László Bölöni

monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από monopaokre »

Τι να πει ρε φίλε??? Το ματς για να φτάσει στο 2-3 περάσε από το 2-1 υπέρ της Λειβαδιάς. Για να το γυρίσει έβαλε επιθετικούς η μισή ομάδα επιθετικοί ήταν και ο σχηματισμός μετά ήταν ένα χάλι. Που νά ξερε οτι η άμυνα θα το βαράει επειδικτικά το τελευταίο πεντάλεπτο του ματς??? Τι να εξηγεί τα αυτονόητα... Αν φύγετε την προπονητάρα για να ρθει ο Δώνης και κάθε τέτοιου τύπου ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ θα είναι απ τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της ιστορίας μας
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από trel@menos »

απ τα μεγαλυτερα λαθη θα ναι.
προσωπικα δεν νομιζω να γινει κι ας λενε οτι θελουν οι αρδ. δεν τον εχω για βλακα τον βρυζα. οτι και να λεμε χαζος δεν ειναι. εχει παιξει ποδοσφαιρο και ξερει. δεν νομιζω να θελει να κανει κακο στην ομαδα. ουτε να ερθει σε κοντρα με την πλειοψηφια που θελει λαζλο.
zizu10
Δημοσιεύσεις: 343
Εγγραφή: Πέμ 14 Ιούλ 2011, 23:19

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από zizu10 »

monopaokre έγραψε:Τι να πει ρε φίλε??? Το ματς για να φτάσει στο 2-3 περάσε από το 2-1 υπέρ της Λειβαδιάς. Για να το γυρίσει έβαλε επιθετικούς η μισή ομάδα επιθετικοί ήταν και ο σχηματισμός μετά ήταν ένα χάλι. Που νά ξερε οτι η άμυνα θα το βαράει επειδικτικά το τελευταίο πεντάλεπτο του ματς??? Τι να εξηγεί τα αυτονόητα... Αν φύγετε την προπονητάρα για να ρθει ο Δώνης και κάθε τέτοιου τύπου ΓΙΔΟΒΟΣΚΟΣ θα είναι απ τα μεγαλύτερα ανέκδοτα της ιστορίας μας
Δε μπορούσε να πει τους επιθετικούς να γυρίσουν πίσω κατ' ανάγκη;
Άβαταρ μέλους
Emprostisghsoitrelamenoi
Δημοσιεύσεις: 1903
Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Emprostisghsoitrelamenoi »

Παιδοβούβαλο
που googleάρεις λέξεις στο net για να δεις αν είναι ορθογραφικά σωστές πριν τις βάλεις σε κείμενα ..

Εικόνα

Yπόλοιπα χαμερπή λιμά της εκδιδομένης δημοσιογραφίας

Εικόνα


Μπόλονι σε ανακυρήσσω εφεξής ως "πουλέν ολκής" και σου απονέμω το βραβείο Καλύτερου Ξεβρακώματος 2012.
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

Ale3 έγραψε:
markos4 έγραψε:-Στον αγώνα με τον Λεβαδειακό, η ομάδα ήξερε ότι με το 3-3 θα είχε έναν πόντο στα play off; Και αν ήξερε γιατί δεν το προφύλαξε;

"Σίγουρα το γνώριζα. Λέτε να το ξεχάσαμε στα τελευταία πέντε λεπτά;"

εδω γιατι δεν εξηγει τι εγινε,γιατι το αφησε αναπαντητο?
Στην κεντρική λείπει η συνέχεια του συγκεκριμένου σχολίου ότι το παιχνίδι λίγο πριν ήταν στο 2-3, και δεν ξέχασαν σε 5 λεπτά ότι με ισοπαλία θα έπερνε 1 ποντουλάκι στα πλέυ ωχ.
markos4 έγραψε:ουτε για τον τερματοφυλακα,
Έδωσε πληρέστερη ανάλυση περί τερματοφύλακα με παράδειγμα τον γλύκο.
markos4 έγραψε:ουτε για τις πολλες ηττες στην τουμπα εδωσε πειστικες απαντησεις...
Δεν θυμάμαι την απάντησή του, αλλά έδωσε

ειναι 2-3 το σκορ στην λιβαδεια και δεν σκεφτηκε να κανει κατι για να κρατησει το αποτελεσμα???????
ενταξει με την λιβαδεια παιζαμε οχι με την ρεαλ....

για τον τερματοφυλακα τι ειπε?
οτι ο γλυκος του στα 26 ειναι αδυναμος και θα τον βαλει να παιξει μπασκετ???
δηλαδη ειμαστε καλυμμενοι στον ασσο???

ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΜΠΟΛΟΝΙ...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Πριν 10 λεπτά στο σπορια εφ εμ αθηναικής χαβούζας βγήκε ο μέγας δημοσιογράφος σκουληκαντέρας Ζαχαριάδης για να πει ότι το συμπέρασμα απο τη συνέντευξη ειναι οτι ο Μπόλονι θεωρεί τον εαυτό του αλάνθαστο ....είναι εγωιστής και ότι αυτό που απορρέει απο την διοίκηση αυτή τη σιγμή είναι οτι ο Μπόλονι θέλει τα 300κ της ρήτρας και για αυτό είπε οτι μένει......!!

Η διοίκηση λέει κατά 99% θα λήξει την συνεργασία με το προπονητή και επειδή το ξέρει είπε αυτά που είπε.


Αυτά απο τον σκουληκιάρη ζαχαριάδη!
Άβαταρ μέλους
lefis
Δημοσιεύσεις: 2101
Εγγραφή: Παρ 14 Μαρ 2008, 13:20
Τοποθεσία: Καλαμαριά

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από lefis »

αργοναυτη το θεμα ειναι οτι και εδω δημοσιογραφοι και δη ΠΑΟΚτσηδες αναφερουν πανω κατω τα ιδια.πολυς καπνος για να μην υπαρχει καθολου φωτια παντως.
Άβαταρ μέλους
Ale3
Δημοσιεύσεις: 1084
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2008, 07:18

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Ale3 »

Για τον γλύκο είπε ότι δεν μπορεί να κατανοείσει πως 26 χρονών δεν του δόθηκαν παιχνίδια για να κάνει τα λάθη του και να μάθει από αυτά, και ότι αυτό γίνεται σταδιακά, μες τις άκρες από την ανάλυση που έδωσε. Ελπίζω να ανεβάσει κάποιος το ηχιτικό της συζήτησης για να γίνω πιο συγκεκριμένος.

Όσο για το παιχνίδι στην λιβαδιά, νομίζω ότι το ματς έχει αναίβει στο ίντερνετ. Κατέβασε το και φρέσκαρε τι μνήμη σου με ποιους είχες μέσα στο παιχνίδι και για ποιο λόγο. Ποιος ήταν το δεξί...μπακ και εάν οι 11 που έχεις στον αγωνιστικό χώρο έχουν επιδείξει ικανή ομαδική αμυντική λειτουργία. Επίσης σε πόσα λεπτά το 2-3 έγινε 4-3, και πως αυτό προήλθε. Εάν το να κάνεις ατομικά λάθη στο κράτημα της μπάλας είναι λάθος του προπονητή, τι να συζητήσουμε.

Τι έπρεπε να κάνει; να δώσει εντολή η μπάλα να κινείται έξω από την περιοχή μας με πασούλες των 2-3ων μέτρων για να τελιώσει το ματς; Ή μήπως να τους δώσουμε την μπάλα και να ταμπουρωθούμε πίσω;

Θέλεις να καθυστερήσεις; Τραβάς μέχρι το σημαιάκι του κόρνερ και κάνεις μαγκιές εκεί. Κερδίζεις ένα πλάγιο, ένα κόρνερ και συνεχίζεις στο σημαιάκι. Για να φτάσεις μέχρι εκεί, απαιτήται η μπάλα να περάσει από το κέντρο και να αναπτυχθείς από τα πλάγια.

Τα περισσότερα γκολ φέτος τα φάγαμε είτε από στημένη φάση με αδράνεια της άμυνας, είτε από ατομικό λάθος στην πρώτη πάσα.

Συνεχίζουμε να λέμε γιατί δεν τους είπε να κρατήσουν το 2-3? Υπάρχει κάτι που λέγετε στρατηγική, αλλά χαράζετε ανάλογα με τα πιόνια που έχεις.

Δεν μπορώ να κατανοήσω την μανία μας ως λαό να κολλάμε σε λάθος θέματα. Η ερώτηση στο συγκεκριμένο παιχνίδι και σε όλη τη σεζόν είναι γιατί γίνεται το συγκεκριμένο λάθος και πως θα διορθωθεί....
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από moican4 »

kataramenos5 έγραψε:
Photis έγραψε:Παιδιά δεν είναι ο Κόλκας που λέει 80-20 είναι η διοίκηση.Νομίζετε ο Κόλκας τα λέει έτσι???Από κάπου τα μαθαίνει...από κάπου παίρνει γραμμή.Περιμένετε να δούμε.
:pano:
Ρε παιδιά μη μας μπρίζώνετε .Ξέρετε σίγουρα οτι γίνεται κάτι τέτοιο?Γινεται να βγαίνει ο Λαζλο να λέει μενω και η διοίκηση να τον έχει διώξει ήδη και να μη του το έχει ανακοινώσει? :shock: Αποκλείεται να είναι Π@παριές του Σταύρακα?Προσέχετε λίγο τι γράφετε (αν δεν είστε σίγουροι).
Γίνεται δυστυχώς...
Χθες μεσάνυχτα έβγαλαν 2 συγκεκριμένοι το θέμα περί νέου προπονητή...
Σήμερα ΔΕΝ υπήρξε ΔΙΑΨΕΥΣΗ από την δίοικηση...
Δεν χρειάζεται κάτι άλλο να πούμε...
Το βράδυ τα δημοσιεύματα για νέο προπονητή θα πληθαίνουν...
Το γιατί και το πως το εξήγησα χθες βράδυ στο τόπικ του Βρύζα..

Ο Μπόλονι γίνεται αντικείμενου χλευασμού μαθαίνω από τους ΑΡΔ επειδή τους ξεφτίλισε..
markos4
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Δευ 07 Ιαν 2008, 19:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από markos4 »

ale3 το ματσ με την λιβαδεια το θυμαμαι παρα πολυ καλα,δεν χρειαζεται ουτε να το δω ουτε να φρεσκαρω την μνημη μου,γιατι τυγχανει και ημουνα μεσα στο συγκεκριμενο αγωνα με δυο φιλαρακια απο το paokmania...
εβλεπα εναν μπολονι που στο 2-3 δεν σηκωθηκε να δωσει μια εντολη...τις αλλαγες θυμασαι ποτε τις εκανε?
στο συγκεκριμενο παιχνιδι συμφωνω οτι γινανε πολλα ατομικα λαθη αλλα γινανε λαθη και απο τον προπονητη..

τελοςπαντων δεν χρειαζεται να δινουμε τοσο εμφαση στα λαθη του μπολονι...κατ εμε εκανε αρκετα
αλλα τον πρωτο χρονο δεν μπορεις να κρινεις τον προπονητη...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Αν δεν τον τελειώσουν απόψε .....θα τον τελειώσουν την άλλη βδομάδα που ξεκαθαρίζει η αδειοδότηση .....!Ζήση μπράβο που κατα 99% τελειωνεις τον Μπόλονι!διέψευσε μας απόψε αν υπολογίζεις τον λαό του ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από desperando »

εγω ξερω οτι αυτες δεν ειναι συμπεριφορες ΠΑΟΚ , ειναι αδερφηστικες συμπεριφορες που καμια σχεση δεν εχουν με αυτο που πρεσβεύουν τα 4 γραμματα, και δεν μιλαω μονο για την αντιμετοπηση στο πρόσωπο του προπονητη αλλα και αλλα θεματα οπως την συμπεριφορα απεναντι στον σναουτσερ. αλλα να ξερουν ολοι τους οτι ο λαος του ΠΑΟΚ δεν ειναι χαζος και τις απαντησεις του τις δεινει με πραξεις γι αυτο μετα να μην αναρωτιούνται και να μη τ ρειχνουν ολα στην κριση . αντε ζηση φερε και τον κολλητό σου που εμεινε ανεργος τωρα να παρει και αυτος κανενα μεροκαματο
Άβαταρ μέλους
Vonapartis
Δημοσιεύσεις: 476
Εγγραφή: Σάβ 06 Αύγ 2011, 23:27

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Vonapartis »

Δεν προκύπτει από πουθενά η απομάκρυνση ή παραίτηση του Μπόλονι. Αν είναι να βγάλουμε το ψωμάκι μας οκ, νάχουμε να γράφουμε.... Συνηθισμένοι σε τέτοια.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

desperando έγραψε:εγω ξερω οτι αυτες δεν ειναι συμπεριφορες ΠΑΟΚ , ειναι αδερφηστικες συμπεριφορες που καμια σχεση δεν εχουν με αυτο που πρεσβεύουν τα 4 γραμματα, και δεν μιλαω μονο για την αντιμετοπηση στο πρόσωπο του προπονητη αλλα και αλλα θεματα οπως την συμπεριφορα απεναντι στον σναουτσερ. αλλα να ξερουν ολοι τους οτι ο λαος του ΠΑΟΚ δεν ειναι χαζος και τις απαντησεις του τις δεινει με πραξεις γι αυτο μετα να μην αναρωτιούνται και να μη τ ρειχνουν ολα στην κριση . αντε ζηση φερε και τον κολλητό σου που εμεινε ανεργος τωρα να παρει και αυτος κανενα μεροκαματο
Πολυ επικινδυνη αποψη ρε φιλε.
ποιον τιμωρεις με την αποχη?δεν εχουμε γουμενο πλεον.μπορει 1000 στραβα να εχουν οι διοικησεις βρυζα - ζαγορακη(με τραγικοτερη αυτη του ζαγορακη,ας μην τα ξαναλεμε)αλλα εμπλεξαν με τη διοικηση μιας ομαδας τη στιγμη που ειχαν εξασφαλισμενη υστεροφημια και ενα κατεστημενο που αν δεν ασχολιοντουσαν με τον ΠΑΟΚ θα τους ειχε στα οπα οπα.μην τα ξεχναμε αυτα.
τι κερδος μπορει να εχει μια διοικηση με το (ας υποθεσουμε οτι ευσταθουν τα σεναρια απομακρυνσης του) να διωξει εναν λαοφιλη και φημισμενο προπονητη.λες να το κανει απο εγωισμο?εγω δεν μπορω να το πιστεψω αυτο.λες να μην υπαρχει κανενας λογος?
προσωπικα συγκεκριμενες επιλογες των τελευταιων διοικησεων με απομακρυναν απο το γηπεδο που δεν εχει νοημα να τις αναφερω και ειναι απλα προσωπικες αποψεις.απλα βλεπω μια ταση να θελουμε να υποστηριξουμε οποιονδηποτε εκτος απο τη διοικηση.με καθε ευκαιρια για οποιονδηποτε λογω την πυροβολουμε.δεν εχουμε αναγνωρισει κανενα ελαφρυντικο.σε κανενα θεμα που εχει προκυψει.δεν ειμαι υποστηρικτης της διοικησης αλλα βλεπω μια ανεξηγητη πορωση και μανια εναντιον της.
και στην τελικη λεμε οτι η διοικηση δεν προστατευει τον εναν δεν προστατευει τον αλλον..προστατευει μηπως τον εαυτο της?αυτη ειναι η διοικηση και κανει οτι μπορει.
πολυ μισος.δεν το καταλαβαινω πραγματικα.ακομα και σε στιγμες που δεν υπαρχει λογικη εξηγηση.
ναι καμια ομαδα δεν παει μπροστα χωρις σταθερο και καλο προπονητη.ναι αν δεν εχεις οικονομικη ανεση και πρεπει να κανεις μια υπερβαση αυτη πρεπει να γινει με τον προπονητη.ναι με προπονητακια της σειρας στην τελικη πληρωνεις περισσοτερα.
δεν τα ξερουν ολα αυτα λες?τι κερδος θα εχουν με το να φερουν τον κοσμο απεναντι τους.λες να μην υπαρχει κανενας λογος.
ας μην γκρεμιζουμε το καστρο απο μεσα.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10279
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από barlow4 »

και στην τελικη εξισου αδερφιστικο ειναι να εχεις το βραδυ συναντηση με τη διοικηση και μερικες ωρες πιο πριν να δινεις συνεντευξη στο λαο προεξοφλωντας το αποτελεσμα.καθιστωντας τη συναντηση ανευ αντικειμενου και ακομα χειροτερα αν ξερεις οτι θα απομακρυνθεις να δημιουργεις διχονοια στο λαο.δεν ειναι χαζος ο κοσμος οτι και να γινει ο κοσμος θα αποδωσει τις ευθυνες στο τελος εκει που πρεπει.δεν εχει αναγκη απο νουθεσιες κανενος.ουτε της διοικησης ουτε του προπονητη.
στο τελος ουτε ο μπολονι θα βγει χαμενος ουτε τα προσωπα της διοικησης ατομικα.ο ΠΑΟΚ στο συνολο του θα βγει χαμενος.οποιο και αν ειναι το αποτελεσμα της συναντησης.
σε μια επαγγελματικη σχεση ο μπολονι προσπαθει να οικειοποιηθει το λαικο αισθημα.πραγμα που ποτε δεν χωνεψα σε κανεναν.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”