεο που ξερει, σας λεω ότι ο ζησης οποτε χρειαστει θα είναι παρον. Γιατι είναι αρσενικος και φοραει παντελονια. Και γιατι αγαπαει την ομαδα.
Ο ΠΑΟΚ πανω από όλα. Αρκει να εισαι κολλητος ή κουμπαρος ή κουνιαδα ή να εχεις καταγωγη από την ληδεια καβαλας.
Και κατι τελευταιο. Ζαγορακη αγορι μου από ποτε αρχισες να πιστευεις ότι εσυ είσαι ο εξυπνος και εμεις οι μαλακες? Σεβαστηκες τις δυσκολες στιγμες λογο κρισης και τις οικονομικες θυσιες του κοσμου για την ομαδα και κρατησες ιδιες τις τιμες στα διαρκειας? Μου βγαζεις εξω το ματς με την φενερ και μου το βαζεις 40 ευρω στην 5? Για ποσο μαλακα με εχεις? Δεν ηταν δεδομενο ότι όπως περυσι η ομαδα θα παιξει δυο προκριματικα? Πως την εχεις δει?

θεωρω απαραδεκτο το οτι κλειδωθηκε το τοπκ του ζηση. αστεια πραγματα. παραιτηθηκε , εφυγε αρα δε υπαρχει?
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

kos, του Βρυζα ξανάνοιξε.
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από novito »

μονο του ξανανοιξε?? :o :shock:
αντε γιατι.... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
4NIKOS1986
Δημοσιεύσεις: 165
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:28
Τοποθεσία: ΠΕΤΡΑΛΩΝΑ

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από 4NIKOS1986 »

Η ουσία είναι ότι εδώ και 6 μήνες περιμένουμε να μιλήσει ο ζαγόρ και κάνει το κορόιδο.Θέλω να ελπίζω ότι δεν θα αποδειχθεί σε δεύτερο ντέμη.Όταν απαιτείς να μην ανάψει κανένας πυρσός με τον αγιαξ και γίνεται,τότε και εμείς απαιτούμε να μας πείς για όλα όσα έχουν γίνει.
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Eπειδη η ιστορια γραφει και δεν ξεγραφει.......δειτε καποιοι που ηταν ο ΠΑΟΚ το 2007 και που ειναι τωρα!Kαι οποιος θεωρει οτι ο Ζαγορακης τον κοροϊδευει ας καθησει σπιτι του!

Και οταν καποιος δεν εχει εμπαθεια με ενα προσωπο,τα γραφει ολα!Οχι μονο τα αρνητικα......Αντε.....ας μην το ανοιξω το ριμαδι......ΕΧΟΥΜΕ ΑΓΩΝΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ!
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από kos »

ποια εμπαθεια ρε φιλε, την γκομενα μου εφαγε?
αρνητικα γραφω. ψεματα γραφω?
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από marley 4 »

κως

καποια απο αυτα που εγραψες ειναι αληθεια καποια αλλα ομως οχι
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης

Δημοσίευση από mpafos4 »

Φιλε μου,ηδη εχω κανει μαλακια!Μεχρι να τελειωσουν τα παιγνιδια με τη Φενερ δεν ξαναγραφω τιποτα για Ζαγορακη και Βρυζα!

Για μενα,το σημαντικοτερο αυτη τη στιγμη ειναι η προκριση στους ομιλους του ΕL!Μετα,μπορουμε να συζηταμε για μηνες!
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”